Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Summeer skrev (26 minutter siden):

"Slutt å si til folk at de ikke skal trene når de er trøtte". Vet du, når man bare klager så bør man gi seg selv en pause. trening er ikke å mase seg gjennom en økt på treningssenter når man har mye ellers. Det er tusen ganger bedre å ta på seg skoa og enten trille en skikkelig tur med vogna eller gå alene. Frisk luft gjør mye for det mentale. Treningen bygger ikke opp kroppen om du er på minussiden....

(Jeg har tvillinger, og fikk tre barn i løpet av tre år. Aldri vært i så god form som da jeg gikk over alt med vogn og ikke hadde bil så alt måtte bæres opp tre etg. Man kommer innmari langt med bevisst forhold til hverdagsaktivitet!)

Og i alle fall slutte å bruke sine sosiale medier og bedriftskonto som klageportal over syke unger. Hva skal folk med den informasjonen? 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keto og trening etter lite søvn. Tror jeg ville lagt fokuset annerledes i barsel-tiden. 

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kommentarene på posten hvor hun sitter på gulvet og pumper, drikker vann, osv. Hun er ikke akkurat vennlig mot kommentarer hun ikke er enig i. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (12 minutter siden):

Leste kommentarene på posten hvor hun sitter på gulvet og pumper, drikker vann, osv. Hun er ikke akkurat vennlig mot kommentarer hun ikke er enig i. 

Det har hun aldri vært....

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (55 minutter siden):

Det har hun aldri vært....

Kan jo svare «ingen ligger på dødsleie og angrer på den ene treningsøkta de ikke fikk tatt, tross alt»…..🙈🙈

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt siden hun var gravid med eldste vært helt opphengt i at hun ikke bare skal være mamma. Hun er også viktig. Det skjærer seg hver eneste dag og hun går så i kjelleren, for hun vil gjøre det hun vil, men barna «ødelegger» for det. Hun burde ikke hatt barn. Hun er for umoden.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en grunn til at hun kun 1 gang har blitt nominert til Vixen...for når man til stadighet er nebbete i svarfeltet fordi noen er uenig/ eller stiller spørsmål ang det hun sier, så hjelper ikke det akkurat! Og dette latterlige sexhumorfokuset hun begynte med, på en såkalt bedriftskonto hvor hun også deler opplysninger om barna...gudbedre🙄

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (18 minutter siden):

Hun har helt siden hun var gravid med eldste vært helt opphengt i at hun ikke bare skal være mamma. Hun er også viktig. Det skjærer seg hver eneste dag og hun går så i kjelleren, for hun vil gjøre det hun vil, men barna «ødelegger» for det. Hun burde ikke hatt barn. Hun er for umoden.

Jeg har to barn, tenåringer, og helt ærlig, jeg er mamma. Hele tiden. Ungene kommer først, sånn er det for meg, Egentid har jeg sluttet fokusere på for lengst, men likevel har jeg mye egentid. Men man må slutte fokusere så på det. Hun har lange år i vente om det er «pri 1», for når ungene blir større, med aktiviteter, lekser mv., så går den egentiden i sykluser, for å si det sånn. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (24 minutter siden):

Jeg har to barn, tenåringer, og helt ærlig, jeg er mamma. Hele tiden. Ungene kommer først, sånn er det for meg, Egentid har jeg sluttet fokusere på for lengst, men likevel har jeg mye egentid. Men man må slutte fokusere så på det. Hun har lange år i vente om det er «pri 1», for når ungene blir større, med aktiviteter, lekser mv., så går den egentiden i sykluser, for å si det sånn. 

Hun fremstår som en premienarsissist! Jeg-meg-mitt....alt skal handle om henne og hennes behov uansett! Det sutres og klages over mangel på egentid, hva forventet hun egt når hun ville ha barn..in the first place 🤔

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som hun messer om «husk du mer enn bare en mamma». Kanskje de fleste er liker å «bare være en mamma»🤷‍♀️ Også går det an å være både mamma og ta vare på seg selv. Kom deg ut og trill vogn HD! Du er helt håpløs. 

• Liker 8
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvaduikkeser skrev (8 minutter siden):

Herregud som hun messer om «husk du mer enn bare en mamma». Kanskje de fleste er liker å «bare være en mamma»🤷‍♀️ Også går det an å være både mamma og ta vare på seg selv. Kom deg ut og trill vogn HD! Du er helt håpløs. 

Upopulær mening: Å eksponere barn, legge ut om sykdom og tilstand, klage på barn, klage på livet, reklamere for bukser. Samtidig. Ikke innafor. 

• Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

panzerpølsa skrev (3 timer siden):

Upopulær mening: Å eksponere barn, legge ut om sykdom og tilstand, klage på barn, klage på livet, reklamere for bukser. Samtidig. Ikke innafor. 

Men nåde om du kommer med en upopulær mening i kommentarfeltet hennes!!!!🙈🙈

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har gjentatt til det kjedsommelige i det siste at trening gir henne såå mye og at hun må trene for å være mer enn bare en mamma. Hvorfor gjør hun aldri noe annet enn å klage da? Hvor er gevinstene fra treningen som hun påstår at gir henne så mye? Det virker jo ikke som at det hjelper noen ting. Og hvorfor blir hun aldri bedre trent? 

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hun bør innse at hun må hente energien fra noe annet enn trening? Hvis man må ha en pause hjemmefra (fullt forståelig, trengte det selv innimellom) så er det å stikke hjem til noen andre og få pratet/lånt sofaen en time til å slappe av eller gå seg en tur noe de aller fleste har godt av. Gåtur/mobilitetstrening er uansett der man bør starte opptrening etter et svangerskap. Få igang blodomløpet og nervebanene igjen og trigge prosessene som skal trekke sammen alt som ble tøyd og normalisere hormonene som gjorde leddbånd etc ekstra tøyelige under svangerskapet. Den videoen hun postet av en øvelse der man skulle gjøre den saktere enn henne er en god øvelse, men hun er ikke sterk nok og skal skalere ned til et nivå der hun gjør den med kontroll. Poenget er ikke STYRKETRENING  poenget er mobilitet og få igang samspillet nerver/muskler. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (2 timer siden):

Hun har gjentatt til det kjedsommelige i det siste at trening gir henne såå mye og at hun må trene for å være mer enn bare en mamma. Hvorfor gjør hun aldri noe annet enn å klage da? Hvor er gevinstene fra treningen som hun påstår at gir henne så mye? Det virker jo ikke som at det hjelper noen ting. Og hvorfor blir hun aldri bedre trent? 

Hun kan umulig få overskudd av å trene ihvertfall, for hun er jo sliten hele tiden og forstår ikke at folk «får til alt». Hadde hun hatt overskudd hadde hun klart å holde huset rent (noe hun også ikke forstår at andre klarer…), osv. Hun hadde også hatt overskudd slik at de tunge dagene ble færre skulle en tro. Tror hun hadde hatt mer godt av å være SOSIAL med andre jeg. Fått pratet ut om «livet»

Endret av irevin
  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (2 timer siden):

Hun kan umulig få overskudd av å trene ihvertfall, for hun er jo sliten hele tiden og forstår ikke at folk «får til alt». Hadde hun hatt overskudd hadde hun klart å holde huset rent (noe hun også ikke forstår at andre klarer…), osv. Hun hadde også hatt overskudd slik at de tunge dagene ble færre skulle en tro. Tror hun hadde hatt mer godt av å være SOSIAL med andre jeg. Fått pratet ut om «livet»

Kunne med fordel ha brukt mindre tid på å klage å syns synd på seg selv på internett. Disse daglige sutrestorys med trist ansikt og dramatisk tekst om legevakt/sykehus er altså så teit. Send dette til familie/venner, ikke på en offentlig bedriftskonto. 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å drive PT-bedrift må ein jo faktisk ha orden på treningsvaner. Å drive appen har rett og slett tvingt ho inn i eit hjørne, men å avvikle den er tydelegvis ikkje aktuelt?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HD for to dager siden; «trosser lite søvn - trening er viktig for mental helse…»

HD i går; «søvnkvalitet er viktig for resultater….» 3  timer med søvn ish …tja…kanskje derfor resultatene hennes uteblir!?

Bildene er fra hennes IG KONTO

IMG_8754.jpeg

IMG_8755.jpeg

Endret av irevin
Bilde
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (8 timer siden):

HD for to dager siden; «trosser lite søvn - trening er viktig for mental helse…»

HD i går; «søvnkvalitet er viktig for resultater….» 3  timer med søvn ish …tja…kanskje derfor resultatene hennes uteblir!?

Bildene er fra hennes IG KONTO

IMG_8754.jpeg

IMG_8755.jpeg

Reagerte på det samme, men igjen, Drage har aldri hatt særlig høy troverdighet på sine reklamer og samarbeid. Reklameres for ting hun helt tydelig ikke har prøvd eller bruk lenge nok. Og det her er nok et eksempel på hvorfor det er så dumt å bruke bedriftskonto til å klage på livet. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (På 2.2.2025 den 9.54):

Jeg reagerer på at hun ikke blir bedre trent. Hun er ikke sterkt nok til å utføre de fleste øvelsene hun viser. Og hun har også elendig teknikk på øvelsene. Hun har heller ikke fått mere muskler eller blitt definitivt i kroppen. Jeg tror ikke hun trener så mye som hun påstår. Hun bare later som. Og hjemme er det Mats som gjør det meste. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...