Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Summeer skrev (26 minutter siden):

"Slutt å si til folk at de ikke skal trene når de er trøtte". Vet du, når man bare klager så bør man gi seg selv en pause. trening er ikke å mase seg gjennom en økt på treningssenter når man har mye ellers. Det er tusen ganger bedre å ta på seg skoa og enten trille en skikkelig tur med vogna eller gå alene. Frisk luft gjør mye for det mentale. Treningen bygger ikke opp kroppen om du er på minussiden....

(Jeg har tvillinger, og fikk tre barn i løpet av tre år. Aldri vært i så god form som da jeg gikk over alt med vogn og ikke hadde bil så alt måtte bæres opp tre etg. Man kommer innmari langt med bevisst forhold til hverdagsaktivitet!)

Og i alle fall slutte å bruke sine sosiale medier og bedriftskonto som klageportal over syke unger. Hva skal folk med den informasjonen? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Keto og trening etter lite søvn. Tror jeg ville lagt fokuset annerledes i barsel-tiden. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste kommentarene på posten hvor hun sitter på gulvet og pumper, drikker vann, osv. Hun er ikke akkurat vennlig mot kommentarer hun ikke er enig i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (12 minutter siden):

Leste kommentarene på posten hvor hun sitter på gulvet og pumper, drikker vann, osv. Hun er ikke akkurat vennlig mot kommentarer hun ikke er enig i. 

Det har hun aldri vært....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...