hvaduikkeser Skrevet 14 timer siden #21041 Del Skrevet 14 timer siden Leoline skrev (38 minutter siden): Det er da ikke noe galt i det, hun er selv syk og barnet er under konstant tilsyn. Dette er nok anbefalt av helsepersonell og er ikke kritikkverdig i det hele tatt. Hun er psyk ja. Men legger det fram som om det er hennes behov som er viktigst. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 12 timer siden #21042 Del Skrevet 12 timer siden hvaduikkeser skrev (1 time siden): Hun er psyk ja. Men legger det fram som om det er hennes behov som er viktigst. Jeg oppfattet det ikke sånn, jeg er helt sikker på at barna er viktigst for Helene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 10 timer siden #21043 Del Skrevet 10 timer siden Leoline skrev (1 time siden): Jeg oppfattet det ikke sånn, jeg er helt sikker på at barna er viktigst for Helene. Jeg er sikker på at HD er viktigst for HD. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 8 timer siden #21044 Del Skrevet 8 timer siden Leoline skrev (3 timer siden): Jeg oppfattet det ikke sånn, jeg er helt sikker på at barna er viktigst for Helene. Jeg tror også barna er viktigst for HD, tviler heller ikke på at hun er en god mamma osv. Men måten hun fremstiller ting på i SoMe vinker det til at hun er mer opptatt av seg selv en alle andre. Og det er veldig uheldig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 4 timer siden #21045 Del Skrevet 4 timer siden Hvorfor er hun i det hele tatt på sykehuset hvis hun er syk selv..? Da burde vel mannen ha blitt med? Og ja, selv i den settingen er det syting over at HUN ikke orker sykehus og at det er slitsomt for henne. Stakkars, får ikke trent eller slanket seg heller nå da.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 4 timer siden #21046 Del Skrevet 4 timer siden Fenomen skrev (34 minutter siden): Hvorfor er hun i det hele tatt på sykehuset hvis hun er syk selv..? Da burde vel mannen ha blitt med? Og ja, selv i den settingen er det syting over at HUN ikke orker sykehus og at det er slitsomt for henne. Stakkars, får ikke trent eller slanket seg heller nå da.. Ja, HD er virkelig til inspirasjon. Hun kunne vært det, men hun oser av negativitet ispedd sarkasme de gangene hun er «ovenpå» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 4 timer siden #21047 Del Skrevet 4 timer siden UforDRAGElig! Tog du ann? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå