Leoline Skrevet 10. desember 2024 #20861 Del Skrevet 10. desember 2024 Fenomen skrev (11 minutter siden): Da har du ikke fulgt henne særlig lenge. Jo, jeg har fulgt henne lenge, men da har vi forskjellig oppfatning av henne, og det er lov 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 11. desember 2024 #20862 Del Skrevet 11. desember 2024 Tråden er ryddet for ryktespredning. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 15. desember 2024 #20863 Del Skrevet 15. desember 2024 Til å ha født to premature tvillinger, har hun god tid til å lage dårlige reels om ting som aldri har skjedd. 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 15. desember 2024 #20864 Del Skrevet 15. desember 2024 hvaduikkeser skrev (1 time siden): Til å ha født to premature tvillinger, har hun god tid til å lage dårlige reels om ting som aldri har skjedd. Tenkte det samme🥴 og god tid til å sitte og sende inn spørsmål til seg selv fra «følgere» på IG, for å ha en unnskyldning til å legge ut annonselenker. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 15. desember 2024 #20865 Del Skrevet 15. desember 2024 Og fra januar skal det trenes! Da begynnes det på «nytt», men det er ikke pga babykiloene altså….! Jeg syns det er flott at hun tar tak i egen helse, men det jeg syns er rart av en PT som henne er at hun ikke kan «nøye seg med» GÅTURER med gutta i vogna feks., eller utnytte en «sovepause» til egentrening. Er ikke rart det blir sutring over hektiske dager når man også skal til/fra senter. Inntrykket mitt er vel ikke akkurat at hun lever opp til sitt eget mantra over «litt er bedre enn ingenting»., for ved forrige graviditet så tror jeg ikke hun slet ut vogna på lange trilleturer. Hun er tvillingmamma blitt og tror fokuset mitt hadde vært på noe annet «enn nå skal det trenes». 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 15. desember 2024 #20866 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har aldri vært i så god form som da jeg hadde baby tvillinger, bodde i 3.etg uten heis og vi ikke hadde bil. Jeg gikk over alt, og bar mye tungt raskt opp trapper. Det er bare tull å lage masse planer for å trene. Det er bare å røre på seg mye med vogn, og la bilen stå. Der hun trener er det ikke barnepass eller mulighet til å ha med vogna inn når man trener, så hun setter seg selv opp for å feile... (og bruk bæremeis til den største ungen istedenfor ståbrett) 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. desember 2024 #20867 Del Skrevet 16. desember 2024 Summeer skrev (7 timer siden): Jeg har aldri vært i så god form som da jeg hadde baby tvillinger, bodde i 3.etg uten heis og vi ikke hadde bil. Jeg gikk over alt, og bar mye tungt raskt opp trapper. Det er bare tull å lage masse planer for å trene. Det er bare å røre på seg mye med vogn, og la bilen stå. Der hun trener er det ikke barnepass eller mulighet til å ha med vogna inn når man trener, så hun setter seg selv opp for å feile... (og bruk bæremeis til den største ungen istedenfor ståbrett) Hun har nok ingen planer om å med babyene på trening. Der er det egentid som er det viktigste. Og sitte i bilen i en halvtime. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 16. desember 2024 #20868 Del Skrevet 16. desember 2024 hvaduikkeser skrev (1 time siden): Hun har nok ingen planer om å med babyene på trening. Der er det egentid som er det viktigste. Og sitte i bilen i en halvtime. Er det et problem? Det er galt når hun trener og det er galt når hun ikke trener. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 16. desember 2024 #20869 Del Skrevet 16. desember 2024 hvaduikkeser skrev (5 timer siden): Hun har nok ingen planer om å med babyene på trening. Der er det egentid som er det viktigste. Og sitte i bilen i en halvtime. Alle har da behov for litt egentid, ikke noe galt i det selv om du har små babyer. Ikke sikkert de andre som er på treningssenteret hadde satt så pris på at alle nybakte mødre tok med små babyer heller. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 16. desember 2024 #20870 Del Skrevet 16. desember 2024 Orly skrev (8 timer siden): Er det et problem? Det er galt når hun trener og det er galt når hun ikke trener. Jeg svarte på et innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 16. desember 2024 #20871 Del Skrevet 16. desember 2024 Selv innlagt på sykehus med to premature babyer så MÅ hun ha oppmerksomhet. Si A men ikke B og pushe ut reklame, selv om hun har en vanlig jobb hun har permisjon fra.. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 16. desember 2024 #20872 Del Skrevet 16. desember 2024 Kan man virkelig konkludere med fødselsdepresjon 2 uker etter fødsel, hvor de har vært på sykehus og det er unntakstilstand? Jeg tror ikke hun har fødselsdepresjon, jeg tror hun bare kronisk har litt lavere sinnsstemning enn gjennomsnittet og litt skjørere psyke. Og det er ikke kritikk! 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 16. desember 2024 #20873 Del Skrevet 16. desember 2024 Fenomen skrev (6 minutter siden): Kan man virkelig konkludere med fødselsdepresjon 2 uker etter fødsel, hvor de har vært på sykehus og det er unntakstilstand? Jeg tror ikke hun har fødselsdepresjon, jeg tror hun bare kronisk har litt lavere sinnsstemning enn gjennomsnittet og litt skjørere psyke. Og det er ikke kritikk! Enig. Det er nok matrescense, men i vår verden er jo alle følelser depresjon 🤷♀️ 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hubbabubba00 Skrevet 16. desember 2024 #20874 Del Skrevet 16. desember 2024 Hun er lei seg for å ikke få komme hjem til jul. Noe som er helt forståelig men det er ikke i nærheten av å ha fødselsdepresjon. Folk er blitt altfor snar med å kaste ut ordet depresjon. Så fort man er lei seg en stund er man deprimert...Så fort noe er litt tungt så sliter man. Enkelte skulle visst hvordan de som virkelig har depresjon har det. Det er et mørke man ikke kan forstå uten å ha vært der selv. 16 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fenomen Skrevet 16. desember 2024 #20875 Del Skrevet 16. desember 2024 hubbabubba00 skrev (13 minutter siden): Hun er lei seg for å ikke få komme hjem til jul. Noe som er helt forståelig men det er ikke i nærheten av å ha fødselsdepresjon. Folk er blitt altfor snar med å kaste ut ordet depresjon. Så fort man er lei seg en stund er man deprimert...Så fort noe er litt tungt så sliter man. Enkelte skulle visst hvordan de som virkelig har depresjon har det. Det er et mørke man ikke kan forstå uten å ha vært der selv. Nemlig. Det virker som hun blir veldig lett nedfor og at hun trenger mye tid for seg selv og at ting må gå på skinner. Det er ikke fødselsdepresjon av den grunn. Men da har hun i hvert fall en knagg.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 16. desember 2024 #20876 Del Skrevet 16. desember 2024 At hun får seg til å klage over dette. Vet hun hvor mange som er på jobb på julaften? Blant annet for å ivareta hennes barn og andre syke? 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 17. desember 2024 #20877 Del Skrevet 17. desember 2024 Fenomen skrev (6 timer siden): Nemlig. Det virker som hun blir veldig lett nedfor og at hun trenger mye tid for seg selv og at ting må gå på skinner. Det er ikke fødselsdepresjon av den grunn. Men da har hun i hvert fall en knagg.. Kanskje hun «stresser» over at hun er redd for at hun ikke får begynt å trene fra 1. januar😉Jeg forstår ikke behovet hennes for å si A men ikke B og hele tiden måtte påpeke «i dag er en litt tung dag osv.». Hun trenger ikke dokumentere alle de dårlige dagene….Klarer ikke ta den «fødselsdepresjon» seriøst jeg. Jeg hadde tatt den seriøst om hun «logget av». Jeg kjenner to som sleit med dette. Ene var innlagt på psyk i flere måneder, andre orket ikke forholde seg ungene (hun var også tvillingmamma) på flere måneder så far måtte ta ansvaret for ungene. De to mødrene orket ikke SoMe og pushing av reklame og «følge opp kundene sine i egen app». HD er skuffet over ikke å komme hjem til jul. Ja, DET er kjipt, men da finnes ett alternativ; gjør det beste ut av det! Kan jo banne på at så fort hun kommer hjem, så kommer innlegg som «savner tiden på sykehuset» osv. Jeg syns det er sykt at influencere (uansett hvem de er) fåt holde på som de gjør så lenge troverdigheten er lik null. 9 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. desember 2024 #20878 Del Skrevet 17. desember 2024 (endret) hubbabubba00 skrev (12 timer siden): Hun er lei seg for å ikke få komme hjem til jul. Noe som er helt forståelig men det er ikke i nærheten av å ha fødselsdepresjon. Folk er blitt altfor snar med å kaste ut ordet depresjon. Så fort man er lei seg en stund er man deprimert...Så fort noe er litt tungt så sliter man. Enkelte skulle visst hvordan de som virkelig har depresjon har det. Det er et mørke man ikke kan forstå uten å ha vært der selv. Så enig med deg! Å gi seg selv diagnosen fødselsdepresjon på denne måten er ganske hårreisende.. denne situasjonen viser jo også hvor fokuset egentlig er, hun blir skuffa fordi ting ikke blir slik hun ønsker og da er alt utrolig kjip. Et tips HD, prøv å ha noe annet enn deg selv i fokus hele tiden, lag deg en jul og god førjulstid ut ifra hvordan situasjonen er her og nå, ikke grav deg ned fordi det ikke blir slik du vil. Jeg vil tørre å påstå en jul hjemme med to premature tvillingen som har hatt en del utfordringer hadde aldri blitt den fantastiske familiejula hun innbiller seg. Hun maler et glansbilde av hvordan hun så gjerne vil at alt skal være, men virkeligheten med to bittesmå gutter med store krav blir nok noe helt annet. Så jul på sykehuset er nok veldig rett både for babyene og HD sin psyke. Endret 17. desember 2024 av Lileep 11 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 17. desember 2024 #20879 Del Skrevet 17. desember 2024 Når hun endelig kommer hjem, så er livet tungt da også og det kommer nye klageinnlegg. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 17. desember 2024 #20880 Del Skrevet 17. desember 2024 hvaduikkeser skrev (23 minutter siden): Når hun endelig kommer hjem, så er livet tungt da også og det kommer nye klageinnlegg. Det blir nok en helt annen hverdag enn hun tror , det blir det for de aller fleste. Men hun er jo nå blitt vandt til å få hjelp på natten for å få sove, og avlastning på dagen for å få «fri». Den luksusen forsvinner til en viss grad, og det vil jeg tro utifra tidligere hendelser blir veldig tungt for henne. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå