Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fruktfatet skrev (2 minutter siden):

Å ha det privat ja, men ikke dele med tusenvis av mennesker. Det finnes ikke pent.

Hvorfor er gravidbilder noe verre å dele på SoMe enn andre ting? Hun har jo på seg klær. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fenomen skrev (10 minutter siden):

Hvorfor er gravidbilder noe verre å dele på SoMe enn andre ting? Hun har jo på seg klær. 

Kjolen er tacky som alt annet med den dama. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (På 3.10.2024 den 11.41):

Og «gror to babyer» er det dummeste jeg hører. Er det vanlig å si forresten? At man «gror» babyer? 

Nei, det er «ei greie» på engelsk, men like kleint på begge språk. Sånt skjer når ein kopierer engelske reels.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Helene ønsker Vixen nominasjon.. Hva i allverden gjør hun som tilsier at hun bør nomineres til Vixen? Hvilken pris??

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er denne dårlige samvittigheten hun maser om? At hun ikke gjort så mye pga graviditeten? Helt greit det men sannheten er jo at jeg har aldri hatt inntrykk av at Helene er en kjempe effektiv dame med hundre baller i luften samtidig og altfor lite tid.  Verken som gravid eller ellers.

Mitt inntrykk av henne via SoMe er at hun gjerne vil framstå som en som alltid gir 110% og som skulle ønske det var flere timer i døgnet osv men så er hun egentlig en som lett lar mannen stå for det meste av husarbeid mens hun selv syns det er komfortabelt å gjøre minst mulig.. Hun virker rett og slett giddalaus og til tider lat.

Det er inntrykket jeg sitter med etter å ha fulgt henne siden lenge før hun tok slankeoperasjon. 

• Liker 13
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (3 timer siden):

Ser Helene ønsker Vixen nominasjon.. Hva i allverden gjør hun som tilsier at hun bør nomineres til Vixen? Hvilken pris??

Har ikke hun kritisert hele Vixen-opplegget tidligere?  Sannheten er vel at hun er skuffet over at hun ikke har vunnet en Vixen pris og da er det bedre å kritisere enn å si sannheten...at hun synes selv at hun fortjener en pris..

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er så utrolig uinspirerende. Det eneste hun gjør om dagen er å sparke inn vidåpne dører, kopiere reels som for øvrig er utrolig kleine, klage og snakke om graviditet som at ingen noensinne har vært gravide før. 

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (2 timer siden):

Hun er så utrolig uinspirerende. Det eneste hun gjør om dagen er å sparke inn vidåpne dører, kopiere reels som for øvrig er utrolig kleine, klage og snakke om graviditet som at ingen noensinne har vært gravide før. 

Nå måtte jo hun også lage en video om kaloritelling. Hun snakker så fort. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fruktfatet skrev (31 minutter siden):

Nå måtte jo hun også lage en video om kaloritelling. Hun snakker så fort. 

Og det er kun fordi hun har sett at det har blåst litt rundt Caroline Berg Eriksen og hennes innlegg om ubevisst snacking og kalorier.

Da ser Helene en mulighet til å få litt oppmerksomhet hun og.

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene minner meg litt som han kompisen til den kuleste gutten i klassen på barneskolen. Når den kuleste tok piercing i øret fulgte streberen raskt etter. Når han kule begynte med trailercaps tok det tre og et halvt sekund før han skaffet seg det. Det var liksom så utrolig lett å gjennomskue! Det var ingen egne tanker, ingen egen stil, ingen egen personlighet. Alt var bare cherry picking fra andres personlighet og atferd. 

Litt sånn blir det med Helenes innhold. Det liksom… det bare fungerer ikke å kopiere andre sånn? Det er gjennomskubart, vi andre får jo de samme videoene som Helene på reels og FYP. 

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (28 minutter siden):

Helene minner meg litt som han kompisen til den kuleste gutten i klassen på barneskolen. Når den kuleste tok piercing i øret fulgte streberen raskt etter. Når han kule begynte med trailercaps tok det tre og et halvt sekund før han skaffet seg det. Det var liksom så utrolig lett å gjennomskue! Det var ingen egne tanker, ingen egen stil, ingen egen personlighet. Alt var bare cherry picking fra andres personlighet og atferd. 

Litt sånn blir det med Helenes innhold. Det liksom… det bare fungerer ikke å kopiere andre sånn? Det er gjennomskubart, vi andre får jo de samme videoene som Helene på reels og FYP. 

Har tenkt akkurat det samme. First Price/Temu-stil. Alt er kopiert og herma etter, og det vises så godt at det ikke er hennes egne tanker/ideer. Drage har alltid prøvd fryktelig hardt å bli en populær influenser, men hun mangler det som skal til for å skille seg ut i mengden. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier at hun ikke er noe flink til/synes det er vanskelig å snakke om at hun har det tøft. Jeg synes ikke hun gjør annet, jeg? 

Har hun nevnt før at hun er kronisk deprimert? Det visste ikke jeg. 

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (39 minutter siden):

Hun sier at hun ikke er noe flink til/synes det er vanskelig å snakke om at hun har det tøft. Jeg synes ikke hun gjør annet, jeg? 

Hun nevnt litt nå og da med depresjon,  men ikke slik som nå. Og hun klager jo hele tiden over hvor tøft hun har det, så litt merkelig fremstilling. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (3 timer siden):

Hun har det jo tøft 24/7. 

Hun mangler seriøst selvinnsikt. 

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (6 minutter siden):

Hvorfor drar hun (igjen) opp genseren for å vise puppene, for å kommunisere noe som handler om noe helt annet? 

Og all strykingen på magen. Aldri sett noen gravide som stryker seg så mye på magen 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
hubbabubba00 skrev (9 minutter siden):

Og all strykingen på magen. Aldri sett noen gravide som stryker seg så mye på magen 😅

Trust me, det strykes MYE

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hubbabubba00 skrev (37 minutter siden):

Hvor skal man ellers gjøre av hendene da tenker du? Når magen er blitt såpass stor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Hvorfor drar hun (igjen) opp genseren for å vise puppene, for å kommunisere noe som handler om noe helt annet? 

Fordi hun er veldig fornøyd med de🤷‍♀️

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...