Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Hehe fint vi kunne hjelpe med litt tips om puppetape da 🤣

Flere tips Helene;

Fortsett å la barnet ditt ha privatlivet sitt i fred!

Ro ned kroppsfokuset, du er like ille/verre enn noen av de verste der ute (les CBE)

Merk reklame!!

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig hukommelse HD? Du har allerede delt detaljer rundt hvorfor dere omplasserer Gaia .... fordi noen i din aller nærmeste familie har allergi. Og de aller fleste forstår en slik avgjørelse. Så å nå si at du ikke kommer til å dele alle detaljer rundt avgjørelsen....vel.....to little too late...

• Liker 16
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger ut ett navn i feed, men bruker selv tid på å vie navnet oppmerksomhet for å få støtte selv🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (23 minutter siden):

Henger ut ett navn i feed, men bruker selv tid på å vie navnet oppmerksomhet for å få støtte selv🙈

Hun påpeker at det er et fiktivt navn...for en gangs skyld 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beatbox skrev (3 timer siden):

Hun påpeker at det er et fiktivt navn...for en gangs skyld 😁

Joda men hun gir det en verdi (ref reelen) i feed når hun faktisk lager en reel av det🤭

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (2 timer siden):

Hun er ikke en str 42/44 til vanlig…..

Har jeg vansker for å tro også, så bestille klær utifra hennes «mal» er jo ikke lett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, irevin said:

Har jeg vansker for å tro også, så bestille klær utifra hennes «mal» er jo ikke lett. 

Jeg bestilte utifra hva hun selv sier mtp størrelser. Dette er den kjente genseren med knapper. Og hvis hun selv tenker 42/44 er riktig, så kan jeg forklare hva sannheten er mtp min opplevelse. 
Jeg kjøpte nemlig en slik genser med knapper, i str xl (som er tilsvarende 42 i følge produsenten). Når HD bruker den gir den inntrykk av å være en kort genser som ikke går ned til bukselinningen, men med riktig størrelse (her kommer poenget mitt) så er den en helt vanlig genser som går ned til hoftene. Mao.. HD kan tro så my hun bare vil at xl (42) i denne genseren er riktig, men da blir genseren seendes ut deretter også 👍

Så for henne er 42/44 sikkert riktig mtp hvordan hun selv ser seg. Men for andre er 42/44 en størrelse som gjør at plagg ikke sitter like fint som det ville gjort i en større størrelse 😉

• Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg følgt HD en stund. Følger ikke så mye med på Instagram, men Snapchat og Tiktok ser jeg hun i ny og ne. 
Har kanskje nevnt det før, men om du bare følger henne på desse mediene så får du bare det kroppsfikserte innholdet. 
Tiktok: har aldri sett noen som faktisk blir så overlykkelig eller skuffa over resultatet (som er tilfeldig uansett). Om filteret sier hun ser 50 ut så er vel hele dagen hennes over. 
Snapchat: bilder der hun poserer seg tynn

Endret av tyren56
skrivefeil
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
tyren56 skrev (4 timer siden):

Nå har jeg følgt HD en stund. Følger ikke så mye med på Instagram, men Snapchat og Tiktok ser jeg hun i ny og ne. 
Har kanskje nevnt det før, men om du bare følger henne på desse mediene så får du bare det kroppsfikserte innholdet. 
Tiktok: har aldri sett noen som faktisk blir så overlykkelig eller skuffa over resultatet (som er tilfeldig uansett). Om filteret sier hun ser 50 ut så er vel hele dagen hennes over. 
Snapchat: bilder der hun poserer seg tynn

Mistenker at sosiale medier brukes til å vise kropp under #plussizemodell#elskdegsselv#duergodnok#mentalhelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt usannsynlig å aldri finne bukser når hun påstår hun er størrelse 44🤓

• Liker 7
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hippyskippy said:

Det er litt usannsynlig å aldri finne bukser når hun påstår hun er størrelse 44🤓

Jeg vil nå også tørre å påstå at en bukse man må hoppe inn i og dra opp, den passer ikke 🫣 så tipper 46/48 hadde vært mer passe

Minna meg om Målfrid i Mot i brøstet som legger seg på senga og febrilsk prøver å få igjen bukseknappene/smekken 😂 ja jeg er så gammal 🫣

Endret av Lileep
  • Liker 7
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må hun slutte å henge ut den ungen på instastory! Skal ikke nøye deg med å sende snap til familie/venner som oss andre hvis du er frustrert da? Er jo bare ubehagelig å se på. Er ikke mye positivt om morsrollen som kommer derfra…

• Liker 12
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hippyskippy skrev (38 minutter siden):

Nå må hun slutte å henge ut den ungen på instastory! Skal ikke nøye deg med å sende snap til familie/venner som oss andre hvis du er frustrert da? Er jo bare ubehagelig å se på. Er ikke mye positivt om morsrollen som kommer derfra…

Sier egt ganske mye om HD....bare lurer på hvorfor hun ville ha barn 🤔 Virker ikke så veldig gjennomtenkt..

Endret av Beatbox
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beatbox skrev (10 timer siden):

Sier egt ganske mye om HD....bare lurer på hvorfor hun ville ha barn 🤔 Virker ikke så veldig gjennomtenkt..

Herregud.. Det må da være lov å klage på ting uten å få spørsmål om hvorfor hun ville ha barn. Alle med barn kan nok kjenne seg igjen av å være sliten, lei osv når det skjer utfordrende ting. At man trenger å klage på en instagramkonto er en annen sak.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sozzen skrev (36 minutter siden):

Herregud.. Det må da være lov å klage på ting uten å få spørsmål om hvorfor hun ville ha barn. Alle med barn kan nok kjenne seg igjen av å være sliten, lei osv når det skjer utfordrende ting. At man trenger å klage på en instagramkonto er en annen sak.

Hun har klaget fra hun annonserte graviditeten....kvalme, form etc. Så etter fødselen har det vært mangel på søvn, egentid osv....og det at hun er tydelig på at dette er pga barnet og det gjøres så ofte på IG.... direkte ekkelt og helt unødvendig..

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sozzen skrev (5 timer siden):

Enig, mange som blir slitne og det selv om barn var gjennomtenkt. Herregud! Men jeg synes ikke hun trenger legge det på some. Utenom det er det fullt lov å si det dr slitsomt med barn

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Enig, mange som blir slitne og det selv om barn var gjennomtenkt. Herregud! Men jeg synes ikke hun trenger legge det på some. Utenom det er det fullt lov å si det dr slitsomt med barn

Helt enig. Greit å være sliten, men veldig ugreit å legge det ut på SoMe hele tiden. Det er ikke første gang hun utbroderer om legging av barnet på sine kanaler, og hvor vanskelig hun synes det er. Slikt er for privat synes jeg, og det går under eksponering av barn. 

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...