Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lill :) skrev (16 minutter siden):

Noen kaller det jobb bytte, mens influensere som skal pushe reklame kaller det «livskrise». 

👏👏👏

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fett nok
Beatbox skrev (1 time siden):

Håper hun har en bedre lederstil i jobben enn det hun har på IG....

Hun har sikkert triveligere kolleger enn de hun har i DM og på kommentarfeltene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Albbas
1 hour ago, Lill :) said:

Noen kaller det jobb bytte, mens influensere som skal pushe reklame kaller det «livskrise». 

Jeg håper vi i etterkant kan få noen refleksjoner rundt hvorfor dette opplevdes som en livskrise, for jeg stusser veldig. 

Men gratulerer til Helene, virker som hun har funnet sin plass i arbeidslivet nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

YNWA_1 skrev (22 timer siden):

Livskrise🙃

I influencerverdenen kalles det klickbait 🙄

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om HD har lagt ut bilde på feil instastory. Portrettbilde av barnet med info om sykdom 😢😫

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager?!? Jeg som har streket over… 

Er dette å være opptatt av barns privatliv og personvern?!? 

Snipp.

Endret av Sugar&Spice
Fjernet bilde
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (7 minutter siden):

42819680-528F-4146-BD20-DC72775B3903.jpeg

Jeg vil gjette det er en glipp, slettes sikkert snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Om hun sletter bildet, så tror jeg ikke det er fordi hun selv forstår at det hun har gjort er galt, men fordi andre reagerer på det. Det har hun jo vist før. Noen ganger går hun jo fullstendig i vranglås når noen påpeker noe, så det kan gå begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Heln said:

Jeg vil gjette det er en glipp, slettes sikkert snart

Hun pleier å være kjapp med å slette «glipper, men nå har det ligget ute snart 25min. Tenk hvor mange av disse 27.000 som nå har fått med seg datterens ansikt, pluss veldig veldig mange andre også fordi profilen er åpen! Glipp eller ei, hun har tabba seg ut til de grader 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om hun er så opptatt av personvern ovenfor den lille hadde hun heller ikke hatt denne «glippen» ☺️

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (14 minutter siden):

Om hun er så opptatt av personvern ovenfor den lille hadde hun heller ikke hatt denne «glippen» ☺️

... kalkulert glipp fordi aktiviteten aka klikk og likes + kommentarer er på nedadgående kurs 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugar&Spice skrev (2 timer siden):

42819680-528F-4146-BD20-DC72775B3903.jpeg

Nå har jo du, med denne posten, utlevert barnets sykdom til alle oss som ikke så det på story før det ble slettet…

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler på at det var en glipp. Hun er alltid oppstilt på bilder og studerer nok alt nøye og hvordan det ser ut etter at det er postet. Nå fikk hun vel både oppmerksomhet av typen, søt unge osv og ikke minst for henne oppmerksomhet på at det er «tungt» for henne at barnet er syk. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er generelt ikke en "glipp" å gå inn i en egen app, laste opp bilde, legge på tekst, så poste. De ulike appene bildedelingsappene ligner, men ikke så mye at det er en "glipp". Det er mye handling frem til bildet er publisert, selv om det kan gå raskt. Så det var var heller lite gjennomtenkt og ønske om oppmerksomhet.

Skulle det vært en glipp så hadde det heller vært om noen f.eks glemmer å bytte mellom to sammenkoblede kontoer på insta.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

annebanane skrev (8 minutter siden):

Det er generelt ikke en "glipp" å gå inn i en egen app, laste opp bilde, legge på tekst, så poste. De ulike appene bildedelingsappene ligner, men ikke så mye at det er en "glipp". Det er mye handling frem til bildet er publisert, selv om det kan gå raskt. Så det var var heller lite gjennomtenkt og ønske om oppmerksomhet.

Skulle det vært en glipp så hadde det heller vært om noen f.eks glemmer å bytte mellom to sammenkoblede kontoer på insta.

Hun skulle sikkert dele det i en privat profil med familie og venner. Det er lett å glemme å bytte på IG, eller poste på begge samtidig. 

Uansett hvordan glippen skjedde så er det et stort overtramp av barnets privatliv. Bildet bør slettes herfra også, selv om det er sladdet, fordi det inneholder informasjon. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...