Lileep Skrevet 27. mars 2023 #17001 Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) 27 minutter siden, Fett nok said: Det virker som hun har valgt seg en snill og hyggelig og morsom mann, som hun har det mye kjekt sammen med. Hun har tilsynelatende en jobb der hun får gode tilbakemeldinger og som hun trives i. Hun legger matlagingen på et enkelt og gjennomførbart nivå uten så mye dill. for eksempel Ingenting av dette er innhold på kanalen hennes per idag, derfor urelevant, fordi dette går under hva man «ikke får lov til» å diskutere 😉 så jeg spør igjen; hvilke gode valg har hun delt på SoMe de siste månedene, som har med innholdet hennes å gjøre? Ikke Hva hun gjør utenfor SoMe og ikke deler noe om.. Endret 27. mars 2023 av Lileep 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. mars 2023 #17002 Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) Lileep skrev (4 timer siden): Ingenting av dette er innhold på kanalen hennes per idag, derfor urelevant, fordi dette går under hva man «ikke får lov til» å diskutere 😉 så jeg spør igjen; hvilke gode valg har hun delt på SoMe de siste månedene, som har med innholdet hennes å gjøre? Ikke Hva hun gjør utenfor SoMe og ikke deler noe om.. Valget om å eksponere mindreårig gråtende på IG story er virkelig et av de dårlige valgene, men pyttsan det gode valget er vel at mor har valgt seg rosa kåpe i samme innlegg 🙄 Endret 27. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 27. mars 2023 #17003 Del Skrevet 27. mars 2023 Hun som liksom takker nei til samarbeidsavtaler hvor hun må vise barnet, bruker barnet nå i reklame? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. mars 2023 #17004 Del Skrevet 27. mars 2023 13 minutter siden, net0ty said: Hun som liksom takker nei til samarbeidsavtaler hvor hun må vise barnet, bruker barnet nå i reklame? Hun bruker ikke barnet i direkte reklame, men bruker barnet som trekkplaster til innlegga sine, som igjen er reklameinnlegg. Så hun har ikke signert en avtale om å bruke barnet i reklame, men gjør det allikavel i sine egne reklamer. Reklamen for den rååååsa jakka hadde vært like mye reklame uten barnet.. hadde også irritert færre hvis det kun var HD på bildet! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. mars 2023 #17005 Del Skrevet 27. mars 2023 (endret) net0ty skrev (55 minutter siden): Hun som liksom takker nei til samarbeidsavtaler hvor hun må vise barnet, bruker barnet nå i reklame? Dobbelt reklame faktisk. Den vogna er sponset. Først legger hun ut umerket reklame for jakka, mens mindreårig blir filmet i en sårbar situasjon, så legger hun ut et innlegg med samme jakke på IG med #momlife og ikke med #reklame. Også legges det ut innlegg på IG story hvor jakka plutselig er reklame? På samme dag. Shady. Endret 27. mars 2023 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. mars 2023 #17006 Del Skrevet 27. mars 2023 Først reklame for skincity, hvor viktig det er å finne hudpleie for nettopp din hud, og hvor fantastisk denne serien er for hennes hud. Nå reklame for en eller annen boks med random produkter til hud.. som selvfølgelig testes og anbefales. Men hvordan passer det inn med reklamen om skincity? Er det ikke så viktig å bruke den serien nå, og heller drive å teste og anbefale random produkter? Ikke så viktig at produktene ikke passer huden nå lenger? Hun har tidligere gitt uttrykk for en ubalansert og sår hud, er jo ikke rart det når det brukes hva som helst i det ansiktet! Er ikke overraskende at hun flyr fra ene merker til det andre. Er jo en rød tråd dette her.. reklamerer for det produkter som gir penger der og da! Og det endrer seg omtrent fra uke til uke, alt etter hva hun får spørsmål om å sponse eller andre muligheter som gir poeng/inntekt. Såe, troverdigheten.. den stiger ikke akkurat! 12 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. mars 2023 #17007 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Lileep skrev (12 timer siden): Først reklame for skincity, hvor viktig det er å finne hudpleie for nettopp din hud, og hvor fantastisk denne serien er for hennes hud. Nå reklame for en eller annen boks med random produkter til hud.. som selvfølgelig testes og anbefales. Men hvordan passer det inn med reklamen om skincity? Er det ikke så viktig å bruke den serien nå, og heller drive å teste og anbefale random produkter? Ikke så viktig at produktene ikke passer huden nå lenger? Hun har tidligere gitt uttrykk for en ubalansert og sår hud, er jo ikke rart det når det brukes hva som helst i det ansiktet! Er ikke overraskende at hun flyr fra ene merker til det andre. Er jo en rød tråd dette her.. reklamerer for det produkter som gir penger der og da! Og det endrer seg omtrent fra uke til uke, alt etter hva hun får spørsmål om å sponse eller andre muligheter som gir poeng/inntekt. Såe, troverdigheten.. den stiger ikke akkurat! 26 usle likes/0 kommentarer på siste post: reklameposten om goodiebox. Dette etter at posten har ligget ute i 15 timer sier vel det meste (er det muligens en all-time low?) Det å drive god reklame er en form for kunst, og det er sikkert ikke enkelt å engasjere/«lokke» til seg potensielle kjøpere av produktet man reklamerer for. Det forstår jeg. Men det å være troverdig hjelper mye. Dessverre (iallfall for meg) ser det ut som Helene kaster seg over alt som måtte gi en inntjening; produkter prøves ikke ut lenge nok før hun proklamerer synlige effekter, det reklameres for konkurrerende brands samtidig osv. Alt dette svekker min tillit og øker min skepsis til både motivet bak, produktet i seg selv og «bedriften» Helene Drage. Endret 28. mars 2023 av Laia 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. mars 2023 #17008 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Laia skrev (3 timer siden): 26 usle likes/0 kommentarer på siste post: reklameposten om goodiebox. Dette etter at posten har ligget ute i 15 timer sier vel det meste (er det muligens en all-time low?) Det å drive god reklame er en form for kunst, og det er sikkert ikke enkelt å engasjere/«lokke» til seg potensielle kjøpere av produktet man reklamerer for. Det forstår jeg. Men det å være troverdig hjelper mye. Dessverre (iallfall for meg) ser det ut som Helene kaster seg over alt som måtte gi en inntjening; produkter prøves ikke ut lenge nok før hun proklamerer synlige effekter, det reklameres for konkurrerende brands samtidig osv. Alt dette svekker min tillit og øker min skepsis til både motivet bak, produktet i seg selv og «bedriften» Helene Drage. 142 likes på innlegget med den hvite oversized blusen....27400 følgere.....sier noe om dalende interesse for HD... Endret 28. mars 2023 av Beatbox 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. mars 2023 #17009 Del Skrevet 28. mars 2023 19 minutter siden, Laia said: 26 usle likes/0 kommentarer på siste post: reklameposten om goodiebox. Dette etter at posten har ligget ute i 15 timer sier vel det meste (er det muligens en all-time low?) Det å drive god reklame er en form for kunst, og det er sikkert ikke enkelt å engasjere/«lokke» til seg potensielle kjøpere av produktet man reklamerer for. Det forstår jeg. Men det å være troverdig hjelper mye. Dessverre (iallfall for meg) ser det ut som Helene kaster seg over alt som måtte gi en inntjening; produkter prøves ikke ut lenge nok før hun proklamerer synlige effekter, det reklameres for konkurrerende brands samtidig osv. Alt dette svekker min tillit og øker min skepsis til både motivet bak, produktet i seg selv og «bedriften» Helene Drage. Når hun reklamerte hovedsaklig for bara, Change og Ellos, så var det mer troverdig fordi det gikk over flere år. Ja hun tukla med farger osv, men allikevel tvilte jeg ikke på hennes opplevelse av plaggene. Når hun mista/stoppa samarbeidet med disse (jeg tror Ellos nå er linker alle kan bruke og tjene noen øre på, ikke samarbeid lenger), ble hun desperat etter inntekt og som du sier, tar imot alt selv om det kræsjer totalt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 28. mars 2023 #17010 Del Skrevet 28. mars 2023 Laia skrev (22 minutter siden): Det å drive god reklame er en form for kunst, og det er sikkert ikke enkelt å engasjere/«lokke» til seg potensielle kjøpere av produktet man reklamerer for. Det forstår jeg. Men det å være troverdig hjelper mye. Dessverre (iallfall for meg) ser det ut som Helene kaster seg over alt som måtte gi en inntjening; produkter prøves ikke ut lenge nok før hun proklamerer synlige effekter, det reklameres for konkurrerende brands samtidig osv. Alt dette svekker min tillit og øker min skepsis til både motivet bak, produktet i seg selv og «bedriften» Helene Drage. Ja det er en kunst. Det gjelder å pakke inn reklamen, bruke en historie eller en situasjon, der reklamen inngår som en naturlig del. Ha et “personlig” utgangspunkt, sånn at det nesten ikke føles som reklame, selv om man naturligvis vet at det er det. Produktet oppleves ikke som det viktigste, det er “historien” rundt som er viktig, mens produktet kan f. eks gjøre en sak enklere/bedre, eller løse et problem (f.eks med hud eller hår). Noen er veldig flinke på dette, mens andre ikke får det til, og gir i stedet en litt ubehagelig følelse av at reklamen presses på en, noe som kan virke mot sin hensikt. Her burde det være enkelt for HD å finne inspirasjon, trenger ikke gå lenger enn til Sophie Elise. Hun kan dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. mars 2023 #17011 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) 8 minutter siden, Finlay said: Ja det er en kunst. Det gjelder å pakke inn reklamen, bruke en historie eller en situasjon, der reklamen inngår som en naturlig del. Ha et “personlig” utgangspunkt, sånn at det nesten ikke føles som reklame, selv om man naturligvis vet at det er det. Produktet oppleves ikke som det viktigste, det er “historien” rundt som er viktig, mens produktet kan f. eks gjøre en sak enklere/bedre, eller løse et problem (f.eks med hud eller hår). Noen er veldig flinke på dette, mens andre ikke får det til, og gir i stedet en litt ubehagelig følelse av at reklamen presses på en, noe som kan virke mot sin hensikt. Her burde det være enkelt for HD å finne inspirasjon, trenger ikke gå lenger enn til Sophie Elise. Hun kan dette. Det burde være mulig og samtidig enkelt, men har inntrykk av at hun er låst til å få inn mest mulig inntekt. Så da blir vel oppgaven med å finne inspirasjon og en rød tråd veldig vanskelig, for skal hun det må hun velge bort mye reklame. For nå reklamerer hun for flere hudpleieprodukter på en gang, flere typer neglelakk og gelsett.. da blir det bare kaos. Endret 28. mars 2023 av Lileep 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 28. mars 2023 #17012 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Når hun reklamerte hovedsaklig for bara, Change og Ellos, så var det mer troverdig fordi det gikk over flere år. Ja hun tukla med farger osv, men allikevel tvilte jeg ikke på hennes opplevelse av plaggene. Når hun mista/stoppa samarbeidet med disse (jeg tror Ellos nå er linker alle kan bruke og tjene noen øre på, ikke samarbeid lenger), ble hun desperat etter inntekt og som du sier, tar imot alt selv om det kræsjer totalt. Det er gode poenger. Jeg fikk også et godt inntrykk av Change samarbeidet (og trodde henne faktisk når hun sa at det aldri kunne bli et annet undertøysmerke for henne!). Synes også hun hadde ganske gode reklameposter for Bara. Nå ser det ut som disse bare er forsvunnet rolig ut sidelinjen. Endret 28. mars 2023 av Laia 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 28. mars 2023 #17013 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) En egen reel om barnets navn? Trodde hun brukte «arvingen» for å ikke bruke navnet hennes på SoMe. Er det for barnets beste hun legger ut dette, eller er det for stolthet og bekreftelse? Selvfølgelig det siste. Nytt lavmål oppnådd, nå er hun definert som momfluencer for meg, og ikke på en positiv måte. Endret 28. mars 2023 av *blueberry* 18 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. mars 2023 #17014 Del Skrevet 28. mars 2023 32 minutter siden, *blueberry* said: En egen reel om barnets navn? Trodde hun brukte «arvingen» for å ikke bruke navnet hennes på SoMe. Er det for barnets beste hun legger ut dette, eller er det for stolthet og bekreftelse? Selvfølgelig det siste. Nytt lavmål oppnådd, nå er hun definert som momfluencer for meg, og ikke på en positiv måte. Når jeg trodde hun ikke kunne synke lavere mtp eksponering av barnet, så tok hun jammen meg på noen blylodd til å sank enda lenger ned. Hvorfor HD.. hvorfor gjør du dette lurer jeg på? 12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. mars 2023 #17015 Del Skrevet 28. mars 2023 Lileep skrev (4 minutter siden): Når jeg trodde hun ikke kunne synke lavere mtp eksponering av barnet, så tok hun jammen meg på noen blylodd til å sank enda lenger ned. Hvorfor HD.. hvorfor gjør du dette lurer jeg på? Hun har en * jeggjørsomjegvil* attitude herfra til hel ...te🤮 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. mars 2023 #17016 Del Skrevet 28. mars 2023 Beatbox skrev (2 timer siden): 142 likes på innlegget med den hvite oversized blusen....26400 følgere.....sier noe om dalende interesse for HD... Lileep skrev (4 minutter siden): Når jeg trodde hun ikke kunne synke lavere mtp eksponering av barnet, så tok hun jammen meg på noen blylodd til å sank enda lenger ned. Hvorfor HD.. hvorfor gjør du dette lurer jeg på? Kan det være fordi det er det eneste som virkelig gir engasjement? Håper HD snart drar på en ny tur så man kan slippe å få eksponering av barn på daglig basis i monitor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 28. mars 2023 #17017 Del Skrevet 28. mars 2023 (endret) Lill skrev (1 minutt siden): Kan det være fordi det er det eneste som virkelig gir engasjement? Håper HD snart drar på en ny tur så man kan slippe å få eksponering av barn på daglig basis i monitor. 12 likes på 48 minutter (sjekket akkurat) er ikke akkurat engasjement når man har 27,4K følgere. Kanskje hun bør ta hintet og skjønne at følgerne ikke er interessert i barneeksponering. Helene har jo faktisk interesser hvor hun kunne bidratt positivt. Mote, fantasybøker, trening… her kunne hun bruke sin kunnskap for å inspirere andre i stede for lite troverdig reklame og barneeksponering. Endret 28. mars 2023 av *blueberry* 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 28. mars 2023 #17018 Del Skrevet 28. mars 2023 Laia skrev (1 time siden): Det er gode poenger. Jeg fikk også et godt inntrykk av Change samarbeidet (og trodde henne faktisk når hun sa at det aldri kunne bli et annet undertøysmerke for henne!). Synes også hun hadde ganske gode reklameposter for Bara. Nå ser det ut som disse bare er forsvunnet rolig ut sidelinjen. Jeg er enig. Men reklamene er også lite intressante og lite troverdige når de klemmes inn mellom livskrise, spiseforstyrrelse, sykdom og eksponering av mindreårig. Det er rimelig gjennomskuebart hva det er hun driver med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharpa VinterBerg Skrevet 28. mars 2023 #17019 Del Skrevet 28. mars 2023 Lill skrev (4 minutter siden): Kan det være fordi det er det eneste som virkelig gir engasjement? Håper HD snart drar på en ny tur så man kan slippe å få eksponering av barn på daglig basis i monitor. Det er sikkert et forsøk på mer engasjement i IG kanalen sin. Med tanke på debatten som pågår angående deling av bilder samt eksponering av mindreårige i kommersiell sammenheng går HD bakover i tid. Uansvarlig oppførsel rett og slett. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 28. mars 2023 #17020 Del Skrevet 28. mars 2023 Jeg hang meg opp i den bloggerfoten jeg, istedenfor å sette seg på huk eller snu seg helt mot barnet så løftes hælen opp og vris i en unaturlig stilling. Når man så bøyer knærne noe så ser det mistenkelig ut som om man må veldig gjøre nr 2. beklager avsporing, men kan man riste seg løs fra bloggerfoten? 9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå