Lileep Skrevet 27. januar 2023 #16201 Del Skrevet 27. januar 2023 (endret) 😂😂😂 edit; hentet fra IG til Mads Hansen Endret 27. januar 2023 av Lileep 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 27. januar 2023 #16202 Del Skrevet 27. januar 2023 Lileep skrev (5 timer siden): Hehe ok. Da har du kanskje ikke fulgt henne så lenge? Hun har vært veldig på det å være miljøbevisst i mange år.. i perioder! Feks når hun gikk gravid og skulle finne så mye på Finn fordi hun skulle spare miljøet. Ikke lenge etterpå tok hun imot et lass med spons og prosjekt Finn.no ble ikke nevnt mer.. Samme ang kjoler. Hun skulle ikke ha enkelte type stoff fordi hun tenkte på miljøet.. så viser det seg at de fleste av hennes 50+ kjoler er nettopp disse stofftypen. Og hun fortsetter å handle de.. Såe ja.. hun sier hun tenker på miljøet og handler deretter. Men gjør stikk motsatt For ikke snakke om «5 om dagen» hun var innom en kort periode 😅 vil si at en skulle ta med seg søppel man så ute hver dag og kaste det i søpla og ikke la det ligge langs fortauskanten el i naturen 🙏🏼 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 27. januar 2023 #16203 Del Skrevet 27. januar 2023 Lileep skrev (1 time siden): 😂😂😂 edit; hentet fra IG til Mads Hansen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 28. januar 2023 #16204 Del Skrevet 28. januar 2023 Apropos det hun skrev om vixen isted på Story.. Har hun glemt at det er ikke lenge siden hun ba folk nominere henne til en av prisene?? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 28. januar 2023 #16205 Del Skrevet 28. januar 2023 Sozzen skrev (4 minutter siden): Apropos det hun skrev om vixen isted på Story.. Har hun glemt at det er ikke lenge siden hun ba folk nominere henne til en av prisene?? Må jo furte litt når man ikke blir nominert eller vinner🙄 Hun er som et barn på 5...' alle er dumme når jeg ikke får viljen min ' 🙄 Grow up HD!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 28. januar 2023 #16206 Del Skrevet 28. januar 2023 Beatbox skrev (18 minutter siden): Må jo furte litt når man ikke blir nominert eller vinner🙄 Hun er som et barn på 5...' alle er dumme når jeg ikke får viljen min ' 🙄 Grow up HD!! Mulig jeg husker feil og mener rimelig sikker på at hun ba folk nominere henne i kategorien livsstil eller noe sånt 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 28. januar 2023 #16207 Del Skrevet 28. januar 2023 Sozzen skrev (1 time siden): Mulig jeg husker feil og mener rimelig sikker på at hun ba folk nominere henne i kategorien livsstil eller noe sånt Det var i fjor det … 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 28. januar 2023 #16208 Del Skrevet 28. januar 2023 Unnskyld på forhånd, men siste reel.. penere før enn etter.. alt jeg har å si 🫣 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 29. januar 2023 #16209 Del Skrevet 29. januar 2023 Lileep skrev (1 time siden): Unnskyld på forhånd, men siste reel.. penere før enn etter.. alt jeg har å si 🫣 Skjønte ikke den reelsen heller jeg🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 29. januar 2023 #16210 Del Skrevet 29. januar 2023 8 hours ago, irevin said: Skjønte ikke den reelsen heller jeg🙈 Tror det var forsøk på forvandling. Fra usminka, mister noe, når hun kommer i bilder igjen er hun sminka til fest.. men som alltid så blir det bare kleint. Hun var pen helt uten sminke, og så ikke ut etterpå.. det er min ærlige mening. Derfor ble reelen bare klein. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 29. januar 2023 #16211 Del Skrevet 29. januar 2023 Lileep skrev (5 minutter siden): Tror det var forsøk på forvandling. Fra usminka, mister noe, når hun kommer i bilder igjen er hun sminka til fest.. men som alltid så blir det bare kleint. Hun var pen helt uten sminke, og så ikke ut etterpå.. det er min ærlige mening. Derfor ble reelen bare klein. Helt enig og det er en grunn til at følgertallene stuper....ikke motiverer eller inspirerer hun; verken seg selv eller andre. Kleine reels og krampesmil, det funker ikke i det hele tatt.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Finnwife Skrevet 29. januar 2023 #16212 Del Skrevet 29. januar 2023 Vil også bare nevne at det var hele 2 stk på Mudo, både igår og idag i flere timer på morgenen/formiddagen.. Helene var ikke akkurat en av dem.. og man får fint trent hele kroppen med vektstang, manualer og en benk, og de har tross alt endel apparater i tillegg.. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 29. januar 2023 #16213 Del Skrevet 29. januar 2023 Lileep skrev (4 timer siden): Tror det var forsøk på forvandling. Fra usminka, mister noe, når hun kommer i bilder igjen er hun sminka til fest.. men som alltid så blir det bare kleint. Hun var pen helt uten sminke, og så ikke ut etterpå.. det er min ærlige mening. Derfor ble reelen bare klein. "Så ikke ut etterpå" Hva var feil med etterpå? Hun har jo pyntet seg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 29. januar 2023 #16214 Del Skrevet 29. januar 2023 (endret) 4 minutter siden, Sozzen said: "Så ikke ut etterpå" Hva var feil med etterpå? Hun har jo pyntet seg. Jeg syns at hun ikke så ut, dvs hun var ikke pent sminka. Mao hele reelen ble klein. Men det er min mening! Jeg syns hun var penere før enn etter, som er stikk motsatt av hva reelen går ut på. Det er poenget mitt. Endret 29. januar 2023 av Lileep 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
irevin Skrevet 29. januar 2023 #16215 Del Skrevet 29. januar 2023 Kropp og utseende, kropp og utseende….🙈 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. januar 2023 #16216 Del Skrevet 29. januar 2023 Så ikke ut? Virkelig, hva er det for slags ting å skrive. Saklig klage på bedriften det ja 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. januar 2023 #16217 Del Skrevet 29. januar 2023 Orly skrev (2 minutter siden): Så ikke ut? Virkelig, hva er det for slags ting å skrive. Saklig klage på bedriften det ja Hun nevnte jo at hun var penere før sminken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 29. januar 2023 #16218 Del Skrevet 29. januar 2023 23 minutter siden, Orly said: Så ikke ut? Virkelig, hva er det for slags ting å skrive. Saklig klage på bedriften det ja Ja, hun var penere før hun sminka seg. Når hun lager en reel som kun går på før/etter sminke, så er det søren meg innafor å få lov til å si sin mening om resultatet. Men selvfølgelig blir det med en gang tatt som usaklig, fordi det ikke går i favør til HD.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 29. januar 2023 #16219 Del Skrevet 29. januar 2023 Lill skrev (24 minutter siden): Hun nevnte jo at hun var penere før sminken? Å Da er det innafor å si at noen ikke ser ut? Ikke greit i min verden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 29. januar 2023 #16220 Del Skrevet 29. januar 2023 Orly skrev (6 minutter siden): Å Da er det innafor å si at noen ikke ser ut? Ikke greit i min verden Det er jo ok. Men det du siterte ble tatt ut av kontekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå