Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

14 hours ago, Bingo Bongo said:

Nok en gang på jakt etter nytt treningssenter. Hvorfor må hun bytte hele tiden? Ingenting som er  godt nok for henne? 🤔

Det er vel også begrenset med utvalg av treningssentre i en by på den størrelsen? 🤷‍♀️

Vanvittig mange senter faktisk, jeg er på  9. nå etter Sats la ned.. og Mudo er på ingen måte det dårligste av de 😅 finns ennå flere, men orker ikke pendle mer enn 10 km for å trene 🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kattedama
Lileep skrev (15 timer siden):

Nå går hun seg vill i sitt eget rot. Samarbeid med Omnia skal hjelpe henne med riktig kosthold, mengde osv, fordi hun ikke klarer det selv. Går samtidig på slankemedisin som begrenser matinntaket. Men på story idag så trekker hun frem slankeoperasjon og sier coachen tilpasser seg den, og HD løser det ved å spise det hun orker… dvs hun fortsatt spiser lite per måltid

Så da lurer jeg på noe. Har hun plutselig fått tilbake effekten fra operasjonen, og trenger ikke lenger hjelp til mengdekontroll? Later hun som effekten er der pga hun ikke vil innrømme medisinbruk? 

Mulig noen tolker dette innlegget som «må finne noe å ta henne på», men jeg skriver dette fordi jeg mener posten viser hvordan hun tilpasser svarene etter hva som høres best ut. Men setter man alle svarene sammen på rekke så blir det et virrvarr uten like, og vanskelig å vite hva som er sant 

27C6029D-5FF3-4C2D-84D1-97AC2AD3B1F0.jpeg

Hun er virkelig en influenser  hvor man kan dokumentere hvor lite kredibilitet dette enkeltmannsforetaket har. Snakk om å snu kappa etter vinden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

På generelt grunnlag syns jeg hun har et poeng når det gjelder mas om flere barn. Eller barn i det hele tatt. Det er jo veldig personlige valg vi snakker om.

Men. Og det er et stort men. Hun har jo selv hatt runder der hun har bedt sine følgere komme med innspill på hva de tenker om det å kun ha et barn kontra flere. Og da syns jeg det er å skyte over mål å skulle kritisere folk for å spørre. Hun skrev jo at folk kunne spørre om hva som helst og da er det jo ikke utenkelig å få et slikt spørsmål. Er hun lei av det, så la det heller passere og sette det på kontoen for spørsmål du ikke gidder å forholde deg til, enn å skulle bitche i story. Og så igjen: tenk nå på hva du legger ut Helene. Du blir oppgitt når folk spør deg om ting du selv har fokusert på tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mandag, ny start, ny feiling. Starter søndag med å fortelle om ny start på mandag, mandag kommer;

Hun skriver at hun bare ønsker å hente godteriet hun har kastet og at det ikke ble trening alikevel. 

Får vondt av henne. SLUTT å kaste godteri annenhver mandag, slutt å lag deg alt for store mål som du feiler hver eneste gang!! Det har gått i samme tralten siden sånn 2014, når skal hun forstå at det ikke funker?? 

Bare spis godteri. Tren når du føler for det. Ikke planlegge ting. Bare gjør ting intuitivt. Det kommer til å være så mye bedre for psyken hennes. 

• Liker 19
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
monstergospel skrev (1 minutt siden):

Ny mandag, ny start, ny feiling. Starter søndag med å fortelle om ny start på mandag, mandag kommer;

Hun skriver at hun bare ønsker å hente godteriet hun har kastet og at det ikke ble trening alikevel. 

Får vondt av henne. SLUTT å kaste godteri annenhver mandag, slutt å lag deg alt for store mål som du feiler hver eneste gang!! Det har gått i samme tralten siden sånn 2014, når skal hun forstå at det ikke funker?? 

Bare spis godteri. Tren når du føler for det. Ikke planlegge ting. Bare gjør ting intuitivt. Det kommer til å være så mye bedre for psyken hennes. 

Og ikke minst: oppsøk den hjelpen hun faktisk trenger angående spiseforstyrrelsen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, monstergospel said:

Hun har en avhengigs personlighet, som en alkoholiker som heller ut all alko etter en fyllekule og sier "aldri mer", igjen og igjen og igjen. Det er dette som er hovedproblemet hennes og som hun burde behandle, i stedet er det ørten fikse nye løsninger titt og ofte. De funker selvfølgelig aldri i lengden.

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
hvalstad45 skrev (5 minutter siden):

Hun har en avhengigs personlighet, som en alkoholiker som heller ut all alko etter en fyllekule og sier "aldri mer", igjen og igjen og igjen. Det er dette som er hovedproblemet hennes og som hun burde behandle, i stedet er det ørten fikse nye løsninger titt og ofte. De funker selvfølgelig aldri i lengden.

Og når man har barn, så er det fort at man havner i situasjoner som ikke nødvendigvis er veldig bra for det hun sliter med.

Om hun syns det er for tøft å stå i det med ROS, så burde hun tenke at hun nå har et barn som fort blir bevisst på hennes problemer. Det burde være motivasjon for henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bokstavelig talt mindre enn en arbeidsdag mellom «Hei mandag og nye vaner!» og at alt skjærer seg og livet føles litt dritt. Kanskje et tegn på at man må ta en pust i bakken og se at det man holder på med ikke funker?

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (35 minutter siden):

Og når man har barn, så er det fort at man havner i situasjoner som ikke nødvendigvis er veldig bra for det hun sliter med.

Om hun syns det er for tøft å stå i det med ROS, så burde hun tenke at hun nå har et barn som fort blir bevisst på hennes problemer. Det burde være motivasjon for henne. 

På spørsmålsrunden nå, så kom et spørsmål ad ROS hvor hun svarte noe sånn som at «det var mer krevende enn hun hadde trodd og valgte utsette det til hodet var mer med»….Tror kanskje ROS hadde vært rett å BEGYNNE med jeg, for hun begynner jo i feil ende HELE TIDEN

• Liker 9
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

irevin skrev (2 minutter siden):

På spørsmålsrunden nå, så kom et spørsmål ad ROS hvor hun svarte noe sånn som at «det var mer krevende enn hun hadde trodd og valgte utsette det til hodet var mer med»….Tror kanskje ROS hadde vært rett å BEGYNNE med jeg, for hun begynner jo i feil ende HELE TIDEN

Visst f… er det krevende! Så sykt krevende… men alt hun gjør nå blir å gå til h… hun må faktisk starte i riktig ende som du sier. Spiseforstyrrelsen først, og tåle å stå i det. SÅ kan andre ting komme etterpå. Til hennes forsvar ser hun det nok ikke selv… eller kan være hun ser det, men spiseforstyrrelsen kan fint lure et menneske til å gjøre stikk motsatt av hva som er lurt..

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily Of the Valley
irevin skrev (23 minutter siden):

Ingrid77 skrev (18 minutter siden):

Visst f… er det krevende! Så sykt krevende… men alt hun gjør nå blir å gå til h… hun må faktisk starte i riktig ende som du sier. Spiseforstyrrelsen først, og tåle å stå i det. SÅ kan andre ting komme etterpå. Til hennes forsvar ser hun det nok ikke selv… eller kan være hun ser det, men spiseforstyrrelsen kan fint lure et menneske til å gjøre stikk motsatt av hva som er lurt..

Enig! Mitt inntrykk er at hun kanskje er mer mottakelig for slike ting når hun går ned noen kg. Kanskje er det det hun venter på. Jeg ville tenkt at det å stå i stormen mens man ikke har bra kanskje vil gjøre henne enda mer robust når det butter imot. For de situasjonene vil oppstå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
¤flicka¤ skrev (1 time siden):

Bokstavelig talt mindre enn en arbeidsdag mellom «Hei mandag og nye vaner!» og at alt skjærer seg og livet føles litt dritt. Kanskje et tegn på at man må ta en pust i bakken og se at det man holder på med ikke funker?

Det var vel knapt 24 timer imellom der. Men fikk til å klemme inn en reklame for Omnia da 👌

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (15 minutter siden):

Det var vel knapt 24 timer imellom der. Men fikk til å klemme inn en reklame for Omnia da 👌

Omina er vel snart ute. Vips er det FUS og Keto for raske resultater. OMNIA krever nok mer energi for henne å følge opp mtp kosthold. Neppe kun smeltet oss eller laks og fløte🙈Hun har jo sagt hun hater lage mat

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Lily Of the Valley

0CD9E2DB-EED7-4EEA-868F-1A1E7ADC35D3.thumb.png.97e1646d5f7d9b6304c313cb3b9aba0f.pngDet har vel vært tatt opp tidligere, men fram til nå så burde Omnia fått med seg at Helene har en spiseforstyrrelse. Og selv om overspisingslidelse ikke har fått kred nok for å være nettopp det, så burde Omnia være mer opplyst enn som så. Jeg har forstått det slik at det et en annen som hjelper Helene enn det sol står i svaret her. Uetisk og kynisk Omnia. Virkelig. 
 edit: kilde er nettsiden til Omnia: https://www.omnia.coach

Endret av Lily Of the Valley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Må innrømme at min sympati med henne minker kraftig, når hun like etterpå først legger ut bilde av ny veske, som hun vel strengt tatt skal merke med reklame, og så pusher reklame i story. Det er urovekkende å se hvordan hun groomer følgerne sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper det er spill for galleriet. Hvis hun bruker Saxenda, har hun nok ikke masse godteri i søpla. Men det er fint som utgangspunkt før Omnia gir resultater. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sjokk at hun ikke bare har vært ute å kjøpt seg en veske... Det kom selvfølgelig reklamelink etterpå

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...