Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Finnwife skrev (20 minutter siden):

Sats som hun trente på, la ned. Men hun brukte jo 90% av tiden der i garderoben, så mulig det er den hun er minst fornøyd med på Mudo? Man får det man betaler for som regel.. men å komme på åpningsdagen når det er fult av mennesker som kommer for å få goodiebags, det er passe teit.. Mudo har allerede kommentert kritikken hennes offentlig..

Har du link?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lily Of the Valley skrev (15 timer siden):

Helse kunne selvsagt vært et godt argument for livsstilsendring. Men Helene viser heller før/etter-bilder, synlige kragebein, bilder der det er helt klart at hun har gått ned i vekt, posering for å se mindre ut enn det man er. Vektnedgang ser derfor ut å skulle være viktigere enn helseaspektet. Hadde hun bare vært ærlig på at dette er viktig for henne, så hadde det vært bedre i mine øyne enn å skal pakke dette inn. Mitt inntrykk er at hun ikke ønsker å tråkke følgere på tærne eller at fallhøyden ikke skal bli så voldsom dersom hun ikke går ned i vekt. Hadde det vært helse som hadde vært det viktigste, så hadde det vært en fordel å snakket om eller vist nøyaktig hva det er hun mener. Hun har jo sagt flere ganger at hun ikke har noen helseproblemer eller sykdommer forbundet med overvekten. 

Posering for å se tynnere ut tror jeg dessverre er ganske vanlig blant influensere uavhengig av vekt.

Ja, du er nok rett. Blir helt matt, og lei meg, over at døtrene mine vokser opp i et samfunn hvor det er normalt med influensere generelt egentlig. 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Finnwife said:

Sats som hun trente på, la ned. Men hun brukte jo 90% av tiden der i garderoben, så mulig det er den hun er minst fornøyd med på Mudo? Man får det man betaler for som regel.. men å komme på åpningsdagen når det er fult av mennesker som kommer for å få goodiebags, det er passe teit.. Mudo har allerede kommentert kritikken hennes offentlig..

Mudo er ikke halvfult engang nå på søndags morgen, masse ledig, både møller og apparater! Samtidig åpenbart at de ikke er ferdig innredet da det er mye plass til mer.. må si meg storfornøyd til prisen! Men så skal jeg også trene crossfit da 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
19 hours ago, Finnwife said:

On 9/14/2022 at 7:42 AM, Finnwife said:

Herregud den mengden selfies på trening 🙈 forrige gang trente hun kanskje 20 min og brukte nærmere en time i garderoben på dusjing, smøring, sminking, føning, krølling osv. Ikke at det er noe feil med en kort treningsøkt, alt er bedre enn ingenting. Men hun regner ikke dette som egentid da?? Selfies på gymmen og en time spa i garderoben?? Det fikk ikke jeg anledning til da min var liten iallefall 🤪

On 3/25/2022 at 7:53 AM, Finnwife said:

Orker ikke at hun skal bruke treningssenteret til selfies med og delvis uten klær 😑 av alle senter i hele Østfold.. nytter ikke å klage over hvor svak man er, når den korte tiden man faktisk bruker på senteret brukes på SoMe... 

Jeg skjønner til en viss grad at hun ønsker å bytte treningssenter ofte, når folk live-rapporterer hvor hun er hva hun gjør der på diskusjonsforum etterpå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Bolledeig2.0 said:

Jeg skjønner til en viss grad at hun ønsker å bytte treningssenter ofte, når folk live-rapporterer hvor hun er hva hun gjør der på diskusjonsforum etterpå

Hvordan tolker du dette dithen at brukeren stalker HD og liveoppdaterer? Alt dette er tatt fra storys hun hadde.. var ikke vanskelig å skjønne hvor mye tid hun hadde brukt på de forskjellige tingene utifra hva hun la ut. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig2.0
8 minutter siden, Lileep said:

Hvordan tolker du dette dithen at brukeren stalker HD og liveoppdaterer? Alt dette er tatt fra storys hun hadde.. var ikke vanskelig å skjønne hvor mye tid hun hadde brukt på de forskjellige tingene utifra hva hun la ut. 

Hun skriver selv at de trener på samme senter :)  Og har både hatt innlegg om hvorfor det er rart at hun trener der fordi hun bor langt unna (!) både det forrige, og hvis du leser innlegget på samme side i tråden så ser du at hun også trener på Mudo. Jeg har heller aldri sett HD legge ut om stellerutinene sine i garderoben, men for all del, om du hadde vært komfortabel med at folk skrev "jeg så hun både sminket seg og brukte bodylotion, sånn hadde jeg aldri tid til med baby" om deg på nett så er vi vel bare forskjellige. 

Endret av Bolledeig2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Bolledeig2.0 said:

Hun skriver selv at de trener på samme senter :)  Og har både hatt innlegg om hvorfor det er rart at hun trener der fordi hun bor langt unna (!) både det forrige, og hvis du leser innlegget på samme side i tråden så ser du at hun også trener på Mudo. Jeg har heller aldri sett HD legge ut om stellerutinene sine i garderoben, men for all del, om du hadde vært komfortabel med at folk skrev "jeg så hun både sminket seg og brukte bodylotion, sånn hadde jeg aldri tid til med baby" om deg på nett så er vi vel bare forskjellige. 

Brukeren sier hen skal trene på Mudo ja.. men finner ingenting om at de trente på samme senter før.. det innlegget du har hentet frem var fra en story hun viste hvor tidlig hun dro for å få tid til alle rutinene med hår, hud osv etter trening.. og tidsmessig utifra bildene ble det antatt hvor mye tid gikk til trening og til dusj/sminke osv. Er ikke @Finnwife som har observert hun og lagt ut her.. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trente en periode på Sats også, men sluttet kort tid etter Helene begynte der, så fikk med meg endel, uten å "live-kommentere" det her.. nå har jeg også benyttet meg av samme tilbud på Mudo, og syns det er håpløst at hun klager allerede.. men ja, de mangler blant annet føner og speil i damegarderoben, så etter mine observasjoner så skjønner jeg jo at hun er skuffet 🤭

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Bolledeig2.0 skrev (5 timer siden):

Her spekulerer du, ingen vet hvorfor hun bytter senter. Men at hun har byttet ofte er sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den siste reelen sikkert 5-6 ganger. AT hun ikke ser selv hvor kleint det er. Dauer. 😂😂 #gimegenpute 

• Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, lillehammeren said:

Har sett den siste reelen sikkert 5-6 ganger. AT hun ikke ser selv hvor kleint det er. Dauer. 😂😂 #gimegenpute 

Omg.. det var skikkelig putetv for å si det mildt. Den flørtingen med kamera.. herrrgud! Blir pinlig berørt av å se på det jo 😂😂😂

• Liker 9
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lileep skrev (2 minutter siden):

Omg.. det var skikkelig putetv for å si det mildt. Den flørtingen med kamera.. herrrgud! Blir pinlig berørt av å se på det jo 😂😂😂

WTF?! ...holder ikke med pute, gi meg dobbeltdyne!!!😅

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeRandi skrev (2 timer siden):

Hun vil, hun vil, men får det ikke til. Det er ganske opplagt hvorfor hun ikke er blant de største. 

Det er like kleint uansett hvem som gjør det😅

Synes det er komplett uforståelig at de får seg til det, og at de VIL, rett og slett!

Altså filme seg selv sittende i bilen, stående foran speilet på badet, liggende i sofaen, eller hvor som helst, mens de flørter med seg selv (kamera), snakker, blunker, ler, gapesmiler, eller for den saks skyld - gråter. Med eller (nesten) uten klær.

Det ser bare så utrolig tåpelig ut, og får meg alltid til å tenke - hvor er vi på vei, egentlig?😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest RødeRandi
Finlay skrev (3 minutter siden):

Synes det er komplett uforståelig at de får seg til det, og at de VIL, rett og slett!

Altså filme seg selv sittende i bilen, stående foran speilet på badet, liggende i sofaen, eller hvor som helst, mens de flørter med seg selv (kamera), snakker, blunker, ler, gapesmiler, eller for den saks skyld - gråter. Med eller (nesten) uten klær.

Det ser bare så utrolig tåpelig ut, og får meg alltid til å tenke - hvor er vi på vei, egentlig?😆

Det _er_ veldig spesielt. Av og til så lurer jeg på hvordan de tør å filme seg selv mens de snakker i vei på f eks en flyplass eller butikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (4 minutter siden):

Uansett...ingen Oscar for den reelsen der ass🙄😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Finlay said:

Noen klarer å lage veldig fine reels, men det er få av de. Var en gang jeg hadde lyst til å poste en reel av ei på tiktok, som hadde samme budskapet i en reel, som HD desperat prøve å få frem i ulike mislykka reels. Men som sagt, er veldig få som får det til, men noen gjør det ☺️

Endret av Lileep
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Beatbox said:

Uansett...ingen Oscar for den reelsen der ass🙄😂

Joda, Oscar for tidenes beste pute/dobbeltdyne reel. Den vinner hun lett 😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...