Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #16061 Del Skrevet 14. januar 2023 Fabiola skrev (13 minutter siden): Treningssenteret er nyåpnet i dag, og det er nesten gratis å trene der de første månedene. Så drar Helene Drage dit midt på dagen (på lørdag) og legger ut en lang rant hvor hun er forbannet over at det er mye folk der og at senteret er for dårlig for henne, hun er jo så proff. Utrolig kvalmt å se på. Enig! Og hva i all verden skulle hensikten med en slik rant være egentlig? Hun er utrolig sensitiv på kritikk som kommer mot henne, men hun reflekterer veldig lite over hva hun selv kritiserer. Og hva er det som ikke passer hennes måte å trene på? Hva er det som mangler? Hun viser altfor lite om sine egne treninger til å forstå hva det er hun mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. januar 2023 #16062 Del Skrevet 14. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (46 minutter siden): Enig! Og hva i all verden skulle hensikten med en slik rant være egentlig? Hun er utrolig sensitiv på kritikk som kommer mot henne, men hun reflekterer veldig lite over hva hun selv kritiserer. Og hva er det som ikke passer hennes måte å trene på? Hva er det som mangler? Hun viser altfor lite om sine egne treninger til å forstå hva det er hun mener. Hvis dette senteret akkurat åpnet er det litt hull i hodet å kritisere de ved første øyekast. Selvfølgelig er ikke alt på stell med en gang og hvorfor henge de ut offentlig for det? Det er flere maskiner mitt senter bare har én av også, og selv om det er 2 av andre må jeg bruke samme hele tiden fordi vektene er ikke nødvendigvis like på de (sjekket og fått bekreftet). Man bør bruke samme maskin for riktig fremgang. Det er nok heller ikke så fullt før jobb på hverdager i motsetning til lørdag formiddag. Må man alltid finne noe å klage på? Og må det deles til offentligheten? Jeg håper ikke folk dropper å prøve dette senteret fordi Helene ikke synes de var bra nok. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 14. januar 2023 #16063 Del Skrevet 14. januar 2023 Mudo-kjeden er jo kjent for å kjøre et _absolutt minimum_ mengde på utstyret og ofte ganske små lokaler, og å samkjøre det med for eksempel kampsporttrening osv. Dette er jo kjent stoff, og ikke akkurat kontroversielt, du får det du betaler for. Og det er stort sett hyggelige gym ellers. Når det er sagt; det er ikke ULOVLIG å bli skuffet, vel? Skjønner ikke hvorfor det er relevant å rakke ned på alt fra at Helene ikke bruker nok vekter (!) eller at hun burde være så flink at hun burde kunne trent som vanlig, eller at hun ikke trener nok på walkpaden sin? Jeg forstår at det er en mulighet til å være ekkel, men man trenger vel ikke kaste seg over det med hud og hår. Helt vanlige mosjonister kan selvfølgelig ha akkurat samme forventninger som "proffer", de betaler like mye for å være der Ellers er jeg enig med dere om selfier og filming i tide og utide. Jeg trente en gang på et gym, da jeg kom inn i garderoben en gang etter trening sto en av de som trente der i en slags halvveis knebøy - i g-streng - og tok bilde av rumpen i speilet til IG. Dessverre kan jeg ikke reposte bildet for det er helt _ vilt _ for hun som hadde det har dessverre/heldigvis lagt ned instagrammen sin :'-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 14. januar 2023 #16064 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Det er dessuten treningssenteret som tar en kalkulert risiko når de åpner med et redusert tilbud med tanke på eventuelle omtaler de får i den perioden - ikke Helenes "feil" for å calle dem ut. De har garantert leasingavtaler på utstyr og leieutgifter de vil betale så fort som mulig, ærlig sak det. Og det hun sier er jo at det sikkert er et fint tilbud for noen men hun ønsker seg noe annet? Ærlig sak det også. Endret 14. januar 2023 av Bolledeig2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. januar 2023 #16065 Del Skrevet 14. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (1 minutt siden): Det er dessuten treningssenteret som tar en kalkulert risiko når de åpner med et redusert tilbud med tanke på eventuelle omtaler de får i den perioden - ikke Helenes "feil" for å calle dem ut. Men når det er nesten gratis å trene fordi de mangler litt så gjør det opp for det. Og må man «calle ut» noen bare for å gjøre det? 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 14. januar 2023 #16066 Del Skrevet 14. januar 2023 7 minutter siden, *blueberry* said: Men når det er nesten gratis å trene fordi de mangler litt så gjør det opp for det. Og må man «calle ut» noen bare for å gjøre det? Ja, det ser jeg det er en som har skrevet, men det er ingen informasjon om det på sidene deres eller andre steder. De har et typisk introtilbud til 49 pr måned for å få folk inn, klassisk kampanje som også fitness xpress og alle billigkjedene kjører med jevne mellomrom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #16067 Del Skrevet 14. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (9 minutter siden): Det er dessuten treningssenteret som tar en kalkulert risiko når de åpner med et redusert tilbud med tanke på eventuelle omtaler de får i den perioden - ikke Helenes "feil" for å calle dem ut. De har garantert leasingavtaler på utstyr og leieutgifter de vil betale så fort som mulig, ærlig sak det. Og det hun sier er jo at det sikkert er et fint tilbud for noen men hun ønsker seg noe annet? Ærlig sak det også. Er det ikke ironisk at hun som fremhever dette med at det er bra med konstruktiv kritikk (som hun ikke bestandig tåler heller) er den som noen dager etterpå raljerer over et treningssenter som på åpningsdagen ikke er godt nok utstyrt? Det er ikke en ærlig sak, det er mangel på vanlig folkeskikk i mine øyne. Men det er er kanskje for mye for langt av en influenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. januar 2023 #16068 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Bolledeig2.0 skrev (4 minutter siden): Ja, det ser jeg det er en som har skrevet, men det er ingen informasjon om det på sidene deres eller andre steder. De har et typisk introtilbud til 49 pr måned for å få folk inn, klassisk kampanje som også fitness xpress og alle billigkjedene kjører med jevne mellomrom. Ingen slike tilbud i nærheten av der jeg bor. Vel, med unntak av sats som krever 12 mnd bundet abonnement etterpå (førjuls som regel). Synes fortsatt ikke noe om å «calle ut» noen bare for å gjøre det. Endret 14. januar 2023 av *blueberry* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #16069 Del Skrevet 14. januar 2023 Bolledeig2.0 skrev (20 minutter siden): Mudo-kjeden er jo kjent for å kjøre et _absolutt minimum_ mengde på utstyret og ofte ganske små lokaler, og å samkjøre det med for eksempel kampsporttrening osv. Dette er jo kjent stoff, og ikke akkurat kontroversielt, du får det du betaler for. Og det er stort sett hyggelige gym ellers. Når det er sagt; det er ikke ULOVLIG å bli skuffet, vel? Skjønner ikke hvorfor det er relevant å rakke ned på alt fra at Helene ikke bruker nok vekter (!) eller at hun burde være så flink at hun burde kunne trent som vanlig, eller at hun ikke trener nok på walkpaden sin? Jeg forstår at det er en mulighet til å være ekkel, men man trenger vel ikke kaste seg over det med hud og hår. Helt vanlige mosjonister kan selvfølgelig ha akkurat samme forventninger som "proffer", de betaler like mye for å være der Ellers er jeg enig med dere om selfier og filming i tide og utide. Jeg trente en gang på et gym, da jeg kom inn i garderoben en gang etter trening sto en av de som trente der i en slags halvveis knebøy - i g-streng - og tok bilde av rumpen i speilet til IG. Dessverre kan jeg ikke reposte bildet for det er helt _ vilt _ for hun som hadde det har dessverre/heldigvis lagt ned instagrammen sin :'-) Hun reklamerer med å være PT på IG. Da må det være innenfor å kunne regne med å se litt mer av det i hennes innlegg og kritiserer det når det omtrent aldri vises. Det handler ikke om å være ekkel. Det handler om å faktisk prøve å ta henne på alvor, men vi bør kanskje la være å gjøre det eller hur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #16070 Del Skrevet 14. januar 2023 *blueberry* skrev (50 minutter siden): Hvis dette senteret akkurat åpnet er det litt hull i hodet å kritisere de ved første øyekast. Selvfølgelig er ikke alt på stell med en gang og hvorfor henge de ut offentlig for det? Det er flere maskiner mitt senter bare har én av også, og selv om det er 2 av andre må jeg bruke samme hele tiden fordi vektene er ikke nødvendigvis like på de (sjekket og fått bekreftet). Man bør bruke samme maskin for riktig fremgang. Det er nok heller ikke så fullt før jobb på hverdager i motsetning til lørdag formiddag. Må man alltid finne noe å klage på? Og må det deles til offentligheten? Jeg håper ikke folk dropper å prøve dette senteret fordi Helene ikke synes de var bra nok. Enig! En ting er når kritikk er berettiget, men i dette tilfellet syns jeg det er urettferdig overfor senteret og og det ble en litt merkelig seanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 14. januar 2023 #16071 Del Skrevet 14. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (1 minutt siden): Enig! En ting er når kritikk er berettiget, men i dette tilfellet syns jeg det er urettferdig overfor senteret og og det ble en litt merkelig seanse. Ja, spesielt når hun sier at hun betalte 29kr frem til mai. Flott tilbud for de som normalt ikke har råd til treningssenter, men kan få brukt det rimeligere i noen måneder. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 14. januar 2023 #16072 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) 9 minutter siden, Lily Of the Valley said: Hun reklamerer med å være PT på IG. Da må det være innenfor å kunne regne med å se litt mer av det i hennes innlegg og kritiserer det når det omtrent aldri vises. Det handler ikke om å være ekkel. Det handler om å faktisk prøve å ta henne på alvor, men vi bør kanskje la være å gjøre det eller hur? Enig! Hun har jo selv sagt hun ønsker å inspirere andre, og når hun sier hun skal begynne å trene, samarbeid med ditt og datt, og i tillegg bruker PT om seg selv, da forventes det faktisk at hun legger ned litt arbeid for å få til trening som inspirerer. Å snu i døra fordi antall møller ikke var nok blir bare teit. Og jeg lurer da på hvorfor hun ikke bruker sin kunnskap mtp Pt og får til en liten økt med det som er tilgjengelig istedenfor å sette seg i bilen og syte på IG? Endret 14. januar 2023 av Lileep 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. januar 2023 #16073 Del Skrevet 14. januar 2023 Lileep skrev (8 minutter siden): Enig! Hun har jo selv sagt hun ønsker å inspirere andre, og når hun sier hun skal begynne å trene, samarbeid med ditt og datt, og i tillegg bruker PT om seg selv, da forventes det faktisk at hun legger ned litt arbeid for å få til trening som inspirerer. Å snu i døra fordi antall møller ikke var nok blir bare teit. Og jeg lurer da på hvorfor hun ikke bruker sin kunnskap mtp Pt og får til en liten økt med det som er tilgjengelig istedenfor å sette seg i bilen og syte på IG? Klart det er deilig å syte og klage i bilen..egentid!!🙄 Hadde hun vært interessert i å trene hadde hun gjort det i stedet for sedvanlig sutring og kjolesnakk episode 375 elns.... 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sozzen Skrevet 14. januar 2023 #16074 Del Skrevet 14. januar 2023 Så var det Helene som ikke leser her inne da. Syns det går igjen at når noe diskuteres her så kommer det et innlegg om noe som er diskutert. Nå har enkelte diskutert at hun poserer mye for å gjøre seg tynnere og vipps så kom det et innlegg om dette med posering. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 14. januar 2023 #16075 Del Skrevet 14. januar 2023 Hva er poenget med innlegget om posering tro? At følgerne får lære seg hvordan de tar seg best mulig ut ved å posere på bilder, eller skal Helene slutte å posere seg tynnere på alle bilder? Ble litt uklart for meg. Akkurat som at jeg trodde i går at hun ikke kunne kjøpe klær på H&M, på grunn av hennes klønete formulering. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 14. januar 2023 #16076 Del Skrevet 14. januar 2023 Sozzen skrev (19 minutter siden): Så var det Helene som ikke leser her inne da. Syns det går igjen at når noe diskuteres her så kommer det et innlegg om noe som er diskutert. Nå har enkelte diskutert at hun poserer mye for å gjøre seg tynnere og vipps så kom det et innlegg om dette med posering. Har noen som har fulgt med i timen trodd på at hun ikke leser her inne🤔....nope! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 14. januar 2023 #16077 Del Skrevet 14. januar 2023 Ser virkelig ikke problemet med at hun la ut det hun gjorde om treningssenteret. Oppfatter det ikke som kritikk av typen «styr unna», hun forklarte tross alt hvorfor hun ble skuffet. Det er jo et faktum at de har lite utstyr og at det var mange folk (som forventet i januar..), og hun sa at dette ikke er etter hennes smak, men at det sikkert passer for noen. At hun fortalte at det kun koster 29 kroner frem til mai kan jo ikke være annet enn god reklame for Mudo. Og hun la ut at de t.o.m vil få inn mer utstyr etter 6-8 uker så at dette er klaging kun for å klage har jeg seriøst vanskeligheter med å forstå. Kanskje hun rett og slett ville legge ut noe informativt for de som bor i nærheten og vurderer å trene der? Om dette får noen til å la være å kjøpe medlemskap så hadde de blitt skuffet uansett om de vektlegger de samme tingene som HD. Og hvis de lar være å kjøpe medlemsskap kun fordi HD ikke likte det så, vel.. da er jeg redd disse menneskene ikke kan hjelpes fra å bli influencet så lenge de har internettilgang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 14. januar 2023 #16078 Del Skrevet 14. januar 2023 Fizzypo skrev (7 minutter siden): Ser virkelig ikke problemet med at hun la ut det hun gjorde om treningssenteret. Oppfatter det ikke som kritikk av typen «styr unna», hun forklarte tross alt hvorfor hun ble skuffet. Det er jo et faktum at de har lite utstyr og at det var mange folk (som forventet i januar..), og hun sa at dette ikke er etter hennes smak, men at det sikkert passer for noen. At hun fortalte at det kun koster 29 kroner frem til mai kan jo ikke være annet enn god reklame for Mudo. Og hun la ut at de t.o.m vil få inn mer utstyr etter 6-8 uker så at dette er klaging kun for å klage har jeg seriøst vanskeligheter med å forstå. Kanskje hun rett og slett ville legge ut noe informativt for de som bor i nærheten og vurderer å trene der? Om dette får noen til å la være å kjøpe medlemskap så hadde de blitt skuffet uansett om de vektlegger de samme tingene som HD. Og hvis de lar være å kjøpe medlemsskap kun fordi HD ikke likte det så, vel.. da er jeg redd disse menneskene ikke kan hjelpes fra å bli influencet så lenge de har internettilgang. Jeg opplever det som kritikk og til dels latterliggjøring av senteret og det oste «styr unna» av måten hun snakket på og kroppsspråket. Erfaringsmessig bør man av og til ta det Helene sier med en klype salt, så hadde jeg bodd i nærheten, så hadde jeg sannsynligvis sjekket det ut selv for å se. For meg har det også litt å si at dette kommer fra en person som selv takler kritikk dårlig. Det er noe med liv og lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 14. januar 2023 #16079 Del Skrevet 14. januar 2023 Lily Of the Valley skrev (2 minutter siden): Jeg opplever det som kritikk og til dels latterliggjøring av senteret og det oste «styr unna» av måten hun snakket på og kroppsspråket. Erfaringsmessig bør man av og til ta det Helene sier med en klype salt, så hadde jeg bodd i nærheten, så hadde jeg sannsynligvis sjekket det ut selv for å se. For meg har det også litt å si at dette kommer fra en person som selv takler kritikk dårlig. Det er noe med liv og lære. Hva var det i måten hun snakket på og kroppsspråket hun brukte som virket latterliggjørende og formidlet «styr unna» syns du? Hva har hennes måte å takle kritikk på med dette å gjøre? Om hun selv er følsom for kritikk betyr vel ikke det at hun ikke skal få lov til å dele sin mening om en stor treningssenterkjede. Det er ikke synd på Mudo Gym. Om de hadde hatt et betalt samarbeid med henne ville ingen sett på de som et offer dersom de mistet kunder pga det. Og hvis en influencer noensinne i sitt liv er troverdig så må det være når de uttaler seg om ting uten å få betalt for det. Så lenge hun begrunner det hun sier så man får et nyansert bilde på det ser jeg ikke problemet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 14. januar 2023 #16080 Del Skrevet 14. januar 2023 Hun klagde på forrige treningssenteret også, ingen møtte henne i resepsjonen første dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå