Hvasierdu Skrevet 10. januar 2023 #15861 Del Skrevet 10. januar 2023 Hun sier ALDRI noe om den mentale helsen. Nevner kun ordet "mental helse". Ja og hva mer??? Hun sier det vel bare for å dra flere under samme kam 😅🙃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 11. januar 2023 #15862 Del Skrevet 11. januar 2023 Kan noen som ikke er lagt for hat legge ut før/etter bilde? Og hva sier kritiske folk i kommentarfeltet?🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. januar 2023 #15863 Del Skrevet 11. januar 2023 Hottentått skrev (21 minutter siden): Kan noen som ikke er lagt for hat legge ut før/etter bilde? Og hva sier kritiske folk i kommentarfeltet?🙈 Det er slettet nå. Det var svært mange lange, gode kommentarer/spørsmål, men det er så klart enklere å bare slette… 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
net0ty Skrevet 11. januar 2023 #15864 Del Skrevet 11. januar 2023 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2023 #15865 Del Skrevet 11. januar 2023 10 minutter siden, cerruti said: Det er slettet nå. Det var svært mange lange, gode kommentarer/spørsmål, men det er så klart enklere å bare slette… Godt man har bilder 😉 vet ikke om det kom mer etter dette da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. januar 2023 #15866 Del Skrevet 11. januar 2023 Helene har faktisk svart på kritikken og, på story for 40 min siden. Om det er riktig å slette begir jeg meg ikke ut på, men hun har ikke "bare" slettet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 11. januar 2023 #15867 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Sugar&Spice skrev (5 minutter siden): Helene har faktisk svart på kritikken og, på story for 40 min siden. Om det er riktig å slette begir jeg meg ikke ut på, men hun har ikke "bare" slettet. Jeg så det, men hvor lettvint er ikke det? Slette og så svare kort på story, så er alt borte. Hun er vel lei seg for at det kom gode kritiske tilbakemeldinger og ikke bare skryt, kanskje? Det hun sier på story, burde hun vel helt klart sett selv i går kveld? Endret 11. januar 2023 av cerruti 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 11. januar 2023 #15868 Del Skrevet 11. januar 2023 Dette er jo selve essensen i hvorfor Drage blir kritisert. Hun sier en ting, gjør det stikk motsatte. Hiver seg på debatter som er i vinden med sin stemme, men her har hun virkelig to forskjellige sider. Hun ønsker nok å være en viktig stemme i Some, men realiteten er at hun vil være som alle de andre store influenserne. Dermed blir det rot, og lite sammenheng i det hun ytrer og poster. En dag er det elsk deg selv som du er, neste dag er det slanking. For ja, weightloss er slanking. Det er også ett mønster i disse postene med før/etter, eller lettkledd. Disse kommer når ting ikke har vært så bra, å er kanskje ett forsøk på å booste selvtillit med hjerter og likes. Så nå er det kanskje på tide å bryte ut av dette, å ta i bruk de verktøyene hun stadig snakker om i forbindelse med livsstilsendring. Det er lov å være ærlig på at man ønsker å bli tynn, eller bedre trent. Det er lov å si at man ikke trives med høy vekt, eller med sånn kroppen ser ut. Å det er lov å bruke både hjelpemidler og verktøy for å nå ett mål. Men da bør man heller være åpen om det, eller la være å fokusere på akkurat kropp og helse på sine plattformer dersom du ikke greier å være ærlig og oppriktig. For nå fremstår det bare kaotisk, og veldig lite troverdig med #mentalhelse og #branok. 13 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2023 #15869 Del Skrevet 11. januar 2023 1 hour ago, cerruti said: Jeg så det, men hvor lettvint er ikke det? Slette og så svare kort på story, så er alt borte. Hun er vel lei seg for at det kom gode kritiske tilbakemeldinger og ikke bare skryt, kanskje? Det hun sier på story, burde hun vel helt klart sett selv i går kveld? Ja jeg tror hun ble lei seg og fikk en skikkelig oppvekker. Jeg syns hun er tøff som faktisk legger ut en lengre tekst ang dette, istedenfor å la det forbigå i stillhet. Det skal hun ha skryt for! Og nå håper jeg hun holder det hun lover! 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11. januar 2023 #15870 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) cerruti skrev (1 time siden): Jeg så det, men hvor lettvint er ikke det? Slette og så svare kort på story, så er alt borte. Hun er vel lei seg for at det kom gode kritiske tilbakemeldinger og ikke bare skryt, kanskje? Det hun sier på story, burde hun vel helt klart sett selv i går kveld? Lei seg fordi hun er busted! Hun kunne latt kommentarene stå, svart på de og tatt kritikken til seg. Grow some balls HD, det er en pris å betale når man vil være i mediaverden. At når man får så konstruktiv og saklig kritikk så svarer man på den og lar den stå! Man viser at man respekterer følgerne sine..spesielt når man selv har flere ganger kritisert andre influensere for å ikke takle kritikk! For det bør du jobbe med HD, ned fra kjepphesten og ta til deg saklig kritikk..Undervurder aldri følgerne dine....! Endret 11. januar 2023 av Beatbox 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 11. januar 2023 #15871 Del Skrevet 11. januar 2023 Lileep skrev (13 minutter siden): Ja jeg tror hun ble lei seg og fikk en skikkelig oppvekker. Jeg syns hun er tøff som faktisk legger ut en lengre tekst ang dette, istedenfor å la det forbigå i stillhet. Det skal hun ha skryt for! Og nå håper jeg hun holder det hun lover! Enig, det var noe av det mest ærlige jeg har lest, tror jeg. Håper for hennes del at hun våger å kjenne på de følelsene, og ikke blir fristet til en «ny start». 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2023 #15872 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) 8 minutter siden, Beatbox said: Lei seg fordi hun er busted! Hun kunne latt kommentarene stå, svart på de og tatt kritikken til seg. Grow some balls HD, det er en pris å betale når man vil være i mediaverden. Enig at hun kunne latt bilde stå med kommentarene. Men nå har hun svart på kritikken i eget innlegg.. noe hun ikke pleier. Det jeg syns er kjipt er at enkelte støtter før/etter innlegget hennes, og ikke ser noe feil i å skryte. De har tydeligvis ikke skjønt kritikken, og denne hyllesten av før/etter innlegget er ikke noe HD trenger nå. Endret 11. januar 2023 av Lileep 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11. januar 2023 #15873 Del Skrevet 11. januar 2023 (endret) Lileep skrev (11 minutter siden): Enig at hun kunne latt bilde stå med kommentarene. Men nå har hun svart på kritikken i eget innlegg.. noe hun ikke pleier. Joda, men hvorfor slette innlegget....for så å lage eget innlegg....Det er èn måte å vise at man har makt....Jeg hadde blitt mye mer imponert hvis hun lot det stå og besvarte kritikken .... Endret 11. januar 2023 av Beatbox 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2023 #15874 Del Skrevet 11. januar 2023 3 minutter siden, Beatbox said: Joda, men hvorfor slette innlegget....for så å lage eget innlegg....Det er èn måte å vise at man har makt....Jeg hadde blitt mye mer imponert hvis hun lot det stå og besvarte kritikken .... Jeg også. Men syns hun skal få skryt av å faktisk svare på en ordentlig måte. Det skjer ikke ofte.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 11. januar 2023 #15875 Del Skrevet 11. januar 2023 Lileep skrev (2 minutter siden): Jeg også. Men syns hun skal få skryt av å faktisk svare på en ordentlig måte. Det skjer ikke ofte.. Det er jeg enig i, men det har hun gjort før...og så er det rett tilbake til start...Å legge seg flat slik hun måtte gjøre nå var jo fordi hun ble så til de grader avslørt, og skal hun prøve å holde på følgerne måtte hun innrømme at hun var avslørt ved å legge seg flat. Det blir interessant å se fremover hvordan hun takler kritikken..hvis/når den måtte komme.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. januar 2023 #15876 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg ble også skuffet når jeg så dette før/ etter bildet, men gud så flott at hun slettet det etter tilbakemeldinger og kom med et oppklarings og ærlig innlegg i dag ❤️🙌🏻. Å innrømme at kritikken var berettiget er et stort steg, og noe Helene også i tidligere perioder har klart på andre temaer. At hun nå tar til seg konstruktiv kritikk der hun er mest sårbar synes jeg vitner om at hun har jobbet med seg selv og reflektert over egen atferd. Et steg tilbake, men tre frem og det er forbedring. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 11. januar 2023 #15877 Del Skrevet 11. januar 2023 5 minutter siden, *blueberry* said: Jeg ble også skuffet når jeg så dette før/ etter bildet, men gud så flott at hun slettet det etter tilbakemeldinger og kom med et oppklarings og ærlig innlegg i dag ❤️🙌🏻. Å innrømme at kritikken var berettiget er et stort steg, og noe Helene også i tidligere perioder har klart på andre temaer. At hun nå tar til seg konstruktiv kritikk der hun er mest sårbar synes jeg vitner om at hun har jobbet med seg selv og reflektert over egen atferd. Et steg tilbake, men tre frem og det er forbedring. Ikke sant! Jeg syns enkelte følgere tråkker på HD med kommentarene som kommer under innlegget hennes nå. Her legger hun seg langflat og innrømmer feil fokus. Så kommer oppfordringer til å bare fortsette fordi hun har all rett til å skryte av vektnedgangen. De kan umulig ha forstått hva kritikken går på, ei heller forstått at HD selv vil vekk i fra fokuset på slanking og vektnedgang.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 11. januar 2023 #15878 Del Skrevet 11. januar 2023 Lileep skrev (14 minutter siden): Ikke sant! Jeg syns enkelte følgere tråkker på HD med kommentarene som kommer under innlegget hennes nå. Her legger hun seg langflat og innrømmer feil fokus. Så kommer oppfordringer til å bare fortsette fordi hun har all rett til å skryte av vektnedgangen. De kan umulig ha forstått hva kritikken går på, ei heller forstått at HD selv vil vekk i fra fokuset på slanking og vektnedgang.. Ja, jeg skjønner hvorfor det er fristende å legge ut før/ etter bilder (uansett hvem som gjør det), fordi det genererer utrolig mye klikk og masse bekreftelse. Det samme gjør #weightloss. Når man sliter med mat, kropp og vekt vil slik bekreftelse føles godt selv om man vil bort fra det fokuset. Synes det er sterkt av Helene og nå innrømme at dette ikke var positivt og at hun skal gjøre bedre. Jeg synes også hun får for lite skryt i denne tråden når hun gjør noe riktig. Jeg tror kritikken her inne vil bli tatt mer seriøst når man kan rose henne for fremgang også. Da vil folk se at mye kritikk er berettiget og som influencer er det da kanskje lettere å forbedre seg også. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 11. januar 2023 #15879 Del Skrevet 11. januar 2023 Kropp betyr alt. Men hun kamuflerer det med alt anna svada for å virke mer oppegående og reflektert. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 11. januar 2023 #15880 Del Skrevet 11. januar 2023 Hva skrev hun i storyen? Fint at flere tør å si ifra på instagram også, selvom det selvfølgelig er fare for å bli blokkert 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå