Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 hour ago, Orly said:

Å du vet hun har hundre kjole?

Rimelig sikker på at hun har vist frem over 50 stk ja, men jeg er usikker på om det er over 100. Uansett et helt HINSIDES antall, spør du meg. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Orly said:

Det viser jo forskjellige man er , jeg har flere sv kjolene hun har vist opp gjennom og selv om de ikke koster 2000 pluss så har jeg de i flere år. Hun selger eller gir hvertfall bort de som hun blir lei av

At man selger eller gir bort hjelper jo ikke, det bidrar fortsatt til et høyere omløp av lavkvalitetsklær produsert av dårlige materialer. Om hun selger de eller de støver ned betyr ingenting, det er hennes kjøp av nye plagg som er problemet. 

Og en helt ekstrem motsetning til det der kjøp brukt-prosjektet hun hadde... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får inntrykk av at hun kjøper nye når hun går ned og vil kvitte seg med gamle for store. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (20 minutter siden):

Ooog der var vi tilbake til giftige før og etter bilder, krydret med #vektnedgang..

Hun glemte #slankeoperert i alle sine #livstilsendringerogtaraltskrytetsjøl hasjhtagger ;) 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (2 minutter siden):

Hun glemte #slankeoperert i alle sine #livstilsendringerogtaraltskrytetsjøl hasjhtagger ;) 

Og #slankemedisin

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammf skrev (3 minutter siden):

Og slankemedisin. 

Og hva er forskjellen på weightloss og slanking? 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama
Jammf skrev (13 minutter siden):

Nettopp! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen spurte ang weightloss og hennes syn på bruk av det, mtp protest mot ordet slanking, og HD svarer at dette skal hun skal tenke og reflektere over på sine egne poster videre.. 5 dager tok det før bildet kom med tydelig fokus på vekt OG #vektnedgang! Unnskyld at jeg sier det, men hun er virkelig helt blåst 😩

Hvordan skal et før og etterbilde reflektere bedre helse, bedre mentalhelse osv? Eneste det viser er at vekta har endra seg. Hvorfor ikke heller skrive ned punkter over hva som faktisk har endra seg, annet enn vekta. Hun skulle jo ikke ha så mye fokus på vekt osv lenger. En post med endringer på det mentale og helse hadde faktisk vært veldig spennende å lese om. 

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammf skrev (27 minutter siden):

Har hun noen gang svart ut dette? At hun faktisk har tatt en slankeoperasjon som gjorde henne mindre og hvorfor hun ikke nevner det mer?

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
Lileep skrev (5 minutter siden):

Noen spurte ang weightloss og hennes syn på bruk av det, mtp protest mot ordet slanking, og HD svarer at dette skal hun skal tenke og reflektere over på sine egne poster videre.. 5 dager tok det før bildet kom med tydelig fokus på vekt OG #vektnedgang! Unnskyld at jeg sier det, men hun er virkelig helt blåst 😩

Hvordan skal et før og etterbilde reflektere bedre helse, bedre mentalhelse osv? Eneste det viser er at vekta har endra seg. Hvorfor ikke heller skrive ned punkter over hva som faktisk har endra seg, annet enn vekta. Hun skulle jo ikke ha så mye fokus på vekt osv lenger. En post med endringer på det mentale og helse hadde faktisk vært veldig spennende å lese om. 

Jeg hadde mine mistanker da det var «slanking» som det var referert til i den artikkelen som hun reagerte sånn på. Det ville være for merkelig at hun plutselig hadde sett lyset. Og måten hun svarte personen på i innlegget på IG var så rundt formulert (hun skulle tenke på ordbruken i egne poster i fremtiden), at det hadde jeg faktisk ikke mye tro på. 

Helt enig i at det hadde vært veldig spennende å lese om det mentale og helsa, men mitt inntrykk ut fra det hun selv poster er at hun sliter. Det er jo ikke lenge siden hun snakket om at hun hadde lite energi og mentalt er det jo ofte poster om hvor tungt hun har det. Så da skjønner jeg ikke den helt store endringen hun snakker om annet enn vekta. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lily Of the Valley said:

Jeg hadde mine mistanker da det var «slanking» som det var referert til i den artikkelen som hun reagerte sånn på. Det ville være for merkelig at hun plutselig hadde sett lyset. Og måten hun svarte personen på i innlegget på IG var så rundt formulert (hun skulle tenke på ordbruken i egne poster i fremtiden), at det hadde jeg faktisk ikke mye tro på. 

Helt enig i at det hadde vært veldig spennende å lese om det mentale og helsa, men mitt inntrykk ut fra det hun selv poster er at hun sliter. Det er jo ikke lenge siden hun snakket om at hun hadde lite energi og mentalt er det jo ofte poster om hvor tungt hun har det. Så da skjønner jeg ikke den helt store endringen hun snakker om annet enn vekta. 

Er nok ingen annen endring enn vekta, selv om hun prøver å gi inntrykk om noe annet. Mentalt er det iallefall ikke noe bedring. Hun trenger kanskje den rosen hun vet kommer.. men nå er det allerede 3 innlegg som stiller spørsmål om hva hun egentlig vil med posten.. kanskje følgerne ikke biter på lenger? 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lily Of the Valley
net0ty skrev (9 minutter siden):

Har hun noen gang svart ut dette? At hun faktisk har tatt en slankeoperasjon som gjorde henne mindre og hvorfor hun ikke nevner det mer?

Hvis jeg ikke husker helt feil, så har hun vel snakket litt om at det er en gitt periode en slik type operasjon hun har tatt vil ha mest effekt. Og at hun må jobbe mer for det nå enn tidligere. Men det kan jeg for lite om til å uttale meg. Men slankeoperasjonen kom vel etter de der litt frekke undertøysbildene? Så jeg tenker at hun absolutt burde nevne det i en sånn post som i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Lily Of the Valley said:

Hvis jeg ikke husker helt feil, så har hun vel snakket litt om at det er en gitt periode en slik type operasjon hun har tatt vil ha mest effekt. Og at hun må jobbe mer for det nå enn tidligere. Men det kan jeg for lite om til å uttale meg. Men slankeoperasjonen kom vel etter de der litt frekke undertøysbildene? Så jeg tenker at hun absolutt burde nevne det i en sånn post som i kveld.

Var vel tidlig/midten av 2022 hun sa hun fortsatt hadde god effekt av operasjonen mtp mengdekontroll. Var vel ingen/få som trodde på henne da, og hun bekrefter jo løgnen ved å gå på medikament som gjør deg fortere mett.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (26 minutter siden):

Var vel tidlig/midten av 2022 hun sa hun fortsatt hadde god effekt av operasjonen mtp mengdekontroll. Var vel ingen/få som trodde på henne da, og hun bekrefter jo løgnen ved å gå på medikament som gjør deg fortere mett.. 

Det bare bekrefter atter en gang at det meste som kommer derifra er løgn....Og hun som kaller seg en ærlig blogger...Dom finns inte!!🙄

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å lese kritikk under før-etter-innlegget. Mon tro om det får stå og om hun svarer på det. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

Med tanke på hva fokuset til HD er, så opplever jeg at det ikke er hverken  interessant eller relevant hvordan den mentale helsen er. Kart og kompass stemmer ikke overens med hva som skrives og hva som vises. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (10 minutter siden):

Med tanke på hva fokuset til HD er, så opplever jeg at det ikke er hverken  interessant eller relevant hvordan den mentale helsen er. Kart og kompass stemmer ikke overens med hva som skrives og hva som vises. 

Tør vi gjette på at det kommer et * gråte i bilen * innlegg i morgen fordi noen har kritisert henne på IG...Det kan virke som hun har kommet til det punktet etter å ha vridd og vrengt på sannheten i så mange år at kart og kompass er * out of order*...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...