Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Albbas
5 hours ago, Fotballfluen said:

Mulig det var 1000 bøker, beklager om jeg skrev feil tall. Hun har tidligere reklamert for digitale bøker, så det virker spekulativt når hun legger ut om anskaffelse av fysiske bøker for så å legge ut bilde av digitale bøker uten å merke det med reklame. Dette i tillegg til at det framstår som selvmotsigende mtp målet om å skaffe nok bøker til å defineres som bibliotek. Når skal hun ha tid til å lese 1000 bøker pluss digitale bøker i 2023? Spesielt mtp hvor lite egentid hun selv mener at hun har allerede. 

Hæææ? 

Er du seriøs nå? Eller prøver du på en ironisk tilnærming for å vise hvor latterlig kritikken kan bli? 🙈

Helene har da tydelig vist at hun leser både fysiske og digitale bøker. Noe som er ganske vanlig blant folk som er glade i å lese. 😄

Hun skal jo ikke skaffe 1000 bøker i 2023. Hun skal skaffe det hun mangler for å nå 2000. Om det er 10 eller 250 vet vi jo ikke. 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bolledeig2.0
2 hours ago, Albbas said:

Hæææ? 

Er du seriøs nå? Eller prøver du på en ironisk tilnærming for å vise hvor latterlig kritikken kan bli? 🙈

Helene har da tydelig vist at hun leser både fysiske og digitale bøker. Noe som er ganske vanlig blant folk som er glade i å lese. 😄

Hun skal jo ikke skaffe 1000 bøker i 2023. Hun skal skaffe det hun mangler for å nå 2000. Om det er 10 eller 250 vet vi jo ikke. 🤷‍♀️

FØLG PENGENE Pepe Silvia | Know Your Meme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (9 timer siden):

Mulig det var 1000 bøker, beklager om jeg skrev feil tall. Hun har tidligere reklamert for digitale bøker, så det virker spekulativt når hun legger ut om anskaffelse av fysiske bøker for så å legge ut bilde av digitale bøker uten å merke det med reklame. Dette i tillegg til at det framstår som selvmotsigende mtp målet om å skaffe nok bøker til å defineres som bibliotek. Når skal hun ha tid til å lese 1000 bøker pluss digitale bøker i 2023? Spesielt mtp hvor lite egentid hun selv mener at hun har allerede. 

Hun har jo masse bøker, og målet er å få et bibliotek (altså 1000 bøker i eie, ikke lese i år). Vi aner jo ikke hvor mange hun mangler, det kan være mange eller få. Den ene gangen hun reklamerte for lydbok app er lenge siden, og en troverdig reklame mtp at hun alltid har fremstått som en bokelsker av både fysiske bøker og elektroniske bøker. Lydbøker er supert på reise, i bil, på gåtur osv for å få inn enda mer lesetid, men det utelukker ikke det å eie et bibliotek. 

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Fotballfluen said:

Mange av bøkene på Outland finnes neppe på kindle 😉

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kattedama

At hun  liker å lese er vel det mest troverdige hun deler. I tillegg er det ikke noe problematisk å reklamere for dette, hvis det kan inspirere flere til å lese bøker. Det er bare positivt.

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at Helene liker bøker, er vel det mest troverdige hun kommer med. Alltid sett at hun har mange fysiske bøker, og at outland er en favoritt butikk når det kommer til bøker. Om hun leser på kindle eller fysisk bok, er vel samme søren. Jeg håper Helene fremover inspirerer flere til å lese bøker. 

nå er ikke sjangeren Helene liker min favoritt, men håper hun fremover satser på bøker i tillegg. Det finnes absolutt mange som liker de samme bøkene. 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (5 minutter siden):

Det at Helene liker bøker, er vel det mest troverdige hun kommer med. Alltid sett at hun har mange fysiske bøker, og at outland er en favoritt butikk når det kommer til bøker. Om hun leser på kindle eller fysisk bok, er vel samme søren. Jeg håper Helene fremover inspirerer flere til å lese bøker. 

nå er ikke sjangeren Helene liker min favoritt, men håper hun fremover satser på bøker i tillegg. Det finnes absolutt mange som liker de samme bøkene. 

Ja, fantasy sjangeren er veldig in om dagen så der er det mulig å inspirere mange. Den dominerer jo innen booktok også. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sier hun er så lei alle disse * hvordan gå kjappest mulig ned i vekt* sakene...ok... Hvorfor er så mange av dine innlegg merket med #weightloss...just asking...

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (41 minutter siden):

Ja, fantasy sjangeren er veldig in om dagen så der er det mulig å inspirere mange. Den dominerer jo innen booktok også. 

Ja. Jeg tror absolutt Helene har mye kompetanse på bøker i fantasy sjangeren. Så jeg heier på henne her. 

og de som skal "ta" Helene på boklesinga, kan gå å legge seg! 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Vegglampe said:

Ja. Jeg tror absolutt Helene har mye kompetanse på bøker i fantasy sjangeren. Så jeg heier på henne her. 

og de som skal "ta" Helene på boklesinga, kan gå å legge seg! 

Dette bekrefter bare at enkelte finner noe å klage på uansett, virker som de ikke vil unne HD noe skryt osv. Gjør tråden useriøs! 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen hopper hun bare inn i en populær holdning/diskusjon uten å skjønne greia. Nå vil hun ha bort ordet slanking. Se selv hashtaggene hun brukte for ikke lenge siden. Før og etter bilder er jo å virkelig manifestere det å nå mål med vektnedgang, som om hvordan man har det vises på kroppen. Dette blir bare en potensiell giftig suppe om hun får inn nye følgere gjennom en positiv syn på kropp hun virkelig ikke har eller formidler. Er vel bare noen dager siden hun hadde et eldre bilde i story med teksten om at hun ikke kjente seg igjen. 

FB209398-0807-4C54-9039-A057ABC58063.jpeg

• Liker 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (16 minutter siden):

Igjen hopper hun bare inn i en populær holdning/diskusjon uten å skjønne greia. Nå vil hun ha bort ordet slanking. Se selv hashtaggene hun brukte for ikke lenge siden. Før og etter bilder er jo å virkelig manifestere det å nå mål med vektnedgang, som om hvordan man har det vises på kroppen. Dette blir bare en potensiell giftig suppe om hun får inn nye følgere gjennom en positiv syn på kropp hun virkelig ikke har eller formidler. Er vel bare noen dager siden hun hadde et eldre bilde i story med teksten om at hun ikke kjente seg igjen. 

Hun snakket jo om hvordan hun hadde vært en del av problemet selv i mange år i storyen angående nyttårsforsett. Jeg håper at 2023 er året hun slutter å bruke #weightloss og bytter det ut med #dietculture. Det virker som hun har fått en åpenbaring og da vil jeg se hva hun gjør videre i stede for å kritisere hennes fortid. Det er jo bare supert om hun gjør en helomvending på dette temaet. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (6 timer siden):

At hun  liker å lese er vel det mest troverdige hun deler. I tillegg er det ikke noe problematisk å reklamere for dette, hvis det kan inspirere flere til å lese bøker. Det er bare positivt.

Dette! Lesingen og bokinteressen hennes er noe jeg aldri har tvilt på. 

Endret av hufsaaaaa
Autokorrektur
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kattedama
*blueberry* skrev (9 minutter siden):

Hun snakket jo om hvordan hun hadde vært en del av problemet selv i mange år i storyen angående nyttårsforsett. Jeg håper at 2023 er året hun slutter å bruke #weightloss og bytter det ut med #dietculture. Det virker som hun har fått en åpenbaring og da vil jeg se hva hun gjør videre i stede for å kritisere hennes fortid. Det er jo bare supert om hun gjør en helomvending på dette temaet. 

Hvis Omnia er årsak til denne endringen i tankegangen, så er det bare bra. Det vil jo føre på sikt til at hun blir en «god» påvirker og ikke en dårlig en slik hun er i dag, når det gjelder overvekt og løsninger på dette. 

Endret av Lill :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

net0ty skrev (37 minutter siden):

Det er den reneste halleluja-stemningen jo! Glemt er det faktum at en del må slanke seg fordi de sykelig overvektige og det i verste fall er snakk om liv eller død...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ironisk at hun legger ut bilde som viser vektnedgang og sier at det ikke handler om kropp..

• Liker 6
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
*blueberry* skrev (1 time siden):

Jeg håper at 2023 er året hun slutter å bruke #weightloss og bytter det ut med #dietculture

Jeg synes det er nettopp weightloss som har stått i fokus fra jeg hørte om henne til nå. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jolanda skrev (6 minutter siden):

Ganske ironisk at hun legger ut bilde som viser vektnedgang og sier at det ikke handler om kropp..

Viser dobbeltheten hennes det..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley

Med tanke på Helenes hang til dobbeltkommunikasjon, så må hun jobbe mer for å fremstå troverdig. Som flere har påpekt så er det ikke veldig mange dagene siden hun la ut tidligere bilder av seg selv der hun var større. At hun nå plutselig skal ha sett lyset, når hun fortsatt har en spiseforstyrrelse som hun selv har hoppet av behandling for, det har jeg dessverre ikke mye tro på. Jeg håper for hennes del (og for de av følgerne hennes som tidvis må oppfatte kommunikasjonen hennes forvirrende) at jeg tar feil. 

Artikkelen syns jeg ikke var spesielt god heller, for er det kun begrepet «slanking» HD reagerer på? Mens vektnedgang og weight loss vil være mer akseptabelt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily Of the Valley skrev (25 minutter siden):

Med tanke på Helenes hang til dobbeltkommunikasjon, så må hun jobbe mer for å fremstå troverdig. Som flere har påpekt så er det ikke veldig mange dagene siden hun la ut tidligere bilder av seg selv der hun var større. At hun nå plutselig skal ha sett lyset, når hun fortsatt har en spiseforstyrrelse som hun selv har hoppet av behandling for, det har jeg dessverre ikke mye tro på. Jeg håper for hennes del (og for de av følgerne hennes som tidvis må oppfatte kommunikasjonen hennes forvirrende) at jeg tar feil. 

Artikkelen syns jeg ikke var spesielt god heller, for er det kun begrepet «slanking» HD reagerer på? Mens vektnedgang og weight loss vil være mer akseptabelt?

Hun overreagerer bigtime spør du meg! Den type reaksjon..er det fordi hun følte seg truffet? Eller var det atter en gang storm i vannglass-drama som ville gi oppmerksomhet..as usual?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...