Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2022 #15461 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (29 minutter siden): Hva slags uopprettelig skade er det som oppstår dersom hun overdriver i dette konkrete tilfellet? Jeg skriver dersom for hverken du eller andre som kritiserer henne for akkurat dette vet om du faktisk gjør det. Det argumenteres med at hun antageligvis lyver og overdriver fordi hun har gjort det før, men jeg mener det er enorm forskjell i gjøre dette får å oppnå økonomisk gevinst og å gjøre dette for å sette fokus på et tema som er viktig uten å kreve noe for det. Hva så om hun gjør det for å skape engasjement? Det er nettopp sånne ting som kan være positivt med influencing. Hvorfor velger du å se bort ifra det hun tar opp og istedet henger deg opp i henne som person? Jeg tror neppe kritikerne her er de hun vil overbevise eller nå ut til. Det er vel rimelig innlysende hvorfor? Det deles oppturer og nedturer på en konto som skal pushe varer hvor målgruppen er overvektige, spiseforstyrrede og folk med psykiske utfordringer. Minste man kan forvente fra en selger er troverdighet. Hun treffer jo åpenbart på gjenkjennelsesfaktoren. Endret 27. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. desember 2022 #15462 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) 24 minutter siden, Fizzypo said: Hva slags uopprettelig skade er det som oppstår dersom hun overdriver i dette konkrete tilfellet? Jeg skriver dersom for hverken du eller andre som kritiserer henne for akkurat dette vet om du faktisk gjør det. Det argumenteres med at hun antageligvis lyver og overdriver fordi hun har gjort det før, men jeg mener det er enorm forskjell i gjøre dette får å oppnå økonomisk gevinst og å gjøre dette for å sette fokus på et tema som er viktig uten å kreve noe for det. Hva så om hun gjør det for å skape engasjement? Det er nettopp sånne ting som kan være positivt med influencing. Hvorfor velger du å se bort ifra det hun tar opp og istedet henger deg opp i henne som person? Jeg tror neppe kritikerne her er de hun vil overbevise eller nå ut til. Når det skvises ut en reklame i story rett etterpå, hvor reklamen går ut på endring av livsstil for å gå ned i vekt blant annet, da skjønner man jo hvorfor det i forkant legges ut ranter om sårende kommentarer. Det virker jo som hun skal høste sympati og medfølelse, trekke følgere og skape engasjement, for deretter selge reklame som kan hjelpe personer ut av overvekt/undervekt.. hvis dette virkelig ikke er nøye planlagt, men helt tilfeldig, så finnes også julenissen! Endret 27. desember 2022 av Lileep 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15463 Del Skrevet 27. desember 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Det er vel rimelig innlysende hvorfor? Det deles oppturer og nedturer på en konto som skal pushe varer hvor målgruppen er overvektige, spiseforstyrrede og folk med psykiske utfordringer. Minste man kan forvente fra en selger er troverdighet. Ikke opplagt i det hele tatt, med mindre man ser det gjennom sterkt kritiske briller som du alltid gjør. Hun selger ikke noe som helst når hun snakker om temaer som shaming av kropp og av mødre som ammer offentlig. At det deles på en bedriftskonto tenker jeg er uproblematisk både for dette er ting som treffer to helt forskjellige målgrupper og fordi temaet hun setter fokus på er viktig. Du virker operere under en merkelig logikk av at så lenge man er influencer er ALT produktpushing, om man så uttaler seg om spiseforstyrrelser eller offentlig amming. Om en overvektig som slanker seg følger HD og tilfeldigvis fristes til å kjøpe et produkt hun har anbefalt på særdeles lite troverdig måte, da tenker jeg at ingenting kan redde vedkommende fra å la være å kjøpe det uansett. Og det er virkelig ikke sånn at om du er lite troverdig på områder som er inntektsbringende så kan du ikke stoles på når det gjelder noe annet heller. Det er lov å se forbi det negative når kjernen i saken i utgangspunktet er positiv og gevinstene av å dele overveier ulempene. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15464 Del Skrevet 27. desember 2022 Lileep skrev (4 minutter siden): Når det skvises ut en reklame i story rett etterpå, hvor reklamen går ut på endring av livsstil for å gå ned i vekt blant annet, da skjønner man jo hvorfor det i forkant legges ut ranter om sårende kommentarer. Det virker jo som hun skal høste sympati og medfølelse, trekke følgere og skape engasjement, for deretter selge reklame som kan hjelpe personer ut av overvekt/undervekt.. hvis dette virkelig ikke er nøye planlagt, men helt tilfeldig, så finnes også julenissen! Hjelpes, du burde ta deg en pause fra IG kontoen til HD hvis dette er analysen som førte deg frem til den konklusjonen. Når man begynner se absolutt alt en influencer gjør gjennom så tykke briller så blir de konklusjonen man trekker veldig unyanserte. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2022 #15465 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (10 minutter siden): Ikke opplagt i det hele tatt, med mindre man ser det gjennom sterkt kritiske briller som du alltid gjør. Hun selger ikke noe som helst når hun snakker om temaer som shaming av kropp og av mødre som ammer offentlig. At det deles på en bedriftskonto tenker jeg er uproblematisk både for dette er ting som treffer to helt forskjellige målgrupper og fordi temaet hun setter fokus på er viktig. Du virker operere under en merkelig logikk av at så lenge man er influencer er ALT produktpushing, om man så uttaler seg om spiseforstyrrelser eller offentlig amming. Om en overvektig som slanker seg følger HD og tilfeldigvis fristes til å kjøpe et produkt hun har anbefalt på særdeles lite troverdig måte, da tenker jeg at ingenting kan redde vedkommende fra å la være å kjøpe det uansett. Og det er virkelig ikke sånn at om du er lite troverdig på områder som er inntektsbringende så kan du ikke stoles på når det gjelder noe annet heller. Det er lov å se forbi det negative når kjernen i saken i utgangspunktet er positiv og gevinstene av å dele overveier ulempene. Meget interessant , det er jeg som har sterkt kritiske briller? Det er vel heller du og dine likesinnede som er så lettlurte at man ikke forstår mekanismene bak sympati og gjenkjennelsesfaktoren. Og ikke minst ikke forstår hvor uetisk denne fremgangsmåten er, legg på mengder med umerket reklame så viser det jo at pengene rår. Det er overhodet ikke noe nytt i alt HD fronter, etter 13 år i bransjen kan man se et tydelig mønster. Og salg av løsninger til overvektige er overhodet ikke noe nytt, det er vel en av de største industriene i den vestlige verden. Endret 27. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. desember 2022 #15466 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (37 minutter siden): Hva slags uopprettelig skade er det som oppstår dersom hun overdriver i dette konkrete tilfellet? Jeg skriver dersom for hverken du eller andre som kritiserer henne for akkurat dette vet om du faktisk gjør det. Det argumenteres med at hun antageligvis lyver og overdriver fordi hun har gjort det før, men jeg mener det er enorm forskjell i gjøre dette får å oppnå økonomisk gevinst og å gjøre dette for å sette fokus på et tema som er viktig uten å kreve noe for det. Hva så om hun gjør det for å skape engasjement? Det er nettopp sånne ting som kan være positivt med influencing. Hvorfor velger du å se bort ifra det hun tar opp og istedet henger deg opp i henne som person? Jeg tror neppe kritikerne her er de hun vil overbevise eller nå ut til. Først: dette er min mening som jeg er berettiget til å ha og ytre. For å oppklare: jeg tror at når man først har begitt seg innpå en vei med å lyve eller pynte på sannheter, skal det for mange (inkludert meg selv) mye til for å gjenopprette tillit. Vennligst ikke forsøk hersketeknikk på meg ved å forsøke å tilegne meg at jeg er opphengt i henne som person. Jeg kjenner henne ikke, jeg har en oppfatning av det som presenteres i hennes some kanal. Endret 27. desember 2022 av Laia 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15467 Del Skrevet 27. desember 2022 Laia skrev (Akkurat nå): Først: dette er min mening som jeg er berettiget til å ha og ytre. For å oppklare: jeg tror at når man først har begitt seg innpå en vei med å lyve eller pynte på sannheter, er det for mange (inkludert meg selv) skal mye til for å gjenopprette tillit. Vennligst ikke forsøk hersketeknikk på meg ved å forsøke å tilegne meg at jeg er opphengt i henne som person. Jeg kjenner henne ikke, jeg har en oppfatning av det som presenteres i hennes some kanal. Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2022 #15468 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Laia skrev (4 minutter siden): Først: dette er min mening som jeg er berettiget til å ha og ytre. For å oppklare: jeg tror at når man først har begitt seg innpå en vei med å lyve eller pynte på sannheter, skal det for mange (inkludert meg selv) mye til for å gjenopprette tillit. Vennligst ikke forsøk hersketeknikk på meg ved å forsøke å tilegne meg at jeg er opphengt i henne som person. Jeg kjenner henne ikke, jeg har en oppfatning av det som presenteres i hennes some kanal. Noen skjønner åpenbart ikke forskjellen på HD selgeren, og Helene Sommer (privatpersonen). Og eventyrforteller HD. Endret 27. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. desember 2022 #15469 Del Skrevet 27. desember 2022 Fizzypo skrev (2 minutter siden): Du svarer fortsatt ikke på spørsmålet mitt. Svar: svekket tillit. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15470 Del Skrevet 27. desember 2022 Lill skrev (2 minutter siden): Meget interessant , det er jeg som har sterkt kritiske briller? Det er vel heller du og dine likesinnede som er så lettlurte at man ikke forstår mekanismene bak sympati og gjenkjennelsesfaktoren. Og ikke minst ikke forstår hvor uetisk denne fremgangsmåten er, legg på mengder med umerket reklame så viser det jo at pengene rår. Det er overhodet ikke noe nytt i alt HD fronter, etter 13 år i bransjen kan man se et tydelig mønster. Jeg og mine likesinnede? Du verden. Til å nærmest bo denne tråden følger du ikke så godt med. Sjokkert over at det overrasker deg at du er kritisk til HD. Om jeg lures til å tro på historiene hennes om body shaming så lever jeg godt med det. Fortsatt et viktig tema selv om du og dine likesinnede ikke kjenner dere igjen i det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2022 #15471 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (10 minutter siden): Jeg og mine likesinnede? Du verden. Til å nærmest bo denne tråden følger du ikke så godt med. Sjokkert over at det overrasker deg at du er kritisk til HD. Om jeg lures til å tro på historiene hennes om body shaming så lever jeg godt med det. Fortsatt et viktig tema selv om du og dine likesinnede ikke kjenner dere igjen i det. Du må gjerne kjøpe alt hun selger for min del og være ignorant i forhold til medsøstre som blir utsatt for de uetiske metodene til HD, mens du sitter på din høye hest og skal bagatellisere løgner og skitne salgstriks med hersketeknikker og personangrep. Endret 27. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. desember 2022 #15472 Del Skrevet 27. desember 2022 20 minutter siden, Fizzypo said: Hjelpes, du burde ta deg en pause fra IG kontoen til HD hvis dette er analysen som førte deg frem til den konklusjonen. Når man begynner se absolutt alt en influencer gjør gjennom så tykke briller så blir de konklusjonen man trekker veldig unyanserte. Dette er en gjenganger hos HD gjennom maaaaange år.. ikke noe som dukka opp idag 😉 og jeg er så lei den regla om at jeg bør logge av, avfølge, ta pause.. jeg følger akkurat den jeg vil, jeg irriterer meg over akkurat hva jeg vil og jeg diskuterer nøyaktig det jeg vil.. du trenger ikke påpeke hva jeg bør og ikke bør gjøre 😉 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. desember 2022 #15473 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) 18 minutter siden, Fizzypo said: Jeg og mine likesinnede? Du verden. Til å nærmest bo denne tråden følger du ikke så godt med. Sjokkert over at det overrasker deg at du er kritisk til HD. Om jeg lures til å tro på historiene hennes om body shaming så lever jeg godt med det. Fortsatt et viktig tema selv om du og dine likesinnede ikke kjenner dere igjen i det. Det er et kjempeviktig tema, ingen nekter på det. Men å bruke temaet til å få opp interessen og klistre ut en reklame etterpå, blir for meg, altså min mening, misbruk av et så viktig tema. Og når hun tilsynelatende smører tjukt på, for å lage det så ille som mulig, blir det, etter min mening, bare altfor dumt. jeg heier virkelig på åpenhet og stort fokus på temaet. Men HD bedrift er ikke riktig person til å fronte dette.. igjen..min mening. Den kan ingen ta fra meg.. du kan være så uenig du bare vil.. men jeg har like mye rett til å skrive min mening, som du har 🙃 Endret 27. desember 2022 av Lileep 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15474 Del Skrevet 27. desember 2022 Lill skrev (Akkurat nå): Du må gjerne kjøpe alt hun selger for min del og være ignorant i forhold til medsøstre som blir utsatt for de uetiske metodene til HD, mens du sitter på din høye hest og skal bagatellisere løgner og skitne salgstriks med hersketeknikker og personangrep. Du må gjerne være gjennomsyret av kynisme og en overbevisning om at absolutt alt HD deler er nøye kalkulert og med en skjult agenda, det eneste du oppnår i et diskusjonsforum er å blottlegge din egen unyanserte måte å tenke på og du gir andre en grunn til å tro at det tråder som dette kun har som formål å kritisere for å kritisere. Du argumenterer utelukkende med en enten eller holdning - enten sluker jeg alt HD sier rått og kjøper alt hun anbefaler, eller så hever jeg meg over disse ignorante menneskene og ser sannheten slik som du. Det er en veldig nedlatende måte å diskutere på. Du burde forresten lære deg betydningen av ord som personangrep. Du gjør det mye selv. Venter på svar fra deg, regner med at du vil ha siste ord i saken for da betyr det at du "vinner" diskusjonen selv om det ikke er med argumenter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. desember 2022 #15475 Del Skrevet 27. desember 2022 Lileep skrev (2 minutter siden): Det er et kjempeviktig tema, ingen nekter på det. Men å bruke temaet til å få opp interessen og klistre ut en reklame etterpå, blir for meg, altså min mening, misbruk av et så viktig tema. Og når hun tilsynelatende smører tjukt på, for å lage det så ille som mulig, blir det, etter min mening, bare altfor dumt. jeg heier virkelig på åpenhet og stort fokus på temaet. Men HD bedrift er ikke riktig person til å fronte dette.. igjen..min mening. Den kan ingen ta fra meg.. du kan være så uenig du bare vil.. men jeg har like mye rett til å skrive min mening, som du har 🙃 Og alle disse reelsene har hun kopiert fra en eller annen post på tiktok, for å være med i klubben. Så enkelt er det faktisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15476 Del Skrevet 27. desember 2022 Lileep skrev (4 minutter siden): Det er et kjempeviktig tema, ingen nekter på det. Men å bruke temaet til å få opp interessen og klistre ut en reklame etterpå, blir for meg, altså min mening, misbruk av et så viktig tema. Og når hun tilsynelatende smører tjukt på, for å lage det så ille som mulig, blir det, etter min mening, bare altfor dumt. jeg heier virkelig på åpenhet og stort fokus på temaet. Men HD bedrift er ikke riktig person til å fronte dette.. igjen..min mening. Den kan ingen ta fra meg.. du kan være så uenig du bare vil.. men jeg har like mye rett til å skrive min mening, som du har 🙃 Tror du jeg er her for å overbevise deg og andre? Jeg er her for å dele min mening sett fra et annet ståsted enn majoriteten som kommenterer sin. Har jeg misforstått eller skal alle her ha samme mening hvis ikke blir noen butthurt og føler at de ikke kan skrive det de vil? Lurer oppriktig på hvordan du vet at hun smører tjukt på. Vær så snill ikke argumenter med at hun har gjort det før så da gjør hun det sikkert igjen. Å bruke den logikken tillater deg kun å kritisere henne for absolutt alt hun måtte foreta seg og da er det ikke så mye poeng i å diskutere. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 27. desember 2022 #15477 Del Skrevet 27. desember 2022 4 minutter siden, Fizzypo said: Tror du jeg er her for å overbevise deg og andre? Jeg er her for å dele min mening sett fra et annet ståsted enn majoriteten som kommenterer sin. Har jeg misforstått eller skal alle her ha samme mening hvis ikke blir noen butthurt og føler at de ikke kan skrive det de vil? Lurer oppriktig på hvordan du vet at hun smører tjukt på. Vær så snill ikke argumenter med at hun har gjort det før så da gjør hun det sikkert igjen. Å bruke den logikken tillater deg kun å kritisere henne for absolutt alt hun måtte foreta seg og da er det ikke så mye poeng i å diskutere. Ja når du skriver at jeg ser gjennom tykke briller og burde ta pause fra IG fordi min mening er den det er, så tolker jeg det dit at jeg ikke kan ha min mening fordi din tolking og analyse er den riktige her 😊 dette skriver du til fler. Og da virker du belærende.. jeg vet ikke, det er mitt inntrykk. Jeg vet ingenting om HD utenom det hun legger ut. Jeg har inntrykk av overdrivelse, det grunner i tidligere greier (ja du sa jeg ikke skulle bruke det argumente, men jeg gjør det uansett), måten hun legger det frem, og fordi jeg rett og slett har vanskelig for å tro at dette er dagligdags. Men jeg vet jo ikke, men er mitt inntrykk. Det stemmer nok sikkert at mange opplever dette, med pga det er nettopp HD som tar opp temaet og avslutter med reklame, så klarer jeg ikke å støtte oppunder og engasjere meg annet enn å være negativ til hele opplegget. Jeg er nok farget av hennes tidligere oppførsel.. dessverre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 27. desember 2022 #15478 Del Skrevet 27. desember 2022 (endret) Fizzypo skrev (22 minutter siden): Du må gjerne være gjennomsyret av kynisme og en overbevisning om at absolutt alt HD deler er nøye kalkulert og med en skjult agenda, det eneste du oppnår i et diskusjonsforum er å blottlegge din egen unyanserte måte å tenke på og du gir andre en grunn til å tro at det tråder som dette kun har som formål å kritisere for å kritisere. Du argumenterer utelukkende med en enten eller holdning - enten sluker jeg alt HD sier rått og kjøper alt hun anbefaler, eller så hever jeg meg over disse ignorante menneskene og ser sannheten slik som du. Det er en veldig nedlatende måte å diskutere på. Du burde forresten lære deg betydningen av ord som personangrep. Du gjør det mye selv. Venter på svar fra deg, regner med at du vil ha siste ord i saken for da betyr det at du "vinner" diskusjonen selv om det ikke er med argumenter. Ok, du trenger åpenbart en forklaring på detaljnivå. Du skriver følgende: Hun selger ikke noe som helst når hun snakker om temaer som shaming av kropp og av mødre som ammer offentlig. At det deles på en bedriftskonto tenker jeg er uproblematisk både for dette er ting som treffer to helt forskjellige målgrupper og fordi temaet hun setter fokus på er viktig. Du virker operere under en merkelig logikk av at så lenge man er influencer er ALT produktpushing, om man så uttaler seg om spiseforstyrrelser eller offentlig amming. Her tar du fullstendig feil! Hun skriver for å treffe målgruppa småbarnsforeldre (solgte annonseplass for barneutstyr, klær, og mat). Det heter gjenkjennelsesfaktor, leirbål følelse eller venninne prat. Du virket naiv og lettlurt som ikke skjønner at ALT som deles har et formål, for å pushe produkter/løsninger/ nå ut til annonsører. HD driver ikke sin IG konto på dugnad, men for penger. Hvor vanskelig er det å forstå? At hun bruker overvekt og psykiske problemer for å nå ut til folk, gjør jo det hele enda mer uetisk når det skal pushes produkter eller løsninger. Eller når hun driver med snikreklame mens hun samtidig snakker om noe så alvorlig som spiseforstyrrelser. Endret 27. desember 2022 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 27. desember 2022 #15479 Del Skrevet 27. desember 2022 Fizzypo skrev (12 minutter siden): Lurer oppriktig på hvordan du vet at hun smører tjukt på. Vær så snill ikke argumenter med at hun har gjort det før så da gjør hun det sikkert igjen. Å bruke den logikken tillater deg kun å kritisere henne for absolutt alt hun måtte foreta seg og da er det ikke så mye poeng i å diskutere. Det var dette jeg forsøkte å poengtere i sted. Når man har begitt seg inn på usannheter, svekkes tillit. Hvordan løgner mottas hos følgermassen er ikke noe man kan styre eller bestemme. Det er en konsekvens av handlinger. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 27. desember 2022 #15480 Del Skrevet 27. desember 2022 Lill skrev (1 minutt siden): Ok, du trenger åpenbart en forklaring på detaljnivå. Du skriver følgende: Hun selger ikke noe som helst når hun snakker om temaer som shaming av kropp og av mødre som ammer offentlig. At det deles på en bedriftskonto tenker jeg er uproblematisk både for dette er ting som treffer to helt forskjellige målgrupper og fordi temaet hun setter fokus på er viktig. Du virker operere under en merkelig logikk av at så lenge man er influencer er ALT produktpushing, om man så uttaler seg om spiseforstyrrelser eller offentlig amming. Her tar du fullstendig feil! Hun skriver for å treffe målgruppa småbarnsforeldre (solgte annonseplass for barneutstyr, klær, og mat). Det heter gjenkjennelsesfaktor, leirbål følelse eller venninne prat. Du virket naiv og lettlurt som ikke skjønner at ALT som deles har et formål, for å pushe produkter/løsninger/ nå ut til annonsører. HD driver ikke sin IG konto på dugnad, men for penger. Hvor vanskelig er det å forstå? At hun bruker overvekt og psykiske problemer for å nå ut til folk, gjør jo det hele enda mer uetisk når det skal pushes produkter eller løsninger. Eller når hun driver med snikreklame mens hun samtidig snakker om noe så alvorlig som spiseforstyrrelser. Du fremstår som kynisk og hellig overbevist om at alt en influencer deler er løgn, selv når hun deler tekster om sårende kommentarer rettet mot kropp som mange faktisk har fått høre gjennom livet. Du virker programmert til å tro at alt må være en businesstrategi selv om denne konkrete saken overhodet ikke har noe salgsverdi uansett hvor mye du måtte gjenta at det deles på en bedriftskonto. Dine argumenter vitner om at du kun ser det negative og evner ikke å forstå at det går an å være kritisk til HD på et område, men likevel synes at noe er positivt uten å automatisk være en stakkarslig, lettlurt person som ikke har forstått noen ting og som må opplyses av de som virkelig har skjønt det. Det finnes en mellomting og det er her mange befinner seg. Ikke alt er svart hvitt og ikke alle som er uenig med deg er ute etter å ta deg. Forstår du det? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå