Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Gjest Lily Of the Valley
Lileep skrev (21 minutter siden):

Fra 2013 er det lettkledde bilder i alle varianter, ikke noe svarte store klær da.. hun smører tjukt på. For aldri i verden om hun har skjult seg under store klær i 20-åra sine! Kanskje helt i starten.. men minst halvparten har vært halvnakne bilder på daglig basis.. så slutt å drit deg ut nå HD 

Ja, fryktelig pinlig når ting kan dokumenteres så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje bare på privaten? 🤷‍♀️

Endret av keiserenernaken
Spisse teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill :) skrev (3 timer siden):

Vi trenger ikke å se HD i undertøyet for å få det bekreftet heller.

👏🏼👏🏼👏🏼Så enig 🙏🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albbas skrev (15 timer siden):

Hvor mye har hun betalt i skatt?

Det er ikke utenkelig at de har en del lån, det har jo vært litt ymse hint om at økonomien ikke er helt knirkfri. For eksempel denne reklamen hun hadde tidligere, det var noe kredittgreier, jeg husker ikke hva det gikk ut på? Og at de ikke er på boligmarkedet har nok også sine årsaker... Jeg ønsker ikke å spekulere så veldig, bare opplyse om at inntekt i skattelistene ikke er ensbetydende med lønnsinntekt. Basic knowledge som mange ikke har!! 

130k ref tidligere utlagte info her i tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (19 timer siden):

Ja det går i samme tralten.

Og ja, - vi VET vi er verdifulle, vi VET vi er mer enn kroppen vår, vi VET at kvinner finnes i alle former og fasonger, vi VET til og med at navlen kan være avlang, at rund mage og strekkmerker er normalt😂

Vi vet det, men HD vet ikke det. Og det er vel nettopp derfor det blir gjentatt til det kjedsommelige -  fordi hun nok trenger mest av alt å overbevise seg selv om det. 

• Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har jo vært åpen om at hun har endel kredittkortgjeld og det er nok grunnen til at hun ikke får huslån. Hun virker å være av den impulsive typen så hun shopper nok uten å tenke seg om:-)

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hun oppdrettet spleis for operasjon til hunden, og at hun løy om at ho hadde forsikring. Jeg husker også at hun dro på shopping like etterpå og kjøpte seg usaklig mye sminke, blant annet flere mascaraer. Jeg bidro på spleisen fordi jeg er er brødhue, men angret bittert etterpå. Hadde ikke god økonomi selv på den tiden og følte meg direkte lurt da hun var å kjøpte sminke. Jeg hadde ikke råd til flere enn 1 mascara om gangen. Hun unnskyldte det med at pengene fra spleisen kun gikk til veterinær, men om hun har det så løst forhold til penger så er det ikke rart hun ikke får huslån av banken.

• Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når man sender julehilsen i mini-nissekjolen sin er det vanlig å sitte slik at man nesten ser helt hjem?

Spør for en venn.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Jammf said:

Så når man sender julehilsen i mini-nissekjolen sin er det vanlig å sitte slik at man nesten ser helt hjem?

Spør for en venn.

Denne oppmerksomheten vettu , samme hvordan hun får den  🫣

Endret av Lileep
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden bryr seg kanskje ikke men personlig så tenker jeg at Helenes lange hår i matskåla kunne med fordel bli fjerna før filmen… Renslighet virker ikke være hennes sterkeste side..

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver så hardt å lage sånne typer videoer som feks fotballfrue lager. Sånne "perfekte" mor og barn øyeblikk hvor alt skal virke så flott..

Ikke at fotballfrue sine er særlig mye bedre men det blir utrolig påtatt. Du ser at hun tenker hardt over hvordan hun både sitter, plasserer armer og den lekingen og kosingen med ungen blir og veldig kunstig.

Jeg syns generelt sånne filmer er ganske kleine. Man lager til øyeblikk for å legge på instagram. Det blir ikke ekte.

• Liker 14
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sozzen skrev (6 timer siden):

Hun prøver så hardt å lage sånne typer videoer som feks fotballfrue lager. Sånne "perfekte" mor og barn øyeblikk hvor alt skal virke så flott..

Ikke at fotballfrue sine er særlig mye bedre men det blir utrolig påtatt. Du ser at hun tenker hardt over hvordan hun både sitter, plasserer armer og den lekingen og kosingen med ungen blir og veldig kunstig.

Jeg syns generelt sånne filmer er ganske kleine. Man lager til øyeblikk for å legge på instagram. Det blir ikke ekte.

Ja, det ser veldig påtatt ut.

Forstår ikke behovet for under hver høytid poengtere at man ikke forbereder seg seg for høytiden. Hvis man faktisk feirer høytid, og har barn, synes jeg man skal legge inn en innsats for barnets skyld, for å få det koselig å fint. Ikke nærmest skryte av at man ikke gjør det. Men hvis folk flytter så forstår jeg. Eller om folk sliter med depresjon. Eller noe svært uventet skjer. Men ser ikke noe grunn for å "gjøre sport" på sosiale medier for hver høytid at det er helt greit å ikke legge en innsats. Ikke når man har barn. Hvis man har så mye tid til sosiale medier, har man også tid å lage litt kos for familien er min mening. Særlig etterhvert når barnet vokser til. 

Endret av EtLiteTroll
  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lily Of the Valley
EtLiteTroll skrev (7 timer siden):

Ja, det ser veldig påtatt ut.

Forstår ikke behovet for under hver høytid poengtere at man ikke forbereder seg seg for høytiden. Hvis man faktisk feirer høytid, og har barn, synes jeg man skal legge inn en innsats for barnets skyld, for å få det koselig å fint. Ikke nærmest skryte av at man ikke gjør det. Men hvis folk flytter så forstår jeg. Eller om folk sliter med depresjon. Eller noe svært uventet skjer. Men ser ikke noe grunn for å "gjøre sport" på sosiale medier for hver høytid at det er helt greit å ikke legge en innsats. Ikke når man har barn. Hvis man har så mye tid til sosiale medier, har man også tid å lage litt kos for familien er min mening. Særlig etterhvert når barnet vokser til. 

Mitt inntrykk er at hun ser på sine følgere som sine venninner og at hun derfor ikke reflekterer så mye hva hun faktisk legger ut. Hun har jo tidligere sagt at hun har svært få venner og da er det kanskje fristende å legge ut slike ting på SOME, som kanskje ville vært naturlig at man snakket med sine venninner om. For oss som ser det fra utsiden, så ser det bare veldig merkelig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Same same. Sukk…

Jeg synes hun skal dele disse kommentarene hun visstnok får så mange av jeg, eller bare konfrontere rette vedkommende. Eller er det bedre å lage slike narrativ jevnlig for content…? 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
cerruti skrev (10 minutter siden):

Same same. Sukk…

Jeg synes hun skal dele disse kommentarene hun visstnok får så mange av jeg, eller bare konfrontere rette vedkommende. Eller er det bedre å lage slike narrativ jevnlig for content…? 

Hvilket normalt menneske er det som sier «den kjolen satt stramt over magen. Kanskje droppe dessert?» 😳

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden):

Hvilket normalt menneske er det som sier «den kjolen satt stramt over magen. Kanskje droppe dessert?» 😳

Eller "forsyne seg mer"?

Må være noen i hennes nærhet det da, dette er jo åpenbart ikke kommentarer som kommer i Some. Neste slutning man kan gjøre seg blir da at hun utleverer en eller flere i familien/andre de omgås som ikke kan passe munnen sin. 

I så fall omgås de feil folk for dette er bare sårende og vertfall ikke bra for en med spiseforstyrrelse. 

Hvis det i det hele tatt er sant da....mistenker egentlig at det er Helene sin egen Styggen-på-ryggen som hvisker dette til henne. Man blir gjerne sin egen verste fiende innimellom.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Sally-Go-Round said:

Hvis disse kommentarene faktisk kom nå denne julaften, så bør hun virkelig snakke med familien. For da er det jo nærmeste familie som faktisk har gitt henne disse kommentarene iom hun ikke har vært med noen andre i jula. Istedenfor å bruke det som innhold i SoMe for å høste sympati, burde hun ta det med personene det gjelder. 

men jeg tror disse kommentarene er oppdiktet, noe hun tenker andre kunne sagt. Men legger det frem som at noen har sagt det til henne.

Endret av Lileep
  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lileep skrev (8 minutter siden):

Hvis disse kommentarene faktisk kom nå denne julaften, så bør hun virkelig snakke med familien. For da er det jo nærmeste familie som faktisk har gitt henne disse kommentarene iom hun ikke har vært med noen andre i jula. Istedenfor å bruke det som innhold i SoMe for å høste sympati, burde hun ta det med personene det gjelder. 

men jeg tror disse kommentarene er oppdiktet, noe hun tenker andre kunne sagt. Men legger det frem som at noen har sagt det til henne.

Umulig å ta disse innleggene på alvor mtp troverdigheten hennes🙄 Man har med all tydelighet lite å komme med når man legger ut innlegg basert på tenkt scenario....På tide å gi seg kanskje? 

Endret av Beatbox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...