Gjest RødeRandi Skrevet 28. november 2022 #15061 Del Skrevet 28. november 2022 Fredrikstad71mod skrev (2 timer siden): Og hvorfor må hu alltid dra i den trusa og vrikke på hofta når hu viser undertøy 🫢 Usikkerhet, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 28. november 2022 #15062 Del Skrevet 28. november 2022 Lill skrev (15 timer siden): Så hyggelig at hun har fått så gode tilbakemeldinger på jobb. Helt fantastisk at hun gjør det så bra på jobben og at de ser en Helene som iallefall ikke jeg ser noe til på sosiale medier. I sosiale medier framstår hun som sutrete, lite selvinnsikt og lav grad av gjennomføringsevne. Det er ganske spesielt å se hvor annerledes hun tilsynelatende framstår på jobb vs på insta. 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fizzypo Skrevet 28. november 2022 #15063 Del Skrevet 28. november 2022 Dette er ikke direkte kritikk av HD, men en generell irritasjon over at stadig flere influencere tar i bruk IGs nye funksjon med å knagge viser innlegg så de alltid kommer øverst. Syns oppsettet blir litt rotete og det er fort gjort å overse nye innlegg. Ellers må jeg si meg lei av hennes stadig negative referanser til egen alder. Skulle tro hun rundet 60. Hun er for gammel for barn, for gammel for julebord… Kjære vene. 16 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkguru Skrevet 29. november 2022 #15064 Del Skrevet 29. november 2022 Hvasierdu skrev (På 27.11.2022 den 22.13): Hadde ikke klart å sett på henne som en seriøs leder når det ligger de bildene av brystvorter ute på insta... Tror faktisk ikke hun ser det selv. Visst ser hun det og hun digger det.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 29. november 2022 #15065 Del Skrevet 29. november 2022 Litt av ett forside bilde på reelen om undertøy. Egentlig ikke overraskende. Hun viser ikke ungen (og det er bra det..) men vennene til ungen kommer jo til å finne shady bilder på nett om noen år av mammen til venninden sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtLiteTroll Skrevet 30. november 2022 #15066 Del Skrevet 30. november 2022 Fizzypo skrev (På 28.11.2022 den 14.52): Ellers må jeg si meg lei av hennes stadig negative referanser til egen alder. Skulle tro hun rundet 60. Hun er for gammel for barn, for gammel for julebord… Kjære vene. Men for korte skjørt, disney sko eller tiara, DET er hun ikke for gammel til. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frublå Skrevet 30. november 2022 #15067 Del Skrevet 30. november 2022 Beatbox skrev (På 25.11.2022 den 19.00): ...krampesmil.... alvorlig...vrikke vrikke.. krampesmil..gjenta..🙄 «Fake a smile» har vel sjeldent passet bedre…. Hvem blir inspirert av dette? 🤔 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 30. november 2022 #15068 Del Skrevet 30. november 2022 Frublå skrev (50 minutter siden): «Fake a smile» har vel sjeldent passet bedre…. Hvem blir inspirert av dette? 🤔 Ytterst få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 30. november 2022 #15069 Del Skrevet 30. november 2022 Frublå skrev (59 minutter siden): «Fake a smile» har vel sjeldent passet bedre…. Hvem blir inspirert av dette? 🤔 Kom inspirasjon og treng deg på! Her vil du motstand finne! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 30. november 2022 #15070 Del Skrevet 30. november 2022 Syns antrekket var fint, og gode tips med ull fra Cubus. Men, ville droppet det falske smilet, all vrikking og tomlene borret inn i midjen for å se smalest mulig ut. Bare et velment tips Helene. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvasierdu Skrevet 30. november 2022 #15071 Del Skrevet 30. november 2022 Klager ofte på dårlig engasjement. Men det kommer ofte stories om " veldig mange spør om..." Eller er det mange som spør? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Finlay Skrevet 30. november 2022 #15072 Del Skrevet 30. november 2022 Hvasierdu skrev (2 minutter siden): Klager ofte på dårlig engasjement. Men det kommer ofte stories om " veldig mange spør om..." Eller er det mange som spør? Helt umulig å vite, samme med alle de stygge kommentarene hun viser til jevnt og trutt, man aner ikke om de er reelle. Men akkurat den reelen (der HD og hun andre har like antrekk) synes jeg faktisk er en av de bedre👍 De viser klærne på en god måte, og begge ser like smashing ut selv om de har ulik figur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 30. november 2022 #15073 Del Skrevet 30. november 2022 Finlay skrev (2 timer siden): Helt umulig å vite, samme med alle de stygge kommentarene hun viser til jevnt og trutt, man aner ikke om de er reelle. Men akkurat den reelen (der HD og hun andre har like antrekk) synes jeg faktisk er en av de bedre👍 De viser klærne på en god måte, og begge ser like smashing ut selv om de har ulik figur. Jeg liker også denne trenden med å vise like klær på ulike kropper. Mer av det 🙌🏻 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 30. november 2022 #15074 Del Skrevet 30. november 2022 Finlay skrev (3 timer siden): Men akkurat den reelen (der HD og hun andre har like antrekk) synes jeg faktisk er en av de bedre👍 De viser klærne på en god måte, og begge ser like smashing ut selv om de har ulik figur. Enig! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig2.0 Skrevet 1. desember 2022 #15075 Del Skrevet 1. desember 2022 On 11/28/2022 at 2:44 PM, Fotballfluen said: Helt fantastisk at hun gjør det så bra på jobben og at de ser en Helene som iallefall ikke jeg ser noe til på sosiale medier. I sosiale medier framstår hun som sutrete, lite selvinnsikt og lav grad av gjennomføringsevne. Det er ganske spesielt å se hvor annerledes hun tilsynelatende framstår på jobb vs på insta. Kan det være fordi de på jobben ikke leser inn all den moralske fordømmelsen enkelte her inne gjør i hver eneste lille ting hun sier og gjør? Det er vel ikke så overraskende at en jobb kommer til en annen konklusjon enn noen som har hatt som hobby å psykologisere en eller annen influencer i et rolig tiår som enkelte her inne har. Hver eneste ting hun sier og gjør leses jo inn i en større fortelling av Helene som et Mislykket Menneske, og da sier det seg selv at det ikke går an å en gang skrive "bra for henne at hun gjør det bra på jobben" uten å samtidig komme med "siden de tydeligvis ikke har gjennomskuet henne slik som jeg har" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballfluen Skrevet 1. desember 2022 #15076 Del Skrevet 1. desember 2022 (endret) Bolledeig2.0 skrev (19 minutter siden): Kan det være fordi de på jobben ikke leser inn all den moralske fordømmelsen enkelte her inne gjør i hver eneste lille ting hun sier og gjør? Det er vel ikke så overraskende at en jobb kommer til en annen konklusjon enn noen som har hatt som hobby å psykologisere en eller annen influencer i et rolig tiår som enkelte her inne har. Hver eneste ting hun sier og gjør leses jo inn i en større fortelling av Helene som et Mislykket Menneske, og da sier det seg selv at det ikke går an å en gang skrive "bra for henne at hun gjør det bra på jobben" uten å samtidig komme med "siden de tydeligvis ikke har gjennomskuet henne slik som jeg har" Nei det tror jeg ikke. Ikke når det hun viser i sosiale medier avviker så til de grader fra det som beskrives på premien hun fikk. Det er merkelig at hun, som framviser lite gjennomføringsevne og evne til å håndtere tiden sin gjør en så godt jobb som teamleder, hvor nettopp disse evnene er så viktige. Som ansatt hadde jeg nok hatt utfordringer med å respektere henne som min leder om jeg hadde fulgt henne på insta mtp hva hun deler. Om hun er sprudlende og engasjert på jobb, kommer dessverre ikke den delen av personligheten hennes fram i sosiale medier. Det er avviket mellom disse jeg reagerer på. Endret 1. desember 2022 av Fotballfluen 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. desember 2022 #15077 Del Skrevet 1. desember 2022 Bolledeig2.0 skrev (13 minutter siden): Kan det være fordi de på jobben ikke leser inn all den moralske fordømmelsen enkelte her inne gjør i hver eneste lille ting hun sier og gjør? Det er vel ikke så overraskende at en jobb kommer til en annen konklusjon enn noen som har hatt som hobby å psykologisere en eller annen influencer i et rolig tiår som enkelte her inne har. Hver eneste ting hun sier og gjør leses jo inn i en større fortelling av Helene som et Mislykket Menneske, og da sier det seg selv at det ikke går an å en gang skrive "bra for henne at hun gjør det bra på jobben" uten å samtidig komme med "siden de tydeligvis ikke har gjennomskuet henne slik som jeg har" Det kan også hende at Helene har en profesjonell rolle på jobb, og at IG har blitt hennes luftested? Dvs at følgerne får inntrykk at hun er mer negativ enn hun er fordi det er der hun venter frustrasjon og ikke hos venner og på jobb (som for så vidt er positivt). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 1. desember 2022 #15078 Del Skrevet 1. desember 2022 1 minutt siden, Fotballfluen said: Nei det tror jeg ikke. Ikke når det hun viser i sosiale medier avviker så til de grader fra det som beskrives på premien hun fikk. Det er merkelig at hun, som framviser lite gjennomføringsevne og evne til å håndtere tiden sin gjør en så godt jobb som teamleder, hvor nettopp disse evnene er så viktige. Som ansatt hadde jeg nok hatt utfordringer med å respektere min leder om jeg hadde fulgt henne på insta mtp hva hun deler. Om hun er sprudlende og engasjert på jobb, kommer dessverre ikke den delen av personligheten hennes fram i sosiale medier. Det er avviket mellom disse jeg reagerer på. Forventer du virkelig at folk er like på jobb og på privaten? Man kan ha en helt annen motivasjon på jobb for å gjennomføre viktige oppgaver, kontra banale mål man setter seg på privaten, etter man har brukt opp all energien sin på jobb. Det er faktisk ganske vanlig å "bruke opp" viljestyrken sin på jobb, den er som en muskel, og når man kommer hjem er vi mange som kollapser på sofaen uten at det betyr at vi er sutrete og late 24/7. Til og med treåringen min har en annen atferd i barnehage enn hjemme. Jeg syns nå ikke det avviker så veldig heller fra det vi har sett, men så leser jeg aldri Helene med vrangbrillene på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 1. desember 2022 #15079 Del Skrevet 1. desember 2022 *blueberry* skrev (6 minutter siden): Det kan også hende at Helene har en profesjonell rolle på jobb, og at IG har blitt hennes luftested? Dvs at følgerne får inntrykk at hun er mer negativ enn hun er fordi det er der hun venter frustrasjon og ikke hos venner og på jobb (som for så vidt er positivt). Men IG er jo også jobben hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 1. desember 2022 #15080 Del Skrevet 1. desember 2022 AnnePåLande skrev (11 minutter siden): Men IG er jo også jobben hennes? Nja. Det er vel mer en hobby/ sideinntekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå