Gjest Finlay Skrevet 7. september 2022 #14341 Skrevet 7. september 2022 (endret) Rosasko skrev (11 timer siden): Hun er så umoden 🤦🏻♀️ Umodent, på grensen til barnslig. Først og fremst veldig RART, og mer latterlig enn provoserende når et menneske midt i 30 åra "liksom skyter." Eller viser finger for den del. Særlig når det er en influenser som faktisk henvender seg til noen tusen følgere. Og har fokus på "Mental helse 💞" Det er avslørende, og så harry som det kan få blitt🤣 Endret 7. september 2022 av Finlay
Lileep Skrevet 7. september 2022 #14342 Skrevet 7. september 2022 16 minutter siden, Finlay said: Umodent, på grensen til barnslig. Først og fremst veldig RART, og mer latterlig enn provoserende når et menneske midt i 30 åra "liksom skyter." Eller viser finger for den del. Særlig når det er en influenser som faktisk henvender seg til noen tusen følgere. Og har fokus på "Mental helse 💞" Det er så harry som det kan få blitt🤣 Og hun gidder ikke ta til seg kritikken heller, hun evner ikke å se hvor idiotisk hun fremstår, og hvor lavmål det er. Hadde hun vært smart, hadde hun fjernet posten asap. Men all oppmerksomheten, negativ som positiv, er vel hjertelig velkommen hos henne. 7
Beatbox Skrevet 7. september 2022 #14343 Skrevet 7. september 2022 Lileep skrev (58 minutter siden): Og hun gidder ikke ta til seg kritikken heller, hun evner ikke å se hvor idiotisk hun fremstår, og hvor lavmål det er. Hadde hun vært smart, hadde hun fjernet posten asap. Men all oppmerksomheten, negativ som positiv, er vel hjertelig velkommen hos henne. Hadde hun vært smart hadde hun ikke lagt ut en sånn reels in the first place...Men når man er så til de grader PR-kåt da forsvinner fornuften... 5
non_stop Skrevet 7. september 2022 #14344 Skrevet 7. september 2022 Jeg måtte inn å se hva dere snakket om. Og alvorlig talt, at en voksen dame lager en sånn type video i den verden vi lever i nå med krig i Europa, Utøya, skyteepisoden i forbindelse med Pride i sommer ++. Jeg kan forstå det hvis en 13-åring en stakket stund mister hodet og poster noe slikt. Men ei voksen småbarnsmor?? Hva er liksom budskapet? Sende en fuck you til kritikerne? Det finnes tusenvis av bedre måter å gjøre det på enn å late som at du plaffer ned noen med et fåreglis om munnen. Kvalmt 15 4
Gjest Hottentått Skrevet 7. september 2022 #14345 Skrevet 7. september 2022 Hva er greia med den reelsen dere snakker om? Jeg er blokkert nemlig 😂
Beatbox Skrevet 7. september 2022 #14346 Skrevet 7. september 2022 Hottentått skrev (3 minutter siden): Hva er greia med den reelsen dere snakker om? Jeg er blokkert nemlig 😂 Hun later som hun plaffer ned kritikere og man hører lyden av hylser som faller...mens hun smiler🤮 3
Gjest Hottentått Skrevet 7. september 2022 #14347 Skrevet 7. september 2022 Beatbox skrev (3 minutter siden): Hun later som hun plaffer ned kritikere og man hører lyden av hylser som faller...mens hun smiler🤮 Æsj, det overrasker meg egentlig ikke. Jeg ble blokka da jeg konfronterte henne med dårlig oppførsel for lenge lenge siden. Hun takler jo ikke noen form for kritikk.
Beatbox Skrevet 7. september 2022 #14348 Skrevet 7. september 2022 Hottentått skrev (Akkurat nå): Æsj, det overrasker meg egentlig ikke. Jeg ble blokka da jeg konfronterte henne med dårlig oppførsel for lenge lenge siden. Hun takler jo ikke noen form for kritikk. Helt riktig, man bør egentlig ikke bli overrasket..men når man trodde at det fantes igjen et snev av fornuft og verdighet så bekrefter hun at nope...det har hun ikke! 5
Gjest Pione Skrevet 7. september 2022 #14349 Skrevet 7. september 2022 1 minutt siden, Hottentått said: Æsj, det overrasker meg egentlig ikke. Jeg ble blokka da jeg konfronterte henne med dårlig oppførsel for lenge lenge siden. Hun takler jo ikke noen form for kritikk. Er det derfor det ikke er noen negative kommentarer på noe på instagrammen hennes? Altså hun sletter kommentarene og blokker? Er dette vanlig hos "influensere"?
Gjest Hottentått Skrevet 7. september 2022 #14350 Skrevet 7. september 2022 Pione skrev (1 minutt siden): Er det derfor det ikke er noen negative kommentarer på noe på instagrammen hennes? Altså hun sletter kommentarene og blokker? Er dette vanlig hos "influensere"? Yes!🤪 nei det er ikke vanlig hos influensere generelt. Kun hos enkelte som ikke kan stå for det de gjør og sier..tror jeg da 😅
Elhaym Skrevet 7. september 2022 #14351 Skrevet 7. september 2022 Måtte inn å sjekke reelen. Den er jo ikke så ille, bare teit. Alle reelsa hennes er jo det. 4
Gjest Finlay Skrevet 7. september 2022 #14352 Skrevet 7. september 2022 Beatbox skrev (1 time siden): Hun later som hun plaffer ned kritikere og man hører lyden av hylser som faller...mens hun smiler🤮 Kanskje ikke svar på kritikk en gang, men som svar til folk på instagram som -"Forkler fornærmelser som et kompliment! Type Du er så flott, tenk så flott du hadde vært om du gikk ned 10 kg?" Uklart om noen har skrevet dette til henne, eller om det er noe noen kunne skrevet til henne. (Litt som med mannen som ba henne gå et annet sted å amme. Noe som forøvrig aldri skjedde, men som kunne ha skjedd) Uansett - hun har åpenbart lyst til å plaffe denne (fiktive) personen ned😂 (HVIS hun har fått en slik kommentar, så forstår jeg absolutt at hun blir irritert. Men en merkelig måte å reagere på.)
Orly Skrevet 7. september 2022 #14353 Skrevet 7. september 2022 Pione skrev (2 timer siden): Er det derfor det ikke er noen negative kommentarer på noe på instagrammen hennes? Altså hun sletter kommentarene og blokker? Er dette vanlig hos "influensere"? Ja deter helt vanlig hos influencere
Sol Rampelyset Skrevet 7. september 2022 #14354 Skrevet 7. september 2022 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin.
*blueberry* Skrevet 7. september 2022 #14355 Skrevet 7. september 2022 Orly skrev (2 timer siden): Ja deter helt vanlig hos influencere Dessverre er det helt vanlig ja. Ingen andre yrker gir slik mulighet for ansvarsfraskrivelse som influencing. 2
lillehammeren Skrevet 7. september 2022 #14356 Skrevet 7. september 2022 Hottentått skrev (5 timer siden): Hva er greia med den reelsen dere snakker om? Jeg er blokkert nemlig 😂 Det er ikke noe greie med den reelsen. Det er en storm i et vannglass her nå. Men at reelsen er dårlig? Ja, som alle andre reels derfra. 3
Gjest Kattedama Skrevet 7. september 2022 #14357 Skrevet 7. september 2022 (endret) Folk med normal BMI får vekt hets på nett. Så folk er jo helt på tur generelt når det gjelder dette. Mener ikke at man skal godta slike ytringer, men tenker at det ikke er så lurt å gi det for mye plass heller. Endret 7. september 2022 av Lill :)
net0ty Skrevet 7. september 2022 #14358 Skrevet 7. september 2022 Finlay skrev (6 timer siden): Kanskje ikke svar på kritikk en gang, men som svar til folk på instagram som -"Forkler fornærmelser som et kompliment! Type Du er så flott, tenk så flott du hadde vært om du gikk ned 10 kg?" Uklart om noen har skrevet dette til henne, eller om det er noe noen kunne skrevet til henne. (Litt som med mannen som ba henne gå et annet sted å amme. Noe som forøvrig aldri skjedde, men som kunne ha skjedd) Uansett - hun har åpenbart lyst til å plaffe denne (fiktive) personen ned😂 (HVIS hun har fått en slik kommentar, så forstår jeg absolutt at hun blir irritert. Men en merkelig måte å reagere på.) Jeg er villig til å vedde ganske så mye på at Helene hadde delt og flagget den kommentaren med screenshot, først uten sladd av navn, så med om det faktisk hadde kommet. Hadde vært en ekstrem kommentar fra noen å komme og høres egentlig mer ut som noe som oftes kommer i amerikansk kultur der slikt er lettere å kamuflere. 6
Malindalin Skrevet 7. september 2022 #14359 Skrevet 7. september 2022 Herregud så lei jeg er av kjoler 🙃 3 1 5
Gull vaffel Skrevet 7. september 2022 #14360 Skrevet 7. september 2022 Malindalin skrev (17 minutter siden): Herregud så lei jeg er av kjoler 🙃 Mer artig hvis hun sluttet og kjøpe kjoler, og fokuserte på å vie oss hvordan man kan style kjoler og ulike tilbehør osv. 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå