Gjest Lily Of the Valley Skrevet 4. september 2022 #14281 Skrevet 4. september 2022 Summeer skrev (1 time siden): Kommer garantert mulighet til å gå tilsendt lenke på DM for kosedress nå snart. Herregud… jeg tenkte hun var oppriktig, men det er jo så utspekulert fra hennes side at det er helt utrolig… igjen: de som mener man må skille mellom privatpersonen Helene og bedriften de må gjerne vise hvordan i allverden man skal kunne gjøre det.
Lileep Skrevet 4. september 2022 #14282 Skrevet 4. september 2022 Altså, er hun helt blind på seg selv? Den svarte buksa er jo helt gjennomsiktig!? Så nei HD, du bør ikke gå med den på jobb!! Har heller aldri sett noen skvise sammen magen forran for å lage illusjon av smalere midje. Hvis du leser her HD; det funker ikke.. det ser bare desperat og helt komisk ut🙈 22 1
Lileep Skrevet 4. september 2022 #14283 Skrevet 4. september 2022 44 minutter siden, Lily Of the Valley said: Herregud… jeg tenkte hun var oppriktig, men det er jo så utspekulert fra hennes side at det er helt utrolig… igjen: de som mener man må skille mellom privatpersonen Helene og bedriften de må gjerne vise hvordan i allverden man skal kunne gjøre det. Det er 0.1% på den kanalen som ikke er reklame. Så det er ikke mye privatpersonen HD igjen. Så de som argumenterte med det tidligere kan ikke gjøre det lenger, for det er blitt en ren reklamekanal. Dog drevet på den sleipeste måten som finnes.. 10
Summeer Skrevet 4. september 2022 #14284 Skrevet 4. september 2022 (endret) Vedder på at det lilla kosebuksesettet er fra cubus😂 Og buksene hun viser frem er jo to str for små, blir strukket ut og er dermed gjennomsiktige. Jeg hadde aldri i livet gått med de buksene på jobb og vist frem trusa til kollegene mine🙈 Endret 4. september 2022 av Summeer 9 1
Gjest tullerikke Skrevet 4. september 2022 #14285 Skrevet 4. september 2022 Litt komisk at jeg så etter akkurat den svarte buksa i går uten å finne den( liten butikk), men den er tydeligvis så gjennomsiktig, så den skal jeg ikke kjøpe. Påstår hun at den ikke er det eller? Jeg orker ikke ha på lyd.
Lileep Skrevet 4. september 2022 #14286 Skrevet 4. september 2022 1 minutt siden, tullerikke said: Litt komisk at jeg så etter akkurat den svarte buksa i går uten å finne den( liten butikk), men den er tydeligvis så gjennomsiktig, så den skal jeg ikke kjøpe. Påstår hun at den ikke er det eller? Jeg orker ikke ha på lyd. Hun sier ingenting om at den er gjennomsiktig. Hun sier pga den har lommer og snøring så kan hun fint bruke den på jobb. Dette sier hun mens hun løfter toppen opp og trusa skinner igjennom både forran og bak 😂 9 2
Fabiola Skrevet 4. september 2022 #14287 Skrevet 4. september 2022 Ja HD, du kunne fint hatt på deg den buksa på jobb på callsenter - om du hadde kjøpt den i riktig størrelse, eventuelt veid 20 kg mindre. Den ser alt for liten ut, den er jo strukket så langt at den er helt gjennomsiktig. Ligner mest på en tynnslitt og litt for liten, tynn ullunderbukse. Feil størrelse kan også være årsaken til at det føles umulig å slappe av i jeans hjemme... eller til at det er ubehagelig å bruke jeans i det hele tatt. 10 1 2
Gjest Finlay Skrevet 4. september 2022 #14288 Skrevet 4. september 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Litt komisk at jeg så etter akkurat den svarte buksa i går uten å finne den( liten butikk), men den er tydeligvis så gjennomsiktig, så den skal jeg ikke kjøpe. Påstår hun at den ikke er det eller? Jeg orker ikke ha på lyd. Den er neppe gjennomsiktig i riktig størrelse. Står jo hos Cubus at den er Relaxed Fit, og er vel ment som en litt smal joggebukse. Hvis man derimot velger å bruke den som en slags tights, blir den gjennomsiktig. Hadde nok sett helt ok ut på HD også om hun hadde valgt riktig størrelse.
AnnePåLande Skrevet 4. september 2022 #14289 Skrevet 4. september 2022 Lily Of the Valley skrev (3 timer siden): Herregud… jeg tenkte hun var oppriktig, men det er jo så utspekulert fra hennes side at det er helt utrolig… igjen: de som mener man må skille mellom privatpersonen Helene og bedriften de må gjerne vise hvordan i allverden man skal kunne gjøre det. Alt som blir lagt ut er relatert til virket. Det går ikke an å skille mellom offentlig og privatperson når hun publiserer innhold på virkets IG. 2
Gjest Kattedama Skrevet 4. september 2022 #14290 Skrevet 4. september 2022 AnnePåLande skrev (6 minutter siden): Alt som blir lagt ut er relatert til virket. Det går ikke an å skille mellom offentlig og privatperson når hun publiserer innhold på virkets IG. Og oppi alt dette så deles privatlivet til mindreårig også.
AnnePåLande Skrevet 4. september 2022 #14291 Skrevet 4. september 2022 Lill skrev (25 minutter siden): Og oppi alt dette så deles privatlivet til mindreårig også. Stemmer. Hun har ikke nettvett. 3
Gjest tullerikke Skrevet 4. september 2022 #14292 Skrevet 4. september 2022 Finlay skrev (1 time siden): Den er neppe gjennomsiktig i riktig størrelse. Står jo hos Cubus at den er Relaxed Fit, og er vel ment som en litt smal joggebukse. Hvis man derimot velger å bruke den som en slags tights, blir den gjennomsiktig. Hadde nok sett helt ok ut på HD også om hun hadde valgt riktig størrelse. Da prøver jeg igjen i morgen på en annen Cubus. Skal ikke ha den som en tights da.
Lileep Skrevet 4. september 2022 #14293 Skrevet 4. september 2022 1 minutt siden, tullerikke said: Da prøver jeg igjen i morgen på en annen Cubus. Skal ikke ha den som en tights da. Jeg tror den buksa er ment som en sånn løs og god bukse, som skal slenge rundt beina. Ikke sitte stramt som en tights. Skal sjekke den ut selv, for har leita etter den type bukse. 2
Summeer Skrevet 4. september 2022 #14294 Skrevet 4. september 2022 Det er bare å bestille buksa på nettet. Cubus kjører 25% på alle bukser nå, rabattkode lyser mot deg når du går inn på nettet. Om du ikke vil bruke helene sin kode og gå for 20% da 🙌🙌🤪 5
Gjest Albbas Skrevet 4. september 2022 #14295 Skrevet 4. september 2022 3 hours ago, Finlay said: Den er neppe gjennomsiktig i riktig størrelse. Står jo hos Cubus at den er Relaxed Fit, og er vel ment som en litt smal joggebukse. Hvis man derimot velger å bruke den som en slags tights, blir den gjennomsiktig. Hadde nok sett helt ok ut på HD også om hun hadde valgt riktig størrelse. 1 hour ago, Lileep said: Jeg tror den buksa er ment som en sånn løs og god bukse, som skal slenge rundt beina. Ikke sitte stramt som en tights. Skal sjekke den ut selv, for har leita etter den type bukse. Skal nå vel godt gjøres at en finstrikket bukse i ull ikke er gjennomsiktig? 😬 Fikk lyst på selv, men tar ikke sjansen, skriv her da hvis det funker fint. 😄 Er skeptisk til kvaliteten også, og den vil sikkert kjapt nuppe seg. Tviler på at den er fin som jobbukse særlig lenge. Men sikkert digg i sofaen under høye strømpriser... 😅
Tessa12 Skrevet 4. september 2022 #14296 Skrevet 4. september 2022 Summeer skrev (2 minutter siden): Det er bare å bestille buksa på nettet. Cubus kjører 25% på alle bukser nå, rabattkode lyser mot deg når du går inn på nettet. Om du ikke vil bruke helene sin kode og gå for 20% da 🙌🙌🤪 Samme greia som ellos, jeg får sms hver søndag med 40% tilbud😊 2
Cappuccino Skrevet 4. september 2022 #14297 Skrevet 4. september 2022 Albbas skrev (1 time siden): Skal nå vel godt gjøres at en finstrikket bukse i ull ikke er gjennomsiktig? 😬 Fikk lyst på selv, men tar ikke sjansen, skriv her da hvis det funker fint. 😄 Er skeptisk til kvaliteten også, og den vil sikkert kjapt nuppe seg. Tviler på at den er fin som jobbukse særlig lenge. Men sikkert digg i sofaen under høye strømpriser... 😅 Det har du helt rett i. Har den vide modellen, og den er gjennomsiktig. Den er ganske tynn og når jeg holder den opp mot lyset ser jeg greit gjennom. Så jeg kunne aldri tenkt meg å brukt noe slikt i min kontorjobb. Så om det er noe jeg vil "ta" Helene for der, er det at hun anbefaler akkurat det. Men nå syns ikke jeg noe særlig om å gå med kjoler der BH-en vises i utringningen på jobb. Det virker å være ok for Helene, så mulig vi bare har forskjellig syn på hva som passer seg på jobb. 10
Gjest Finlay Skrevet 4. september 2022 #14298 Skrevet 4. september 2022 (endret) Cappuccino skrev (14 minutter siden): Har den vide modellen, og den er gjennomsiktig. Den er ganske tynn og når jeg holder den opp mot lyset ser jeg greit gjennom. Så jeg kunne aldri tenkt meg å brukt noe slikt i min kontorjobb. Så om det er noe jeg vil "ta" Helene for der, er det at hun anbefaler akkurat det. Nå er vel det med å bruke buksa på jobb noe hun tar rett fra Cubus sin produktinformasjon. De anbefaler den nemlig ikke bare til jobb, men også til fest. Så her er det rikelig anledning til å få vist fram trusa, for den som vil😄 -Buksen er slitesterk, samtidig som den har en luksuriøs finish – perfekt å bære på jobb, på fest, men også på tur. https://cubus.com/no/p/smal-finstrikket-bukse-i-merinoull-svart-bukser-track-pants-dameklar/7340134_F990?ref=helenedragesommer4 Endret 4. september 2022 av Finlay
Gjest Albbas Skrevet 4. september 2022 #14299 Skrevet 4. september 2022 8 minutter siden, Finlay said: Nå er vel det med å bruke buksa på jobb noe hun tar rett fra Cubus sin produktinformasjon. De anbefaler den nemlig ikke bare til jobb, men også til fest. Så her er det rikelig anledning til å få vist fram trusa, for den som vil😄 -Buksen er slitesterk, samtidig som den har en luksuriøs finish – perfekt å bære på jobb, på fest, men også på tur. https://cubus.com/no/p/smal-finstrikket-bukse-i-merinoull-svart-bukser-track-pants-dameklar/7340134_F990?ref=helenedragesommer4 En vidunderbukse det der altså 😂
Orly Skrevet 4. september 2022 #14300 Skrevet 4. september 2022 Så kjipt at den buksa var gjennomsiktig, tror den vil være det uansett. Synd for den har jeg vurdert å kjøpe å ha på jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå