Hvasierdu Skrevet 31. august 2022 #14201 Skrevet 31. august 2022 Hun spiser keto fordi da kun hun spise fett med god samvittighet. Keto for henne er kun bacon, saus og dressinger. Lite grønnsaker. Derav en type comfortfood som gjør at hun i bunn og grunn klarer å holde ut med dette i lengre perioder. Fordi det gir følelsen av å spise junk food... enkelt og greit. Sier jo seg selv. Den dama der har aldri lagt seg vanlige middager..... 10 5
irevin Skrevet 31. august 2022 #14202 Skrevet 31. august 2022 Altså, jeg skjønner ikke helt denne posten her med alle de reelsene hun lager. Asså, hun prater om kropp og at verdier ikke ligger i kg, og elsker seg selv som den man er, ikke opptatt av flat mage, osv. Men med denne posten så leser jeg den at hun ifølge seg selv gjerne skulle vært slankere ??? Kan hun ikke heller bare innrømme at hun ikke er fornøyd da, og jobbe utifra det? Hun sier i mot seg selv hele tiden og syns kontoen hennes blir bare mer og mer lite troverdig om hva hun EGENTLIG mener. Burde sikkert spart meg for den siste kommentaren min, men jeg har tenkt ar hun bruker kun kjoler for å skjule kroppen sin og at det er det mest komfortable hun viser seg frem i….Andre klær tror jeg hun bare føler seg utilpass i, rett og slett. Hun er ihvertfall et godt eksempel på at slankeoperasjon IKKE løser spiseforstyrrelser. Ikke det at hun er like overvektig som på sitt største, men hun har jo gått mye opp i vekt i følge seg selv. Hun skriver jo «alt slitet hun har lagt ned i helsen sin». Hun har jo i uttallige innlegg uttalt at hun ikke hadde helseproblemer med sin overvekt men ville «forebygge». Det er jo vel og bra det, men for HD sin del tror jeg motivasjonen var å bli slank, rett og slett. LIVSSTILSENDRING tror jeg må være nøkkelen for henne på mange områder, og den jobben er HARD noe jeg tror hun er smertelig klar over, men kanskje den ble hardere enn først antatt siden hun gikk til det skrittet og ble slankeoperet. Uansett, hun har jo snakket om det «ekstra verktøyet» hele veien; bruk det smart så kanskje livsstilsendringen kan medføre mer energi, gode rutiner og slutt på det evige jaget! 10 5
Lileep Skrevet 31. august 2022 #14203 Skrevet 31. august 2022 2 minutter siden, irevin said: Altså, jeg skjønner ikke helt denne posten her med alle de reelsene hun lager. Asså, hun prater om kropp og at verdier ikke ligger i kg, og elsker seg selv som den man er, ikke opptatt av flat mage, osv. Men med denne posten så leser jeg den at hun ifølge seg selv gjerne skulle vært slankere ??? Kan hun ikke heller bare innrømme at hun ikke er fornøyd da, og jobbe utifra det? Hun sier i mot seg selv hele tiden og syns kontoen hennes blir bare mer og mer lite troverdig om hva hun EGENTLIG mener. Burde sikkert spart meg for den siste kommentaren min, men jeg har tenkt ar hun bruker kun kjoler for å skjule kroppen sin og at det er det mest komfortable hun viser seg frem i….Andre klær tror jeg hun bare føler seg utilpass i, rett og slett. Hun er ihvertfall et godt eksempel på at slankeoperasjon IKKE løser spiseforstyrrelser. Ikke det at hun er like overvektig som på sitt største, men hun har jo gått mye opp i vekt i følge seg selv. Hun skriver jo «alt slitet hun har lagt ned i helsen sin». Hun har jo i uttallige innlegg uttalt at hun ikke hadde helseproblemer med sin overvekt men ville «forebygge». Det er jo vel og bra det, men for HD sin del tror jeg motivasjonen var å bli slank, rett og slett. LIVSSTILSENDRING tror jeg må være nøkkelen for henne på mange områder, og den jobben er HARD noe jeg tror hun er smertelig klar over, men kanskje den ble hardere enn først antatt siden hun gikk til det skrittet og ble slankeoperet. Uansett, hun har jo snakket om det «ekstra verktøyet» hele veien; bruk det smart så kanskje livsstilsendringen kan medføre mer energi, gode rutiner og slutt på det evige jaget! Jeg er så enig med deg! Jeg er spent på om hun kommer til å dele planen hun følger i samarbeid med legen (men håper hun klarer å holde det for seg selv). Er jo spekulert allerede om det er den nye medisinen mot overvekt hun prøver ut. Går hun ut med at det stemmer så ødelegger hun alt for seg selv. Alt hun prøver å stå for ang kropp osv. Egentlig har hun vel allerede gjort det, men hun ser det ikke selv. Skriver kun det som ser best ut på papiret, men det hun selv føler og ønsker å oppnå er garantert noe helt annet. Det skinner veldig igjennom flere steder. 8
Gjest Lily Of the Valley Skrevet 31. august 2022 #14204 Skrevet 31. august 2022 irevin skrev (13 minutter siden): Altså, jeg skjønner ikke helt denne posten her med alle de reelsene hun lager. Asså, hun prater om kropp og at verdier ikke ligger i kg, og elsker seg selv som den man er, ikke opptatt av flat mage, osv. Men med denne posten så leser jeg den at hun ifølge seg selv gjerne skulle vært slankere ??? Kan hun ikke heller bare innrømme at hun ikke er fornøyd da, og jobbe utifra det? Hun sier i mot seg selv hele tiden og syns kontoen hennes blir bare mer og mer lite troverdig om hva hun EGENTLIG mener. Burde sikkert spart meg for den siste kommentaren min, men jeg har tenkt ar hun bruker kun kjoler for å skjule kroppen sin og at det er det mest komfortable hun viser seg frem i….Andre klær tror jeg hun bare føler seg utilpass i, rett og slett. Hun er ihvertfall et godt eksempel på at slankeoperasjon IKKE løser spiseforstyrrelser. Ikke det at hun er like overvektig som på sitt største, men hun har jo gått mye opp i vekt i følge seg selv. Hun skriver jo «alt slitet hun har lagt ned i helsen sin». Hun har jo i uttallige innlegg uttalt at hun ikke hadde helseproblemer med sin overvekt men ville «forebygge». Det er jo vel og bra det, men for HD sin del tror jeg motivasjonen var å bli slank, rett og slett. LIVSSTILSENDRING tror jeg må være nøkkelen for henne på mange områder, og den jobben er HARD noe jeg tror hun er smertelig klar over, men kanskje den ble hardere enn først antatt siden hun gikk til det skrittet og ble slankeoperet. Uansett, hun har jo snakket om det «ekstra verktøyet» hele veien; bruk det smart så kanskje livsstilsendringen kan medføre mer energi, gode rutiner og slutt på det evige jaget! Jeg skjønner Helene veldig godt når hun ønsker å vise hva hun har fått til når det gjelder vektreduksjon. Ja, operasjonen har helt klart hjulpet på, men noe egeninnsats ligger det i den endringen som har skjedd. Men mitt inntrykk av hennes måte å kommunisere på er at hun prøver å safe det. Dersom hun går ned i vekt, så vil det være en seier for henne. Om hun ikke gjør det, så har hun sagt at vi ikke skal måles ut fra hvordan kroppen vår ser ut. Men det skinner veldig igjennom hva det er hun egentlig vil. Og hun burde hatt guts til å si det rett ut.
Beatbox Skrevet 31. august 2022 #14205 Skrevet 31. august 2022 Hun vil ikke klare å nå ønsket mål før hun har bearbeidet hvorfor hun har det forholdet hun har til mat og sin egen kropp...hjelper lite med operasjoner, piller eller dietter når problemet sitter i hodet... 4 1 7
Pantoten Skrevet 31. august 2022 #14206 Skrevet 31. august 2022 Hvasierdu skrev (1 time siden): Hun spiser keto fordi da kun hun spise fett med god samvittighet. Keto for henne er kun bacon, saus og dressinger. Lite grønnsaker. Derav en type comfortfood som gjør at hun i bunn og grunn klarer å holde ut med dette i lengre perioder. Fordi det gir følelsen av å spise junk food... enkelt og greit. Sier jo seg selv. Den dama der har aldri lagt seg vanlige middager..... Jeg tror dette er veldig vanlig blant folk som legger om kostholdet, kanskje spesielt i retning keto/lavkarbo. Det er jo en grunn til at det finnes massevis av ketobarer og ketosnacks og sukkerfritt godteri, oppskrifter på ketokaker og comfortfoods, allslags lavkarbo erstatningsversjoner av mat folk er glad i. Og sikkert tilsvarende lavkaloriversjoner, vegansk/vegetarisk versjon av diverse retter. Man vil gjerne spise akkurat det samme som før, de tingene man er glad i å spise og i de samme mengdene, men også bli tynn/sunn/friskere/hva man nå ønsker å oppnå med omleggingen. Har vært der selv, jeg. (Og for noen funker det sikkert gull å ha med egen lavkarbokake for å ikke sprekke i selskap). Men jeg tror at for mange av oss så er det egentlig en avsporing og et hinder som gjør det vanskeligere for oss. Mat som trykker på belønningssystemene i kropp og hjerne. For mange vil det bare forsterke cravings og kosebehov, fordi man gir det næring hele tiden. Det krever for mange av oss mye å gjøre jobben med å bli kvitt dette kosebehovet gjennom mat. Må gi avkall på noe. Og et overdrevent behov for kosemat hele tiden bunner ofte i emosjonelle problemer. Det gjorde i alle fall det for meg Og det er tøft å rydde opp i. (Mat er jo også kos, samvær og tradisjoner, mener ikke nødvendigvis at det er galt så ikke misforstå meg. Men noen av oss klarer ikke å godta at det er noe som heter høytidsmat og kanskje helgemat og ellers noe som heter hverdagsmat). 4 1
Gjest Finlay Skrevet 31. august 2022 #14207 Skrevet 31. august 2022 irevin skrev (1 time siden): Asså, hun prater om kropp og at verdier ikke ligger i kg, og elsker seg selv som den man er, ikke opptatt av flat mage, osv. Men med denne posten så leser jeg den at hun ifølge seg selv gjerne skulle vært slankere ??? Kan hun ikke heller bare innrømme at hun ikke er fornøyd da, og jobbe utifra det? Hun innrømmer det i en post 7 april i år. Her framstår hun helt ærlig, og husker jeg tenkte det er var fint å lese. Mye mer overbevisende enn hele tiden dytte fram helse, du er mer enn kroppen din osv., som hun om og om igjen er tilbake til nå. ….Selv om jeg vet dette så inderlig godt, så sitter jeg allikevel her og ønsker at magen var flatere. Stresser fordi valkene på ryggen synes, for at lårene møter hverandre og for at vekta skal gå mer oppover. Jeg liker kroppen min på mange områder, men jeg misliker den også på andre😔 På mange måter legger jeg nok mye verdi i egen kropp og utseende og ja, det er viktig for meg å gå ned I vekt. …….Men jeg trener også for utseende, fordi jeg i alle år har hatt et bilde om hva slags kropp jeg "burde" ha. https://www.instagram.com/helenedrage/
Fotballfluen Skrevet 31. august 2022 #14208 Skrevet 31. august 2022 irevin skrev (2 timer siden): Altså, jeg skjønner ikke helt denne posten her med alle de reelsene hun lager. Asså, hun prater om kropp og at verdier ikke ligger i kg, og elsker seg selv som den man er, ikke opptatt av flat mage, osv. Men med denne posten så leser jeg den at hun ifølge seg selv gjerne skulle vært slankere ??? Kan hun ikke heller bare innrømme at hun ikke er fornøyd da, og jobbe utifra det? Hun sier i mot seg selv hele tiden og syns kontoen hennes blir bare mer og mer lite troverdig om hva hun EGENTLIG mener. Burde sikkert spart meg for den siste kommentaren min, men jeg har tenkt ar hun bruker kun kjoler for å skjule kroppen sin og at det er det mest komfortable hun viser seg frem i….Andre klær tror jeg hun bare føler seg utilpass i, rett og slett. Hun er ihvertfall et godt eksempel på at slankeoperasjon IKKE løser spiseforstyrrelser. Ikke det at hun er like overvektig som på sitt største, men hun har jo gått mye opp i vekt i følge seg selv. Hun skriver jo «alt slitet hun har lagt ned i helsen sin». Hun har jo i uttallige innlegg uttalt at hun ikke hadde helseproblemer med sin overvekt men ville «forebygge». Det er jo vel og bra det, men for HD sin del tror jeg motivasjonen var å bli slank, rett og slett. LIVSSTILSENDRING tror jeg må være nøkkelen for henne på mange områder, og den jobben er HARD noe jeg tror hun er smertelig klar over, men kanskje den ble hardere enn først antatt siden hun gikk til det skrittet og ble slankeoperet. Uansett, hun har jo snakket om det «ekstra verktøyet» hele veien; bruk det smart så kanskje livsstilsendringen kan medføre mer energi, gode rutiner og slutt på det evige jaget! Hun er helt latterlig god til å posere seg slankere, det skal hun ha. 10 3
irevin Skrevet 31. august 2022 #14209 Skrevet 31. august 2022 (endret) Finlay skrev (1 time siden): Hun innrømmer det i en post 7 april i år. Her framstår hun helt ærlig, og husker jeg tenkte det er var fint å lese. Mye mer overbevisende enn hele tiden dytte fram helse, du er mer enn kroppen din osv., som hun om og om igjen er tilbake til nå. ….Selv om jeg vet dette så inderlig godt, så sitter jeg allikevel her og ønsker at magen var flatere. Stresser fordi valkene på ryggen synes, for at lårene møter hverandre og for at vekta skal gå mer oppover. Jeg liker kroppen min på mange områder, men jeg misliker den også på andre😔 På mange måter legger jeg nok mye verdi i egen kropp og utseende og ja, det er viktig for meg å gå ned I vekt. …….Men jeg trener også for utseende, fordi jeg i alle år har hatt et bilde om hva slags kropp jeg "burde" ha. https://www.instagram.com/helenedrage/ Husker dette innlegget og som deg tenkte jeg at; ENDELIG👏👍Og det var jo et kjempeflott innlegg - ærlig og tøft. Men så kommer alt det (unnskyld uttrykket🙈) pisset hun er tilbake å legger ut nå - som egentlig ikke gir mening - for HVA skal hun forsøke å VIRKELIG mene???. Kombinert med å uttrykke behovet for egentid og kjoler…🥱🥱😴😴 Har fulgt henne over flere år og hadde jo håpet på å få se enkle treningstips i «tidsklemma», enkle, sunne og familievennlige matretter osv., litt mote etter at hun fikk barn. Hun er jo Pt Og kostholdsveilder Endret 31. august 2022 av irevin 9
Beatbox Skrevet 31. august 2022 #14210 Skrevet 31. august 2022 Og siden det er så himla lenge siden hun har lagt ut før/etter bilder så må jo det gjøres idag...også.... Og fiske litt etter komplimenter i samme slengen....🙄 8
Hvasierdu Skrevet 31. august 2022 #14211 Skrevet 31. august 2022 Hun vil være slankere. Ferdig snakka. Husker de ørten innleggene om kragebenet når det ble synlig. Og alle bildene i undertøy når hun følte vekten var på riktig plass.... hun bare lurer seg selv. 14 2
Gjest Finlay Skrevet 31. august 2022 #14212 Skrevet 31. august 2022 irevin skrev (15 minutter siden): Husker dette innlegget og som deg tenkte jeg at; ENDELIG👏👍Og det var jo et kjempeflott innlegg - ærlig og tøft. Ikke sant? Det hun beskriver er vel noe de fleste kjenner på, en eller gang, i dagens samfunn, både kvinner og menn. At man har et bilde av hva slags kropp man "burde" ha.
Hvasierdu Skrevet 31. august 2022 #14213 Skrevet 31. august 2022 Hun skriver: slitet hun har gått gjennom. Det er nesten 2 år siden hun har tren aktivt/, beveget seg noe særlig. Så at hun sier hun har gått gjennom slit. Hvilket slit? Sofasliting kansje? 14
Lileep Skrevet 31. august 2022 #14215 Skrevet 31. august 2022 7 minutter siden, Hvasierdu said: Når får vi se kjolen tror dere? Tipper det blir noen dager til med snikreklame og små glimt.. i kjent stil mao 😔 2
kitiara80 Skrevet 31. august 2022 #14216 Skrevet 31. august 2022 Den ligger jo ute på instagramen til de som laget den https://www.instagram.com/p/Chez0qLKNKB/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D 1
Gjest tullerikke Skrevet 31. august 2022 #14217 Skrevet 31. august 2022 «Forskjøla»🙄 Du er ikke spesielt smart HD.
Pantoten Skrevet 31. august 2022 #14218 Skrevet 31. august 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): «Forskjøla»🙄 Du er ikke spesielt smart HD. Jeg har flere kompetente, dyktige kollegaer som er dårlige på rettskriving. At man skriver mye feil behøver ikke ha noe med intelligens å gjøre 5 2
Gjest Finlay Skrevet 1. september 2022 #14219 Skrevet 1. september 2022 Hvem skulle trodd at HD ville utvikle seg til å bli en av verstingene når det gjelder skjult reklame?😆 På'an igjen i dag. -Mange av dere har sikkert fått med dere at jeg er ganske opptatt av dette med merking i sosiale medier. Nøyaktig hvorfor dette engasjerer har mange grunner egentlig. Jeg mener det er viktig at vi bloggere viser at vi har integritet og ikke lurer følgerene våre. For meg handler det veldig mye om å være ærlig med dere som lesere, og ikke minst være stolt over mine samarbeidspartnere. Bloggere har en enorm påvirkningskraft, og jeg mener det burde være likhet for loven, uansett om jeg er enig med loven eller ikke. Jeg må være ærlig og innrømme at det føles urettferdig av og til at man selv sitter og gjør undersøkelser for å merke riktig, mens det virker som om noen bloggere benytter seg av alle gråsonene de kan finne. At andre velger å operere i gråsonene betyr selvsagt ikke at jeg også må gjøre det, jeg må jo feie for min egen dør, men allikevel føles det av og til urettferdig. Så ærlig må jeg være. https://www.helenedrage.no/2017/11/05/derfor-merker-jeg-ikke-zizzi-klaer-i-sosiale-medier/
Gjest tullerikke Skrevet 1. september 2022 #14220 Skrevet 1. september 2022 Finlay skrev (17 minutter siden): Hvem skulle trodd at HD ville utvikle seg til å bli en av verstingene når det gjelder skjult reklame?😆 På'an igjen i dag. -Mange av dere har sikkert fått med dere at jeg er ganske opptatt av dette med merking i sosiale medier. Nøyaktig hvorfor dette engasjerer har mange grunner egentlig. Jeg mener det er viktig at vi bloggere viser at vi har integritet og ikke lurer følgerene våre. For meg handler det veldig mye om å være ærlig med dere som lesere, og ikke minst være stolt over mine samarbeidspartnere. Bloggere har en enorm påvirkningskraft, og jeg mener det burde være likhet for loven, uansett om jeg er enig med loven eller ikke. Jeg må være ærlig og innrømme at det føles urettferdig av og til at man selv sitter og gjør undersøkelser for å merke riktig, mens det virker som om noen bloggere benytter seg av alle gråsonene de kan finne. At andre velger å operere i gråsonene betyr selvsagt ikke at jeg også må gjøre det, jeg må jo feie for min egen dør, men allikevel føles det av og til urettferdig. Så ærlig må jeg være. https://www.helenedrage.no/2017/11/05/derfor-merker-jeg-ikke-zizzi-klaer-i-sosiale-medier/ HD er en slask uten selvinnsikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå