Gjest Finlay Skrevet 10. august 2022 #13801 Skrevet 10. august 2022 HD har jo vært en av de foreldrene som ikke har gruet seg litt engang til bhg-start, og har vært kjempefornøyd med at alt har gått smertefritt på alle måter. Idag: frustrert over at barnet våkner kl 4. Selv om barnehagestart føles helt supert for HD, er det jo en enorm omveltning for barnet, noe som kan gi utslag på alle mulige måter. Søvn, apetitt, fordøyelse, stress++. For ikke å snakke om sykdom.
Nøkkelost77 Skrevet 10. august 2022 #13802 Skrevet 10. august 2022 Albbas skrev (1 time siden): Når har hun liksom sagt at hun ikke vet hvor vektøkingen kommer fra, nå nylig? Og det er ca 10 kalorier i den boksen der? Rømme hjemmefra? Hun skal på jobb? Du har rett i at det ikke kan bli så mye dummere. Hun maser jo hver uke om at hun sliter med å ikke se resultatet av hennes innbilte innsats. Sist jeg sjekket var en halv liter med Monster Energy 200kCal. Hvis man tilsetter den daglige dose Espressohouse ernæring er jeg vel mere i nærheten enn du. Rømming? Hvis man har såpass mye «egentid» eller «alenetid» ved å stenge seg i bilen en stund hver dag til å lage innlegg til SoMe anser jeg det som rømming, ja. Jeg vet du heier på hun og opplever alt av kritikk som personlig. Vær litt flinkere da. 🤗 6 4
Lileep Skrevet 10. august 2022 #13803 Skrevet 10. august 2022 13 minutter siden, Nøkkelost77 said: Hun maser jo hver uke om at hun sliter med å ikke se resultatet av hennes innbilte innsats. Sist jeg sjekket var en halv liter med Monster Energy 200kCal. Hvis man tilsetter den daglige dose Espressohouse ernæring er jeg vel mere i nærheten enn du. Rømming? Hvis man har såpass mye «egentid» eller «alenetid» ved å stenge seg i bilen en stund hver dag til å lage innlegg til SoMe anser jeg det som rømming, ja. Jeg vet du heier på hun og opplever alt av kritikk som personlig. Vær litt flinkere da. 🤗 Sjekk fakta før du klager da 😉 8 1
Nøkkelost77 Skrevet 10. august 2022 #13804 Skrevet 10. august 2022 (endret) Da har jeg ikke sagt noe! 😅😁 Veldig sunt med stor boks monster og kamera i tryne kl 6 på morgen, hei hei Helene! Jeg har følgt dama helt siden hun mente å fortelle alle at hun var så flink for å kutte ut Pepsi Max, fordi tross at de ikke fins hverken kalorier eller sukker i deg, kan søtsug oppstår på mange måte. Tviler at Monster er så mye bedre. Hvis man tar seg til rette en Mega boks hver gang «arvingen» ikke få sove, kan jeg tenke meg mange Harryturer med bretter av brus i fremtiden. 🥳😂 Endret 10. august 2022 av Nøkkelost77 4
Sushiii Skrevet 10. august 2022 #13805 Skrevet 10. august 2022 Nøkkelost77 skrev (2 timer siden): Helene: «Vet ikke hvor vektøkingen kommer fra, er så flink til å trene og holde meg til strengt keto kosthold» Også Helene: rømmer hjemmefra tidlig med Mega boks Monster til å klistre på seg i hvert fall 2000 kalorier før lunsj tida. 🙄😒 Blir vel ikke mye dummere enn det… herregud. Den boksen er sukkerfri og inneholder veldig lite kalorier. Du blir vel ikke mye dummere enn det... herregud. 18 1
Gjest Albbas Skrevet 10. august 2022 #13806 Skrevet 10. august 2022 30 minutter siden, Nøkkelost77 said: Hun maser jo hver uke om at hun sliter med å ikke se resultatet av hennes innbilte innsats. Sist jeg sjekket var en halv liter med Monster Energy 200kCal. Hvis man tilsetter den daglige dose Espressohouse ernæring er jeg vel mere i nærheten enn du. Rømming? Hvis man har såpass mye «egentid» eller «alenetid» ved å stenge seg i bilen en stund hver dag til å lage innlegg til SoMe anser jeg det som rømming, ja. Jeg vet du heier på hun og opplever alt av kritikk som personlig. Vær litt flinkere da. 🤗 Hun har da ikke mast om det på mange måneder? Etter hun begynte å snakke om spiseforstyrrelser og nettros.no har hun vel ikke sagt noe som helst om resultater av innbilt innsats. Tvert imot har hun sagt at hun sliter med innsatsen. Kritikk personlig? Hvorfor tror du det? Fordi jeg ikke hyller og bukker for ditt dårlige forsøk på å skape en felles mobbementalitet der man konstruerer opp falske problemstillinger? 😂 Du er på et diskusjonsforum og tåler ikke at noen påpeker at du tar feil?
Caroline1986 Skrevet 10. august 2022 #13807 Skrevet 10. august 2022 Nøkkelost77 skrev (35 minutter siden): Da har jeg ikke sagt noe! 😅😁 Veldig sunt med stor boks monster og kamera i tryne kl 6 på morgen, hei hei Helene! Jeg har følgt dama helt siden hun mente å fortelle alle at hun var så flink for å kutte ut Pepsi Max, fordi tross at de ikke fins hverken kalorier eller sukker i deg, kan søtsug oppstår på mange måte. Tviler at Monster er så mye bedre. Hvis man tar seg til rette en Mega boks hver gang «arvingen» ikke få sove, kan jeg tenke meg mange Harryturer med bretter av brus i fremtiden. 🥳😂 De må vel få dra på så mange «harryturer» og kjøpe så mange «bretter» med brus de vil for vår del? 8 1
Nøkkelost77 Skrevet 10. august 2022 #13808 Skrevet 10. august 2022 Albbas skrev (2 timer siden): Hun har da ikke mast om det på mange måneder? Etter hun begynte å snakke om spiseforstyrrelser og nettros.no har hun vel ikke sagt noe som helst om resultater av innbilt innsats. Tvert imot har hun sagt at hun sliter med innsatsen. Kritikk personlig? Hvorfor tror du det? Fordi jeg ikke hyller og bukker for ditt dårlige forsøk på å skape en felles mobbementalitet der man konstruerer opp falske problemstillinger? 😂 Du er på et diskusjonsforum og tåler ikke at noen påpeker at du tar feil? Altså, hele Rampelys forumet er bygd opp om pjatt rundt «kjente» personer. Hvis man blir anklaget for å forårsake mobbementalitet fordi man faktisk påpeker at Monster er ikke det beste på morgenen ( kalorifattig eller ikke) , så legger jeg dette under flisespikkeri. Men du føler deg sikkert bedre når du får dasket en slik kommentar i bordet 🤪 Og om jeg tar feil om noe så er det absolutt ikke noe problem, men sist jeg sjekket, er det ingen kostholdsveileder/ diett/ kurs som fronter Monster eller Iced Latte Frappe ett-eller-annet som en sunn start på dagen. Greia er den at livet til Helene er faktisk hverken mer eller mindre spektakulært enn noen andre gjennomsnitt nordmann, men å da lage en greie ut av at hun trenger egentid, alenetid, tid til venner, tid til å drikke Espressohouse kaffe, tid for å velge kjoler , tid til å handle kjoler og « Iiiik» - våkner tidlig grunnet baby- det blir litt dumt. 🤷🏻♀️ Ford»huff, tidsklemme… « Spesielt når man vet at mannen tar like mye ansvar for arvingen. Men da blir det jo automatisk en reel om noen dager med hvor lei seg hun er fordi #mental helse. Mental helse er viktig! Men da bør man faktisk oppsøke hjelp, og ikke bare hashtagge det under en post om hvor lite tid man har for seg selv 🙈 Dessuten, tanken på hvor mye tid hun faktisk bruker på å lage alle disse reels og innlegg er faktisk skremmende. 6 4
Gjest Kattedama Skrevet 10. august 2022 #13809 Skrevet 10. august 2022 Nøkkelost77 skrev (2 minutter siden): Greia er den at livet til Helene er faktisk hverken mer eller mindre spektakulært enn noen andre gjennomsnitt nordmann, men å da lage en greie ut av at hun trenger egentid, alenetid, tid til venner, tid til å drikke Espressohouse kaffe, tid for å velge kjoler , tid til å handle kjoler og « Iiiik» - våkner tidlig grunnet baby- det blir litt dumt. 🤷🏻♀️ Ford»huff, tidsklemme… « Spesielt når man vet at mannen tar like mye ansvar for arvingen. Men da blir det jo automatisk en reel om noen dager med hvor lei seg hun er fordi #mental helse. Mental helse er viktig! Men da bør man faktisk oppsøke hjelp, og ikke bare hashtagge det under en post om hvor lite tid man har for seg selv 🙈 Dessuten, tanken på hvor mye tid hun faktisk bruker på å lage alle disse reels og innlegg er faktisk skremmende. Dette er jo kritikkverdig, i motsetning til en sukkerfri monster.
Gjest Albbas Skrevet 10. august 2022 #13810 Skrevet 10. august 2022 59 minutter siden, Nøkkelost77 said: Altså, hele Rampelys forumet er bygd opp om pjatt rundt «kjente» personer. Hvis man blir anklaget for å forårsake mobbementalitet fordi man faktisk påpeker at Monster er ikke det beste på morgenen ( kalorifattig eller ikke) , så legger jeg dette under flisespikkeri. Nei, mobbementalitet er å vri på sannheten og skape usanne problemstillinger for å klare å fenge flere til å bli med i en gruppe der man sammen kan hakke på offeret for denne vridde sannheten. Som for eksempel dikte opp at en person hver uke maser om manglende resultater samtidig som hun inntar 2000 kcal før lunsj. Det er mobbementalitet. Hadde det kommet den gang hun snakket mye om livsstilsendring og hun faktisk dokumenterte 2000 kcal før lunsj, så greit nok, men du prøver deg altså i en sammenheng med ti kalorier og en fase der hun er helt åpen om at hun sliter med spiseforstyrrelse og kosthold. Intensjonen din er åpenbar.
Nøkkelost77 Skrevet 10. august 2022 #13811 Skrevet 10. august 2022 Albbas skrev (1 time siden): Nei, mobbementalitet er å vri på sannheten og skape usanne problemstillinger for å klare å fenge flere til å bli med i en gruppe der man sammen kan hakke på offeret for denne vridde sannheten. Som for eksempel dikte opp at en person hver uke maser om manglende resultater samtidig som hun inntar 2000 kcal før lunsj. Det er mobbementalitet. Hadde det kommet den gang hun snakket mye om livsstilsendring og hun faktisk dokumenterte 2000 kcal før lunsj, så greit nok, men du prøver deg altså i en sammenheng med ti kalorier og en fase der hun er helt åpen om at hun sliter med spiseforstyrrelse og kosthold. Intensjonen din er åpenbar. Å ja… vel da så: Heia Helene! 1
skruf Skrevet 10. august 2022 #13812 Skrevet 10. august 2022 (endret) Helene drikker en sukkerfri energidrikk om morgenen før jobb for å få kroppen og hodet kicket i gang med en dose koffein Jeg drikker en kopp sort kaffe hver morgen for å få i gang blodomløpet og hjertepumpa, i likhet med tusenvis av andre mennesker verden over Ikke alle liker sort kaffe og velger da heller sukkerfri energidrikk Hva er seriøst problemet?? Og;; rømmer tidlig hjemmefra?? Hun skulle for flate meg på jobb! Rømmer mannen også hjemmefra når han skal på jobb? Og hva så om hun tar seg tid til å legge ut ett bilde fra bilen? Det er gjort på under 1min, max. Etter å ha vært våken med barnet siden kl 4 om morgenen så fortjener hun virkelig den energidrikken. T.o.m 2stk om hun føler for det. Koffein er en gave til småbarnsforeldre, særlig vi som har barn som spretter opp og starter dagen før fuglene fiser på jord. Særlig når man også skal på jobb og ikke kan legge seg nedpå for en powernap ila dagen. (og diskusjon rundt grad av skitne føtter er seriøst bare ren lavmål. Det innebærer ikke automatisk at man ikke vasker gulvene. Man kan bli møkkete av å gå barbeint ute, særlig på asfalt. Eller på trening og løfter vekter barbeint. Det kan også kommer av redigering av lys på bildet) Endret 11. august 2022 av skruf 12 3
Orly Skrevet 10. august 2022 #13813 Skrevet 10. august 2022 skruf skrev (9 minutter siden): Helene drikker en sukkerfri energidrikk om morgenen før jobb for å få kroppen og hode kicket i gang med en dose koffein Jeg drikker en kopp sort kaffe hver morgen for å få i gang blodomløpet og hjertepumpa, i likhet med tusenvis av andre mennesker verden over Ikke alle liker sort kaffe og velger da heller sukkerfri energidrikk Hva er seriøst problemet?? Og;; rømmer tidlig hjemmefra?? Hun skulle for flate meg på jobb! Rømmer mannen også hjemmefra når han skal på jobb? Og hva så om hun tar seg tid til å legge ut ett bilde fra bilen? Det er gjort på under 1min, max. Etter å ha vært våken med barnet siden kl 4 om morgenen så fortjener hun virkelig den energidrikken. T.o.m 2stk om hun føler for det. Koffein er en gave til småbarnsforeldre, særlig vi som har barn som spretter opp og starter dagen før fuglene fiser på jord. Særlig når man også skal på jobb og ikke kan legge seg nedpå for en powernap ila dagen. (og diskusjon rundt grad av skitne føtter er seriøst bare ren lavmål. Det innebærer ikke automatisk at man ikke vasker gulvene. Man kan bli møkkete av å gå barbeint ute, særlig på asfalt. Eller på trening og løfter vekter barbeint. Det kan også kommer av redigering av lys på bildet) Veldig godt skrevet 👏 2 1
Hvasierdu Skrevet 11. august 2022 #13814 Skrevet 11. august 2022 Når tror vi hun går innom treningssenteret igjen? Blir det før jul? 3
skruf Skrevet 11. august 2022 #13815 Skrevet 11. august 2022 Hvasierdu skrev (1 time siden): Når tror vi hun går innom treningssenteret igjen? Blir det før jul? 18.08.22 kl 16.32 (🙄) 4 1
Orly Skrevet 11. august 2022 #13816 Skrevet 11. august 2022 Hvasierdu skrev (2 timer siden): Når tror vi hun går innom treningssenteret igjen? Blir det før jul? Bunnivå i denne tråden nådd, når man sitter å spør om sånt🙄 å dette har fått 4 likes😱 5 1
Hvasierdu Skrevet 11. august 2022 #13817 Skrevet 11. august 2022 Orly skrev (19 minutter siden): Bunnivå i denne tråden nådd, når man sitter å spør om sånt🙄 å dette har fått 4 likes😱 Er ikke bunnivå. Helene har sagt flere ganger at treningen skal starte etter barnehagestart. Trening var faktisk "hovedtemaet " hennes før... så at vi nå lurer på når hun er tilbake igjen er faktisk ikke feil å lure på når hun selv legger opp til at det skulle skje nå. Mener du at det er urealistisk? Ja kanskje. Men det er hun som drar det opp opptil flere ganger i mnd. 6 2
Gjest tullerikke Skrevet 11. august 2022 #13818 Skrevet 11. august 2022 Stille fra HD i dag. Kommer vel en «dårlig periode, ikke et dårlig liv» i løpet av dagen.
Lileep Skrevet 11. august 2022 #13819 Skrevet 11. august 2022 2 hours ago, Orly said: Bunnivå i denne tråden nådd, når man sitter å spør om sånt🙄 å dette har fått 4 likes😱 Kan du begrunne hvorfor du mener det er bunnivå? Er det pga «før jul»? HD har lenge promotert at når barnehagestart er over skal treningen starte igjen. Er jo naturlig da å lure på dette, siden bloggen hennes hovedsaklig har vært inspirerende treningsblogg. Og det er et diskusjonsforum, er vel rom for å stille hypotetiske spørsmål som alt annet? Hvis det nå hadde utvikla seg til å bli fantasihistorie rundt dette med masse negativitet, da er jeg enig om at det er feil.. men et enkelt spørsmål? Nei der er jeg faktisk ikke enig med deg. 10 1
Gjest Kattedama Skrevet 11. august 2022 #13820 Skrevet 11. august 2022 (endret) Lileep skrev (5 minutter siden): Kan du begrunne hvorfor du mener det er bunnivå? Er det pga «før jul»? HD har lenge promotert at når barnehagestart er over skal treningen starte igjen. Er jo naturlig da å lure på dette, siden bloggen hennes hovedsaklig har vært inspirerende treningsblogg. Og det er et diskusjonsforum, er vel rom for å stille hypotetiske spørsmål som alt annet? Hvis det nå hadde utvikla seg til å bli fantasihistorie rundt dette med masse negativitet, da er jeg enig om at det er feil.. men et enkelt spørsmål? Nei der er jeg faktisk ikke enig med deg. Bunnivå og etterspørre content på en influenser sine salgskanaler? Den var ny. Forsvar av HD når nye høyder, så enig med deg. Endret 11. august 2022 av Lill :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå