Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva med å bruke 50& av den energien du bruker på klær og posering, på gulvvask i stede Helene??!

Det må være ekstremt skittentene gulv hjemme hos de 😔 der kryper ett barn rundt 😳

Screenshot_20220809-123821_Instagram.jpg

Screenshot_20220809-124043_Instagram.jpg

Endret av Flettfrid
La til ett bilde
  • Liker 16
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lama13 skrev (9 minutter siden):

Siste innlegg på insta der hun først skal være «Instagramvennlig» og så realiteten,- Vel jeg synes ikke det er spesielt instagramvennlig eller flatterende for den saks skyld å være helt sort under føttene fra skittent gulv 😅

Det der er ingen nyhet og blitt kommentert her før for noen år siden 😂🙈 

• Liker 2
Skrevet (endret)

….

Endret av Fredrikstad71mod
Skrevet
Hvasierdu skrev (2 timer siden):

Hvorfor vise oss magen? Ikke er hun fornøyd med kroppen, og vi vet at valkene på magen er der..  de fleste får valker når vi sitter slik..

Føler det er så krampaktig fordi hun skal høste like og kommentarer om at hun ser fantastisk ut  

Slike innlegg er bare tullete. Gjelder ikke bare HD det altså, men alt blir så krampaktig. Ikke nødvendig å påpeke «men det er helt normalt å være sånn…osv». Slike innlegg på insta begynner jeg generelt sett å bli lei, kommentarer på at man et fin som man er, osv. Er det ikke å bare være seg selv uten å måtte forsvare alt liksom…Jeg følger sprekere meg på Insta. En krampefri konto som anbefales

• Liker 5
Skrevet
Flettfrid skrev (2 timer siden):

Hva med å bruke 50& av den energien du bruker på klær og posering, på gulvvask i stede Helene??!

Det må være ekstremt skittentene gulv hjemme hos de 😔 der kryper ett barn rundt 😳

Screenshot_20220809-123821_Instagram.jpg

Screenshot_20220809-124043_Instagram.jpg

Eller de har gått ute uten sko🙄

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Gått litt barbeint eller smittet av barbeint i sko - er fort gjort om sommeren da. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
cerruti skrev (4 minutter siden):

Gått litt barbeint eller smittet av barbeint i sko - er fort gjort om sommeren da. 

Jeg går alltid barbein hjemme også 95% av tiden med sko, blir aldri slik på beina. Da måtte jeg gått mange dager på asfalt/grus og garasjegulvet vårt. Dusjer man f.eks annenhver dag, så holder føttene seg rene så frem gulv inne er rene. Vill ikne tro skoe e hu bruker er så svarte av lort inni altså.

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
cerruti skrev (7 minutter siden):

Nettop, helt normalt 

• Liker 1
Skrevet
Flettfrid skrev (1 minutt siden):

Jeg går alltid barbein hjemme også 95% av tiden med sko, blir aldri slik på beina. Da måtte jeg gått mange dager på asfalt/grus og garasjegulvet vårt. Dusjer man f.eks annenhver dag, så holder føttene seg rene så frem gulv inne er rene. Vill ikne tro skoe e hu bruker er så svarte av lort inni altså.

Mange blir det , selv om du ikke blir det

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet

Har sett det hos flere influencere. De poserer i undertøy, og er så intenst oppslukt av hvordan ansikt og kropp tar seg ut, at de rett og slett glemmer detaljer som skitne føtter og lange tånegler😂

Skrevet

Screenshot_20220809-144512_Gallery.thumb.jpg.4f40806dc24d8e79ad73ea89243bc954.jpg

I alle dager.. så kleint 🫣 

• Liker 7
Skrevet

Screenshot_20220809-144512_Gallery.thumb.jpg.4f40806dc24d8e79ad73ea89243bc954.jpg

Hadde hun klart å gå ned i vekt etter slankeoperasjonen, er det slike bilder hun hadde lagt ut 24/7. det er drømmen hennes 😄

• Liker 12
Skrevet
AnnePåLande skrev (3 timer siden):

I alle dager.. så kleint 🫣 

Gammelt bilde? Hvorfor er d i så fall i diskusjonen her nå? 

• Liker 1
Skrevet
cerruti skrev (17 minutter siden):

Pga de møkkete føttene i assosiasjon med de møkkete føttene hun la ut nylig 

• Liker 9
Skrevet
cerruti skrev (1 time siden):

Poseringen er klein.

• Nyttig 1
Skrevet

Det er godt ferien snart er over. Dette er nytt lavmål i tråden. 

• Liker 6
Skrevet

Helene: «Vet ikke hvor vektøkingen kommer fra, er så flink til å trene og holde meg til strengt keto kosthold»

Også Helene: rømmer hjemmefra tidlig med Mega boks Monster til å klistre på seg i hvert fall 2000 kalorier før lunsj tida.
🙄😒

Blir vel ikke mye dummere enn det… herregud. 

569D2A21-2BE1-4029-8CBC-0C2387226934.jpeg

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Nøkkelost77 said:

Helene: «Vet ikke hvor vektøkingen kommer fra, er så flink til å trene og holde meg til strengt keto kosthold»

Også Helene: rømmer hjemmefra tidlig med Mega boks Monster til å klistre på seg i hvert fall 2000 kalorier før lunsj tida.
🙄😒

Blir vel ikke mye dummere enn det… herregud. 

569D2A21-2BE1-4029-8CBC-0C2387226934.jpeg

Når har hun liksom sagt at hun ikke vet hvor vektøkingen kommer fra, nå nylig? 

Og det er ca 10 kalorier i den boksen der? 

Rømme hjemmefra? Hun skal på jobb? 

Du har rett i at det ikke kan bli så mye dummere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...