loffen Skrevet 8. august 2022 #13761 Skrevet 8. august 2022 ER så lei reels! Kan ikke folk bare legge ut bilder igjen på instagram? Jeg rekker aldri lese det som står heller. Synes også at Helene ikke akkurat legger ut noen 'bra' reels heller, det er bare..cringe å se på. 24 8
Malindalin Skrevet 8. august 2022 #13762 Skrevet 8. august 2022 Jeg blir så flau. Den reelsen hvor hun sitter med kaffekoppen og barnet klatrer opp 😆 Ingen drikker kaffe på trappa sånn 😅 7 3
Lileep Skrevet 8. august 2022 #13763 Skrevet 8. august 2022 (endret) 36 minutter siden, Malindalin said: Jeg blir så flau. Den reelsen hvor hun sitter med kaffekoppen og barnet klatrer opp 😆 Ingen drikker kaffe på trappa sånn 😅 De fleste holder vel ikke en varm kopp kaffe i hånda mens man aktiviserer små barn? Mulig jeg er sær, men å søle varm kaffe på barnet hadde jeg hatt noia for iallefall Edit; ser jo at koppen står vedsiden av, men står fortsatt ved min mening ☺️ Endret 8. august 2022 av Lileep 11
Gjest Albbas Skrevet 8. august 2022 #13764 Skrevet 8. august 2022 18 minutter siden, Lileep said: De fleste holder vel ikke en varm kopp kaffe i hånda mens man aktiviserer små barn? Mulig jeg er sær, men å søle varm kaffe på barnet hadde jeg hatt noia for iallefall Hun har den jo ikke i hånda, og kaffen trenger ikke være varm. 😉 Jeg drikker gjerne kaffe på trappa mens barna er rundt meg. Men da sitter jeg brebeint som en mann, med slappe skuldre, og egner meg overhodet ikke for verken kjoler eller Instagram. 😂
Lileep Skrevet 8. august 2022 #13765 Skrevet 8. august 2022 (endret) 9 minutter siden, Albbas said: Hun har den jo ikke i hånda, og kaffen trenger ikke være varm. 😉 Jeg drikker gjerne kaffe på trappa mens barna er rundt meg. Men da sitter jeg brebeint som en mann, med slappe skuldre, og egner meg overhodet ikke for verken kjoler eller Instagram. 😂 Hehe 🤣 Nei man vet ikke om kaffen er varm eller ikke, men jeg hadde ikke satt koppen der. Men vi er jo alle forskjellige, og jeg er kanskje mer redd for det pga kjenner til situasjoner med varm væske over barn pga barnet fikk tak i koppen 😖Men veldig enig i at så pyntelig posisjon osv er så langt fra naturlig å sitte.. men nå er svært lite av det HD poster naturlig posering 😆 Endret 8. august 2022 av Lileep 2
Gjest Albbas Skrevet 8. august 2022 #13766 Skrevet 8. august 2022 Just now, Lileep said: Hehe 🤣 Nei man vet ikke om kaffen er varm eller ikke, men jeg hadde ikke satt koppen der. Men vi er jo alle forskjellige, og jeg er kanskje mer redd for det pga kjenner til situasjoner med varm væske over barn pga barnet fikk tak i koppen ☺️ Men veldig enig i at så pyntelig posisjon osv er så langt fra naturlig å sitte.. men nå er svært lite av det HD poster naturlig posering 😆 Jeg er også livredd varm væske på barn altså, men har så mye melk i kaffen at min kopp kan stå hvor som helst. Med mindre jeg vet noe annet lar jeg tvilen komme folk til gode.
Lileep Skrevet 8. august 2022 #13767 Skrevet 8. august 2022 Just now, Albbas said: Jeg er også livredd varm væske på barn altså, men har så mye melk i kaffen at min kopp kan stå hvor som helst. Med mindre jeg vet noe annet lar jeg tvilen komme folk til gode. Ser den, og var nok litt kjapp til å kritisere akkurat det. Jeg drikker bare iskaffe og som du sier, ingen kan se om den er varm eller kald..
Gjest tullerikke Skrevet 8. august 2022 #13768 Skrevet 8. august 2022 Malindalin skrev (39 minutter siden): Jeg blir så flau. Den reelsen hvor hun sitter med kaffekoppen og barnet klatrer opp 😆 Ingen drikker kaffe på trappa sånn 😅 I know🙈 Den hånda som hun strekker ut er så langt unna ungen, så hva er vitsen🤷♀️
Lileep Skrevet 8. august 2022 #13769 Skrevet 8. august 2022 9 minutter siden, tullerikke said: I know🙈 Den hånda som hun strekker ut er så langt unna ungen, så hva er vitsen🤷♀️ Ang å strekke ut hånda så er jo det for å motivere barnet til å komme mot deg. Jeg kunne fint stå flere meter unna og strekke ut hendene for å få barnet til å gå mot meg. Spesielt den tiden de lærte seg å å gå. Gjør jo det fortsatt, strekker ut hånda for å få de til å komme til meg. Aldri tenkt tanken om at det er feil/undøvendig/teit 2
Gjest tullerikke Skrevet 8. august 2022 #13770 Skrevet 8. august 2022 Lileep skrev (1 time siden): Ang å strekke ut hånda så er jo det for å motivere barnet til å komme mot deg. Jeg kunne fint stå flere meter unna og strekke ut hendene for å få barnet til å gå mot meg. Spesielt den tiden de lærte seg å å gå. Gjør jo det fortsatt, strekker ut hånda for å få de til å komme til meg. Aldri tenkt tanken om at det er feil/undøvendig/teit Ser mer ut som bloggerarm.
irevin Skrevet 8. august 2022 #13771 Skrevet 8. august 2022 tullerikke skrev (3 timer siden): Nå som barnet har begynt i bhg, så skulle HD begynne å trene igjen. Lurer på hvit lang tid det tar før det kommer et innlegg om hvorfor hun ikke prioriterer det likevel. Livet skjer, også for HD. Det er neimen ikke lett å være influenser i dag, og heller ikke «deg og meg». En blir påvirket på godt og vondt i SoMe, og en skal virkelig holde tunga rett i munnen for å «holde tritt». Det blir en gitt «mal» for kropp, utseende, interiør, kosthold, barneoppdragelse, jobb, utdanning mm. STATUS og fasade er viktig for mange. Det som kanskje HD gjør «feil» nå (likte bloggen hennes for mange år tilbake med å elske sin egen kropp» osv) er at hun virker å ha mistet seg selv litt. Hun finner liksom ingen «rød tråd» (bortsett fra kjoler og dårlige reels). Jeg tror ikke HD syns det er så moro å trene jeg, jeg tror hun hater det. Men er jo vanskelig å reversere det når hun som er utdannet Pt velger å profilere seg som det. Jeg tror heller ikke at HD er så forbannade fornøyd med kroppen sin heller selv om hun vil fremstå slik. Og det er både lov å hate og trene, det er lov å ikke være fornøyd med kroppen sin osv, men der jeg syns hun failer er at det skinner så igjennom at når hun sier hun liker det, så gjør hun ikke det. For meg så blir alle innlegg så krampaktige og tilgjort. Hadde digga en blogger som gav f jeg og «sto for det», litt «motstrøms». Nå går alt på repeat og viser et menneske som ikke har det så bra meg seg selv, desverre. Jeg ønsker henne alt godt, men tror å logge av SoMe for henne hadde vært det beste nå. 12 1 6
Malindalin Skrevet 8. august 2022 #13772 Skrevet 8. august 2022 irevin skrev (39 minutter siden): Livet skjer, også for HD. Det er neimen ikke lett å være influenser i dag, og heller ikke «deg og meg». En blir påvirket på godt og vondt i SoMe, og en skal virkelig holde tunga rett i munnen for å «holde tritt». Det blir en gitt «mal» for kropp, utseende, interiør, kosthold, barneoppdragelse, jobb, utdanning mm. STATUS og fasade er viktig for mange. Det som kanskje HD gjør «feil» nå (likte bloggen hennes for mange år tilbake med å elske sin egen kropp» osv) er at hun virker å ha mistet seg selv litt. Hun finner liksom ingen «rød tråd» (bortsett fra kjoler og dårlige reels). Jeg tror ikke HD syns det er så moro å trene jeg, jeg tror hun hater det. Men er jo vanskelig å reversere det når hun som er utdannet Pt velger å profilere seg som det. Jeg tror heller ikke at HD er så forbannade fornøyd med kroppen sin heller selv om hun vil fremstå slik. Og det er både lov å hate og trene, det er lov å ikke være fornøyd med kroppen sin osv, men der jeg syns hun failer er at det skinner så igjennom at når hun sier hun liker det, så gjør hun ikke det. For meg så blir alle innlegg så krampaktige og tilgjort. Hadde digga en blogger som gav f jeg og «sto for det», litt «motstrøms». Nå går alt på repeat og viser et menneske som ikke har det så bra meg seg selv, desverre. Jeg ønsker henne alt godt, men tror å logge av SoMe for henne hadde vært det beste nå. Bingo. Jeg tror hun har låst seg så fast i hva hun tror følgere vil se i stedet for å faktisk gjøre det HUN liker. Det er helt greit å elske kjoler, være lat, ikke trene, ikke spise kjempebra året rundt og være seg selv. Jeg tror ikke hun er seg selv i det hele tatt. Hun ser jo ukomfortabel ut hele tiden. Jeg blir sliten av henne de få gangene jeg er innom og ser. Logg på livet Helene 10
cerruti Skrevet 8. august 2022 #13773 Skrevet 8. august 2022 (endret) Orly skrev (På 7.8.2022 den 16.43): Virkelig ? Så om mam tar slankeoperasjon så betyr det at man ikke klarer noe? Åpenbart klarer man ikke å gå ned i vekt og bli der. Endret 8. august 2022 av cerruti 3 2
Orly Skrevet 8. august 2022 #13774 Skrevet 8. august 2022 cerruti skrev (21 minutter siden): Åpenbart klarer man ikke å gå ned i vekt og bli der. Hun har gått ned en god del , du burde lese litt lenger bak her om dette med vekt etter operasjon 2
cerruti Skrevet 8. august 2022 #13775 Skrevet 8. august 2022 Orly skrev (15 minutter siden): Hun har gått ned en god del , du burde lese litt lenger bak her om dette med vekt etter operasjon Jeg snakket om før operasjonen. 2
Gjest tullerikke Skrevet 9. august 2022 #13776 Skrevet 9. august 2022 Nå var det ingen av de vinklene som var flatterende da HD
Hvasierdu Skrevet 9. august 2022 #13777 Skrevet 9. august 2022 Hvorfor vise oss magen? Ikke er hun fornøyd med kroppen, og vi vet at valkene på magen er der.. de fleste får valker når vi sitter slik.. Føler det er så krampaktig fordi hun skal høste like og kommentarer om at hun ser fantastisk ut 7 4
Orly Skrevet 9. august 2022 #13778 Skrevet 9. august 2022 cerruti skrev (13 timer siden): Jeg snakket om før operasjonen. Spiseforstyrrelse er en sykdom så det tar tid å bli kvitt 2
Lileep Skrevet 9. august 2022 #13779 Skrevet 9. august 2022 18 minutter siden, Hvasierdu said: Hvorfor vise oss magen? Ikke er hun fornøyd med kroppen, og vi vet at valkene på magen er der.. de fleste får valker når vi sitter slik.. Føler det er så krampaktig fordi hun skal høste like og kommentarer om at hun ser fantastisk ut Fordi hun mest sannsynlig vet hun får mest kommenterer når det er minimalt med klær. Hun kaster jo klærne omtrent alltid når hun skal «bekrefte» at man er fin som man er 6 2
lama13 Skrevet 9. august 2022 #13780 Skrevet 9. august 2022 Siste innlegg på insta der hun først skal være «Instagramvennlig» og så realiteten,- Vel jeg synes ikke det er spesielt instagramvennlig eller flatterende for den saks skyld å være helt sort under føttene fra skittent gulv 😅 13 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå