Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. 

Sol, admin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lileep skrev (11 timer siden):

Hun vil få sjokk den dagen hun ser gjennom Instagram med friske øyne, og ser hvordan hun har oppført seg og hva hun har lagt ut. 

Det meste fra alle influenserne legges jo i story, så da får de muligens ikke med seg alt de deler selv i lengden…

• Liker 3
Skrevet
Hvasierdu skrev (10 timer siden):

Neste mandag er 1 august. 

Altså det absolutte perfekte tidspunktet for henne og starte med treningen igjen. 

( hun starter kun å trene på mandager evnt 1 i mnd) 

Og 1. august burde alt fokus være på barnehagestart. Deretter hente tidlig i barnehagen- synes jeg. 

• Liker 4
Skrevet
11 hours ago, tullerikke said:

Hvorfor kan ikke trening være noe annet enn treningssenter? For meg var trening å trille vogn lange turer hver dag. Også har hun mølle hun kan bruke, men den var tydeligvis kun til pynt. Hun er så merkelig. Og gjør alt så komplisert. 

Har aldri vært så god form som etter at jeg slutta med treningssenter og gjorde det lett å trene hjemme. JEg tror hun innbiller seg at hun "må" trene på senter, fordi det gjør det lettere å slippe unna. Hun har jo åpenbart ikke egentlig lyst over hodet, da er det lett å gjøre det vanskelig tilgjengelig for å slippe.

• Liker 9
Skrevet

Jeg forstår meg ikke på henne lenger. Idag; tilbake til gode gamle vaner.. som da hinter veldig til Keto. Men var det ikke HD som for litt siden sa at keto og diverse andre dietter som utelukker enkelte matvarer er «mat» for spiseforstyrrelsen? Hva er logikken med å gå tilbake til gamle vaner, når det er nettopp dette som er mye av årsaken til spiseforstyrrelsen? 

Syns nesten det begynner å bli vondt å se hvordan ting utvikler seg.. hun er så ute å kjører psykisk.. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
Lileep skrev (Akkurat nå):

Jeg forstår meg ikke på henne lenger. Idag; tilbake til gode gamle vaner.. som da hinter veldig til Keto. Men var det ikke HD som for litt siden sa at keto og diverse andre dietter som utelukker enkelte matvarer er «mat» for spiseforstyrrelsen? Hva er logikken med å gå tilbake til gamle vaner, når det er nettopp dette som er mye av årsaken til spiseforstyrrelsen? 

Syns nesten det begynner å bli vondt å se hvordan ting utvikler seg.. hun er så ute å kjører psykisk.. 

Jeg tenker at her er det lov å gi henne litt godvilje. Det er jo ikke sikkert at hun er på keto, men at hun lager noen oppskrifter som er ketovennlige. I mitt kosthold har jeg både veganvennlige, lavkarbovennlige og glutenfrie måltider, men det betyr ikke at jeg følger noen av disse diettene. Kanskje er dette måltider hun likte da hun gikk på keto 🤷🏼‍♀️. Så lenge hun ikke promoterer og nevner keto så er jeg fornøyd. 

Skrevet
23 minutter siden, *blueberry* said:

Jeg tenker at her er det lov å gi henne litt godvilje. Det er jo ikke sikkert at hun er på keto, men at hun lager noen oppskrifter som er ketovennlige. I mitt kosthold har jeg både veganvennlige, lavkarbovennlige og glutenfrie måltider, men det betyr ikke at jeg følger noen av disse diettene. Kanskje er dette måltider hun likte da hun gikk på keto 🤷🏼‍♀️. Så lenge hun ikke promoterer og nevner keto så er jeg fornøyd. 

Det er sant, men hun legger det iallefall frem på en måte som gir rom for spekulasjoner.. kanskje hun bør endre måten hun legger frem ting, siden hun ikke liker at det blir snakket negativt om henne? Forhåpentligvis er det rett det du sier, men det er veldig lett å tenke noe annet som jeg er et klassisk eksempel på 🤓 jeg håper virkelig du har rett 😊

• Liker 7
Skrevet

«Gode gamle vaner»? Synes hun idealiserer ketokostholdet som hun ikke klarer å følge og som forer forstyrrelsen hennes. 

• Liker 12
Skrevet

Vaner er vel strengt tatt noe man gjør over tid, det er vel ikke sunt kosthold hos henne. Men bra hun forsøker å endre uvaner.

• Liker 4
Skrevet

Fikk sååå mange spørsmål om shapewear etter reelsen i går, at her er annonselenke🤩 

Skjult reklame igjen? Gulity as charged! 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
52 minutter siden, platypus said:

Fikk sååå mange spørsmål om shapewear etter reelsen i går, at her er annonselenke🤩 

Hun har jo sendt link til alle som spurte, så de har jo fått infoen de trenger. Eller mener hun de 100 som sendte DM for å spørre 🤣🤣🤣 blir bare for dumt slik hun holder på.. gjennomskuer henne på sekundet 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
platypus skrev (52 minutter siden):

Var akkurat det jeg skulle skrive. Så jo lusa på gangen da "tipset" om shapewear dukket opp. Fordi hun ikke skriver hvor den er fra på lenken, og jeg av prinsipp ikke trykker på influensa-lenker så betyr det boikott av cubus gitt, siden det var forrige betalte innlegg av influensaen...

• Liker 4
Skrevet

Cubus har vel andre påvirkere de kan ha et samarbeid med som evner å forholde seg til lovverket? Hva er greia med Drage for tiden? 

• Liker 2
Gjest Finlay
Skrevet

Det er plutselig blitt sånn med alt HD "elsker". De som spør hvor produktet kommer fra, får beskjed om at hun sender link på DM. 

Skrevet
AnnePåLande skrev (8 timer siden):

Cubus har vel andre påvirkere de kan ha et samarbeid med som evner å forholde seg til lovverket? Hva er greia med Drage for tiden? 

Er den shapewearen fra Cubus? 

Er ute etter en slik men jeg trykker ikke på linker fra Helene. 

• Liker 1
Skrevet

Sponser Cubus henne? Da handler jeg ikke der mer heller om noen kan bekrefte at de gjør. Jeg nekter å kjøpe noe fra de stedene som sponser en som driver med så mye skjult reklame som Helene. Som sagt før sluttet jeg å følge henne for lenge siden og har bare titter innom en sjelden gang. Bare syt og en kjolenonanza jeg aldri har sett maken til. Kjolene er stort sett ikke min smak i det hele tatt, men sluttet å handle på både Ellos, Bara og Change, og om hun er sponset av Cubus også så kjøper jeg ikke mer der heller. Er et eller annet så uærlig med de reklamene hennes. Og det serumet? Hjelpes meg, det var jo mer en advarsel enn en reklame 😳

• Liker 16
Skrevet
Memena skrev (11 timer siden):

Sponser Cubus henne? Da handler jeg ikke der mer heller om noen kan bekrefte at de gjør. Jeg nekter å kjøpe noe fra de stedene som sponser en som driver med så mye skjult reklame som Helene. Som sagt før sluttet jeg å følge henne for lenge siden og har bare titter innom en sjelden gang. Bare syt og en kjolenonanza jeg aldri har sett maken til. Kjolene er stort sett ikke min smak i det hele tatt, men sluttet å handle på både Ellos, Bara og Change, og om hun er sponset av Cubus også så kjøper jeg ikke mer der heller. Er et eller annet så uærlig med de reklamene hennes. Og det serumet? Hjelpes meg, det var jo mer en advarsel enn en reklame 😳

Hun har hatt rabattkoder på Cubus ja. Postet bilder med så mye filter at klærne derfra helt skiftet farge blant annet 😂🤦‍♀️

• Liker 10
Gjest PerPusling
Skrevet

Så lite inspirerende det er å se kjoler, kjoler og atter kjoler

Skrevet
Lillemor1982 skrev (5 timer siden):

Hun har hatt rabattkoder på Cubus ja. Postet bilder med så mye filter at klærne derfra helt skiftet farge blant annet 😂🤦‍♀️

Isj, at butikkene vil. Må jo bli mye skuffa kunder om fargen er noe helt annet enn forespeilet. Tusen takk for info :) 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, Memena said:

Isj, at butikkene vil. Må jo bli mye skuffa kunder om fargen er noe helt annet enn forespeilet. Tusen takk for info :) 

Noen av bedriftene hun reklamerer for bryr seg nada om fargeendringene hun gjør, skylder på lys og sier det kan gi annet fargeinntrykk. Selv om HD selv faktisk har sagt at fargen er redigert. Motsvar fra bedrift var at influenceren selv velger hva de vil gjøre og stoler på valgene deres! Kan trygt si jeg boikotta disse bedriftene tvert! 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...