Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og hvis man tror at det ikke kan bli mere kleint i dag legger hun ut igjen en reel med  barnehage-Engelsk. «Belive» og «beeing» skulle vel være såpass enkle ord å skrive riktig at man skulle tro hun får det til, men nei… Vet forresten ikke hvorfor hun tenker at tidsklemma forsvinner når «arvingen» går i BH, men det blir vel ikke bedre når han slutter med pappaperm. Stakkars mannen drar hele klovnevogna i Drage-sirkussen. 😒

• Liker 10
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lily Of the Valley skrev (16 minutter siden):

Hun kunne altså ikke fortsette med ROS, men prøver KETO igjen… jeg fatter ikke hvorfor hun ikke prøver å gjøre noe med det hun selv sier hun sliter med.. 

Hun vet jo best selv…Men, unnskyld at jeg sier det, men for meg virker det som om hun er for lat til å lage ordentlig mat og sette livet i rutiner. Hun hadde fått det så mye bedre med seg selv med litt planlegging og faste rutiner. Sier ikke rutiner er lett, men med det kaoset de lever i som kommer fram på IG hennes, så tror jeg det er en god start å begynne med rutiner, rutiner, rutiner. Hun faller jo av lasset med både kosthold og trening hele tiden, også er det opp på SAMME HESTEN igjen for så å fortsette «faile». Unner henne alt godt jeg altså, men en blir ikke akkurat inspirert av den samme failingen hele tiden. Holdt en knapp på ROS jeg da. Da jeg er nyskjerrig på dette selv

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
irevin skrev (33 minutter siden):

Hun vet jo best selv…Men, unnskyld at jeg sier det, men for meg virker det som om hun er for lat til å lage ordentlig mat og sette livet i rutiner. Hun hadde fått det så mye bedre med seg selv med litt planlegging og faste rutiner. Sier ikke rutiner er lett, men med det kaoset de lever i som kommer fram på IG hennes, så tror jeg det er en god start å begynne med rutiner, rutiner, rutiner. Hun faller jo av lasset med både kosthold og trening hele tiden, også er det opp på SAMME HESTEN igjen for så å fortsette «faile». Unner henne alt godt jeg altså, men en blir ikke akkurat inspirert av den samme failingen hele tiden. Holdt en knapp på ROS jeg da. Da jeg er nyskjerrig på dette selv

Det er nok enkelt og greit fordi det krever en egeninnsats og det må følges opp. Ikke Drages sterkeste side. Skippertak og lette løsninger er enklere, og krever mindre. Men resultatet er jo også deretter, og det tror jeg jo ikke endrer seg noe særlig denne gangen heller. 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet

Mannen har jo hatt permisjon, så ser ikke helt hvorfor det skal bli enklere at barnet begynner i bhg. Det første året i bhg er også = ekstremt mye sykdom og endring i rutiner. 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Skrevet

Hun legger iallefall opp til spekulering og diskusjon når hun legger ut bilder av noe som kan ligne på ketokosthold. ROS anbefalte vel henne å ikke gå inn for noe strikt kosthold.. og hun gjør stikk motsatt virker det som.

Gratulerer HD, du klarer igjen å skape diskusjoner og spekulasjoner rundt deg selv.. noe du tydeligvis ikke liker ref innlegg i går.. så hvorfor lager du grunnlag for nettopp dette gang på gang på gang? 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Viktig å dokumentere at de spiser middag. Ketomat på hun, og pasta til mannen.

• Liker 9
Gjest Kattedama
Skrevet
Lily Of the Valley skrev (1 time siden):

Hun kunne altså ikke fortsette med ROS, men prøver KETO igjen… jeg fatter ikke hvorfor hun ikke prøver å gjøre noe med det hun selv sier hun sliter med.. 

Er ikke restriksjoner rundt mat helt feil når det gjelder ROS og spiseforstyrrelser generelt? Hvorfor sette i gang nok et prosjekt hun ikke har mulighet til å kunne gjennomføre? Det må være toppen av dumskap. 

Gjest Lily Of the Valley
Skrevet
Lill :) skrev (15 minutter siden):

Er ikke restriksjoner rundt mat helt feil når det gjelder ROS og spiseforstyrrelser generelt? Hvorfor sette i gang nok et prosjekt hun ikke har mulighet til å kunne gjennomføre? Det må være toppen av dumskap. 

Jeg har ikke kunnskap nok om det, men ser at andre her har skrevet om det. Og det gir mening at ROS omhandler noe annet enn «dietter».

For meg virker det som at Helene er ute etter noe som kan gi en form for rask vektnedgang. Det er forståelig det. Det kan være en god motivasjon å se resultater raskt, men hva hjelper det dersom det ikke er rett «medisin»?

Skrevet

Hun viser ALDRI bilder av "vanlige" middager og andre måltider hun har ellers. Men når det er keto så er det mye deling.

Føler det er for å bevise "at hun er flink"🤣

• Liker 9
  • Nyttig 1
Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
Hvasierdu skrev (3 minutter siden):

Hun viser ALDRI bilder av "vanlige" middager og andre måltider hun har ellers. Men når det er keto så er det mye deling.

Føler det er for å bevise "at hun er flink"🤣

Hun skal vel begynne å selge Keto oppskrifter  igjen. 

Endret av Lill :)
Skrevet

«Litt mye i hodet om dagen…», «…nå er det litt mye …», «ingenting på stell til barnehagestart….osv….Det går mye på repeat om dagen…Begriper ikke hva som er så «mye» i hennes hverdag. Kan jo være mye vi ikke ser, men det meste dokumenteres. 
For meg fremstår hun, unnskyld at jeg sier det, bare som fryktelig lat. Og skal bli flinkere til å spise, komme igang med trening osv. Godt råd, HD - skal du endre livsstil å få til alt dette så start med EN TING om gangen !!! Logg av SoMe og jobb med spiseforstyrrelsen FØRST. Og det kan ta tid. Deretter start med trening osv. Uansett; hvor ble det av de inspirerende innleggene - de har ikke vært der på leeeeeenge. Men; det er jo vanskelig å være influenser, er mye som går på repeat. 

• Liker 16
Skrevet
Finnwife skrev (34 minutter siden):

"Jeg klager ikke...MEN"

🤣

"MEN.... jeg klager på alt" 

😂

• Liker 10
Skrevet
28 minutter siden, Finnwife said:

"Jeg klager ikke...MEN"

🤣

Tror ikke hun klarer å se eller forstår hvordan hun fremstår i SoMe. Hadde hun det ville nok dette sirkuset vært over for lengst.. 

Hun vil få sjokk den dagen hun ser gjennom Instagram med friske øyne, og ser hvordan hun har oppført seg og hva hun har lagt ut. 

Synd hun er så lite mottakelig for hjelp. Hun får mulighetene servert, men griper ikke tak i noen. Når årene går og lille vokser til, vil hun kanskje forstå at alle de årene gikk mesteparten av tiden til å klage på mammarollen, tidsklemma og klage på de høye krava.. år med familien man aldri får igjen.. 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Liten gjettekonkurranse; hvor mange minutter/timer tar det før et innlegg med annonse/spons av kjolene hun er usikker på postes, fordi en følger lurte på hvor de er fra? 

HD, vi kjenner igjen den slu måten du driver reklame på nå etter så maaaaaaaange ganger.. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Neste mandag er 1 august. 

Altså det absolutte perfekte tidspunktet for henne og starte med treningen igjen. 

( hun starter kun å trene på mandager evnt 1 i mnd) 

• Liker 13
Skrevet
Hvasierdu skrev (10 minutter siden):

Neste mandag er 1 august. 

Altså det absolutte perfekte tidspunktet for henne og starte med treningen igjen. 

( hun starter kun å trene på mandager evnt 1 i mnd) 

Selvinnsikten og historikk-minne er jo totalt fraværende..for hva har skjedd de ca 1000 gangene hun har begynt på et eller annet en mandag eller den 1.....

• Liker 5
Gjest tullerikke
Skrevet

Hvorfor kan ikke trening være noe annet enn treningssenter? For meg var trening å trille vogn lange turer hver dag. Også har hun mølle hun kan bruke, men den var tydeligvis kun til pynt. Hun er så merkelig. Og gjør alt så komplisert. 

Skrevet
4 minutter siden, tullerikke said:

Hvorfor kan ikke trening være noe annet enn treningssenter? For meg var trening å trille vogn lange turer hver dag. Også har hun mølle hun kan bruke, men den var tydeligvis kun til pynt. Hun er så merkelig. Og gjør alt så komplisert. 

Jeg lurer også på dette, hvorfor trening er låst til kun senter. Er jo litt komisk at hun ikke børster støv av den mølla, for den var jo så enkel å ta frem og god å løpe på. Alt mosjon er jo bedre enn å sitte i bilen for å klage over hverdagen. 

• Liker 12
Skrevet (endret)

Og svaret er 8 timer og 30 min! Nå er begge kjolene merket med annonse.. hun synker stadig lavere gitt. Det verste er at hun aldri blir tatt, eller bryr seg en døyt om at hun er sleip som f***

90937E66-C006-4F63-A04E-63B64E984E83.jpeg

Endret av Lileep
  • Liker 14
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...