Sol Rampelyset Skrevet 8. juni 2022 #12941 Skrevet 8. juni 2022 Tråden er ryddet for krenkende kommentarer. Sol, admin.
platypus Skrevet 8. juni 2022 #12942 Skrevet 8. juni 2022 (endret) Kjolehysteriet vil kngen ende ta🙄 Får hun alt sponset og slipper å betale her og nå (sånn bortsett fra skatt osv), tror dere? Hun må jo bruke tusenvis av kroner på klær hver mnd, og har helt avskyelige mengder fea før🤮 Hjelper lite å handle dra Finn innimellom når forbruket ellers er helt hinsides. I dag hadde hun tatt bilen med barnevogna i, tenkte kanskje mannen kunne brukt den trilla hun reklamerte så sterkt for i et samarbeid? Eller har hun ikle den lenger? 🤔 Redigert: tilleggstanker Endret 8. juni 2022 av platypus 10
cerruti Skrevet 8. juni 2022 #12943 Skrevet 8. juni 2022 Jeg synes også det tar av litt på kjolefronten. Gitt at de hun har fra før passer, burde alle disse kjøpene være helt unødvendige. 10
Lileep Skrevet 9. juni 2022 #12944 Skrevet 9. juni 2022 (endret) 8 hours ago, cerruti said: Jeg synes også det tar av litt på kjolefronten. Gitt at de hun har fra før passer, burde alle disse kjøpene være helt unødvendige. «Unnskyldningen» hennes er at hun trenger mer farge i utvalget sitt. Den haugen hun har fra før er jo ikke akkurat fargeløst.. den gule hun klikker seg hjem feks, hun har jo gule kjoler fra før? Lurer også på hvordan hun ser på sine egne bilder? Den siste posten hennes der hun sier hun ikke forstår filterbruk da ekte er så mye finere.. ja det er mye finere og hun får frem poenget, men hva med å faktisk bruke de ekte bildene selv også? Selv om hun ikke bruker filter som glatter ut osv, så er de fargeendringene hun brukes såpass drastiske at det i mine øyne kan kvalifisere som filter. Hele ansiktet og håret hennes blir endra til andre farger, er jo det samme som filter gjør. Ekte er hennes bilder iallefall ikke😢 Endret 9. juni 2022 av Lileep 9 1 5
Jammf Skrevet 9. juni 2022 #12945 Skrevet 9. juni 2022 "uffamei så forskjellig bildene blir med filter" Åja- så det var ikke det at du poserer i BH du ville ha fokus på? 10 2
irevin Skrevet 9. juni 2022 #12946 Skrevet 9. juni 2022 cerruti skrev (12 timer siden): Jeg synes også det tar av litt på kjolefronten. Gitt at de hun har fra før passer, burde alle disse kjøpene være helt unødvendige. Helt enig. Ikke veldig inspirerende konto om dagen. Savner kontoens innhold fra tidligere jeg. Enkle treningstips, mote av ikke bare kjoler osv. Nå syns jeg hele kontoen er blitt veldig krampeaktig med de rett og slett kleine «reelsene» osv. Men, når man er i jobb, har lite barn osv, så krever jo hverdagen såpass mye at det skal noe til vil jeg tro å «holde kontoen proff». Er ikke mye innhold ihvertfall. Syns hun var inspirerende før jeg, og håper og venter på at det vil komme litt tips om trening osv., men hun kan kanskje stryke «personlig trener» i «presentasjonen» snart. 7
Fredrikstad71mod Skrevet 9. juni 2022 #12947 Skrevet 9. juni 2022 Bare jeg som tenker at hun er flink på vinkler på bilder for å se slankere ut ??? Siste på insta i blå kjole viser ihvertfall RL og at bilde «åssen man er» kontra å vise seg i vinkler/bloggefoten man ikke er for å virke mere slankere (og vellykket ?) 6
*blueberry* Skrevet 9. juni 2022 #12948 Skrevet 9. juni 2022 Fredrikstad71mod skrev (19 minutter siden): Bare jeg som tenker at hun er flink på vinkler på bilder for å se slankere ut ??? Siste på insta i blå kjole viser ihvertfall RL og at bilde «åssen man er» kontra å vise seg i vinkler/bloggefoten man ikke er for å virke mere slankere (og vellykket ?) Hun er god på posere seg slankere, men selv synes jeg siste bilde på insta er mye finere enn disse poserte bildene. Ingenting galt med å være litt større. 6 1
lillehammeren Skrevet 9. juni 2022 #12949 Skrevet 9. juni 2022 Helene, bare til info: din siste post på Instagram skal merkes med reklame/annonse både i feed og story. Viss dette er så vanskelig for deg å få til/forstå, foreslår jeg et jobbskifte. 17 1
Fredrikstad71mod Skrevet 9. juni 2022 #12950 Skrevet 9. juni 2022 *blueberry* skrev (3 timer siden): Hun er god på posere seg slankere, men selv synes jeg siste bilde på insta er mye finere enn disse poserte bildene. Ingenting galt med å være litt større. Det er jeg helt enig i 🙏🏼 Får håpe hu framover kan posere seg naturlig . Kansje dette er ett skritt i riktig retning fra Ros hun får hjelp fra nå 😅 3
Gjest Finlay Skrevet 9. juni 2022 #12951 Skrevet 9. juni 2022 (endret) lillehammeren skrev (53 minutter siden): Helene, bare til info: din siste post på Instagram skal merkes med reklame/annonse både i feed og story. Viss dette er så vanskelig for deg å få til/forstå, foreslår jeg et jobbskifte. Ja men hun synes jo ikke dette er vanskelig! Hun mener tvert i mot at veilederen fra Forbrukertilsynet er både klar og tydelig🤣 "Til tross for mange veiledninger og fokus på for eksempel merking av reklame så blir disse reglene brutt hver eneste dag. Både av store bloggveteraner og av mindre bloggere. Personlig synes jeg veilederen for merking er ganske klar og tydelig, men tydeligvis etterlater den rom for ulike tolkninger. " https://www.helenedrage.no/2018/08/31/det-skjer-ting-i-bloggverden/ Endret 9. juni 2022 av Finlay
Beatbox Skrevet 9. juni 2022 #12952 Skrevet 9. juni 2022 Finlay skrev (18 minutter siden): Ja men hun synes jo ikke dette er vanskelig! Hun mener tvert i mot at veilederen fra Forbrukertilsynet er både klar og tydelig🤣 "Til tross for mange veiledninger og fokus på for eksempel merking av reklame så blir disse reglene brutt hver eneste dag. Både av store bloggveteraner og av mindre bloggere. Personlig synes jeg veilederen for merking er ganske klar og tydelig, men tydeligvis etterlater den rom for ulike tolkninger. " https://www.helenedrage.no/2018/08/31/det-skjer-ting-i-bloggverden/ Bare rester etter ammetåke som har køddet med hukommelsen kanskje..🙄
*blueberry* Skrevet 9. juni 2022 #12953 Skrevet 9. juni 2022 Dette blir litt spekulasjon, men kan behovet for all denne shoppingen være et resultat av at hun jobber med overspisingslidelsen? At hun har flyttet avhengigheten sin fra mat til handling? Det er jo behov for nye klær, sko, elektronikk osv nesten hver dag. Ingen har behov for så mange ting og vi vet alle at klesskapet er fullt av kjoler fra før (hun har vist det frem). Jeg håper alt hun viser frem blir brukt eller solgt, for det er synd om så mange fine kjoler blir hengende og støve ned. 17 1
Gjest Finlay Skrevet 9. juni 2022 #12954 Skrevet 9. juni 2022 *blueberry* skrev (18 minutter siden): At hun har flyttet avhengigheten sin fra mat til handling? Jeg har tenkt det samme.
Fabiola Skrevet 9. juni 2022 #12955 Skrevet 9. juni 2022 Nå er jo ikke det ekstreme overforbruket av billige klær, sminke og andre ting noe nytt hos HD..... 7
*blueberry* Skrevet 9. juni 2022 #12956 Skrevet 9. juni 2022 Fabiola skrev (2 minutter siden): Nå er jo ikke det ekstreme overforbruket av billige klær, sminke og andre ting noe nytt hos HD..... Neida, men det har blitt verre. 2
Gjest Finlay Skrevet 9. juni 2022 #12957 Skrevet 9. juni 2022 Det framstår fullstendig manisk og nærmest ute av kontroll når det MÅ shoppes kjoler flere ganger i uka. Det er ikke normalt, ikke for en influencer heller. Får inntrykk av at shoppingen brukes som mestringsstrategi ift vanskelige følelser, på lik linje med overspisingen, bare at det er en enda dyrere lidelse.
Gjest Albbas Skrevet 9. juni 2022 #12958 Skrevet 9. juni 2022 1 hour ago, Finlay said: Jeg har tenkt det samme. Jeg også...
Sozzen Skrevet 9. juni 2022 #12959 Skrevet 9. juni 2022 Finlay skrev (41 minutter siden): Det framstår fullstendig manisk og nærmest ute av kontroll når det MÅ shoppes kjoler flere ganger i uka. Det er ikke normalt, ikke for en influencer heller. Får inntrykk av at shoppingen brukes som mestringsstrategi ift vanskelige følelser, på lik linje med overspisingen, bare at det er en enda dyrere lidelse. Hun er langt ifra eneste kvinnfolket her i landet som nettshopper mye. Det er sikkert. Vi behøver ikke prøve å få det til å virke som en lidelse. 5
Lileep Skrevet 10. juni 2022 #12960 Skrevet 10. juni 2022 15 hours ago, Sozzen said: Hun er langt ifra eneste kvinnfolket her i landet som nettshopper mye. Det er sikkert. Vi behøver ikke prøve å få det til å virke som en lidelse. Hun er nok ikke det. Men nå er det utviklingen her som legges merke til. Det har blitt en stor endring, hun virker veldig manisk i oppførsel. Det betyr ikke at det påklistret henne en lidelse osv. Manisk er et begrep, begrepet brukes for å forklare hva man mener. At manisk også brukes i forbindelse med psykiske lidelser betyr ikke at det ikke kan brukes i andre omstendigheter. Om denne voldsomme kjøpelysten er et resultat av bearbeiding av spiseforstyrrelsen, så håper jeg ROS fanger opp det også. For målet er jo ikke å erstatte noe med noe annet 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå