Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Flott at hun deler  tankene sine og er åpen,men synd hun ikke tåler tilbakemeldinger så lenge de er skrevet på en ok måte. 

Endret av Orly
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det meningen at bara tightsen skal stramme så voldsomt under kneet? Ser fryktelig ukomfortabelt ut. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
lama13 skrev (29 minutter siden):

Er det meningen at bara tightsen skal stramme så voldsomt under kneet? Ser fryktelig ukomfortabelt ut. 

Den er jo dratt opp, og det er det jo egentlig ikke meningen man skal gjøre. Hvordan den sitter når den er dratt ned er ikke så lett å si.

Skrevet
lama13 skrev (2 timer siden):

Du mener den tightsen som skulle vært merket med reklame?😅

Det så ikke godt ut nei..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
mumrikk1 skrev (2 minutter siden):

Du mener den tightsen som skulle vært merket med reklame?😅

Det så ikke godt ut nei..

Hvorfor ikke kjøpe seg klær som passer? Ser sjukt ubehagelig ut å trøkke seg inn i plagg som er for små🙈

• Liker 7
  • Nyttig 6
Skrevet
Lillemor1982 skrev (12 timer siden):

Hvorfor ikke kjøpe seg klær som passer? Ser sjukt ubehagelig ut å trøkke seg inn i plagg som er for små🙈

Hun bruker tilsynelatende samme størrelse uansett vekt. Da strammer de mer enn de skal når de er for små.

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Kult når Helene reklamerer for mascara som hun elsker, også er det mye mascara som har kommet på oversiden av øyevippene. Troverdig reklame?

• Liker 14
Skrevet
hvermerjeg skrev (32 minutter siden):

Kult når Helene reklamerer for mascara som hun elsker, også er det mye mascara som har kommet på oversiden av øyevippene. Troverdig reklame?

Tenkte akkurat på det samme. Mindre flatterende reklame har jeg aldri sett. 

• Liker 10
Skrevet

Trodde det var ironisk ment. Det så jo helt jævlig ut. 

• Liker 10
Skrevet
hvermerjeg skrev (1 time siden):

Den mascaraen der er utrolig god, vippene ser nesten fake ut så god er den. På Helene viser det ikke samme effekt, det ser mer ut som dagen derpå når den har sklidd ut og det ytterste laget har forsvunnet. Vippene hennes ser korte og lite tette ut, stikk motsatt av effekten mascaraen gir. For en merkelig reklame.

• Liker 4
Skrevet
Fotballfluen skrev (10 minutter siden):

Den mascaraen der er utrolig god, vippene ser nesten fake ut så god er den. På Helene viser det ikke samme effekt, det ser mer ut som dagen derpå når den har sklidd ut og det ytterste laget har forsvunnet. Vippene hennes ser korte og lite tette ut, stikk motsatt av effekten mascaraen gir. For en merkelig reklame.

Fristet ikke veldig å prøve den etter den reklamen der. Jeg ser egentlig etter ny mascara også, men det der er ikke resultatet jeg ser etter.

• Liker 2
Skrevet
hvermerjeg skrev (4 minutter siden):

Fristet ikke veldig å prøve den etter den reklamen der. Jeg ser egentlig etter ny mascara også, men det der er ikke resultatet jeg ser etter.

Om du kan se bort fra Helene sin reklame ville jeg gitt den et forsøk likevel 🙂 Det er en grunn til at denne mascaraen er utsolgt omtrent hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker den også veldig godt, men den ser ikke sånn ut på meg 😄 

• Liker 1
Skrevet
Fotballfluen skrev (29 minutter siden):

Om du kan se bort fra Helene sin reklame ville jeg gitt den et forsøk likevel 🙂 Det er en grunn til at denne mascaraen er utsolgt omtrent hele tiden.

Hva slags mascara er det snakk om? Har ikke insta.

• Liker 1
Skrevet
Kartoffel skrev (1 minutt siden):

Hva slags mascara er det snakk om? Har ikke insta.

Maybeline Sky high

• Liker 2
Skrevet
Fotballfluen skrev (2 timer siden):

Hører heller på KG enn reklameringen til Helene☺️

• Liker 2
Skrevet (endret)

Synes hun hele veien i sin «påvirkerkarriere», har bevist at hun ikke akkurat er noen estetiker. Mye udelikate bilder; rotete hjem, hår hun ikke klarer style møkkete og krøllete klær osv, osv.

Hun har heller ingen sans for trender, og dette klestips opplegget hennes har INGENTING med mote og gjøre. 

Edit: Jeg liker også denne maskaraen, men igjen; denne «reklamen» var så ille at jeg trodde den som nevnt var ironisk ment og man får jo en idé om dømmekraften hennes ..

Det er urolig mange flinke folk med gjennomførte delikate profiler/kontoer, men hun er IKKE en av dem. Dårligere enn dette blir det ikke, man kan ikke falle av gulvet… 

Ubegripelig att hun har sponsorer. 

D5D98A84-F19B-4630-995A-712210038DE2.jpeg

Endret av Perle
Leifer
  • Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Perle skrev (14 minutter siden):

Synes hun hele veien i sin «påvirkerkarriere», har bevist at hun ikke er noen estetiker. Mye udelikate bilder. Alt fra rotete hjem, hår hun ikke klarar style, møkkete og krøllete klær osv, osv. Hun har heller ingen sans for mote og trender, og dette klestips opplegget hennes har INGENTING med mote og gjøre. 

Edit: Jeg liker også denne maskaraen, men igjen denne «reklamen» var så ille at jeg trodde det som nevnt var ironisk ment. Man går jo en idé om hvordan dømmekraften hennes er.. 

Det er urolig mange flinke folk med gjennomførte og delikate profiler/kontoer og hun er ikke en av dem. Dårligere enn dette blir det ikke, man kan ikke falle av gulvet. Ubegripelig att hun har sponsorer. 

D5D98A84-F19B-4630-995A-712210038DE2.jpeg

..og det siste innlegget ang kjoletips...hun påvirker menn..den skal hun ha!! 2 kommentarer fra menn...

• Liker 1
Skrevet

Det ser mer ut som at hun har prøvd å farge sine egne vipper, og griset litt.. det ser uansett ikke bra ut 🙈

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...