Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Orly skrev (14 timer siden):

Den første hvite var utrolig fin, den skulle jeg gjerne hatt, den Siste var jo for liten så den hadde jeg droppet bilder sv

Vet du hvor den var fra?  Jeg trykker aldri inn på linker som ikke er merket ordentlig men den kjolen var veldig fin. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hebi skrev (1 time siden):

Vet du hvor den var fra?  Jeg trykker aldri inn på linker som ikke er merket ordentlig men den kjolen var veldig fin. 

Den er fra Lindex

• Liker 1
Skrevet
23 hours ago, Finlay said:

Synes det har gått inflasjon i kjolene til HD når hun viser 8-10 kjoler på få dager, og forteller at "noen nye allerede er på vei i posten!" 

Hun er fin i dem, men det blir for mye. Trenger HD alle disse kjolene? Trenger egentlig følgerne å bli påvirket til å kjøpe nye kjoler, omtrent hver dag? 

Har hun virkelig ikke NOE annet å fylle Instagram med enn kjoler, kjoler og atter kjoler?😅 

Tips til å redusere spredning av mikroplast:

*Kjøp færre nye klær

*Kjøp brukte klær i naturmaterialer

*Bruk de klærne du har lengre 

*Kjøp færre klær laget av syntetiske fibre

https://www.framtiden.no/201908207460/aktuelt/moteindustrien-er-en-miljoversting.html

Og nå kjøpes det enda fler 🙈

• Liker 3
Skrevet

Siste bilde på insta … noen som vet hvilket filter bruker hun nå siden øya brått har blitt lyse grønne ? ……og var det ikke henne for noen år siden var så imot filter og bilde redigering ??? 

• Liker 3
Skrevet
Finlay skrev (På 2.6.2022 den 17.35):

Synes det har gått inflasjon i kjolene til HD når hun viser 8-10 kjoler på få dager, og forteller at "noen nye allerede er på vei i posten!" 

Hun er fin i dem, men det blir for mye. Trenger HD alle disse kjolene? Trenger egentlig følgerne å bli påvirket til å kjøpe nye kjoler, omtrent hver dag? 

Har hun virkelig ikke NOE annet å fylle Instagram med enn kjoler, kjoler og atter kjoler?😅 

Tips til å redusere spredning av mikroplast:

*Kjøp færre nye klær

*Kjøp brukte klær i naturmaterialer

*Bruk de klærne du har lengre 

*Kjøp færre klær laget av syntetiske fibre

https://www.framtiden.no/201908207460/aktuelt/moteindustrien-er-en-miljoversting.html

Noe manisk og besatt over denne kjolegreia. Kanskje er det enklere å kjøpe seg kortvarig lykke, enn å deale med livet til tider. Men særlig inspirerende er det ikke, syns alle kjolene ser helt like ut, og har ingen interesse av å fylle huset med flagrende spraglete kjoler i hopetall. 

• Liker 14
Gjest tullerikke
Skrevet
Fredrikstad71mod skrev (10 minutter siden):

Siste bilde på insta … noen som vet hvilket filter bruker hun nå siden øya brått har blitt lyse grønne ? ……og var det ikke henne for noen år siden var så imot filter og bilde redigering ??? 

Hvitere tenner også. Huden er annerledes og. 

Skrevet
tullerikke skrev (36 minutter siden):

Hvitere tenner også. Huden er annerledes og. 

Ja har sett det 😅 Må jo være filter nå og ikke bare «litt» redigering på farge og svartpunkt som hun tidligere har gjort 😮

• Liker 6
Skrevet

Tennene er helt annerledes, men tenkte det kanskje var kompositt. 

Gjest Finlay
Skrevet
panzerpølsa skrev (2 timer siden):

Noe manisk og besatt over denne kjolegreia.

Enig.

Skrevet
Finlay skrev (18 timer siden):

Enig.

Forbruk forbruk forbruk… hvor mange kjoler trenger man sånn egentlig? 😆

• Liker 4
Skrevet
loveless skrev (52 minutter siden):

Forbruk forbruk forbruk… hvor mange kjoler trenger man sånn egentlig? 😆

Mange om man kun går i kjoler:)

Gjest Finlay
Skrevet
Orly skrev (20 minutter siden):

Men det gjør hun jo ikke?

Bortsett fra en hysterisk kjolebonanza de siste ukene, så har da antrekket like ofte bestått av tights og en overdel.

(I siste story har hun forresten den velkjente ribbestrikkede toppen med trykknapper. Denne gangen i hvitt.)

Tenker hun har kjoler så hun greier seg nå🙄

Skrevet
Finlay skrev (20 minutter siden):

Bortsett fra en hysterisk kjolebonanza de siste ukene, så har da antrekket like ofte bestått av tights og en overdel.

(I siste story har hun forresten den velkjente ribbestrikkede toppen med trykknapper. Denne gangen i hvitt.)

Kommer vist an på om det er treningsfokus eller kroppspositivitet 🙄

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Finlay skrev (1 time siden):

Nå er det jo sommer og da kan man jo gå mer i kjoler , så kanskje hun fyller på av den grunn. 
Godt du ikke bestemmer når folk har nok kjoler da;) 

Gjest Finlay
Skrevet (endret)
Orly skrev (35 minutter siden):

Godt du ikke bestemmer når folk har nok kjoler da;) 

Godt for hvem?

Tenker det hadde vært godt for oss alle om flere hadde sagt at nok er nok. 

https://www.tv2.no/a/14489759/

809FE47F-DA8E-47DD-8F90-5728514497BE.jpeg

Endret av Finlay
Skrevet
Finlay skrev (17 minutter siden):

Godt for hvem?

Tenker det hadde vært godt for oss alle om flere hadde sagt at nok er nok. 

https://www.tv2.no/a/14489759/

809FE47F-DA8E-47DD-8F90-5728514497BE.jpeg

For de som kjøper det de mener de trenger :) 

Skrevet
Orly skrev (3 timer siden):

Så sant så sant!! Men synes det er så mange likevel,😅 jeg er sikker feil person å uttale meg da jeg er av typen som har 5 bukser og ikke 20 😆

• Hjerte 1
Skrevet

Den eneste måten hun har mulighet til å komme seg gjennom dette er ved å logge av sosiale medier mens hun jobber med seg selv. Hun tåler ikke tilbakemeldinger, hun legger ut sine innerste tanker og legger opp til å mislykkes. Et steg fram, to tilbake, og sånn går no dagan...

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
Fotballfluen skrev (5 minutter siden):

Den eneste måten hun har mulighet til å komme seg gjennom dette er ved å logge av sosiale medier mens hun jobber med seg selv. Hun tåler ikke tilbakemeldinger, hun legger ut sine innerste tanker og legger opp til å mislykkes. Et steg fram, to tilbake, og sånn går no dagan...

Tenker jeg også, hva gir some henne egentlig? Fokuser på deg selv uten telefonen trykt i trynet HD

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
loveless skrev (8 timer siden):

Så sant så sant!! Men synes det er så mange likevel,😅 jeg er sikker feil person å uttale meg da jeg er av typen som har 5 bukser og ikke 20 😆

Man er forskjellig  helt klart og influencere lever jo av dette, så da blir det nok også litt mer enn nødvendig men jeg  selv går jo også omtrent kun i kjoler/skjørt etter jobb på vår/sommer og har jo da en god del av det, mens andre klarer seg med 3-4 stk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...