Orly Skrevet 26. mai 2022 #12841 Skrevet 26. mai 2022 tullerikke skrev (2 timer siden): Er vel for å dette HD i godt lys kanskje. Høres liksom ikke så bra ut å introdusere henne som ei som feiler i alt hun foretar seg heller. Men synd det ikke stemmer det som blir sagt da. Feiler i alt? Hjelpes for noen kommentarer. Skjønner du har veldig mye i mot HD og at alt må kritiseres, men hvorfor? 2
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12842 Skrevet 26. mai 2022 Orly skrev (4 minutter siden): Men viktig å kritisere alt da Hun dokumenterer alt, så da vil hun vel ha tilbakemeldinger på det.
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12843 Skrevet 26. mai 2022 Orly skrev (6 minutter siden): Feiler i alt? Hjelpes for noen kommentarer. Skjønner du har veldig mye i mot HD og at alt må kritiseres, men hvorfor? Feiler i alt er litt feil da. Hun har vel fullført noen kurs hun ikke har bruk for.
*blueberry* Skrevet 26. mai 2022 #12844 Skrevet 26. mai 2022 tullerikke skrev (3 minutter siden): Feiler i alt er litt feil da. Hun har vel fullført noen kurs hun ikke har bruk for. Hun har en datter, en mann, hund, mennesker rundt henne som setter pris på henne, jobb, følgere som tydeligvis lar seg inspirere og mer til. Det ser ut til at hun lykkes generelt i A4 livet. At hun har noen problemer har hun til felles med de aller fleste andre. Å si at noen feiler i alt er en ganske stygg ting å si, men det sier også noe om dine verdier. 18 1 1
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12845 Skrevet 26. mai 2022 *blueberry* skrev (22 minutter siden): Hun har en datter, en mann, hund, mennesker rundt henne som setter pris på henne, jobb, følgere som tydeligvis lar seg inspirere og mer til. Det ser ut til at hun lykkes generelt i A4 livet. At hun har noen problemer har hun til felles med de aller fleste andre. Å si at noen feiler i alt er en ganske stygg ting å si, men det sier også noe om dine verdier. Har ikke hørt noen klage så mye som HD på alt i livet, så at hun lykkes, er vel å ta i.
Gjest Albbas Skrevet 26. mai 2022 #12846 Skrevet 26. mai 2022 51 minutter siden, *blueberry* said: Hun har en datter, en mann, hund, mennesker rundt henne som setter pris på henne, jobb, følgere som tydeligvis lar seg inspirere og mer til. Det ser ut til at hun lykkes generelt i A4 livet. At hun har noen problemer har hun til felles med de aller fleste andre. Å si at noen feiler i alt er en ganske stygg ting å si, men det sier også noe om dine verdier. 👏 👏
*blueberry* Skrevet 26. mai 2022 #12847 Skrevet 26. mai 2022 tullerikke skrev (31 minutter siden): Har ikke hørt noen klage så mye som HD på alt i livet, så at hun lykkes, er vel å ta i. Å være negativ er ikke det samme som å være en «failure». 1
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12848 Skrevet 26. mai 2022 *blueberry* skrev (4 minutter siden): Å være negativ er ikke det samme som å være en «failure». Jeg skrev at det var feil å si hun feilet i alt.
Orly Skrevet 26. mai 2022 #12849 Skrevet 26. mai 2022 *blueberry* skrev (2 timer siden): Hun har en datter, en mann, hund, mennesker rundt henne som setter pris på henne, jobb, følgere som tydeligvis lar seg inspirere og mer til. Det ser ut til at hun lykkes generelt i A4 livet. At hun har noen problemer har hun til felles med de aller fleste andre. Å si at noen feiler i alt er en ganske stygg ting å si, men det sier også noe om dine verdier. 👏 godt skrevet 2
Fotballfluen Skrevet 27. mai 2022 #12850 Skrevet 27. mai 2022 Hvor lenge siden ble podcasten spilt inn? Basert på video fra podcasten ser hun mye større ut enn hun gjør på instagram. Det er helt utrolig hvor mye vinkler har å si. 7 2
Lileep Skrevet 27. mai 2022 #12851 Skrevet 27. mai 2022 9 minutter siden, Fotballfluen said: Hvor lenge siden ble podcasten spilt inn? Basert på video fra podcasten ser hun mye større ut enn hun gjør på instagram. Det er helt utrolig hvor mye vinkler har å si. Et klassisk eksempel på hvor lite sannhet det kan være i det vi ser i SoMe 😉 15
Gjest tullerikke Skrevet 27. mai 2022 #12852 Skrevet 27. mai 2022 Fotballfluen skrev (34 minutter siden): Hvor lenge siden ble podcasten spilt inn? Basert på video fra podcasten ser hun mye større ut enn hun gjør på instagram. Det er helt utrolig hvor mye vinkler har å si. Hvor ser du video?
Fotballfluen Skrevet 27. mai 2022 #12853 Skrevet 27. mai 2022 tullerikke skrev (27 minutter siden): Hvor ser du video? Helene la video fra podcasten på instagram. Den ligger også på facebooksiden til Podimo. https://www.facebook.com/PodimoNorge 2
Gjest tullerikke Skrevet 27. mai 2022 #12854 Skrevet 27. mai 2022 Fotballfluen skrev (1 time siden): Hvor lenge siden ble podcasten spilt inn? Basert på video fra podcasten ser hun mye større ut enn hun gjør på instagram. Det er helt utrolig hvor mye vinkler har å si. Hun la ut et bilde på IG med den samme genseren 1.april, så hun er nok veldig flink til å posere seg slankere. Synes hun ser veldig annerledes ut på videoen. Veldig sliten.
Lileep Skrevet 27. mai 2022 #12855 Skrevet 27. mai 2022 Men folkens.. nå er HD i en prosess for å klare å ta tak i problemene sine. Hun er ærlig om at utseende osv plager henne nå. Hvorfor må det tas opp her at hun ser større ut på videoen? Alle her inne vet godt at hun poserer seg slankere.. er det da nødvendig å påpeke dette akkurat nå? Jeg kjente selv en klump i magen pga min kommentar nå om vinkler, når jeg så hennes siste post på Instagram. Hvorfor skal jeg være med på å gi henne disse følelsene? Jeg håper kanskje andre her også kan kjenne litt på det? La utseende osv være, la HD slippe å få den negativiteten? Vi vil vel alle at hun skal få det bedre? Og bli den influenceren som inspirerte og motiverte? 18 7
Fotballfluen Skrevet 27. mai 2022 #12856 Skrevet 27. mai 2022 Lileep skrev (39 minutter siden): Men folkens.. nå er HD i en prosess for å klare å ta tak i problemene sine. Hun er ærlig om at utseende osv plager henne nå. Hvorfor må det tas opp her at hun ser større ut på videoen? Alle her inne vet godt at hun poserer seg slankere.. er det da nødvendig å påpeke dette akkurat nå? Jeg kjente selv en klump i magen pga min kommentar nå om vinkler, når jeg så hennes siste post på Instagram. Hvorfor skal jeg være med på å gi henne disse følelsene? Jeg håper kanskje andre her også kan kjenne litt på det? La utseende osv være, la HD slippe å få den negativiteten? Vi vil vel alle at hun skal få det bedre? Og bli den influenceren som inspirerte og motiverte? Jeg bryr meg ikke om hvordan hun ser ut. Det jeg reagerer på er at hun poserer seg selv så mye mindre enn hun egentlig er. Det handler ikke om å velge de fineste bildene, det handler om en fake fremstilling. Utfordringen er at når man poserer og filtrerer virkeligheten på den måten så vil jo folk reagere når man ser vedkommende i vanlige settinger. Det kan skape vonde følelser fordi man innerst inne vet at man faker utseendet og blir tatt på det. I ytterste konsekvens kan det skape sosial angst. Det er samme greia med CBE. Ikke at hun er overvektig, men den personaen hun viser i sosiale medier ligner snart ikke engang på den hun er i virkeligheten. Og nå er hun knapt noe sted hvor det finnes kameraer fordi hun MÅ ha regien selv. 8 3
Beatbox Skrevet 27. mai 2022 #12857 Skrevet 27. mai 2022 Lileep skrev (42 minutter siden): Men folkens.. nå er HD i en prosess for å klare å ta tak i problemene sine. Hun er ærlig om at utseende osv plager henne nå. Hvorfor må det tas opp her at hun ser større ut på videoen? Alle her inne vet godt at hun poserer seg slankere.. er det da nødvendig å påpeke dette akkurat nå? Jeg kjente selv en klump i magen pga min kommentar nå om vinkler, når jeg så hennes siste post på Instagram. Hvorfor skal jeg være med på å gi henne disse følelsene? Jeg håper kanskje andre her også kan kjenne litt på det? La utseende osv være, la HD slippe å få den negativiteten? Vi vil vel alle at hun skal få det bedre? Og bli den influenceren som inspirerte og motiverte? Men hvis utseende plager henne som hun gir uttrykk for...hvorfor da denne * åååhh se så søt jeg er og la meg holde hendene inn i siden slik at det ser ut som jeg har en midje*..på alt av reels?? Hun sier èn ting men gir ofte uttrykk for noe helt annet...som dette med utseendet...Ene dagen er alt grusomt...dagen etter er hun bare såååå awezome...altså... 11
Lileep Skrevet 27. mai 2022 #12858 Skrevet 27. mai 2022 7 minutter siden, Beatbox said: Men hvis utseende plager henne som hun gir uttrykk for...hvorfor da denne * åååhh se så søt jeg er og la meg holde hendene inn i siden slik at det ser ut som jeg har en midje*..på alt av reels?? Hun sier èn ting men gir ofte uttrykk for noe helt annet...som dette med utseendet...Ene dagen er alt grusomt...dagen etter er hun bare såååå awezome...altså... Kanskje fordi hun ikke helt klarer å legge vekk den biten enda? Det er jo ikke et ukjent fenomen hos henne. Poenget mitt var bare at hun er nå i en prosess hun aldri har vært i før, iallefall offentlig. Hvorfor kan ikke vi følgere prøve å hjelpe henne litt, istedenfor å tråkke henne ned? Mulig jeg er alene om å tenke slikt, men jeg velger iallefall å avstå fra all diskusjon/kritikk på utseende å gjøre. Kritikk og diskusjon om merking av reklame, fargeendringer på klær osv, som går på ren bedrift blir noe annet! 10 2
Sozzen Skrevet 27. mai 2022 #12859 Skrevet 27. mai 2022 Og da kom en story om at hun har fått kommentarer på at hun ser anderledes ut på videoen... Rett etter det er nevnt her. Hun må gjerne tro at folk svelger historien om at mannen hennes er den som er her inne og leser mens hun selv aldri sjekker... 11
Sozzen Skrevet 27. mai 2022 #12860 Skrevet 27. mai 2022 Og jeg vil bare si det Helene (Jeg vet du leser kommentaren): Du er mer enn god nok som du er 😊 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå