lillehammeren Skrevet 25. mai 2022 #12821 Skrevet 25. mai 2022 Helt rått at det går an å være så elendig i jobben sin som det Helene er. Kjolene skal være merket med reklame/annonse både i feed og på story. Faderen altså. Er det mulig. Melder henne inn til FT for tusende gang. 7 3
mumrikk1 Skrevet 25. mai 2022 #12822 Skrevet 25. mai 2022 lillehammeren skrev (17 minutter siden): Helt rått at det går an å være så elendig i jobben sin som det Helene er. Kjolene skal være merket med reklame/annonse både i feed og på story. Faderen altså. Er det mulig. Melder henne inn til FT for tusende gang. Har du link?
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12823 Skrevet 25. mai 2022 Hektisk hverdag og mye som skjer.. første tanke er å utsette selvhjelp programmet som skal hjelpe henne ut av den spiralen hun er i med spiseforstyrrelse osv… den prioriteringen er for meg vanskelig å forstå.. 21 3
Gjest tullerikke Skrevet 25. mai 2022 #12824 Skrevet 25. mai 2022 Lileep skrev (42 minutter siden): Hektisk hverdag og mye som skjer.. første tanke er å utsette selvhjelp programmet som skal hjelpe henne ut av den spiralen hun er i med spiseforstyrrelse osv… den prioriteringen er for meg vanskelig å forstå.. Greit å ha en unnskyldning tenker jeg😉
cerruti Skrevet 25. mai 2022 #12825 Skrevet 25. mai 2022 Det er ingen enkel sak å komme ut av det hun sliter med. Ergo er det kanskje lurt å ta det når hun er klar. Mange blir vel uansett aldri kvitt det, så var jeg henne ville jeg holdt dette for meg selv. 4
Gjest tullerikke Skrevet 25. mai 2022 #12826 Skrevet 25. mai 2022 cerruti skrev (1 minutt siden): Det er ingen enkel sak å komme ut av det hun sliter med. Ergo er det kanskje lurt å ta det når hun er klar. Mange blir vel uansett aldri kvitt det, så var jeg henne ville jeg holdt dette for meg selv. Alt hun starter på burde hun holde for seg selv til hun faktisk får det til.
Sozzen Skrevet 26. mai 2022 #12827 Skrevet 26. mai 2022 Hørte podden til hun Emilie hvor hun og Helene snakker om overspising. Hun starter med å introdusere Helene som en som jobber som PT og bruker insta, blogg og podcast til å motivere andre til å få bedre selvfølelse og finne glede i trening og bevegelse uten at det skal fokusere på kropp og vekt.. 😳 Har meg og Emilie fulgt samme profil? 21 4
Lileep Skrevet 26. mai 2022 #12828 Skrevet 26. mai 2022 (endret) 21 minutter siden, Sozzen said: Hørte podden til hun Emilie hvor hun og Helene snakker om overspising. Hun starter med å introdusere Helene som en som jobber som PT og bruker insta, blogg og podcast til å motivere andre til å få bedre selvfølelse og finne glede i trening og bevegelse uten at det skal fokusere på kropp og vekt.. 😳 Har meg og Emilie fulgt samme profil? For 3-4 år siden så stemmer dette.. ganske dårlig av henne å bruke informasjon som er så utdatert. Kanskje det er fordi da høres det bedre ut når hun introduserer gjesten? Det klinger kanskje ikke like greit med; HD som er mamma, får ikke trent, klarer ikke holde på kosthold hun brenner for og klarer ikke motivere andre lenger.. Endret 26. mai 2022 av Lileep 14 3
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12829 Skrevet 26. mai 2022 Sozzen skrev (2 timer siden): Hørte podden til hun Emilie hvor hun og Helene snakker om overspising. Hun starter med å introdusere Helene som en som jobber som PT og bruker insta, blogg og podcast til å motivere andre til å få bedre selvfølelse og finne glede i trening og bevegelse uten at det skal fokusere på kropp og vekt.. 😳 Har meg og Emilie fulgt samme profil? Er vel for å dette HD i godt lys kanskje. Høres liksom ikke så bra ut å introdusere henne som ei som feiler i alt hun foretar seg heller. Men synd det ikke stemmer det som blir sagt da.
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12830 Skrevet 26. mai 2022 Hvorfor skulle hun ikke overleve kirken🤷♀️ Er det så fælt å gjøre noe for andre🙄
Sally-Go-Round Skrevet 26. mai 2022 #12831 Skrevet 26. mai 2022 (endret) tullerikke skrev (1 time siden): Hvorfor skulle hun ikke overleve kirken🤷♀️ Er det så fælt å gjøre noe for andre🙄 Å være kirken med små barn kan være slitsomt. Akkurat det kan jeg godt forstå. Endret 26. mai 2022 av Sally-Go-Round 2
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12832 Skrevet 26. mai 2022 Sally-Go-Round skrev (Akkurat nå): Å være kirken med små barn kan være slitsomt. Akkurat det kan jeg godt forstå. Der vi har vært har det vært innafor å la ungene herje, så veldig slitsomt er det ikke. For HD er det meste slitsomt da.
Lileep Skrevet 26. mai 2022 #12833 Skrevet 26. mai 2022 1 hour ago, tullerikke said: Hvorfor skulle hun ikke overleve kirken🤷♀️ Er det så fælt å gjøre noe for andre🙄 Jeg er en av de som kunne tenkt denne tanken, men jeg klistrer det ikke utover SoMe.. det er her HD har et stoooooooort forberdringspotensialet. La noe være tanker og kun det! 8
*blueberry* Skrevet 26. mai 2022 #12834 Skrevet 26. mai 2022 tullerikke skrev (2 minutter siden): Der vi har vært har det vært innafor å la ungene herje, så veldig slitsomt er det ikke. For HD er det meste slitsomt da. Hvis man ikke er religiøs kan en langtekkelig dag i kirken være nokså slitsomt. Sist jeg var i dåp varte kirkedelen i to timer med hylende unger og masse lovprisning. Ikke alle synes det er verdens beste dag, og det må være greit. 6
Lileep Skrevet 26. mai 2022 #12835 Skrevet 26. mai 2022 Just now, *blueberry* said: Hvis man ikke er religiøs kan en langtekkelig dag i kirken være nokså slitsomt. Sist jeg var i dåp varte kirkedelen i to timer med hylende unger og masse lovprisning. Ikke alle synes det er verdens beste dag, og det må være greit. Helt enig! Men jeg syns hun kan holde slik for seg selv når hun er en influencer 8 1 2
Gjest tullerikke Skrevet 26. mai 2022 #12836 Skrevet 26. mai 2022 *blueberry* skrev (1 minutt siden): Hvis man ikke er religiøs kan en langtekkelig dag i kirken være nokså slitsomt. Sist jeg var i dåp varte kirkedelen i to timer med hylende unger og masse lovprisning. Ikke alle synes det er verdens beste dag, og det må være greit. Vi er så langt ifra religiøse som det går an å bli, men vi synes uansett ikke alt er så slitsomt som HD da.
*blueberry* Skrevet 26. mai 2022 #12837 Skrevet 26. mai 2022 Lileep skrev (Akkurat nå): Helt enig! Men jeg syns hun kan holde slik for seg selv når hun er en influencer Selvfølgelig trenger man ikke dele alt, jeg er enig. Allikevel trenger man heller ikke å kritisere alt. Ingen tar skade av en sånn liten spøk, verken barnet, følgere, influenceren selv eller annonsører. 2
Lileep Skrevet 26. mai 2022 #12838 Skrevet 26. mai 2022 Just now, *blueberry* said: Selvfølgelig trenger man ikke dele alt, jeg er enig. Allikevel trenger man heller ikke å kritisere alt. Ingen tar skade av en sånn liten spøk, verken barnet, følgere, influenceren selv eller annonsører. Enig i dette også ☺️
Orly Skrevet 26. mai 2022 #12839 Skrevet 26. mai 2022 *blueberry* skrev (52 minutter siden): Hvis man ikke er religiøs kan en langtekkelig dag i kirken være nokså slitsomt. Sist jeg var i dåp varte kirkedelen i to timer med hylende unger og masse lovprisning. Ikke alle synes det er verdens beste dag, og det må være greit. Helt enig
Orly Skrevet 26. mai 2022 #12840 Skrevet 26. mai 2022 tullerikke skrev (57 minutter siden): Der vi har vært har det vært innafor å la ungene herje, så veldig slitsomt er det ikke. For HD er det meste slitsomt da. Men viktig å kritisere alt da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå