Beatbox Skrevet 23. mai 2022 #12801 Skrevet 23. mai 2022 alix skrev (På 21.5.2022 den 11.31): Burde snart spørre henne om hvor den obligatoriske tørkerulldispenseren kommer fra 🙈 Den er jo med på 99 prosent av alle doselfies 😅 Tørkerulldispenseren er med idag også...jiippii....😒 7 2
platypus Skrevet 24. mai 2022 #12802 Skrevet 24. mai 2022 Tanker om podcastepisoden om overspisingslidelse der HD gjester Emilie Nereng/Foodies? Ser den ligger på Podimo nå, men har ikke rukket å høre enda.
*blueberry* Skrevet 24. mai 2022 #12803 Skrevet 24. mai 2022 platypus skrev (19 minutter siden): Tanker om podcastepisoden om overspisingslidelse der HD gjester Emilie Nereng/Foodies? Ser den ligger på Podimo nå, men har ikke rukket å høre enda. Har ikke tilgang til podimo, men verdt å nevne at HD ikke hadde kontaktet ROS før denne episoden (i alle fall ifølge den offentlige tidslinjen) så mye kan være forandret.
Fredrikstad71mod Skrevet 24. mai 2022 #12804 Skrevet 24. mai 2022 Skal prøve noe annet …. Fra siste story på insta ang nettros /spisemønster /dietter osv. Dette er for «oss» som har hatt noen i familie m spiseforstyrrelse eller har/hatt det selv tenker jeg . For meg så virker dette som at hun «endelig» har finnet seg selv etter år m diverse dietter/frisk uten sukker osv som faktisk ikke funker 😅 For det å følge en «diett» går rett vest etter en tid . Få ett normalt kosthold av alt med måte og bevegelse kontra hva en dytter i seg er jo oppskrifta om en vil veie 60 kg eller 80 en kan være frisk og sunn tross tallet på vekta ❤️ 4
tutsi123 Skrevet 24. mai 2022 #12805 Skrevet 24. mai 2022 At hun orker å være offentlig med dette. Hver eneste gang hun tror hun har funnet løsningen så er det rett i media med det. Det er ganske komisk. Det smartest hadde vært å holde kjeft mens hun er til behandling. Gir det "varige" resultater, kan man åpne seg og fortelle... Dette er dømt til å mislykkes som alle de andre løsningene hun har presentert i årenes løp. Trist... 10 7
hvalstad45 Skrevet 24. mai 2022 #12806 Skrevet 24. mai 2022 1 hour ago, tutsi123 said: At hun orker å være offentlig med dette. Hver eneste gang hun tror hun har funnet løsningen så er det rett i media med det. Det er ganske komisk. Det smartest hadde vært å holde kjeft mens hun er til behandling. Gir det "varige" resultater, kan man åpne seg og fortelle... Dette er dømt til å mislykkes som alle de andre løsningene hun har presentert i årenes løp. Trist... Få influencere som frustrerer meg mer enn HD, når hun er SÅ slitsom å bare følge med på, kan jeg bare tenke meg hvordan det er å være henne. Har faktisk helt sluttet å følge henne fordi jeg bare blir gal av den evinnelige runddansen og repetisjonen. 10 1 2
Gjest Finlay Skrevet 25. mai 2022 #12807 Skrevet 25. mai 2022 tutsi123 skrev (11 timer siden): At hun orker å være offentlig med dette. Hver eneste gang hun tror hun har funnet løsningen så er det rett i media med det. Det er ganske komisk. Det smartest hadde vært å holde kjeft mens hun er til behandling. Gir det "varige" resultater, kan man åpne seg og fortelle... Dette er dømt til å mislykkes som alle de andre løsningene hun har presentert i årenes løp. Trist... Synes det er positivt at hun etter alle disse årene erkjenner at det hun lider av faktisk er en spiseforstyrrelse, og tar tak i den. Kan utmerket godt være at dette er løsningen, og terapi blir jo en ny måte for henne å (forhåpentligvis) få kontroll på. Det er noe helt annet enn den evige runddansen med slanking/keto, telling av kalorier og karbohydrater, og "NEI" til det ene og det andre. Dessuten fint at hun informerer om Nettros, at overspisingslidelse blir tatt på alvor som spiseforstyrrelse, og at det er hjelp å få. Hun er også åpen om at terapien er mentalt krevende, og at hun vil vurdere underveis hvor mye hun vil dele. En spennende reise dette, krysser fingrene for at hun ikke hopper av underveis, men holder ut og etterhvert blir frisk.
Gjest tullerikke Skrevet 25. mai 2022 #12808 Skrevet 25. mai 2022 Har hun ingen andre bevegelser å vise fram på reelsene sine🙄 De tre kjolene var dritstygge btw. Hun har da mange andre fine kjoler.
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12809 Skrevet 25. mai 2022 1 hour ago, tullerikke said: Har hun ingen andre bevegelser å vise fram på reelsene sine🙄 De tre kjolene var dritstygge btw. Hun har da mange andre fine kjoler. Har tenkt tanken selv ang bevegelsene.. den voldsomme svingningen på nedre del av kjolen, hendene forran på magen for å lage illusjon av midje og hun står omtrent ikke stille. Er ikke alltid lett å se hvordan kjolen faktisk sitter, eller hvilken fasong den egentlig er! Alle reelsa er også dønn like.. blir kjedelig i lengden 5 1
Sally-Go-Round Skrevet 25. mai 2022 #12810 Skrevet 25. mai 2022 To av dem, den svarte og den siste, er for utringet for dåp, spør du meg. 8 1
MiominMio Skrevet 25. mai 2022 #12811 Skrevet 25. mai 2022 tullerikke skrev (1 time siden): Har hun ingen andre bevegelser å vise fram på reelsene sine🙄 De tre kjolene var dritstygge btw. Hun har da mange andre fine kjoler. Jada konstruktiv tilbakemelding........gir meg overende skal hun tas på bevegelser og nå + at kjolene var "dritstygge" ? Denne tråden blir bare "bedre og bedre" 6
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12812 Skrevet 25. mai 2022 Just now, MiominMio said: Jada konstruktiv tilbakemelding........gir meg overende skal hun tas på bevegelser og nå + at kjolene var "dritstygge" ? Denne tråden blir bare "bedre og bedre" Enig i at «dritstygge» var unødvendig. Men HD selv spør om hvilken hun skal ha på seg. Skal man ikke få lov til å si at ingen er fine? Ang repetering i reels, er det ikke konstruktiv kritikk å si dette? Er det ikke lov å si at det blir veldig gjentagende? At all uroligheten i reelsa gjør det vanskeligere å se plagget i helhet? Mange er så opptatt av å påpeke at hun «tas» for alt.. mener dere virkelig at det ikke er lov å gi noe tilbakemelding til hennes reels annet en ros og hyllest? Med en gang det er noe negativt så kommer strofen «hun skal tas for alt» 6 1
Gjest Finlay Skrevet 25. mai 2022 #12813 Skrevet 25. mai 2022 Sally-Go-Round skrev (37 minutter siden): To av dem, den svarte og den siste, er for utringet for dåp, spør du meg. Tenkte det samme. Synes dessuten svart er en smule for dystert i en vår/sommerdåp, men det er jo en smakssak. Ellers ville ikke jeg heller gått for utringning av typen "halve puppene ute". Men nå har hun altså en vanvittig mengde kjoler, så hun burde i prinsippet ha en som passer, uansett om hun skal i dåp, bryllup, konfirmasjon, bursdag, begravelse osv😅
*blueberry* Skrevet 25. mai 2022 #12814 Skrevet 25. mai 2022 Her kan man virkelig se hvor mye filteret hennes endrer farger. Den gule kjolen ble helt annerledes synes jeg. Den gule kjolen var veldig fin på øverste bilde, men med filteret ble jo gulfargen nesten borte. Ellers når det gjelder overspising og delingen av dette er jeg enig med @Finlay. Synes det er flott at HD har kommet seg videre fra dietter og kan anbefale sine følgere en bedre vei mot tilfriskning. 7
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12815 Skrevet 25. mai 2022 11 minutter siden, *blueberry* said: Her kan man virkelig se hvor mye filteret hennes endrer farger. Den gule kjolen ble helt annerledes synes jeg. Den gule kjolen var veldig fin på øverste bilde, men med filteret ble jo gulfargen nesten borte. Ellers når det gjelder overspising og delingen av dette er jeg enig med @Finlay. Synes det er flott at HD har kommet seg videre fra dietter og kan anbefale sine følgere en bedre vei mot tilfriskning. Oi! Det ble jo to ulike kjoler!!! Er det mulig 🙈 7
Gjest tullerikke Skrevet 25. mai 2022 #12816 Skrevet 25. mai 2022 Er vel ROS hun burde gått for med en gang og ikke all verdens dietter og andre enkle utveier. Rart ikke hun som påstår hun er så flink innen ernæring( og trening) vet det.
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12817 Skrevet 25. mai 2022 3 minutter siden, tullerikke said: Er vel ROS hun burde gått for med en gang og ikke all verdens dietter og andre enkle utveier. Rart ikke hun som påstår hun er så flink innen ernæring( og trening) vet det. Vel.. det er ganske vanlig å måtte modnes når det gjelder psykisk helse. Noen er ikke klar for å innse sin psykiske sykdom på flere år.. det kreves mye å innse sykdom. Sannsynligvis har hun ikke vært klar før nå, og det er ikke noe som bør «kjeftes» på, eller brukes mot henne. Tror det er tøft nok for henne å kanskje innse at dette kunne blitt tatt tak i for veldig mange år siden.. 10 1
Gjest tullerikke Skrevet 25. mai 2022 #12818 Skrevet 25. mai 2022 Lileep skrev (11 minutter siden): Vel.. det er ganske vanlig å måtte modnes når det gjelder psykisk helse. Noen er ikke klar for å innse sin psykiske sykdom på flere år.. det kreves mye å innse sykdom. Sannsynligvis har hun ikke vært klar før nå, og det er ikke noe som bør «kjeftes» på, eller brukes mot henne. Tror det er tøft nok for henne å kanskje innse at dette kunne blitt tatt tak i for veldig mange år siden.. Har hun ikke snakket om ROS før også? At de ikke kunne hjelpe henne, siden hun visste alt fra før.
Lileep Skrevet 25. mai 2022 #12819 Skrevet 25. mai 2022 38 minutter siden, tullerikke said: Har hun ikke snakket om ROS før også? At de ikke kunne hjelpe henne, siden hun visste alt fra før. Det kan hende, men da kan det hende hun ikke var klar for å innse hva problemet egentlig var. 2
Summeer Skrevet 25. mai 2022 #12820 Skrevet 25. mai 2022 De kjolene satt jo virkelig ikke fint. Halve bhen på utsiden og krøllet seg opp i korsryggen fordi mage og rompe ikke fikk plass... og selvom det står hvor de er fra, så skal det vel merkes med reklame? 9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå