Beatbox Skrevet 1. mai 2022 #12501 Skrevet 1. mai 2022 Falsk krupp er kjipe greier...sier hun...men det er visst ikke kjipere enn at fokuset må være på at hun stirrer rett inn i kamera?! Hva skjedde med å se på barnet? Toppen av narsissisme!! 3
Hebi Skrevet 1. mai 2022 #12502 Skrevet 1. mai 2022 Beatbox skrev (2 minutter siden): Falsk krupp er kjipe greier...sier hun...men det er visst ikke kjipere enn at fokuset må være på at hun stirrer rett inn i kamera?! Hva skjedde med å se på barnet? Toppen av narsissisme!! Hvorfor dele det med alle hun ikke kjenner? Hva er vitsen med det? Legg fra deg telefonen å ta vare på datteren din uten at hele verden må vite at hun er syk å stakkars meg som ikke får sove. 🙄🙄 15
Despicable Me Skrevet 1. mai 2022 #12503 Skrevet 1. mai 2022 Hun fikk kanskje ikke den oppmerksomheten hun hadde håpet på når hun begynte å snakke om spiseforstyrrelsen. Psykisk helse er viktig, men måten hun fronter det på med undertøysbilder, umerket reklame og reklame inn i hvert eneste innlegg og sletter alt hun mener er kritikk, gjør at hun ikke får den oppmerksomheten hun vil ha. En annen ting, vil hun få ny operasjon hvis hun blir alvorlig overvektig igjen? 5 4
Beatbox Skrevet 1. mai 2022 #12504 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Despicable Me skrev (11 timer siden): Hun fikk kanskje ikke den oppmerksomheten hun hadde håpet på når hun begynte å snakke om spiseforstyrrelsen. Psykisk helse er viktig, men måten hun fronter det på med undertøysbilder, umerket reklame og reklame inn i hvert eneste innlegg og sletter alt hun mener er kritikk, gjør at hun ikke får den oppmerksomheten hun vil ha. En annen ting, vil hun få ny operasjon hvis hun blir alvorlig overvektig igjen? Du vet...når man vil ha oppmerksomhet for oppmerksomhetens skyld og IKKE fordi det er en såpass viktig og alvorlig sak som spiseforstyrrelser og psykisk helse...da har man røpet seg... Endret 1. mai 2022 av Beatbox 5 1
Sol Rampelyset Skrevet 1. mai 2022 #12505 Skrevet 1. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg og spekulasjoner. Sol, admin.
*blueberry* Skrevet 1. mai 2022 #12506 Skrevet 1. mai 2022 Despicable Me skrev (1 time siden): Hun fikk kanskje ikke den oppmerksomheten hun hadde håpet på når hun begynte å snakke om spiseforstyrrelsen. Psykisk helse er viktig, men måten hun fronter det på med undertøysbilder, umerket reklame og reklame inn i hvert eneste innlegg og sletter alt hun mener er kritikk, gjør at hun ikke får den oppmerksomheten hun vil ha. En annen ting, vil hun få ny operasjon hvis hun blir alvorlig overvektig igjen? Undertøysbilder kan jo trigge en del med samme problematikk. Med den diagnosen hun har (overspisingslidelse) vil hun mest sannsynlig ikke få ny operasjon. Tror ikke hun ønsker det selv heller. Håper opplegget fra ROS hjelper henne.
Lileep Skrevet 1. mai 2022 #12508 Skrevet 1. mai 2022 Jeg lurer oppriktig på hva målet er med alle disse reelsa. Innholdet er omtrent det samme i alle, bare formulert forskjellig. Det som går igjen er ørten ❤️ og hun forteller «deg» at det er helt greit, du er ikke mislykket, helt normalt osv osv. Hva vil hun oppnå? Fungere som coach? Jeg oppfatter det ikke som at hun deler gode verktøy for å bekjempe slike tanker ved å si; det er helt greit. 8
Summeer Skrevet 1. mai 2022 #12509 Skrevet 1. mai 2022 Lurer på hva arbeidsgiver synes om at hun står på dassen på arbeidsplassen og filmer umerket reklame for andre oppdragsgivere.... altså jobber for andre i deres betalte tid.... 14 4
cerruti Skrevet 1. mai 2022 #12510 Skrevet 1. mai 2022 (endret) Lileep skrev (1 time siden): Jeg lurer oppriktig på hva målet er med alle disse reelsa. Innholdet er omtrent det samme i alle, bare formulert forskjellig. Det som går igjen er ørten ❤️ og hun forteller «deg» at det er helt greit, du er ikke mislykket, helt normalt osv osv. Hva vil hun oppnå? Fungere som coach? Jeg oppfatter det ikke som at hun deler gode verktøy for å bekjempe slike tanker ved å si; det er helt greit. Akkurat det samme tenkte jeg. Det går på repeat igjen og igjen - et budskap som er gårsdagens news og som for de fleste er helt selvsagt. Kanskje hun slipper tidsklemma om hun handler istedenfor i det uendelige messe om det samme… Endret 1. mai 2022 av cerruti 6 1
irevin Skrevet 1. mai 2022 #12511 Skrevet 1. mai 2022 Lileep skrev (22 minutter siden): Jeg lurer oppriktig på hva målet er med alle disse reelsa. Innholdet er omtrent det samme i alle, bare formulert forskjellig. Det som går igjen er ørten ❤️ og hun forteller «deg» at det er helt greit, du er ikke mislykket, helt normalt osv osv. Hva vil hun oppnå? Fungere som coach? Jeg oppfatter det ikke som at hun deler gode verktøy for å bekjempe slike tanker ved å si; det er helt greit. Enig. Jeg tror det handler om at hun prøver desperat å fortelle seg selv at «det er helt greit». Hvorfor heller ikke skrive et innlegg som om at «nok en gang gikk jeg for hardt ut hva gjaldt trening og antall økter (hun klarer ikke opprettholde tydeligvis) eller at «jeg har innsett at keto er vanskelig å opprettholde i lengden…». Er VM i unnskyldninger hele tiden og jeg tenker for hennes del at hun burde ta en pause fra SoMe og heller få livet sitt i balanse. Jeg syns hun VAR inspirerende, men nå er det bare sutring over failing av kosthold, detter ut av treningsrutiner, sliten meg her, sliten med der, avsluttet med «og det er helt greit». Men HD, det er ikke «helt greit» - for DEG, det skinner jo hele tiden igjennom og framstår lite troverdig 8 1
Despicable Me Skrevet 1. mai 2022 #12512 Skrevet 1. mai 2022 Summeer skrev (8 timer siden): Lurer på hva arbeidsgiver synes om at hun står på dassen på arbeidsplassen og filmer umerket reklame for andre oppdragsgivere.... altså jobber for andre i deres betalte tid.... Kommenterte det til henne før hun tok permisjon, hun sa at jeg skulle bare slappe av fordi hun ikke hadde betalt lunsj. Hun kunne gjøre som hun ville i pausen sin. Så ble jeg blokkert 😅 4
Orly Skrevet 1. mai 2022 #12513 Skrevet 1. mai 2022 Summeer skrev (9 timer siden): Lurer på hva arbeidsgiver synes om at hun står på dassen på arbeidsplassen og filmer umerket reklame for andre oppdragsgivere.... altså jobber for andre i deres betalte tid.... Akkurat det er vel ikke noe å henge seg opp, jeg har ubetalt pause og hva jeg driver med i min pause legger ikke de seg oppi. Det kan vel også være sånn for hun. 3
Summeer Skrevet 1. mai 2022 #12514 Skrevet 1. mai 2022 Orly skrev (34 minutter siden): Akkurat det er vel ikke noe å henge seg opp, jeg har ubetalt pause og hva jeg driver med i min pause legger ikke de seg oppi. Det kan vel også være sånn for hun. Men å publisere bilder fra arbeidsplassen uten samtykke fra arbeidsgiver er ofte i strid med kontrakten. Og hun tar jo både bilder på toalettet, i garderoben og på pulten sin. Mye pauser på den dama der ass 😂 7 2
Sol Rampelyset Skrevet 1. mai 2022 #12515 Skrevet 1. mai 2022 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin. 1
oatmeal Skrevet 1. mai 2022 #12516 Skrevet 1. mai 2022 Lill skrev (På 30.4.2022 den 21.09): Denne dama er virkelig ikke sann! Mer ræva merket reklame og lite forbrukervennlige holdninger skal man lete lenge etter. Den teksten til umerket reklame? Jeg blir kvalm. I tillegg er merkingen på IG story ikke i henhold til hvordan det skal gjøres, og jeg er møkklei at folk blir lurt til å klikke på link slik at det plantes cookies når du sjekker hvem firma er.Hun lurer følgerne sine for cash. Shady! «Det skal alltid fremgå av innlegget ditt hvem du reklamerer for. Det er tilstrekkelig at dette blir omtalt i innlegget eller at det går tydelig frem ut fra sammenhengen, f. eks. i tilfeller hvor det er åpenbart hvilken annonsør som omtales i reklamen. https://www.forbrukertilsynet.no/lov-og-rett/veiledninger-og-retningslinjer/veiledning-reklame-some Før du slenger rundt deg med hat og usannheter så burde du kanskje sjekke hva annonselenke betyr. I dette tilfellet reklamerer ikke Helene for, eller har et samarbeid noen som helst. Annonselenke betyr at man har kjøpt plagget selv, men hvis man har en avtale med et firma som driver med affiliate så kan man legge ut en annonselenke og så tjene noen kroner på at følgerne klikker seg inn. Man trenger ikke å merke det med reklame, og man trenger ikke å merke hver gang man bruker plagget. Så før du anklager folk for noe, pass på at du har riktig fakta. 2
Gjest CecilieX Skrevet 1. mai 2022 #12517 Skrevet 1. mai 2022 Summeer skrev (10 timer siden): Lurer på hva arbeidsgiver synes om at hun står på dassen på arbeidsplassen og filmer umerket reklame for andre oppdragsgivere.... altså jobber for andre i deres betalte tid.... Summeer skrev (49 minutter siden): Men å publisere bilder fra arbeidsplassen uten samtykke fra arbeidsgiver er ofte i strid med kontrakten. Og hun tar jo både bilder på toalettet, i garderoben og på pulten sin. Mye pauser på den dama der ass 😂 Med mindre du kjenner til innholdet i HD sin arbeidskontrakt så har du jo ikke noe grunnlag for å hevde at hun bryter den. Hun har holdt på med dette lenge og enda ikke mistet jobben, så ting tyder på at det er innafor i den bedriften. Du går langt i å antyde at hun er en dårlig arbeidstaker og det synes jeg er drøyt.
Cappuccino Skrevet 1. mai 2022 #12518 Skrevet 1. mai 2022 oatmeal skrev (17 minutter siden): Før du slenger rundt deg med hat og usannheter så burde du kanskje sjekke hva annonselenke betyr. I dette tilfellet reklamerer ikke Helene for, eller har et samarbeid noen som helst. Annonselenke betyr at man har kjøpt plagget selv, men hvis man har en avtale med et firma som driver med affiliate så kan man legge ut en annonselenke og så tjene noen kroner på at følgerne klikker seg inn. Man trenger ikke å merke det med reklame, og man trenger ikke å merke hver gang man bruker plagget. Så før du anklager folk for noe, pass på at du har riktig fakta. Virkelig? Fra Forbrukertilsynet: Du bruker annonselenker som gir deg betalt f. eks. per klikk eller kjøp. All eksponering eller omtale av butikken eller ytelsen du lenker til, på en måte som kan gi mer trafikk til lenkene du legger ut, er da også reklame. 4 4
Fabiola Skrevet 1. mai 2022 #12519 Skrevet 1. mai 2022 CecilieX skrev (11 minutter siden): Med mindre du kjenner til innholdet i HD sin arbeidskontrakt så har du jo ikke noe grunnlag for å hevde at hun bryter den. Hun har holdt på med dette lenge og enda ikke mistet jobben, så ting tyder på at det er innafor i den bedriften. Du går langt i å antyde at hun er en dårlig arbeidstaker og det synes jeg er drøyt. HD skifter jo jobb oftere enn andre går ut med søpla? 7 1 6
Gjest Kattedama Skrevet 1. mai 2022 #12520 Skrevet 1. mai 2022 (endret) oatmeal skrev (36 minutter siden): Før du slenger rundt deg med hat og usannheter så burde du kanskje sjekke hva annonselenke betyr. I dette tilfellet reklamerer ikke Helene for, eller har et samarbeid noen som helst. Annonselenke betyr at man har kjøpt plagget selv, men hvis man har en avtale med et firma som driver med affiliate så kan man legge ut en annonselenke og så tjene noen kroner på at følgerne klikker seg inn. Man trenger ikke å merke det med reklame, og man trenger ikke å merke hver gang man bruker plagget. Så før du anklager folk for noe, pass på at du har riktig fakta. Hat? Er du seriøs? Det er er et firma som tjener penger på shady merking av reklame. Det er vel strengt tatt du som bør sjekke fakta. Jeg har ikke klikket meg på linken, da jeg ikke vil ha cookies plantet på min PC. Men er det Ellos hun reklamerer for? Du bruker annonselenker som gir deg betalt f. eks. per klikk eller kjøp. All eksponering eller omtale av butikken eller ytelsen du lenker til, på en måte som kan gi mer trafikk til lenkene du legger ut, er da også reklame . Når man skal merke reklame er andre ord og fraser, som for eksempel «i samarbeid med», «konkurranse», «anbefaling for», og «affiliatelenker» forklarer ikke at innlegget er reklame. Ved å bruke slike eller andre ord som ikke er like tydelige som «annonse» eller «reklame» som merking risikerer du å bryte loven. Det samme gjelder dersom du merker selve innlegget med «annonselenker». Endret 1. mai 2022 av Lill :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå