cerruti Skrevet 18. april 2022 #12381 Skrevet 18. april 2022 irevin skrev (42 minutter siden): Vet ikke om det er innafor å spørre om det her, da får admin bare slette innlegget. De siste reelen av BARA så syns jeg den blå kjolen var fin. Faktisk slik at den vil jeg ha. Men jeg blir usikker på str., - for hva slags str er egentlig HD til dere som ser henne «live» ? Har bestilt tidligere, utifra at jeg sammenlignet meg med henne, men det jeg bestilte syns jeg ble for lite til meg🙈🙈 Tipper 42/44.
Hebi Skrevet 18. april 2022 #12382 Skrevet 18. april 2022 cerruti skrev (1 minutt siden): Tipper 42/44. Hun bruker 48/50 i strømpebukser. Som hun selv viste frem på instastory. Kan vær overdelene er mindre. L/XL kanskje? 1
**Marshmallow** Skrevet 18. april 2022 #12383 Skrevet 18. april 2022 4 minutter siden, cerruti said: Tipper 42/44. Beklager men hun er større enn 42/44.. 22 1
Birdo Skrevet 18. april 2022 #12384 Skrevet 18. april 2022 irevin skrev (55 minutter siden): Vet ikke om det er innafor å spørre om det her, da får admin bare slette innlegget. De siste reelen av BARA så syns jeg den blå kjolen var fin. Faktisk slik at den vil jeg ha. Men jeg blir usikker på str., - for hva slags str er egentlig HD til dere som ser henne «live» ? Har bestilt tidligere, utifra at jeg sammenlignet meg med henne, men det jeg bestilte syns jeg ble for lite til meg🙈🙈 Om du virkelig lurer på det, så er det faktisk bare å gå inn her og sjekke; https://no.barasportswear.com/pages/size-guide. Virker mer som fisking etter å diskutere kropp. 8
irevin Skrevet 18. april 2022 #12385 Skrevet 18. april 2022 Birdo skrev (18 minutter siden): Om du virkelig lurer på det, så er det faktisk bare å gå inn her og sjekke; https://no.barasportswear.com/pages/size-guide. Virker mer som fisking etter å diskutere kropp. Det var ikke det som var min intensjon, men jeg finner ikke guide hva gjelder kjole. 1
Cappuccino Skrevet 18. april 2022 #12386 Skrevet 18. april 2022 Birdo skrev (13 minutter siden): Om du virkelig lurer på det, så er det faktisk bare å gå inn her og sjekke; https://no.barasportswear.com/pages/size-guide. Virker mer som fisking etter å diskutere kropp. Veldig merkelig å insinuere at andres motiv er å diskutere kropp. Det er da helt normalt og lure på hvilken str. andre bruker i klær man ser på dem hvis man selv har en kropp i omtrent samme str. Gjør det selv når jeg nettshopper. Selv om Bara har en str.guide, så er det faktisk ikke alle klærne der som har lik passform. Til @irevin jeg vil tro at du fort bør ha XXL i den kjolen ut fra min erfaring. Men det kommer litt an på din kroppsfasong og hvor tight du vil ha den. Vet jo ikke hvilken str. Helene har i kjolen, men erfaringsmessig er de litt små i str. Og det sier jo forsåvidt Helene også. Er du usikker ta kontakt med kundeservice, de bruker å svare fort. 8 1
irevin Skrevet 18. april 2022 #12387 Skrevet 18. april 2022 (endret) Cappuccino skrev (18 minutter siden): Veldig merkelig å insinuere at andres motiv er å diskutere kropp. Det er da helt normalt og lure på hvilken str. andre bruker i klær man ser på dem hvis man selv har en kropp i omtrent samme str. Gjør det selv når jeg nettshopper. Selv om Bara har en str.guide, så er det faktisk ikke alle klærne der som har lik passform. Til @irevin jeg vil tro at du fort bør ha XXL i den kjolen ut fra min erfaring. Men det kommer litt an på din kroppsfasong og hvor tight du vil ha den. Vet jo ikke hvilken str. Helene har i kjolen, men erfaringsmessig er de litt små i str. Og det sier jo forsåvidt Helene også. Er du usikker ta kontakt med kundeservice, de bruker å svare fort. Takk for svar. Jeg er 164 høy og tror jeg har sånn «tåelig» lik HD sine former. Kundeservice kan jeg jo kontakte, det hadde jeg ikke tenkt på engang…🙈🙈Så takk! Endret 18. april 2022 av irevin
Cappuccino Skrevet 18. april 2022 #12388 Skrevet 18. april 2022 irevin skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Jeg er 164 høy og tror jeg har sånn «tåelig» lik HD sine former. Kan tenkes at XL holder, men noe mindre tror jeg kanskje ikke jeg ville gått for. 1
Hebi Skrevet 18. april 2022 #12389 Skrevet 18. april 2022 Igjen stemmer ikke fargene overens med nettsiden. Lette etter blå kjole som hun har på seg men fann bare grønn. Hva med å slutte å endre fargene på plagget man reklamerer for? 19 3
irevin Skrevet 18. april 2022 #12390 Skrevet 18. april 2022 Hebi skrev (27 minutter siden): Igjen stemmer ikke fargene overens med nettsiden. Lette etter blå kjole som hun har på seg men fann bare grønn. Hva med å slutte å endre fargene på plagget man reklamerer for? Oi, det var bra du sa, for det var fargen jeg falt for, den blå. Grønn vil jeg jo ikke ha. 1
BuffyTheVampire Skrevet 18. april 2022 #12391 Skrevet 18. april 2022 *blueberry* skrev (5 timer siden): De legemidlene som er på markedet har lignende (mildere) effekt som operasjonen hun har tatt. Hun vil nok ikke få mer ekstra nytte av de siden hun fortsatt har noe effekt av operasjonen og klarer å bli mett av mindre porsjoner. Ah, det tenkte jeg ikke på. Kan lite om slike operasjoner. Men hvis det har lignende effekt er det vel lite vitsa ja.
Laia Skrevet 19. april 2022 #12392 Skrevet 19. april 2022 Hebi skrev (6 timer siden): Igjen stemmer ikke fargene overens med nettsiden. Lette etter blå kjole som hun har på seg men fann bare grønn. Hva med å slutte å endre fargene på plagget man reklamerer for? For en dårlig jobb hun gjør for oppdragsgiver. Veldig merkelig om de er fornøyd med at fargen fordreies på den måten. For øvrig synes jeg det er bra at hun ikke oppgir størrelse hun bruker, men heller opplyser om plagget er normalt, stort eller lite ift størrelse. Noe hun gjør i denne annonsen. Dette er helt i tråd med Vær Varsom plakaten, og man kan også finne mer informasjon i størrelsesguide eller kontakte kundeservice. 10
¤flicka¤ Skrevet 19. april 2022 #12393 Skrevet 19. april 2022 Laia skrev (56 minutter siden): For øvrig synes jeg det er bra at hun ikke oppgir størrelse hun bruker, men heller opplyser om plagget er normalt, stort eller lite ift størrelse. Noe hun gjør i denne annonsen. Dette er helt i tråd med Vær Varsom plakaten, og man kan også finne mer informasjon i størrelsesguide eller kontakte kundeservice. Helt enig i at dette er bra. Det fordrer dog at vedkommende som gjør dette selv har et realistisk syn på sin egen størrelse. Hvis ikke kan det fort hende at «liten i størrelsen» kun betyr vedkommende har valgt en størrelse eller to mindre enn h*b egentlig burde. Sånn sett synes jeg det kan være vanskelig å stole på bl.a. Helene når det kommer til slike ting, fordi hun har en tendens til å foretrekke veldig trange (for små) klær (i mine øyne). Det er jo litt dumt når hun skal være influencer og er avhengig av tillit. 10
Maskopi Skrevet 19. april 2022 #12394 Skrevet 19. april 2022 Hebi skrev (8 timer siden): Igjen stemmer ikke fargene overens med nettsiden. Lette etter blå kjole som hun har på seg men fann bare grønn. Hva med å slutte å endre fargene på plagget man reklamerer for? Lurer på hva Bara, som betaler henne for å reklamere, tenker om dette? 4
Fredrikstad71mod Skrevet 19. april 2022 #12395 Skrevet 19. april 2022 (endret) irevin skrev (8 timer siden): Oi, det var bra du sa, for det var fargen jeg falt for, den blå. Grønn vil jeg jo ikke ha. Står at den er Blå på siden Endret 19. april 2022 av Fredrikstad71mod 1
Lileep Skrevet 19. april 2022 #12396 Skrevet 19. april 2022 (endret) 3 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Står at den er Blå på siden Det finnes jo veldig mange varianter av blå. Og den kjolen er mer blågrønn enn den klare blåfargen HD har redigert den til å bli. Heldigvis kan man jo se den ekte fargen på Bara sin hjemmeside, så da vet man hva som kommer i posten. Men at HD kan drive med så ekstrem redigering at fargen er total annerledes, er helt utrolig. Hun opplyser heller ikke om at fargen avviker i den grad den gjør Endret 19. april 2022 av Lileep 8
Fredrikstad71mod Skrevet 19. april 2022 #12397 Skrevet 19. april 2022 Lileep skrev (4 minutter siden): Det finnes jo veldig mange varianter av blå. Og den kjolen er mer blågrønn enn den klare blåfargen HD har redigert den til å bli. Heldigvis kan man jo se den ekte fargen på Bara sin hjemmeside, så da vet man hva som kommer i posten. Men at HD kan drive med så ekstrem redigering at fargen er total annerledes, er helt utrolig. Hun opplyser heller ikke om at fargen avviker i den grad den gjør Enig der selv ville jeg hatt den blå fargen som HD viser enn på Bara sin side . Så skjønner ikke Bara som synes det er greit at infulensere endrer fargen på plagg . Må jo bli en del returer og skuffa kunder 😬 4
Lileep Skrevet 19. april 2022 #12398 Skrevet 19. april 2022 9 minutter siden, Fredrikstad71mod said: Enig der selv ville jeg hatt den blå fargen som HD viser enn på Bara sin side . Så skjønner ikke Bara som synes det er greit at infulensere endrer fargen på plagg . Må jo bli en del returer og skuffa kunder 😬 Ja jeg likte også best fargen på hennes video, så ble litt skuffa når jeg så fargen på Bara sin side. Jaja, var utsolgt uansett 🤪 2
Laia Skrevet 19. april 2022 #12399 Skrevet 19. april 2022 ¤flicka¤ skrev (3 timer siden): Helt enig i at dette er bra. Det fordrer dog at vedkommende som gjør dette selv har et realistisk syn på sin egen størrelse. Hvis ikke kan det fort hende at «liten i størrelsen» kun betyr vedkommende har valgt en størrelse eller to mindre enn h*b egentlig burde. Sånn sett synes jeg det kan være vanskelig å stole på bl.a. Helene når det kommer til slike ting, fordi hun har en tendens til å foretrekke veldig trange (for små) klær (i mine øyne). Det er jo litt dumt når hun skal være influencer og er avhengig av tillit. Det er et poeng og enig med deg at det lett kan påvirkes subjektivt av influenseren som viser klærne. 1
Caroline1986 Skrevet 19. april 2022 #12400 Skrevet 19. april 2022 Hun har svart på kommentar om fargen nå, om at den heller litt mot grønn og heter teal
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå