Elisiaflisa Skrevet 7. april 2022 #12141 Skrevet 7. april 2022 Bra innlegg ja, men HVORFOR sitte i genser og truse? Ikke intr i å se rett i glufsa… 16 1 2
Sozzen Skrevet 7. april 2022 #12142 Skrevet 7. april 2022 Det er så typisk at når noe er diskutert her på forumet så kommer det et innlegg om akkurat det vi prater om. Nå har flere her gitt uttrykk for at de skulle ønske hun bare kunne være ærlig om at hun ikke er fornøyd osv og da kom det innlegget jeg har ventet på. Et innlegg som starter med at nå skal hun være ærlig med oss.. Veldig fint at hun skriver det men det skinner igjennom at hun leser her inne og innleggene blir deretter. 13 1 1
*blueberry* Skrevet 7. april 2022 #12143 Skrevet 7. april 2022 (endret) Sozzen skrev (8 minutter siden): Det er så typisk at når noe er diskutert her på forumet så kommer det et innlegg om akkurat det vi prater om. Nå har flere her gitt uttrykk for at de skulle ønske hun bare kunne være ærlig om at hun ikke er fornøyd osv og da kom det innlegget jeg har ventet på. Et innlegg som starter med at nå skal hun være ærlig med oss.. Veldig fint at hun skriver det men det skinner igjennom at hun leser her inne og innleggene blir deretter. Men da er det flott når hun tar tilbakemelding da 🤗. Dagens innlegg var fint, det føltes ekte og hun skal ha cred for det. Da kan kritikken om hva hun ønsker vs hva hun sier ta en pause fordi vi ser nå at hovedproblemet hennes i den settingen er at følelser og fornuft ikke henger helt sammen. Endret 7. april 2022 av *blueberry* 6
Beatbox Skrevet 7. april 2022 #12144 Skrevet 7. april 2022 Elisiaflisa skrev (21 minutter siden): Bra innlegg ja, men HVORFOR sitte i genser og truse? Ikke intr i å se rett i glufsa… Det at hun ALLTID sitter lettkledd når det gjelder såpass seriøse innlegg dreper innholdet....Du hadde fremstått som så mye mer seriøs og ærlig hadde du kledd på deg HD!! Hva er det som får deg til å tro at folk er interessert i å se *rett hjem* når du snakker om noe så alvorlig som tanker/følelser når det gjelder din spiseforstyrrelse? 19 1 3
Gjest Kattedama Skrevet 7. april 2022 #12145 Skrevet 7. april 2022 Beatbox skrev (1 minutt siden): Det at hun ALLTID sitter lettkledd når det gjelder såpass seriøse innlegg dreper innholdet....Du hadde fremstått som så mye mer seriøs og ærlig hadde du kledd på deg HD!! Hva er det som får deg til å tro at folk er interessert i å se *rett hjem* når du snakker om noe så alvorlig som tanker/følelser når det gjelder din spiseforstyrrelse? Eller hvordan det å være såpass avkledd på et bilde med en såpass alvorlig problematikk adder opp med bilde og tekst? Tenker hun at hvis jeg sitter her i trusa så vil budskapet skinne bedre igjennom??
Sally-Go-Round Skrevet 7. april 2022 #12146 Skrevet 7. april 2022 Fint og ærlig innlegg i dag. Det jeg savner er at HD avslutter med «hvis du har det som meg kan det hende du trenger hjelp. Det er ingen skam i å trenge hjelp». 5 2
Beatbox Skrevet 7. april 2022 #12147 Skrevet 7. april 2022 (endret) Lill skrev (40 minutter siden): Eller hvordan det å være såpass avkledd på et bilde med en såpass alvorlig problematikk adder opp med bilde og tekst? Tenker hun at hvis jeg sitter her i trusa så vil budskapet skinne bedre igjennom?? Da bommer hun skikkelig mener jeg....for jeg personlig klarer ikke å ta det innlegget seriøst. Pga fremstillingen av henne selv..lettkledd med fokus på underlivet...og mtp hennes avslappede forhold til det å være ærlig....beklager men det kommer litt vel ofte innlegg basert på det som diskuteres her. Endret 7. april 2022 av Beatbox 11 1 1
*blueberry* Skrevet 7. april 2022 #12148 Skrevet 7. april 2022 Sally-Go-Round skrev (1 minutt siden): Fint og ærlig innlegg i dag. Det jeg savner er at HD avslutter med «hvis du har det som meg kan det hende du trenger hjelp. Det er ingen skam i å trenge hjelp». Ja det hadde vært fint, men sikkert lett å glemme når man skal skrive noe vanskelig. Kanskje hun legger det til ❤️
cerruti Skrevet 7. april 2022 #12149 Skrevet 7. april 2022 *blueberry* skrev (13 minutter siden): Men da er det flott når hun tar tilbakemelding da 🤗. Dagens innlegg var fint, det føltes ekte og hun skal ha cred for det. Da kan kritikken om hva hun ønsker vs hva hun sier ta en pause fordi vi ser nå at hovedproblemet hennes i den settingen er at følelser og fornuft ikke henger helt sammen. Jeg ser ikke noe nytt med det. Det er som det alltid har vært. Hun er ikke fornøyd med utseendet og all snakk om hvor fornøyd hun er, har alltid vært spill for galleriet. Utseendefokuset nådde nye høyder når selv babyhodet ble barbert i håp om tykt hår i framtiden. Hun snakker om en spiseforstyrrelse. En spiseforstyrrelse som prøves behandlet helt feilaktig med slankeoperasjon og strengt ketokosthold. Jeg avfølger. 15 1
Pantoten Skrevet 7. april 2022 #12150 Skrevet 7. april 2022 cerruti skrev (22 timer siden): Hun støtter Fynkygine sitt utsagn om at kvinnekroppen endres veldig med graviditet og at det er lov å ikke like det. Men lite endrer kroppen så mye som 60 kg vektnedgang et par ganger inkludert en slankeoperasjon. Hun gikk jo nesten ikke opp i graviditeten. Jeg synes det derfor er rart å snakke så mye om at graviditeten har endret så mye. Kanskje det er et narrativ som er lettere å forholde seg til. Husk at kroppslige endringer ikke bare er visuelle Kanskje hun sliter med andre plager etter svangerskap og fødsel som ikke synes utenpå og som kanskje ikke er så lette å være åpen om. 3
cerruti Skrevet 7. april 2022 #12151 Skrevet 7. april 2022 Pantoten skrev (Akkurat nå): Husk at kroppslige endringer ikke bare er visuelle Kanskje hun sliter med andre plager etter svangerskap og fødsel som ikke synes utenpå og som kanskje ikke er så lette å være åpen om. Ja, men det var vel ikke de Funkygine skrev om? Sliter hun med det, bør hun i hvert fall slutte å få andre til å kjøpe udokumentert behandling, som hun visstnok har fått god hjelp av selv, og snarest søke medisinsk, dokumentert hjelp. 9
Gjest Fett nok Skrevet 7. april 2022 #12152 Skrevet 7. april 2022 Nei for en bombe at når hun faktisk gjorde det hun har blitt kritisert i årevis i denne tråden og andre tråder for å ikke gjøre, så var det feil også
*blueberry* Skrevet 7. april 2022 #12153 Skrevet 7. april 2022 Fett nok skrev (2 minutter siden): Nei for en bombe at når hun faktisk gjorde det hun har blitt kritisert i årevis i denne tråden og andre tråder for å ikke gjøre, så var det feil også Du ser vel at tilbakemeldingene er forskjellige. Flere synes det var fint 🤗 3
Pantoten Skrevet 7. april 2022 #12154 Skrevet 7. april 2022 cerruti skrev (Akkurat nå): Ja, men det var vel ikke de Funkygine skrev om? Sliter hun med det, bør hun i hvert fall slutte å få andre til å kjøpe udokumentert behandling, som hun visstnok har fått god hjelp av selv, og snarest søke medisinsk, dokumentert hjelp. Jeg har ikke fått med meg de omtalte innleggene så beklager, det kan godt hende at Funkygine skrev kun om utseendet. Ville bare si at postpartumkroppen er mer enn utseende. Jeg og mange andre har varige plager etter svangerskap som ikke synes utenpå og som er vanskelige å akseptere at man må leve med. Jeg sliter med rygg/bekken, for andre er det underlivet eller magemusklene eller annet. Ellers enig 1
Gjest Kattedama Skrevet 7. april 2022 #12155 Skrevet 7. april 2022 Fett nok skrev (24 minutter siden): Nei for en bombe at når hun faktisk gjorde det hun har blitt kritisert i årevis i denne tråden og andre tråder for å ikke gjøre, så var det feil også Har noen bedt henne om å ta bilde av seg selv i undertøyet?
Sally-Go-Round Skrevet 7. april 2022 #12156 Skrevet 7. april 2022 cerruti skrev (52 minutter siden): Jeg ser ikke noe nytt med det. Det er som det alltid har vært. Hun er ikke fornøyd med utseendet og all snakk om hvor fornøyd hun er, har alltid vært spill for galleriet. Utseendefokuset nådde nye høyder når selv babyhodet ble barbert i håp om tykt hår i framtiden. Hun snakker om en spiseforstyrrelse. En spiseforstyrrelse som prøves behandlet helt feilaktig med slankeoperasjon og strengt ketokosthold. Jeg avfølger. Enig i dette. Spiseforstyrrelse er ikke forenelig med diett. Hun burde ikke reklamere for Keto. 11 1
Gjest CecilieX Skrevet 7. april 2022 #12157 Skrevet 7. april 2022 *blueberry* skrev (1 time siden): Du ser vel at tilbakemeldingene er forskjellige. Flere synes det var fint 🤗 Det er nok ønsketenking. Av de faste kritikerne er det bare du som er positiv. Resten finner feil ved også dette. For å snu på det: Det må være lov å si at det blir vanskelig å ta kritikere seriøst når man selv ikke etter et slikt innlegg greier å vise litt romslighet.
*blueberry* Skrevet 7. april 2022 #12158 Skrevet 7. april 2022 CecilieX skrev (7 minutter siden): Det er nok ønsketenking. Av de faste kritikerne er det bare du som er positiv. Resten finner feil ved også dette. For å snu på det: Det må være lov å si at det blir vanskelig å ta kritikere seriøst når man selv ikke etter et slikt innlegg greier å vise litt romslighet. Se bakover så ser du flere enn meg ☺️. Hovedandelen av de som kritiserer kritiserer ikke innholdet/ skriften, men liker det samtidig som de kritiserer bildet for kroppsfokus, det synes jeg er innafor (ikke alt jeg er enig i, men forstår hvorfor det reageres litt på bildevalget). 4
Lileep Skrevet 7. april 2022 #12159 Skrevet 7. april 2022 9 minutter siden, CecilieX said: Det er nok ønsketenking. Av de faste kritikerne er det bare du som er positiv. Resten finner feil ved også dette. For å snu på det: Det må være lov å si at det blir vanskelig å ta kritikere seriøst når man selv ikke etter et slikt innlegg greier å vise litt romslighet. Vel, jeg har enda ikke kommentert siste greiene, og har vært positiv til flere ting ! Så du bør være forsiktig med å dra alle under samme kategori 10
Gjest Kattedama Skrevet 7. april 2022 #12160 Skrevet 7. april 2022 *blueberry* skrev (2 minutter siden): Se bakover så ser du flere enn meg ☺️. Hovedandelen av de som kritiserer kritiserer ikke innholdet/ skriften, men liker det samtidig som de kritiserer bildet for kroppsfokus, det synes jeg er innafor (ikke alt jeg er enig i, men forstår hvorfor det reageres litt på bildevalget). ☝🏼👏🏻
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå