Gå til innhold

Helene Drage

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lileep skrev (Akkurat nå):

Jeg syns bare hun bør formulere seg annerledes i annonsene sine! Hun er veldig ofte svart hvitt! Jeg vet det finnes noen som ikke har effekt av ulike øvelser osv, det var ikke poenget mitt å late som de ikke finnes! Poenget mitt er at det finnes flere muligheter for å få hjelp før man må ut med masse penger! Men jeg skjønner jo at hun vil selge sin sponsor som eneste mulighet som hjelper! 

Ja, absolutt. Nybakte mødre er en ekstra sårbar gruppe, synes i likhet med deg at man har et ansvar for hvordan man formidler ting. Underlivsproblemer er så intime og, for mange, skambelagte. Det er et ømfintlig tema.

Du trenger ikke å rope btw, det var ikke meningen å ta deg eller noe :) Ville bare si at det ER et problem som mange har og som de ofte får for dårlig helsehjelp til. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Pantoten said:

Ja, absolutt. Nybakte mødre er en ekstra sårbar gruppe, synes i likhet med deg at man har et ansvar for hvordan man formidler ting. Underlivsproblemer er så intime og, for mange, skambelagte. Det er et ømfintlig tema.

Du trenger ikke å rope btw, det var ikke meningen å ta deg eller noe :) Ville bare si at det ER et problem som mange har og som de ofte får for dårlig helsehjelp til. 

Hva mener du med å rope? Jeg har ingenting imot at du ga meg et veldig godt svar ☺️ Jeg ville bare få frem at jeg ikke mener å tråkke/late som de som sliter ikke finnes ☺️ For det var ikke meningen hvis det ble oppfattet sånn! 

Edit🙈ser jeg har visst et overforbruk av utropstegn! Har ikke tenkt på at det kan virke inn på hvordan man leser. Skal prøve å moderere bruken videre. 

Endret av Lileep
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Lileep skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med å rope? Jeg har ingenting imot at du ga meg et veldig godt svar ☺️ Jeg ville bare få frem at jeg ikke mener å tråkke/late som de som sliter ikke finnes ☺️ For det var ikke meningen hvis det ble oppfattet sånn! 

Du brukte så mange utropstegn 🙈 Men my bad, vi er enige :)

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Pantoten said:

Du brukte så mange utropstegn 🙈 Men my bad, vi er enige :)

Haha, ja jeg så det. Skal skjerpe meg der, så takk for at du gjorde meg oppmerksom på det 😀

Endret av Lileep
  • Hjerte 2
Skrevet

Hun blir hyllet av Transcom på insta i dag sammen med flere andre pga kvinnedagen. Da var ikke det noe hemmelighet lenger😅

Gjest Kattedama
Skrevet
Pantoten skrev (6 timer siden):

Synes absolutt at det er fint og riktig å sette fokus på slik problematikk på kvinnedagen, det er en betydelig gruppe kvinner som lever med slike plager og det har ofte stor innvirkning på livskvalitet og -utfoldelse. Mange blir redde for å trene og bevege seg som de gjorde før, i frykt for lekkasje og å gjøre fremfalllsproblemet verre. Synes det er tøft om hun står fram med å ha slike plager. Når det er sagt, så er jeg enig i at det er usmakelig å benytte anledningen til å reklamere. 

Jeg er enig med deg at det er viktig å fokusere på kvinnehelse, men å bruke kvinnedagen som en salgspitch  er bare forkastelig. Så der er vi enige. 

Gjest Kattedama
Skrevet (endret)
mumrikk1 skrev (4 timer siden):

Hun blir hyllet av Transcom på insta i dag sammen med flere andre pga kvinnedagen. Da var ikke det noe hemmelighet lenger😅

Endret av Lill :)
Skrevet
mumrikk1 skrev (3 timer siden):

Hun blir hyllet av på insta i dag sammen med flere andre pga kvinnedagen. Da var ikke det noe hemmelighet lenger😅

Når hun har sagt tydelig at hun ikke er interessert i at alle skal vite hvor hun jobber - hvorfor «oute» det her?🙄 Hvor mange følger den bedriften liksom?

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Birdo skrev (1 time siden):

Når hun har sagt tydelig at hun ikke er interessert i at alle skal vite hvor hun jobber - hvorfor «oute» det her?🙄 Hvor mange følger den bedriften liksom?

Men med selfier fra dass og filming av lokalet har det jo ikke akkurat vært vanskelig å finne ut av heller da for de som ønsker det....

• Liker 10
Skrevet
Summeer skrev (48 minutter siden):

Men med selfier fra dass og filming av lokalet har det jo ikke akkurat vært vanskelig å finne ut av heller da for de som ønsker det....

Da er man sær.. Hadde aldri i livet gjettet det utifra bilder innenfra. Men uansett unødvendig. 

• Liker 3
Skrevet
Summeer skrev (1 time siden):

Her går kvalitetskritikken av en betydelig influencer sin vante gang, med andre ord.

• Liker 10
Gjest Kattedama
Skrevet
Aricia skrev (31 minutter siden):

Her går kvalitetskritikken av en betydelig influencer sin vante gang, med andre ord.

Betydelig er vel å dra det litt langt. Ikke noe mer kvalitet i tråden du frekventerer, for å si det mildt.

Skrevet

Jeg ble nysgjerrig på dette hypopressiv treningsopplegget som hun selger, og søkte litt. HD informerer jo som vanlig veldig lite om hva det går ut på! Hun nevner hva det kan hjelpe med, men minimalt om hva treningen går ut på! 
Det første som kommer opp når jeg leser om dette er at man alltid skal starte denne type trening med en sertifisert instruktør som kan veilede og hjelpe til. Små detaljer på må plass for å kunne utføre øvelsene riktig, noe man ikke kan lære via YouTube eller andre nettsider! Dette er viktig informasjon å få med syns nå jeg! 

Har hun nevnt noe om hva treningen går ut på? At det hovedsaklig går på pusteteknikk, og at alle øvelsene utføres ved å holde pusten og bruke muskulaturen i bekkenet? Dette er også nytting info å ha med! 

Jeg har nevnt det før, og sier det igjen. Hun har null peiling på hva hun prøver å selge! 

• Liker 13
Gjest Kattedama
Skrevet
Lileep skrev (12 minutter siden):

Jeg ble nysgjerrig på dette hypopressiv treningsopplegget som hun selger, og søkte litt. HD informerer jo som vanlig veldig lite om hva det går ut på! Hun nevner hva det kan hjelpe med, men minimalt om hva treningen går ut på! 
Det første som kommer opp når jeg leser om dette er at man alltid skal starte denne type trening med en sertifisert instruktør som kan veilede og hjelpe til. Små detaljer på må plass for å kunne utføre øvelsene riktig, noe man ikke kan lære via YouTube eller andre nettsider! Dette er viktig informasjon å få med syns nå jeg! 

Har hun nevnt noe om hva treningen går ut på? At det hovedsaklig går på pusteteknikk, og at alle øvelsene utføres ved å holde pusten og bruke muskulaturen i bekkenet? Dette er også nytting info å ha med! 

Jeg har nevnt det før, og sier det igjen. Hun har null peiling på hva hun prøver å selge! 

Hypropressiv trening er en metode uten forankring i forskningsmateriale. Det er like seriøst som andre ikke sertifiserte program som selges innenfor helse. Det skal også sies at når det gjelder delte magemuskler og problemer med lekkasje, så er det i mange tilfeller bare operasjoner som hjelper. Dette er tydeligvis nok et reklameprosjekt for HD, uten å informerer om at man bør oppsøke helsepersonell for å få riktig vurdering. Isteden så snakker hun ned fastlegen for å snakke opp det hun reklamerer for. I kjent stil 

Skrevet

Størrelsen på magen? Ikke plaget før? Hva med «drømt om flat mage hele livet». 

• Liker 16
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
cerruti skrev (18 minutter siden):

Størrelsen på magen? Ikke plaget før? Hva med «drømt om flat mage hele livet». 

Vet ikke om noen som snakker med flere tunger enn HD.. ja idag, nei imorgen og kanskje dagen derpå..

Endret av Beatbox
  • Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

«Inne i en dårlig periode».. det har hun vel sagt siden nyttår omtrent nå? 😁

• Liker 12
Skrevet
Beatbox skrev (41 minutter siden):

Vet ikke om noen som snakker med flere tunger enn HD.. ja idag, nei imorgen og kanskje dagen derpå..

Mrshopalot skrev (8 minutter siden):

Mulig de «influenserne» selv glemmer at de har et publikum som husker stories osv… Det er som å følge en slags såpeopera over tid - seerne husker jo detaljert om fortiden - og derfor henger med videre. 

• Liker 9
Gjest Fett nok
Skrevet (endret)
Mrshopalot skrev (26 minutter siden):

HAHAHAHA hun sliter psykisk og så blir hun ikke magisk frisk for alltid i løpet av to uker så sykt pinlig

Som et bonusspor: Se innlegget som et skrekkens eksempel på hvordan ekstremt mange i denne tråden fryder seg over hennes ulykke. 

Endret av Fett nok
Gjest Finlay
Skrevet

HVORFOR skal man på død og liv være influenser:

Når man føler at man ikke gjør noe riktig på sosiale medier. 

Når man lar seg påvirke til et negativt forhold til kroppen sin. 

Når man føler seg skikkelig deppa pga. alt dette. 

Forstår det bare ikke. Er det virkelig verdt å eksponere seg så til de grader for noen skarve reklamekroner? For en veldig stor inntekt er det vel neppe snakk om. De har andre jobber begge to. Tror jeg ville lagt det på hylla hvis jeg følte jeg ikke hadde godt av det, og heller prøvd å skaffe ekstrainntekt på annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...