Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2021 #9941 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Krølltang89 skrev (3 minutter siden): Oki? Så det er greit at du slenger ut påstander om at jeg lyver, og når jeg besvarer deg på det så så overses det? Det er jo fint at du bekreftet det vi alle ser. At dere/du gir blaffen i reglene som gjelder. Gratulerer med å bekrefte at det ikke blir noe endringer i merking av reklame. Hva dere har å vinne på å ikke merke reklame riktig vet jeg ikke, men det virker veldig lite tillitsvekkende og useriøst. Endret 7. desember 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. desember 2021 #9942 Del Skrevet 7. desember 2021 Krølltang89 skrev (6 minutter siden): Oki? Så det er greit at du slenger ut påstander om at jeg lyver, og når jeg besvarer deg på det så så overses det? Hvor har @Lill :) påstått at du lyver? Hun spør hvorfor du ikke svarer på de saklige spørsmålene om merking. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 7. desember 2021 #9943 Del Skrevet 7. desember 2021 2 minutter siden, Lill said: Det er jo fint at du bekreftet det vi alle ser. At dere/du gir blaffen i reglene som gjelder. Gratulerer med å bekrefte at det ikke blir noe endringer i merking av reklame. Hva dere har å vinne på å ikke merke reklame riktig vet jeg ikke, men det virker veldig lite tillitsvekkende og useriøst. Helt ærlig, nå må du roe deg ned og slutte med idiotiske hersketeknikker. Jeg har verken bekreftet eller avbekreftet noe som helst når det gjelder reklamemerking. Alt jeg har snakket rundt er hvor håpløs det er å før en DISKUSJON i denne tråden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2021 #9944 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Krølltang89 skrev (3 minutter siden): Helt ærlig, nå må du roe deg ned og slutte med idiotiske hersketeknikker. Jeg har verken bekreftet eller avbekreftet noe som helst når det gjelder reklamemerking. Alt jeg har snakket rundt er hvor håpløs det er å før en DISKUSJON i denne tråden. Det er tåkelegging og hersketeknikk på høyt nivå. Totalinntrykket av «bedriften» bekreftes. Endret 7. desember 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2021 #9945 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) *blueberry* skrev (4 minutter siden): Hvor har @Lill :) påstått at du lyver? Hun spør hvorfor du ikke svarer på de saklige spørsmålene om merking. Og at svarene det henvises til er meningsløse. Det omhandler overhodet ikke om feilmerking, feilinformasjon som deles, eller bruk av barn i reklame. Endret 7. desember 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 7. desember 2021 #9946 Del Skrevet 7. desember 2021 2 minutter siden, Lill said: Og at svarene det henvises til er meningsløse. Det omhandler overhodet ikke om feilmerking, feilinformasjon som deles, eller bruk av barn i reklame. Hva ønsker du å oppnå? Vil du ha en diskusjon eller er du bare ute etter å henge ut både meg og Helene? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. desember 2021 #9947 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Krølltang89 skrev (3 minutter siden): Hva ønsker du å oppnå? Vil du ha en diskusjon eller er du bare ute etter å henge ut både meg og Helene? De i tråden som tagget deg ønsket et svar ang store mengder umerket reklame de siste månedene. Noen kaller deg en løgner etter du sier du ikke vil svare, du påstår det er Lill (noe det ikke er) og fortsetter å unngå å svare mens du tillegger Lill meninger hun ikke har ytret. Slik starter man ikke en god diskusjon. Endret 7. desember 2021 av *blueberry* 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2021 #9948 Del Skrevet 7. desember 2021 Krølltang89 skrev (5 minutter siden): Hva ønsker du å oppnå? Vil du ha en diskusjon eller er du bare ute etter å henge ut både meg og Helene? Det er da ikke noe å diskutere. Feilmerking av reklame er regulert gjennom eget lovverk, hva er det da å diskutere? Det er vel handling som gjelder i det tilfelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krølltang89 Skrevet 7. desember 2021 #9949 Del Skrevet 7. desember 2021 Det kommer av og til gode poenger i denne tråden, men dessverre er det mye usakligheter som drukner det konstruktive. Jeg vil mer enn gjerne gi gode svar når dere lurer på noe, eller har spørsmål men dessverre blir det hver eneste gang tydelig at flere egentlig ikke er interessert i svaret. Det var det jeg mente med dagens første svar og envisning til tidligere svar. Altså at jeg det oppleves håpløst å diskutere temaer her inne. Helene har vært i gamet lenge. Som dere sikker også forstår endrer man både meninger og holdninger med tiden. Det oppleves urettferdig for oss når enkelt kommentarer fra lang tid tilbake dras frem i tide og utide. Vi har faktisk flere ganger gjort endringer etter påpekning av følgere osv. Helene og jeg er faktisk åpne for diskusjoner og konstruktive tilbakemeldinger. Dessverre kan vi aldri gjøre alle fornøyde. Hver gang jeg er innom her for å lese/ta meg tid til å svare så blir man overveldetet av negativitet. Derfor kan jeg virke aggressiv i mine svar. For, la oss være ærlige, dere snakker ganske mye negativt om kona mi. Enhver person ville reagert. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. desember 2021 #9950 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Krølltang89 skrev (12 minutter siden): Det kommer av og til gode poenger i denne tråden, men dessverre er det mye usakligheter som drukner det konstruktive. Jeg vil mer enn gjerne gi gode svar når dere lurer på noe, eller har spørsmål men dessverre blir det hver eneste gang tydelig at flere egentlig ikke er interessert i svaret. Det var det jeg mente med dagens første svar og envisning til tidligere svar. Altså at jeg det oppleves håpløst å diskutere temaer her inne. Helene har vært i gamet lenge. Som dere sikker også forstår endrer man både meninger og holdninger med tiden. Det oppleves urettferdig for oss når enkelt kommentarer fra lang tid tilbake dras frem i tide og utide. Vi har faktisk flere ganger gjort endringer etter påpekning av følgere osv. Helene og jeg er faktisk åpne for diskusjoner og konstruktive tilbakemeldinger. Dessverre kan vi aldri gjøre alle fornøyde. Hver gang jeg er innom her for å lese/ta meg tid til å svare så blir man overveldetet av negativitet. Derfor kan jeg virke aggressiv i mine svar. For, la oss være ærlige, dere snakker ganske mye negativt om kona mi. Enhver person ville reagert. Så da antar jeg at du vil ta opp dette med umerket reklame med henne? ☺️ Vil også påpeke at vi er flere i tråden som roser henne når vi ser hun tar til seg tilbakemeldinger eller vi synes hun gjør noe bra. Eksempler; inspirasjon til gåturer når man har det tungt, å fokusere på å spise mat og ikke godteri og at det er bra nok, oppfordring om å ta vanskelige følelser til lege, se videoer med hundene synes flere her er gøy. Personlig håper jeg at det kommer mer treningsinspirasjon igjen når baby er større fordi det er fint å ha en treningsprofil som ikke er for vanskelig å følge. Helene hadde alltid modifikasjoner for alle som inspirerte meg sterkt før. Endret 7. desember 2021 av *blueberry* 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikea Skrevet 7. desember 2021 #9951 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Jeg er enig i at det kan være mye usaklig her inne, men akkurat når det gjelder umerket reklame så er det ikke uberettiget kritikk. Kritikk kan være tøft og vanskelig å forholde seg til, det er forståelig. Men her har hun vært flink tidligere, har hatt sterke meninger rundt temaet, og vi vet hun kan regelverket, så det er vel kanskje derfor det reageres litt ekstra på det. Endret 7. desember 2021 av Nikea 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kattedama Skrevet 7. desember 2021 #9952 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) Krølltang89 skrev (18 minutter siden): Det kommer av og til gode poenger i denne tråden, men dessverre er det mye usakligheter som drukner det konstruktive. Jeg vil mer enn gjerne gi gode svar når dere lurer på noe, eller har spørsmål men dessverre blir det hver eneste gang tydelig at flere egentlig ikke er interessert i svaret. Det var det jeg mente med dagens første svar og envisning til tidligere svar. Altså at jeg det oppleves håpløst å diskutere temaer her inne. Helene har vært i gamet lenge. Som dere sikker også forstår endrer man både meninger og holdninger med tiden. Det oppleves urettferdig for oss når enkelt kommentarer fra lang tid tilbake dras frem i tide og utide. Vi har faktisk flere ganger gjort endringer etter påpekning av følgere osv. Helene og jeg er faktisk åpne for diskusjoner og konstruktive tilbakemeldinger. Dessverre kan vi aldri gjøre alle fornøyde. Hver gang jeg er innom her for å lese/ta meg tid til å svare så blir man overveldetet av negativitet. Derfor kan jeg virke aggressiv i mine svar. For, la oss være ærlige, dere snakker ganske mye negativt om kona mi. Enhver person ville reagert. For å være ærlig, du svarer fortsatt ikke på hvorfor kona di ikke merker reklame riktig hver eneste dag. Det handler ikke om negativitet men om norsk lov innenfor markedsføring. I tillegg til at hun ikke merker reklame riktig så utsettes følgerne hennes for reklame, uten å være klar over det. Det er høyst uetisk og dårlig bedriftskultur. At en av annonsørene deres i tillegg har fått brev fra FT for å ikke passe på at reklame merkes riktig burde føre til at Helene bør følge opp bedre/gjøre det riktig. At denne feilmerkingen er knyttet opp mot kommersielle samarbeid og mindreårig gjør det enda mer kritikkverdig. Det blir overhodet ikke riktig at dere/du/Helene skal innta offerrollen i denne situasjonen. Endret 7. desember 2021 av Lill :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 7. desember 2021 #9953 Del Skrevet 7. desember 2021 Man kan jo lure på hvorfor skal du ha tilgang til denne tråden når bedriften HD as blokkerer over en lav sko hvem som har tilgang til firmakontoen.... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. desember 2021 #9954 Del Skrevet 7. desember 2021 34 minutter siden, Krølltang89 said: Det kommer av og til gode poenger i denne tråden, men dessverre er det mye usakligheter som drukner det konstruktive. Jeg vil mer enn gjerne gi gode svar når dere lurer på noe, eller har spørsmål men dessverre blir det hver eneste gang tydelig at flere egentlig ikke er interessert i svaret. Det var det jeg mente med dagens første svar og envisning til tidligere svar. Altså at jeg det oppleves håpløst å diskutere temaer her inne. Helene har vært i gamet lenge. Som dere sikker også forstår endrer man både meninger og holdninger med tiden. Det oppleves urettferdig for oss når enkelt kommentarer fra lang tid tilbake dras frem i tide og utide. Vi har faktisk flere ganger gjort endringer etter påpekning av følgere osv. Helene og jeg er faktisk åpne for diskusjoner og konstruktive tilbakemeldinger. Dessverre kan vi aldri gjøre alle fornøyde. Hver gang jeg er innom her for å lese/ta meg tid til å svare så blir man overveldetet av negativitet. Derfor kan jeg virke aggressiv i mine svar. For, la oss være ærlige, dere snakker ganske mye negativt om kona mi. Enhver person ville reagert. At man endrer mening ettersom årene går har jeg full forståelse for. Men sier du virkelig her at hun har endret mening og holdning til det å merke reklame riktig, at hun nå syns det er helt greit å ikke bry seg om lovverket? Jeg sier du kommer med løgn, fordi noe du skrev ang mitt spørsmål til HD og svaret fra henne var blokking, er renspikka løgn 👍 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. desember 2021 #9955 Del Skrevet 7. desember 2021 Krølltang89 skrev (2 timer siden): Hei. Den muligheten der har seilt for en stund siden. Jeg henviser til mitt svar skrevet 9 september, på side 419 i denne tråden. jeg har tidligere prøvd å svare på spørsmål dere evt måtte ha, men har sjeldent opplevd at det er åpent for å ha andre meninger enn hva som kommer frem i denne tråden. Så, beklager men jeg kommer ikke til å svare på noen spørsmål herfra. Skjønner deg veldig godt. Her er det uansett bare kritikk og negativitet ! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 7. desember 2021 #9956 Del Skrevet 7. desember 2021 Lileep skrev (2 timer siden): Dere har vel aldri svart skikkelig på hvorfor hun tydeligvis helt konsekvent lar være å merke innlegg. Har jo tatt helt av! Feigt å ikke gi leserens sine svar, kun komme med blokk og arrogant oppførsel! Hverken blitt blokkert eller ikke fått svar , mulig det arrogante henger sammen med hvordan man formulerer seg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 7. desember 2021 #9957 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) 28 minutter siden, Orly said: Hverken blitt blokkert eller ikke fått svar , mulig det arrogante henger sammen med hvordan man formulerer seg Jeg spurte rett og slett bare om hvorfor hun fokuserte på bacon og ost, hvorfor det ikke var mer varierte fettkilder. Var sånn spørrerunde på insta. Jeg formulerer meg både høflig og ordentlig når jeg spør andre om ting, og forventa et høflig og ordentlig svar tilbake. Men svaret kom aldri, hun blokka meg bare. Fikk dog svar her inne av mannen hennes, men da selvfølgelig lagt frem sånn at jeg blir den «frekke» Så jeg står fast ved min oppfatning av disse to, og jeg vet jeg ikke er alene! Endret 7. desember 2021 av Lileep 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 7. desember 2021 #9958 Del Skrevet 7. desember 2021 *blueberry* skrev (På 29.11.2021 den 22.09): Ja, give awayen er jo feilmerket i selve innlegget også. Det nederste der trenger ikke å bli merket som reklame, der bare heier hun på en person. Så lenge hun ikke har mottatt noen produkter eller tjenester så trenger det ikke merkes som reklame 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*blueberry* Skrevet 7. desember 2021 #9959 Del Skrevet 7. desember 2021 (endret) moncabang skrev (1 minutt siden): Det nederste der trenger ikke å bli merket som reklame, der bare heier hun på en person. Så lenge hun ikke har mottatt noen produkter eller tjenester så trenger det ikke merkes som reklame Hun hadde mottatt og reklamert for produkt derfra bare et par dager tidligere. Det er i beste fall en gråsone. Endret 7. desember 2021 av *blueberry* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moncabang Skrevet 7. desember 2021 #9960 Del Skrevet 7. desember 2021 *blueberry* skrev (Akkurat nå): Hun hadde mottatt og reklamert for produkt derfra bare et par dager tidligere. Det er i beste fall en gråsone. Ok, det visste jeg ikke. Da kan det om mulig være en gråsone ja, men ikke ulovlig så lenge hun ikke viser frem produktet hun har fått. Det er ikke sånn at en influencer må merke reklame hvis hun har på noe fra Lindex hun har kjøpt selv, selv om hun tidligere har reklamert for Lindex. Hvis du skjønner hvor jeg skal hen?😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå