Jaymie Skrevet 11. april 2021 #6061 Del Skrevet 11. april 2021 Caroline1986 skrev (3 timer siden): Spent på om hun kommer til å dele bilder av babyen, jmf dagens story på insta Hun sier at hun kommer til å dele noen få bilder i starten, men at barnet skal få skape sin egen internettidentitet. Jeg tolker det som kanskje et par nyfødtbilder og ikke noe mer, men vanskelig å vite med influencere 🤷🏼♀️ Pilotfrue sa jo det samme med Severin. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
likermegher Skrevet 11. april 2021 #6062 Del Skrevet 11. april 2021 Bullshit at hun ikke leser her inne. Mulig hun ikke gjør det selv, men mannen er inne her flere ganger daglig og leser. Og videreformidler til HD. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 11. april 2021 #6063 Del Skrevet 11. april 2021 likermegher skrev (49 minutter siden): Bullshit at hun ikke leser her inne. Mulig hun ikke gjør det selv, men mannen er inne her flere ganger daglig og leser. Og videreformidler til HD. Å videreformidle alt til Helene er å gjøre henne en stor bjørnetjeneste, 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tripptrapp1 Skrevet 11. april 2021 #6064 Del Skrevet 11. april 2021 likermegher skrev (4 timer siden): Bullshit at hun ikke leser her inne. Mulig hun ikke gjør det selv, men mannen er inne her flere ganger daglig og leser. Og videreformidler til HD. Hehe, dette har jeg også tenkt på. Mulig at det er de samme tingene som blir diskutert i kommentarfeltet hennes, som på KG, men jeg syns at det er påfallende hvordan postene hennes på insta flere ganger later til å reflektere kritikk hun får her inne. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KAMLMI Skrevet 11. april 2021 #6065 Del Skrevet 11. april 2021 Jeg er ganske sikker på at om noen betaler så dukker det opp flere bilder av barnet enn ett par nyfødt bilder. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 11. april 2021 #6066 Del Skrevet 11. april 2021 (endret) Tripptrapp1 skrev (3 timer siden): Hehe, dette har jeg også tenkt på. Mulig at det er de samme tingene som blir diskutert i kommentarfeltet hennes, som på KG, men jeg syns at det er påfallende hvordan postene hennes på insta flere ganger later til å reflektere kritikk hun får her inne. Det er veldig lite engasjement i kommentarfeltet hennes, men mulig hun får noen DMs. Har sendt henne DM for lenge siden (under fullt navn selvfølgelig), men sluttet å gi henne direkte feedback pga selvinnsikten og spydighetene hennes. Hun får bare synes at det er feigt å gi konstruktiv kritikk på KG, men det er ikke rart folk ikke orker å gi henne tilbakemelding direkte lengre. Det er helt tydelig at hun leser her inne eller får Mats til å videreformidle. Det blir for dumt å påstå noe annet når stories på IG er direkte svar på ting her inne ganske kjapt etter kritikken kommer. Endret 11. april 2021 av Jaymie 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. april 2021 #6067 Del Skrevet 12. april 2021 Når folk spør om makroene på keto kostholdet er mer protein enn fett så hjelper ikke sånne svar. Hun trenger ikke gå i forsvar og bare «det er ikke en diett». Jo det er en diett, men det er ikke så viktig eller relevant for spørsmålet. Her bør Helene opplyse om at definisjonen på standard ketogent kosthold krever 70% fett, 20% protein og 5% fett. Da vet i alle fall den som stiller spørsmålet at det ikke er noe vedkommende bør kjøpe. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydenkupp Skrevet 12. april 2021 #6068 Del Skrevet 12. april 2021 KAMLMI skrev (16 timer siden): Jeg er ganske sikker på at om noen betaler så dukker det opp flere bilder av barnet enn ett par nyfødt bilder. La oss håpe vi blir positivt overrasket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hebi Skrevet 12. april 2021 #6069 Del Skrevet 12. april 2021 Jaymie skrev (56 minutter siden): Når folk spør om makroene på keto kostholdet er mer protein enn fett så hjelper ikke sånne svar. Hun trenger ikke gå i forsvar og bare «det er ikke en diett». Jo det er en diett, men det er ikke så viktig eller relevant for spørsmålet. Her bør Helene opplyse om at definisjonen på standard ketogent kosthold krever 70% fett, 20% protein og 5% fett. Da vet i alle fall den som stiller spørsmålet at det ikke er noe vedkommende bør kjøpe. Flira når jeg såg svaret hennes. Hun burde jo absolutt ikke lage en guide om keto om hun ikke klarer svare ordentlig på ekte spørsmål om det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 12. april 2021 #6070 Del Skrevet 12. april 2021 Et kosthold med 70% fett?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 12. april 2021 #6071 Del Skrevet 12. april 2021 11 minutter siden, Lopploella said: Et kosthold med 70% fett?! Jepp. Fett fungerer som energi når kroppen er i ketose. Men det er forskjell på fett, betyr ikke at en dag skal bestå av 70% bacon 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. april 2021 #6072 Del Skrevet 12. april 2021 Lileep skrev (35 minutter siden): Jepp. Fett fungerer som energi når kroppen er i ketose. Men det er forskjell på fett, betyr ikke at en dag skal bestå av 70% bacon 😉 Den videoen reagerte jeg også på. Det var mye promotering av bacon, og alle burde fått med seg nå at det er en «ultra prosessert» matvare som faktisk er påvist kreftfremkallende. bacon kan ha en plass i kostholdet, men ikke i så stor prosent. Et sunt keto kosthold bør inneholde hovedsakelig råvarer og sunt fett når det er så mye fett som skal inntas. Det plager meg også litt at Helene sier kostholdet er satt opp av ernæringsfysiolog når det er en dame med bachelor i ernæringsfysiologi som har satt det opp. Selv om jeg personlig er uenig så er ernæringsfysiolog en beskyttet tittel i Norge som kun gjelder for de med klinisk master, ikke de som har bachelor. Det blir villedende markedsføring, nok en gang De som spør om det er bra for å opp i vekt (fra story) bør få ett sterkt ja, for det har alltid vært den store faktoren som helsevesenet følger med på i barn som får keto kosthold for dårlig medisinsk regulert barneepilepsi. Enda en ting: Helene sier at keto er for alle, men med noen unntak selvfølgelig. Kanskje snu på setningen? Keto er ikke for folk flest, den er laget for unntakene. Dessverre er den popularisert av kostholdsguruer og leger med en agenda uten faglig bakgrunn. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. april 2021 #6073 Del Skrevet 12. april 2021 Hebi skrev (1 time siden): Flira når jeg såg svaret hennes. Hun burde jo absolutt ikke lage en guide om keto om hun ikke klarer svare ordentlig på ekte spørsmål om det. Det handler jo om profesjonalitet. Som bedrift som selger et produkt bør hun kunne svare på spørsmål på en konkret måte uten følelser selv om spørsmålet er formulert noe negativt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 12. april 2021 #6074 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) HD og CBE/ NetFit burde slå seg sammen. Fokuset er åpenbart ikke på kunden men hva salg av disse varene kan gjøre for bedriftene. HD som ikke tydeliggjør at hun er slankeoperert og CBE som trener manisk for egen del for å være thinspo (og skal selge inn en app som er svindyrt basert på dette). Ingen tvil om at det trengs en regulering innenfor trenings og ernæringsbransjen. Endret 12. april 2021 av Lin11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 12. april 2021 #6075 Del Skrevet 12. april 2021 Jaymie skrev (1 time siden): Den videoen reagerte jeg også på. Det var mye promotering av bacon, og alle burde fått med seg nå at det er en «ultra prosessert» matvare som faktisk er påvist kreftfremkallende. bacon kan ha en plass i kostholdet, men ikke i så stor prosent. Et sunt keto kosthold bør inneholde hovedsakelig råvarer og sunt fett når det er så mye fett som skal inntas. Det plager meg også litt at Helene sier kostholdet er satt opp av ernæringsfysiolog når det er en dame med bachelor i ernæringsfysiologi som har satt det opp. Selv om jeg personlig er uenig så er ernæringsfysiolog en beskyttet tittel i Norge som kun gjelder for de med klinisk master, ikke de som har bachelor. Det blir villedende markedsføring, nok en gang De som spør om det er bra for å opp i vekt (fra story) bør få ett sterkt ja, for det har alltid vært den store faktoren som helsevesenet følger med på i barn som får keto kosthold for dårlig medisinsk regulert barneepilepsi. Enda en ting: Helene sier at keto er for alle, men med noen unntak selvfølgelig. Kanskje snu på setningen? Keto er ikke for folk flest, den er laget for unntakene. Dessverre er den popularisert av kostholdsguruer og leger med en agenda uten faglig bakgrunn. Kan det være hun ikke vet forskjell når det kommer til ernæringsfysiologen ? At hun tror bachlor betyr at hun er det ? 😅 kan jo virke sånn, og det betyr jo bare at hun ikke helt har satt seg inn i dette. Det virker litt sånn inni mellom, hu vil jo tjene mest mulig på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FotbaIlflua Skrevet 12. april 2021 #6076 Del Skrevet 12. april 2021 Jaymie skrev (1 time siden): Den videoen reagerte jeg også på. Det var mye promotering av bacon, og alle burde fått med seg nå at det er en «ultra prosessert» matvare som faktisk er påvist kreftfremkallende. bacon kan ha en plass i kostholdet, men ikke i så stor prosent. Et sunt keto kosthold bør inneholde hovedsakelig råvarer og sunt fett når det er så mye fett som skal inntas. Det plager meg også litt at Helene sier kostholdet er satt opp av ernæringsfysiolog når det er en dame med bachelor i ernæringsfysiologi som har satt det opp. Selv om jeg personlig er uenig så er ernæringsfysiolog en beskyttet tittel i Norge som kun gjelder for de med klinisk master, ikke de som har bachelor. Det blir villedende markedsføring, nok en gang De som spør om det er bra for å opp i vekt (fra story) bør få ett sterkt ja, for det har alltid vært den store faktoren som helsevesenet følger med på i barn som får keto kosthold for dårlig medisinsk regulert barneepilepsi. Enda en ting: Helene sier at keto er for alle, men med noen unntak selvfølgelig. Kanskje snu på setningen? Keto er ikke for folk flest, den er laget for unntakene. Dessverre er den popularisert av kostholdsguruer og leger med en agenda uten faglig bakgrunn. Hvordan kan samme kosthold både føre til vektnedgang og vektoppgang alt etter som hva man selv ønsker? Må man da regulere mengden mat, som med all annen mat og annet man inntar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 12. april 2021 #6077 Del Skrevet 12. april 2021 FotbaIlflua skrev (5 minutter siden): Hvordan kan samme kosthold både føre til vektnedgang og vektoppgang alt etter som hva man selv ønsker? Må man da regulere mengden mat, som med all annen mat og annet man inntar? Selvfølgelig må man regulere kaloriinntak. Det må man uansett diett/ kosthold. Det som er er at karbohydrater og protein inneholder 4 kcal per g mens fett inneholder 9 kcal per g. Derfor vil du lettere gå opp på mindre mengder fett. Noen påstår de blir mettere av fettrik mat, men det er ingen universiell sannhet. Det er en individuell greie man må finne ut på egenhånd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 12. april 2021 #6078 Del Skrevet 12. april 2021 Til å ha nylig vært så mye større enn det hun var (ref før/etter bilder), og ha visst de siste 6mnd at hun var gravid så burde hun jo tatt vare på tøy til å ha plass til den voksende magen... hun hadde jo mage før, så klær burde hun jo ha i skapet. Og du har lest her inne @helenedrage fordi du kommenterte på story nå at turbuksa selvfølgelig ikke kunne brukes på jobb (reklamemerkingen mangler btw). Mens slapp joggis fra bara (reklamemerkingen?) Og utvasket ellos topp (igjen, reklamemerkingen....) er greit? Turbuksa så forresten tusenganger freshere ut en joggisen, men det er spekulasjoner og meninger så den skal jeg la gå 😉 men stå inne for at du leser på kg, og bruk reklamemerking korrekt!!! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caroline1986 Skrevet 12. april 2021 #6079 Del Skrevet 12. april 2021 (endret) Summeer skrev (1 time siden): Til å ha nylig vært så mye større enn det hun var (ref før/etter bilder), og ha visst de siste 6mnd at hun var gravid så burde hun jo tatt vare på tøy til å ha plass til den voksende magen... hun hadde jo mage før, så klær burde hun jo ha i skapet. Og du har lest her inne @helenedrage fordi du kommenterte på story nå at turbuksa selvfølgelig ikke kunne brukes på jobb (reklamemerkingen mangler btw). Mens slapp joggis fra bara (reklamemerkingen?) Og utvasket ellos topp (igjen, reklamemerkingen....) er greit? Turbuksa så forresten tusenganger freshere ut en joggisen, men det er spekulasjoner og meninger så den skal jeg la gå 😉 men stå inne for at du leser på kg, og bruk reklamemerking korrekt!!! Ja, jeg tenkte også på at joggebukse kunne brukes på jobb men ikke splitter ny turbukse😂 Jeg er kanskje inhabil for jeg bruker turbukser mer enn vanlige bukser, men den hun la ut bilde av sist, den røde/lyserøde, var jo kjempefin Endret 12. april 2021 av Caroline1986 Tegnsetting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 12. april 2021 #6080 Del Skrevet 12. april 2021 Kopierer hun ikke litt nå hennes tidligere samarbeidspartner Frisk uten sukker? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå