Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. 

Sol, admin.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå påstår hun at hun  har en mastergrad fra universitetet. I bioen på bloggen står det bachelor fra UiO, men et googlesøk på navnet hennes + uio gir ingen treff. Om jeg googler meg selv på samme måte dukker fag og div oppgaver opp, og jeg gikk på uio før hun gjorde. Mao vet jeg ikke om jeg tror helt på at hun har gjennomført noe av det? Iallefall ikke masteroppgaven, for den hadde garantert dukket opp på navnet hennes (jeg vet hun ikke har drage som formelt etternavn)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (8 minutter siden):

Nå påstår hun at hun  har en mastergrad fra universitetet. I bioen på bloggen står det bachelor fra UiO, men et googlesøk på navnet hennes + uio gir ingen treff. Om jeg googler meg selv på samme måte dukker fag og div oppgaver opp, og jeg gikk på uio før hun gjorde. Mao vet jeg ikke om jeg tror helt på at hun har gjennomført noe av det? Iallefall ikke masteroppgaven, for den hadde garantert dukket opp på navnet hennes (jeg vet hun ikke har drage som formelt etternavn)

Hvor påstår hun at hun har en mastergrad?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (1 minutt siden):

Hvor påstår hun at hun har en mastergrad?

På story, hun blir spurt om hun skal studere mer.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (4 minutter siden):

På story, hun blir spurt om hun skal studere mer.

... 

edit: beklager, det dukket opp for meg nå. Hun har nevnt dette før, at alt hun manglet var hovedoppgaven elns. 

Endret av Jaymie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
Jaymie skrev (Akkurat nå):

Hvilken story? Ligger ikke noe ute om det på Instagram i alle fall. 

Hun har oppdatert det nå. Sto først bare mastergrad men nå har hun svart på nytt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Supero skrev (1 minutt siden):

Hun har oppdatert det nå. Sto først bare mastergrad men nå har hun svart på nytt. 

Så hun ble tatt i en løgn, å prøver å ro seg inn med andre ord. Så var det dette med troverdighet igjen da. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
panzerpølsa skrev (25 minutter siden):

Så hun ble tatt i en løgn, å prøver å ro seg inn med andre ord. Så var det dette med troverdighet igjen da. 

Nettopp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har det med å overdrive( ref. mastergrad). Hun har flere utdanninger og sier det holder nå. Hvorfor bruker hun de ikke, i stedet for å jobbe med det hun gjør nå, som ikke krever noe utdanning? Jeg bare skjønner det ikke. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (4 minutter siden):

Hun har det med å overdrive( ref. mastergrad). Hun har flere utdanninger og sier det holder nå. Hvorfor bruker hun de ikke, i stedet for å jobbe med det hun gjør nå, som ikke krever noe utdanning? Jeg bare skjønner det ikke. 

hun har hvert fall mastergrad i hyppige jobbbytter! Enig med deg. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er ett fag man mangler på en mastergrad, så tar man det faget og får skrevet ut graden. Jeg hoppet av min master siden jeg begynte å jobbe, og har jobbet meg oppover med erfaring. Jeg har ikke engang skrevet ut bacheloren min formelt, så på min CV så står det "lang historie kort, fag tilsvarende en bachelor i xx, og deretter påstartet master i organisasjon og ledelse, men veien blir til mens man går, og jobben min ble så interessant at jeg ikke gikk tilbake til studiene". Jeg ser ikke ned på folk for å ikke ha fullført studier, men stå nå i det og vær ærlig om hvorfor. 

Ikke har hun tatt autorisasjon som helsesekretær heller 😂😂🙈🤪

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Summeer skrev (52 minutter siden):

Når inneholdt bachelor en master? :filer: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alix skrev (58 minutter siden):

Har hun sluttet som PT? Jobber hun med kundeservice hos Securitas nå?

Hun jobber på chat for ice 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på om det er de som påpeker at hun juger på seg høy universitetetsgrad hun mener at er "krenka folk", eller de som mener hun ikke gjør troverdig reklame for barnevogn før hun har vognerfaring som er de krenkende?? Å være krenka er jo å bli fornærmet. Her er det vel hun som føler seg krenka, ikke de som stiller spørsmål ved troverdigheten til en bedrifts sosiale medier som er tildels kjøpt og betalt...

Endret av Summeer
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lei av folk som rope en masse om at andre er håpløs å blir krenka osv. Er krenka et nytt ord man har lært seg eller noe?!? 🤯

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supero
arnoyb skrev (5 minutter siden):

Så lei av folk som rope en masse om at andre er håpløs å blir krenka osv. Er krenka et nytt ord man har lært seg eller noe?!? 🤯

Nå er det jo hun som er krenka her. At folk reagerer på løgner er helt normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaymie skrev (2 timer siden):

... 

edit: beklager, det dukket opp for meg nå. Hun har nevnt dette før, at alt hun manglet var hovedoppgaven elns. 

Alt hun mangler er masteroppgaven? Masteroppgaven er vel mesteparten av et masterstudie, så vidt jeg vet? Ingen oppgave, ingen master.

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...