Hattivatti Skrevet 5. mars 2021 #5541 Skrevet 5. mars 2021 Jeg er enig med Helene at det å gå gravid ikke er en dans på roser. Jeg har hatet å gå gravid begge gangene og det må være lov å si. Jeg elsker allikevel barna mine selv om det var pyton å lage dem. Jeg tenker alikevell litt på det å dele på nettet rundt at at hun ble lei seg for kjønn på det nivået hun gjør. Det er jo en følelse det er lov å ha, men det må være utrolig sårt for barnet å finne ut at mamma ble lei seg fordi jeg ble jente når det er stort nok til å kunne være på nettet selv. Er det bare jeg som tenker slik? 24
Gjest Lin11 Skrevet 5. mars 2021 #5542 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Ryuk skrev (20 minutter siden): Jeg er enig med Helene at det å gå gravid ikke er en dans på roser. Jeg har hatet å gå gravid begge gangene og det må være lov å si. Jeg elsker allikevel barna mine selv om det var pyton å lage dem. Jeg tenker alikevell litt på det å dele på nettet rundt at at hun ble lei seg for kjønn på det nivået hun gjør. Det er jo en følelse det er lov å ha, men det må være utrolig sårt for barnet å finne ut at mamma ble lei seg fordi jeg ble jente når det er stort nok til å kunne være på nettet selv. Er det bare jeg som tenker slik? Jeg er enig. Man må ikke dele ALT på bedrifts kontoene sine. Og denne «dere trenger ikke komme med gode råd», hvorfor dele på denne kontoen hvis man ikke ønsker reaksjoner? Hvis man trenger hjelp med det mentale så snakk med helsepersonell fremfor å legge ut «sympati» innlegg på en bedriftskonto. Endret 5. mars 2021 av Lin11
Gjest Supero Skrevet 5. mars 2021 #5543 Skrevet 5. mars 2021 Ryuk skrev (23 minutter siden): Jeg er enig med Helene at det å gå gravid ikke er en dans på roser. Jeg har hatet å gå gravid begge gangene og det må være lov å si. Jeg elsker allikevel barna mine selv om det var pyton å lage dem. Jeg tenker alikevell litt på det å dele på nettet rundt at at hun ble lei seg for kjønn på det nivået hun gjør. Det er jo en følelse det er lov å ha, men det må være utrolig sårt for barnet å finne ut at mamma ble lei seg fordi jeg ble jente når det er stort nok til å kunne være på nettet selv. Er det bare jeg som tenker slik? Nå har jo hun presisert flere ganger at hun ikke er skuffa over kjønnet da, og at hun ikke klarer å forklare reaksjonen. Det ER mulig hun er skuffet over kjønn, men hun har ikke sagt det, og hun har sagt at hun er glad bare barnet er frisk. Er til og med folk som har reagert på det, så folk flest reagerer jo negativt på alt mulig. Tror det hadde vært til hjelp om folk faktisk hørte etter på hva hun sa, fremfor å synse og dikte opp ting.
Gjest Lin11 Skrevet 5. mars 2021 #5544 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Supero skrev (4 minutter siden): Nå har jo hun presisert flere ganger at hun ikke er skuffa over kjønnet da, og at hun ikke klarer å forklare reaksjonen. Det ER mulig hun er skuffet over kjønn, men hun har ikke sagt det, og hun har sagt at hun er glad bare barnet er frisk. Er til og med folk som har reagert på det, så folk flest reagerer jo negativt på alt mulig. Tror det hadde vært til hjelp om folk faktisk hørte etter på hva hun sa, fremfor å synse og dikte opp ting. Det er hva hun legger ut som er problemet. Hun virker i ubalanse. Og det er ikke på grunn av ett innlegg men flere. I tillegg er den melkingen av graviditeten utidig. Kommersiell som andre influensere. Endret 5. mars 2021 av Lin11
PecanPie Skrevet 5. mars 2021 #5545 Skrevet 5. mars 2021 Jeg er forvirret. På den ene siden er ikke graviditet en dans på roser. Det er jeg helt enig i. «alt» skal være kos og hyggelig og man skal glede seg herfra og til månen, og det føles feil når man ikke kjenner det sånn. Det ER helt innafor å ikke helt vite om man gleder seg, fordi man ikke aner hva som kommer. Samtidig velger man å ha kjønnsavsløringsfest og legge ut det meste på some, for så å måtte forklare seg uten å ville ha tilbakemeldinger. Så ja, jeg er forvirret. 32
Jaymie Skrevet 5. mars 2021 #5546 Skrevet 5. mars 2021 Jeg får litt vondt av Helene egentlig. Jeg skjønner at hun vil fronte baksiden ved graviditet også, og jeg synes det er fint at ikke alt skal glorifiseres, men jeg synes det er litt mangel på mellomtingen. Hun fokuserer så mye på det negative, mens det positive blir nevnt i en bisetning samtidig som hun publiserer gender reveal og eksponerer sin veldig sårbare reaksjon offentlig (selv om jeg forstår den). Alle disse tingene samlet skaper et veldig intimt og sårbart bilde av henne som gjør at tilbakemeldingene kanskje blir av den type hun ikke takler nå. Jeg forstår at hun er en livsstilsblogger, men enkelte ting har man godt av å holde litt privat. Helene har slitt med psyken før, og de fleste skjønner at hun er ekstra sårbar og hormonell nå så at hun setter seg selv i denne posisjonen skjønner jeg ikke. Jeg håper hun ikke får en kjempeknekk av dette, og at hun evt logger litt av før det skjer. 28
Hei2016 Skrevet 5. mars 2021 #5547 Skrevet 5. mars 2021 Jaymie skrev (8 minutter siden): Jeg får litt vondt av Helene egentlig. Jeg skjønner at hun vil fronte baksiden ved graviditet også, og jeg synes det er fint at ikke alt skal glorifiseres, men jeg synes det er litt mangel på mellomtingen. Hun fokuserer så mye på det negative, mens det positive blir nevnt i en bisetning samtidig som hun publiserer gender reveal og eksponerer sin veldig sårbare reaksjon offentlig (selv om jeg forstår den). Alle disse tingene samlet skaper et veldig intimt og sårbart bilde av henne som gjør at tilbakemeldingene kanskje blir av den type hun ikke takler nå. Jeg forstår at hun er en livsstilsblogger, men enkelte ting har man godt av å holde litt privat. Helene har slitt med psyken før, og de fleste skjønner at hun er ekstra sårbar og hormonell nå så at hun setter seg selv i denne posisjonen skjønner jeg ikke. Jeg håper hun ikke får en kjempeknekk av dette, og at hun evt logger litt av før det skjer. Va fint skrivit! 😊 2
Orly Skrevet 5. mars 2021 #5548 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Ryuk skrev (7 timer siden): Jeg er enig med Helene at det å gå gravid ikke er en dans på roser. Jeg har hatet å gå gravid begge gangene og det må være lov å si. Jeg elsker allikevel barna mine selv om det var pyton å lage dem. Jeg tenker alikevell litt på det å dele på nettet rundt at at hun ble lei seg for kjønn på det nivået hun gjør. Det er jo en følelse det er lov å ha, men det må være utrolig sårt for barnet å finne ut at mamma ble lei seg fordi jeg ble jente når det er stort nok til å kunne være på nettet selv. Er det bare jeg som tenker slik? Å gå gravid er tøft , jeg synes det var pyton pga form og mye komplikasjoner , så den skjønner jeg godt. Det med kjønn skjønn jeg virkelig ikke, men det er meg Endret 5. mars 2021 av Orly
mumrikk1 Skrevet 5. mars 2021 #5549 Skrevet 5. mars 2021 Vittig at hun reklamerer for en trille hvor hun står på brostein. Der er hvertfall den vogna helt udugelig😅 Men det finner hun vell ut etterhvert.. 13
likermegher Skrevet 5. mars 2021 #5550 Skrevet 5. mars 2021 55% i avslag så er er vel ikke vogna mye å skryte av. Ser det på hjulene forsåvidt. 10
Lileep Skrevet 5. mars 2021 #5551 Skrevet 5. mars 2021 Er ikke så veldig troverdig reklame, når hun aldri har hatt baby, brukt vogn regelmessig, hatt småbarn som bruker flaske osv. Hadde det vært en med nr2 på vei som reklamerte hadde det vært 100ganger mer troverdig. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de vil ha henne til å reklamere når hun bare er halvveis, og mye av varene brukes fra tidligst 1årsalderen.. 31
likermegher Skrevet 5. mars 2021 #5552 Skrevet 5. mars 2021 Lileep skrev (4 minutter siden): Er ikke så veldig troverdig reklame, når hun aldri har hatt baby, brukt vogn regelmessig, hatt småbarn som bruker flaske osv. Hadde det vært en med nr2 på vei som reklamerte hadde det vært 100ganger mer troverdig. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor de vil ha henne til å reklamere når hun bare er halvveis, og mye av varene brukes fra tidligst 1årsalderen.. Ikke sant. Men så reklamerer nesten alle bloggere for dette firmaet også da. 6
Summeer Skrevet 5. mars 2021 #5553 Skrevet 5. mars 2021 (endret) Den vogna ville jeg ikke hatt. Så små hjul, knapp kalesje, gapet mellom rygg og kalesjen og billige løsninger (fotbrettet feks). Og koppholder er mest til mor, ikke tutekopp 😂😂 Endret 5. mars 2021 av Summeer 10
kkkeee Skrevet 6. mars 2021 #5554 Skrevet 6. mars 2021 Men hvorfor er ikke annonsørene mer kritiske til hvem de bruker? Ville jo tro at en mer troverdig reklame er mer verd for dem. Folk flest vil vel foretrekke å kjøpe fra en man tror har litt greie på det som selges og kanskje har brukt det selv? 13
Summeer Skrevet 6. mars 2021 #5555 Skrevet 6. mars 2021 Det var to kommentarer i kommentarfeltet igår som kommenterte det at det er 1,5år til en sånn vogn er aktuell for hennes del, og at den vogna på brostein ikke er noe særlig med sånne hjul. De er slettet nå gitt! Hadde de brukt noen med barn fra før kunne annonsøren vært uenig og kommet med motargumenter. Istedetfor så slettes kommentarene, og det fremstår utrolig useriøst, og jeg skjønner ikke hvem som skal bli overbevist av dette??? 30
Lileep Skrevet 6. mars 2021 #5556 Skrevet 6. mars 2021 1 hour ago, Summeer said: Det var to kommentarer i kommentarfeltet igår som kommenterte det at det er 1,5år til en sånn vogn er aktuell for hennes del, og at den vogna på brostein ikke er noe særlig med sånne hjul. De er slettet nå gitt! Hadde de brukt noen med barn fra før kunne annonsøren vært uenig og kommet med motargumenter. Istedetfor så slettes kommentarene, og det fremstår utrolig useriøst, og jeg skjønner ikke hvem som skal bli overbevist av dette??? Typisk henne det! Men det gir jo ikke annonsøren en god reklame, når alle spørsmål om kritikk slettes, og alle tilbakemeldinger som ikke oser positivitet slettes så fort de blir posta! Og sa ikke HD at de skulle fokusere veldig på å få tak i alt brukt, pga gjenbruk er så viktig for miljøet. Men å få ørten produkter gratis, som produsenten spyr ut til alle som får positiv test, DET er innafor fordi det er gratis! Hun glemmer vel hva hun har sagt med en gang spons kommer inn i bildet.. 24
arnoyb Skrevet 6. mars 2021 #5557 Skrevet 6. mars 2021 Summeer skrev (2 timer siden): Det var to kommentarer i kommentarfeltet igår som kommenterte det at det er 1,5år til en sånn vogn er aktuell for hennes del, og at den vogna på brostein ikke er noe særlig med sånne hjul. De er slettet nå gitt! Hadde de brukt noen med barn fra før kunne annonsøren vært uenig og kommet med motargumenter. Istedetfor så slettes kommentarene, og det fremstår utrolig useriøst, og jeg skjønner ikke hvem som skal bli overbevist av dette??? Vogna passer helt fint fra ca sju måneder, men enig i kritikken ellers. Synes bare d kan være riktig når man skal klage på henne. 1
Lileep Skrevet 6. mars 2021 #5558 Skrevet 6. mars 2021 21 minutter siden, arnoyb said: Vogna passer helt fint fra ca sju måneder, men enig i kritikken ellers. Synes bare d kan være riktig når man skal klage på henne. Å sette en 7mnd baby i en så enkel trille hadde jeg personlig aldri gjort. Jeg brukte vogn med sittedelen til mine var langt over året.. dummeste jeg ser er folk som setter små babyer i trille, og ungen sklir til siden osv fordi de er for små! Det sto at det er 1,5 år til hun kan bruke den, og da vil barnet være ca 1år.. så jeg vil ikke påstå det er feil.. for den passer best fra rundt året hvis man skal tenke på hvordan ungen har det oppi der.. 24
Hebi Skrevet 6. mars 2021 #5559 Skrevet 6. mars 2021 Skjønner ikke hvorfor hun sletter poster som inneholder spørsmål om hvordan hun har testet vognen? Bør man ikke kunne forvente svar fra en ambassadør? Mail sendes til Twistshake for denne oppførselen taper de på. 21
likermegher Skrevet 6. mars 2021 #5560 Skrevet 6. mars 2021 Nå har hun svart på hvorfor hun slettet kommentaren. Hun tålte ikke spørsmål om brostein og snø. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå