Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Bobleplasten skrev (5 timer siden):

Diskriminering av samfunnsgrupper er ikke individuelt :sprettoy: Og diskriminering finnes og er et problem selv om du kanskje ikke personlig har opplevd det eller det gikk bra med deg. 

Vil varmt anbefale å lese seg opp på Survivorship bias

Du misforstod meg og det jeg kommenterte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

alix skrev (55 minutter siden):

Hvor mange ganger skal hun påpeke at hun ikke ser gravid ut forfra egentlig? 🙄🙄 Hun er i uke 20, det er og burde ikke være noen prestasjon, og det er dessuten heeelt normalt at det ikke vises så tidlig. Kvalm uttalelse og bruk av emojis.

Sjelden noen ser gravide ut forfra så tidlig som førstegangsgravid. Merkelig ting å henge seg opp i. Ekstremt kroppsfiksert dame med null selvinnsikt.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hebi skrev (23 timer siden):

Hun har sagt at hun ikke ser ser selv som overvektig lenger, å blir sur og blokkerer om noen nevner det. 

Hun er på mammahjerter idag på snap å der sier hun selv at hun er overvektig. 

Vet du, jeg hadde blitt både sur og lei meg hvis noen hadde sendt meg en melding for å fortelle meg at jeg er overvektig, så jeg skjønner godt at hun blokkerer de som sier det. Hva skjer med folkeskikken til folk som skriver sånt til mennesker? 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Mindre synlig og får sjelden noen fin gravidmage, spesiellt ikke om man har løshud på magen fra før. Jeg skjemtes av gravidmagen min i siste svamgerskap, da den absolutt ikke var pen pga heng etter KS 1-1,5 år før 🙄😔

Man er forskjellig , at du ikke fikk fin mage betyr ikke at ikke andre får det.

For et fabtastisk nivå på dere kritikere..

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alix skrev (1 time siden):

Hvor mange ganger skal hun påpeke at hun ikke ser gravid ut forfra egentlig? 🙄🙄 Hun er i uke 20, det er og burde ikke være noen prestasjon, og det er dessuten heeelt normalt at det ikke vises så tidlig. Kvalm uttalelse og bruk av emojis.

Akkurat det jeg tenkte selv. La ut en snap på mammahjerter om det også.. 🙄 Meget vanlig at det ikke vises forfra, ja - spesielt når man er overvektig. Kjente jeg ble lei og provosert av at hun nevner det så ofte.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omo skrev (2 minutter siden):

Vet du, jeg hadde blitt både sur og lei meg hvis noen hadde sendt meg en melding for å fortelle meg at jeg er overvektig, så jeg skjønner godt at hun blokkerer de som sier det. Hva skjer med folkeskikken til folk som skriver sånt til mennesker? 

De har ikke folkeskikk, pinlig! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, panzerpølsa said:

Jeg tenker at om Drage ikke ønsker kommentarer på kropp, bør hun slutte med disse utsagnene sine hele tiden. Hun har ett overdrevent fokus på kropp, nå også denne magen hun har forsøkt å skjule i årevis. Er det om å gjøre å ikke ha synlig mage i front? De fleste vil vel ikke ha det kledd i svart med bilde tatt rett forfra. Hvorfor er dette så viktig å påpeke gang på gang? Å hva er det hun vil med kroppsfikseringen sin? Når du hele tiden snakker om kropp, utseende og deler før/etter, må du nesten regne med tilbakemeldinger. Ikke alle vil sende hjerter og lovord om hvor pen og vakker. Og hun har jo allerede lagt seg godt inn i mammarollen med snap grupper med fokus på barn/gravid/foreldre, og hiver seg ut i kritikk mot alt som dreier seg om fødsel og graviditet. Hvorfor er det da så viktig med denne kroppen? Hva med å rette fokus mot noe litt mer konstruktivt enn syt og klag, sinne og se på meg. 

Det er bare det hun har å by på for tiden.

Tidligere var det om å tiltrekke mannfolk med lettkledde bilder, og nå er det å påpeke absolutt alt med kroppen rundt graviditeten. Men Gud forby om noen påpeker at hun faktisk har en mage,og at denne vokser som følge av baby.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (51 minutter siden):

De har ikke folkeskikk, pinlig! 

Og man må for all del ikke glemme å nevne at hun er «overvektig» i hvert innlegg🙄 Seriøs kritikk lissom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nå dama være stolt av graviditeten da. Blir bare så dumt å hakke på noen som fremhever magen med hendene fordi det er så tidlig i svangerskapet 🙄

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

La nå dama være stolt av graviditeten da. Blir bare så dumt å hakke på noen som fremhever magen med hendene fordi det er så tidlig i svangerskapet 🙄

Er forsåvidt enig, bare synes det er en artig observasjon :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Gull vaffel said:

Når hun er så kort på vei så har jo livmoren så vidt begynt å vokse over skambeinet, nestn ingen har synlig mage end da, hvis ikke du har vært gravid før, magen kommer noe tidligere da. 

Kort på vei? Hun er halvveis! Det er mange uker siden livmoren var "så vidt over" skambeinet. 

Denne tråden har virkelig nådd nytt bunnivå. Fy. Faen. Jeg blir kvalm. 😨😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er faktisk inne i sin 21 uke som gravid, og da hadde ihvertfall jeg mage, med både nr 1 og 2. Så hun er ikke såååå tidlig i graviditeten, om et par tre uker er faktisk fosteret levedyktig om det skulle bli født.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vad är kvar av ”bedriften” HD egentligen? Är det inte mestadels väldigt mycket selfies och ”mag-fies” och annat privat blandat med spons från Ellos och Shake Baby Twist?? (kommer inte i håg rätt namn så om nån gör det säg gärna till!) Sistnämnda vet jag inte helt hur kan säga är sååå bra då hon inte har testat i praktiken över tid, men det är en annan diskussion. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er stolt av magen sin. Stolt av å kunne bære fram ett barn. La nå hun for f... få vise fram den fine gravidmagen sin  uten at folk skal rakke ned på henne. Det er så lavmål at det er til å spy av. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er enda mer tragisk at mannen er innom her mange ganger hver dag og forteller HD hva som skrives her. Det er tydelig at hun ikke tåler det, så hvorfor vil han henne så vondt? Det er klart at magen er gravidmage, men den har jo alltid vært der. Det at det skrives så mye om kroppen hennes, er jo fordi alt hun legger ut, handler om kroppen hennes! 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Helt latterlig nivå på kritikken som vanlig 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gull vaffel skrev (3 timer siden):

Når hun er så kort på vei så har jo livmoren så vidt begynt å vokse over skambeinet, nestn ingen har synlig mage end da, hvis ikke du har vært gravid før, magen kommer noe tidligere da. 

Hun er halvveis , mange har fått mage da. Lavmål av deg å skrive dette 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

likermegher skrev (5 minutter siden):

Synes det er enda mer tragisk at mannen er innom her mange ganger hver dag og forteller HD hva som skrives her. Det er tydelig at hun ikke tåler det, så hvorfor vil han henne så vondt? Det er klart at magen er gravidmage, men den har jo alltid vært der. Det at det skrives så mye om kroppen hennes, er jo fordi alt hun legger ut, handler om kroppen hennes! 

Hun er veldig selvdestruktiv og noen ganger skulle man trodd hun ville seg selv vondt. Det er bare å se hvor sint og lei seg hun blir generelt av sosiale medier, er derfor jeg kommenterte at jeg ikke skjønner hvorfor hun gidder å bruke tid på sosiale medier når det bare ser ut til å gi henne negative følelser. Så hun krever nok å få vite hva som står her, eventuelt sjekker hun selv. 

Det er fort gjort at man kommenterer kroppen hennes når innholdet hennes går i kropp, kropp, kropp. Helt enig. Likevel syns jeg man kan holde seg borte fra body shaming og drive å rakke ned på andres kropper. Da bør man heller rette fokuset på kroppsfokuset og ikke selve kroppen som er i fokus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Falkefugl skrev (3 timer siden):

Er forsåvidt enig, bare synes det er en artig observasjon :) 

Problemet med å snakke høyt om en «artig observasjon» er at ballen ruller veldig fort over til å bli ren mobbing. Og hu er jo ikke akkurat bare 3 uker på vei heller

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...