Finnwife Skrevet 5. januar 2021 #5121 Del Skrevet 5. januar 2021 Summeer skrev (På 5.1.2021 den 13.14): Jeg kommenterte at det ikke er bedre å ta på huden i ansiktet og strikkene, enn å ta på munnbindet. La inn lenke til lokalavisa hennes om akkurat det: https://www.f-b.no/korona-tips-hold-hendene-borte-fra-ansiktet/o/5-59-1793053 Kommentaren min er slettet og jeg ble blokkert gitt 😆 Knallbra respons på det å få saklige tilbakemeldinger på innlegg om "folkens ta på dere det j*@@#a munnbindet" 😂😂😂 Ekspander Tviler på at hun vasker det der paljett-stoffet sitt på minst 60 grader mellom hver gang heller... 🙈 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 5. januar 2021 #5122 Del Skrevet 5. januar 2021 Hvis hun ikke liker konstruktiv kritikk ang munnbind så bør hun kanskje ikke bruke et som ikke kan vaskes på 60°C samt ta bilde av feil bruk bare for popularitet. Det er ikke som at det er påbudt med munnbind for å ta selfie. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyaluronica Skrevet 5. januar 2021 #5123 Del Skrevet 5. januar 2021 Summeer skrev (På 5.1.2021 den 13.14): Jeg kommenterte at det ikke er bedre å ta på huden i ansiktet og strikkene, enn å ta på munnbindet. La inn lenke til lokalavisa hennes om akkurat det: https://www.f-b.no/korona-tips-hold-hendene-borte-fra-ansiktet/o/5-59-1793053 Kommentaren min er slettet og jeg ble blokkert gitt 😆 Knallbra respons på det å få saklige tilbakemeldinger på innlegg om "folkens ta på dere det j*@@#a munnbindet" 😂😂😂 Ekspander Du er ikke den eneste som har blitt blokkert 🙈 Aner ikke hvorfor, men jeg har vel likt en kritisk kommentar 😅 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 6. januar 2021 #5124 Del Skrevet 6. januar 2021 Skjønner ikke hva "dere" gjør for å bli blokkert🤔 Jeg har ved flere anledninger stilt henne kritiske spørsmål, og følger henne enda. Både i kommentarfelt og på DM. Hun kunne sikkert svart enda hyggeligere, men hun er ikke spydig. Er ikke kanskje måten "dere" skriver på, da? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caram Skrevet 6. januar 2021 #5125 Del Skrevet 6. januar 2021 Summeer skrev (På 5.1.2021 den 13.14): Jeg kommenterte at det ikke er bedre å ta på huden i ansiktet og strikkene, enn å ta på munnbindet. La inn lenke til lokalavisa hennes om akkurat det: https://www.f-b.no/korona-tips-hold-hendene-borte-fra-ansiktet/o/5-59-1793053 Kommentaren min er slettet og jeg ble blokkert gitt 😆 Knallbra respons på det å få saklige tilbakemeldinger på innlegg om "folkens ta på dere det j*@@#a munnbindet" 😂😂😂 Ekspander Så rart....🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. januar 2021 #5126 Del Skrevet 6. januar 2021 Birdo skrev (På 6.1.2021 den 7.12): Skjønner ikke hva "dere" gjør for å bli blokkert🤔 Jeg har ved flere anledninger stilt henne kritiske spørsmål, og følger henne enda. Både i kommentarfelt og på DM. Hun kunne sikkert svart enda hyggeligere, men hun er ikke spydig. Er ikke kanskje måten "dere" skriver på, da? Ekspander Jeg har heller ikke blitt blokkert etter kritiske spørsmål, men det er en stund siden jeg har engasjert meg så hun kan ha blitt strengere i det siste 🤷🏼♀️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 6. januar 2021 #5127 Del Skrevet 6. januar 2021 Flere som la merke til at hun i dag vant en konkurranse på Instagram hvor premien var valgfri fotoshoot? Hun har kommentert at hun ønsket å vinne gravidfotografering 🤔 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 6. januar 2021 #5128 Del Skrevet 6. januar 2021 Moonies skrev (På 6.1.2021 den 18.19): Flere som la merke til at hun i dag vant en konkurranse på Instagram hvor premien var valgfri fotoshoot? Hun har kommentert at hun ønsket å vinne gravidfotografering 🤔 Ekspander Dette må du linke til for ellers blir det bare spekulasjon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 6. januar 2021 #5129 Del Skrevet 6. januar 2021 Birdo skrev (På 6.1.2021 den 7.12): Skjønner ikke hva "dere" gjør for å bli blokkert🤔 Jeg har ved flere anledninger stilt henne kritiske spørsmål, og følger henne enda. Både i kommentarfelt og på DM. Hun kunne sikkert svart enda hyggeligere, men hun er ikke spydig. Er ikke kanskje måten "dere" skriver på, da? Ekspander Jeg ble fjernet som følger en gang for å skrive: hvorfor er ikke denne merket som reklame? I mine øyne er ikke det så ille at jeg burde bli fjernet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 6. januar 2021 #5130 Del Skrevet 6. januar 2021 Jaymie skrev (På 6.1.2021 den 21.34): Dette må du linke til for ellers blir det bare spekulasjon. Ekspander Hun vant konkurransen hos «Fairytalesbyemma». 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 6. januar 2021 #5131 Del Skrevet 6. januar 2021 Kan være at hun skrev det fordi noen hun kjenner er gravid og vil gi premien videre til noen hun kjenner Jeg kan ofte skrive på konkurranser om barneleker osv enda jeg ikke har noen planer om barn 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 6. januar 2021 #5132 Del Skrevet 6. januar 2021 Moonies skrev (På 6.1.2021 den 21.47): Hun vant konkurransen hos «Fairytalesbyemma». Ekspander Gravid fotografering 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 6. januar 2021 #5133 Del Skrevet 6. januar 2021 Om man legger to og to sammen så kan det gi mening at hun er gravid... Wenda skrev (På 6.1.2021 den 22.00): Kan være at hun skrev det fordi noen hun kjenner er gravid og vil gi premien videre til noen hun kjenner Jeg kan ofte skrive på konkurranser om barneleker osv enda jeg ikke har noen planer om barn 😄 Ekspander Ja, men dette er Helene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moonies Skrevet 6. januar 2021 #5134 Del Skrevet 6. januar 2021 Lirah skrev (På 6.1.2021 den 23.15): Om man legger to og to sammen så kan det gi mening at hun er gravid... Ja, men dette er Helene. Ekspander Samme tenkte jeg. Premien er verdt 9000kr, må være en veldig god venninne som skal få den gravidfotograferingen av henne da i så fall 🤪 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. januar 2021 #5135 Del Skrevet 7. januar 2021 Men folkens.. Er dette virkelig noe å sladre om? Om så hun er gravid da - kan hun ikke fortelle det selv når det passer for de? Samtidig så skal man være forsiktig med å spekulere i sånne ting, for det der kan være et ekstremt sårt tema for mange. Skjerp dere. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 7. januar 2021 #5136 Del Skrevet 7. januar 2021 Moonies skrev (På 6.1.2021 den 23.32): Samme tenkte jeg. Premien er verdt 9000kr, må være en veldig god venninne som skal få den gravidfotograferingen av henne da i så fall 🤪 Ekspander Ja om man ikke trenger det selv så hvorfor ikke gi det bort? Jeg har deltatt på konkurranser selv med verdi på noen tusenlapper, jeg vant og ga premien videre til noen som hadde behov for det. Jeg trengte jo ikke premien 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caram Skrevet 7. januar 2021 #5137 Del Skrevet 7. januar 2021 Gravidfotograferinga er vel tiltenkt henne som hun hadde tagget i innlegget? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 7. januar 2021 #5138 Del Skrevet 7. januar 2021 Birdo skrev (På 7.1.2021 den 0.27): Men folkens.. Er dette virkelig noe å sladre om? Om så hun er gravid da - kan hun ikke fortelle det selv når det passer for de? Samtidig så skal man være forsiktig med å spekulere i sånne ting, for det der kan være et ekstremt sårt tema for mange. Skjerp dere. Ekspander Nå legger jo HD greit opp til spekulasjon selv da! Og vet at det blir skrevet om her inne..* all PR er god PR *... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 7. januar 2021 #5139 Del Skrevet 7. januar 2021 Beatbox skrev (På 7.1.2021 den 8.35): Nå legger jo HD greit opp til spekulasjon selv da! Og vet at det blir skrevet om her inne..* all PR er god PR *... Ekspander Så hun skal ikke gå lov å delta i en konkurranse uten at hun da er ute etter spekulasjon? Ærlig talt.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elisiaflisa Skrevet 7. januar 2021 #5140 Del Skrevet 7. januar 2021 Birdo skrev (På 7.1.2021 den 9.06): Så hun skal ikke gå lov å delta i en konkurranse uten at hun da er ute etter spekulasjon? Ærlig talt.. Ekspander Da kunne hun likegjerne skrevet : gravidfotografering til min venninne, enn jeg ønsker meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå