hippyskippy Skrevet 27. november 2020 #5081 Del Skrevet 27. november 2020 Gøy å tenke på hvor besatt hun er av å stirre på egen ræv når hun ikke selv har sett hvor skitne føttene er. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 27. november 2020 #5082 Del Skrevet 27. november 2020 hippyskippy skrev (1 time siden): Gøy å tenke på hvor besatt hun er av å stirre på egen ræv når hun ikke selv har sett hvor skitne føttene er. Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet 27. november 2020 #5083 Del Skrevet 27. november 2020 non_stop skrev (10 minutter siden): Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. Hvis føttene dine blir svarte uten å være skitten, ville jeg tatt turen til legen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattivatti Skrevet 27. november 2020 #5084 Del Skrevet 27. november 2020 hippyskippy skrev (1 time siden): Gøy å tenke på hvor besatt hun er av å stirre på egen ræv når hun ikke selv har sett hvor skitne føttene er. Hun skal ha kred for å ikke redigere de om ikke annet. Det ville mange andre bloggere gjort. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 27. november 2020 #5085 Del Skrevet 27. november 2020 panzerpølsa skrev (51 minutter siden): Hvis føttene dine blir svarte uten å være skitten, ville jeg tatt turen til legen. De var ikke svarte, de så møkkete ut. Jeg har helt like føtter som HD. Er ingenting galt med mine føtter, men de blir altså slik selv om jeg steller de ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alix Skrevet 27. november 2020 #5086 Del Skrevet 27. november 2020 Ryuk skrev (3 timer siden): Hun skal ha kred for å ikke redigere de om ikke annet. Det ville mange andre bloggere gjort. Hun redigerer jo alt annet, hvorfor skal hun hylles for skitne føtter? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillehammeren Skrevet 27. november 2020 #5087 Del Skrevet 27. november 2020 Umerket reklame for Bara i feeden. Selvsagt rapporter til FT. Elendig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 29. november 2020 #5088 Del Skrevet 29. november 2020 non_stop skrev (På 27.11.2020 den 17.43): Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. Ja, jeg har litt gule fotsåler pga svært tørr hud. Men de er da ikke svarte slik som det der. Føttene er skitne men siden rumpa er i fokus så ble det oversett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkkeee Skrevet 29. november 2020 #5089 Del Skrevet 29. november 2020 Lirah skrev (4 timer siden): Ja, jeg har litt gule fotsåler pga svært tørr hud. Men de er da ikke svarte slik som det der. Føttene er skitne men siden rumpa er i fokus så ble det oversett. Det viktigste er jo tross alt å få vist bort rumpa ☺ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
keiserenernaken Skrevet 29. november 2020 #5090 Del Skrevet 29. november 2020 Jeg forstår virkelig ikke målgruppen for undertøysreklamen. For meg fremstår bildene som utdaterte bilder ment for erotiske blader. Kommentarene under, erotiske komplimenter fra voksne menn, hjelper ikke på inntrykket. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gull vaffel Skrevet 29. november 2020 #5091 Del Skrevet 29. november 2020 Skal man vise frem undertøy skal det være i fokus. Helene bruker dette som en unnskyldning til å kunne legge ut seksuelle bilder av seg selv. Blir litt for glamourmodell aktig, bare at det er 10-12 år for seint 😅 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twistdott Skrevet 29. november 2020 #5092 Del Skrevet 29. november 2020 non_stop skrev (På 27.11.2020 den 17.43): Ikke sikkert de er skitne da. Om man sliter med tørr og hard hud under føttene så kan føttene ofte se misfargede / gule ut. Ser hvertfall det på mine egne føtter hvis de ikke har fått så mye stell på en stund, hvertfall på vintern. Så opptatt som bloggere er av å vise seg frem i alle slags fine og mindre fine positurer, til ta vare på kroppen sin, så burde føttene være en del av kroppspleien. Hun burde kjøpt noen fotmasker av Pilotfruen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnaO Skrevet 29. november 2020 #5093 Del Skrevet 29. november 2020 Å herregud, kan dere komme over det med føttene hennes?! Så himla farlig er det faktisk ikke at hun ikke driver med fotpleie i hytt og gevær. Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden, men har vært innom et par ganger i det siste. Kan noen gi en kort oppsummering av hva greia hennes er nå? Diett og trening? Gått ned ganske mye igjen ser jeg, har hun delt ny vekt? Operert igjen? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 29. november 2020 #5094 Del Skrevet 29. november 2020 AnnaO skrev (51 minutter siden): Å herregud, kan dere komme over det med føttene hennes?! Så himla farlig er det faktisk ikke at hun ikke driver med fotpleie i hytt og gevær. Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden, men har vært innom et par ganger i det siste. Kan noen gi en kort oppsummering av hva greia hennes er nå? Diett og trening? Gått ned ganske mye igjen ser jeg, har hun delt ny vekt? Operert igjen? Frisk uten sukker som hun har reklamert for, men virker som det er noe nytt på gang nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbærpai Skrevet 2. desember 2020 #5095 Del Skrevet 2. desember 2020 Vi kan IKKE drite i føttene. Noen har allerede gjort det. Eller på de da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. desember 2020 #5096 Del Skrevet 3. desember 2020 Dårlig reklame for Ellos på insta nå. Jeg elsker sånne koseantrekk med den tightsen må enten være for liten eller veldig gjennomsiktig. Med en sånn reklame tør jeg ikke kjøpe noe for gjennomsiktige underdeler takler jeg ikke. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 3. desember 2020 #5097 Del Skrevet 3. desember 2020 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrikstad71mod Skrevet 3. desember 2020 #5098 Del Skrevet 3. desember 2020 Jaymie skrev (5 timer siden): Dårlig reklame for Ellos på insta nå. Jeg elsker sånne koseantrekk med den tightsen må enten være for liten eller veldig gjennomsiktig. Med en sånn reklame tør jeg ikke kjøpe noe for gjennomsiktige underdeler takler jeg ikke. Det der må være en strømpe bukse ? Set jo alt gjennom den 😳 Lurer på om ellos ser hva disse influensere reklamerer for de ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaymie Skrevet 3. desember 2020 #5099 Del Skrevet 3. desember 2020 Fredrikstad71mod skrev (1 time siden): Det der må være en strømpe bukse ? Set jo alt gjennom den 😳 Lurer på om ellos ser hva disse influensere reklamerer for de ? God reklame er det i alle fall ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lirah Skrevet 4. desember 2020 #5100 Del Skrevet 4. desember 2020 Fredrikstad71mod skrev (11 timer siden): Det der må være en strømpe bukse ? Set jo alt gjennom den 😳 Lurer på om ellos ser hva disse influensere reklamerer for de ? Typisk for klær med dårlig kvalitet. Jeg har en lignende bukse som er like gjennomsiktig, den er nesten for stor og man ser likevel alt. Men er ment til hjemmekos da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå