Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3141 Skrevet 3. mai 2020 (endret) 5 minutter siden, MissDemeanor skrev: Veldig miljøbevisst å ha over 20 treningstightser må vite. Ref.instastory hvor hun teller 17 tightser av ett merke, samt at det er flere tightser hun ikke teller... Må trene mye for å slite ut så mange! 😱 Endret 3. mai 2020 av Miranda16 4
Hege1980 Skrevet 3. mai 2020 #3142 Skrevet 3. mai 2020 8 minutter siden, MissDemeanor skrev: Veldig miljøbevisst å ha over 20 treningstightser må vite. Ref.instastory hvor hun teller 17 tightser av ett merke, samt at det er flere tightser hun ikke teller... Må trene mye for å slite ut så mange! 20 Treningstightser > buffer til hunden 🤷♀️👎 18
Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3143 Skrevet 3. mai 2020 Disse tightsene som hun bruker koster den nette summen av 700,-. https://barasportswear.no/collections/tights 9
cerruti Skrevet 3. mai 2020 #3145 Skrevet 3. mai 2020 Er alle som kritiserer antall tights, miljøengasjement osv like flinke selv? De fleste har vel i dag haugevis av klær, sengetøy, håndklær, møbler, interiør, reiser +++ Hun er i tillegg sponset og mottar klær som en jobb. 7
Finnwife Skrevet 3. mai 2020 #3146 Skrevet 3. mai 2020 Just now, cerruti said: Er alle som kritiserer antall tights, miljøengasjement osv like flinke selv? De fleste har vel i dag haugevis av klær, sengetøy, håndklær, møbler, interiør, reiser +++ Hun er i tillegg sponset og mottar klær som en jobb. Kan ikke snakke for andre enn meg selv, men er over et år siden sist jeg kjøpte meg et klesplagg. Trenger jeg nytt treningstøy, ønsker jeg meg det i jule eller bursdagsgave. Jeg går på byttekvelder, både store og små, der jeg har fått "nytt" tøy i bytte mot noe jeg ikke lengre bruker selv. Kjører elbil, har solcellepanel, spiser fisk og kjøttfritt 4 dager i uka, og har 2 øyenskyggepaletter som har vart siden 2010.. man må bare være bevisst.. Hun er ikke opptatt av miljøet for fem flate øre, men det får være greit sålenge hun er ærlig om det 9
Clara80 Skrevet 3. mai 2020 #3147 Skrevet 3. mai 2020 Altså, er det SÅ ille å ha 17 tights? Hun har ikke barn, og kun seg selv å tenke på. De som reagerer på det burde telle sine egne plagg og sko. 3
miss summers Skrevet 3. mai 2020 #3148 Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, cerruti skrev: Er alle som kritiserer antall tights, miljøengasjement osv like flinke selv? De fleste har vel i dag haugevis av klær, sengetøy, håndklær, møbler, interiør, reiser +++ Hun er i tillegg sponset og mottar klær som en jobb. Hvordan er det bedre å motta som spons, enn at folk kjøper selv? Hun bruker dem jo ikke engang! Og å argumentere slik er så forbanna teit. Det er liksom ikke lov å mene noe om noe fordi «andre gjør sikkert det samme». Vel, nå er det snakk om en selverklært influenser som markedsfører seg selv som en hamstrer. Finnes ingen grunn til å hevde noe som helst om andre som IKKE utleverer det samme. Eller hva? Rull inn altså. 8
miss summers Skrevet 3. mai 2020 #3149 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Clara80 skrev: Altså, er det SÅ ille å ha 17 tights? Hun har ikke barn, og kun seg selv å tenke på. De som reagerer på det burde telle sine egne plagg og sko. Hvorfor det? 😂 For et merkelig resonnement. 1
Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3150 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Clara80 skrev: Altså, er det SÅ ille å ha 17 tights? Hun har ikke barn, og kun seg selv å tenke på. De som reagerer på det burde telle sine egne plagg og sko. Hun har akkurat tigget til seg 30 000 for operasjon til hunden. 31
Clara80 Skrevet 3. mai 2020 #3151 Skrevet 3. mai 2020 Folk reagerer på at hun bruker penger på treningstøy...hvorfor i all verden? Kan ikke folk bruke penger på det de vil? Hvis jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg hatt ganske mye penger å bruke på meg selv. 4
Finnwife Skrevet 3. mai 2020 #3152 Skrevet 3. mai 2020 3 minutter siden, Clara80 said: Altså, er det SÅ ille å ha 17 tights? Hun har ikke barn, og kun seg selv å tenke på. De som reagerer på det burde telle sine egne plagg og sko. Problemet er at hun tydeligvis ikke priorierer å spare til uforutsette hendelser, som en operasjon av hunden som hun ikke har forsikring i orden på... 17
Gjest Beatbox Skrevet 3. mai 2020 #3153 Skrevet 3. mai 2020 1 minutt siden, Clara80 skrev: Folk reagerer på at hun bruker penger på treningstøy...hvorfor i all verden? Kan ikke folk bruke penger på det de vil? Hvis jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg hatt ganske mye penger å bruke på meg selv. Forstår du ikke at det reageres når hun akkurat har tigget til seg 30.tusen fordi de hadde ikke penger til operasjon av hunden..?
Miranda16 Skrevet 3. mai 2020 #3154 Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Clara80 skrev: Folk reagerer på at hun bruker penger på treningstøy...hvorfor i all verden? Kan ikke folk bruke penger på det de vil? Hvis jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg hatt ganske mye penger å bruke på meg selv. Hun har akkurat tigget til seg 30 000 til hunden sin fordi hun setter sine behov foran kjæledyret 16
monstergospel Skrevet 3. mai 2020 #3155 Skrevet 3. mai 2020 10 minutter siden, cerruti skrev: Er alle som kritiserer antall tights, miljøengasjement osv like flinke selv? De fleste har vel i dag haugevis av klær, sengetøy, håndklær, møbler, interiør, reiser +++ Hun er i tillegg sponset og mottar klær som en jobb. Jeg har TO treningstightser. Den ene kjøpte jeg fordi den andre var utslitt, men jeg bruker fortsatt begge. Å jeg trener nok minst dobbelt så mye som HD. (Les: jeg går et par turer ukentlig å er normalt aktiv) Helt unormalt å eie 20 treningstightser! 16
FluffyChix Skrevet 3. mai 2020 #3156 Skrevet 3. mai 2020 8 timer siden, alix skrev: Hva er greia med å bruke salatblad som "brødskive"? Ikke for å spare kalorier regner jeg med? det ser nemlig ut som hun har en av de veldig kaloririkeJe påleggsalatene oppå. Salatbladet har jo null næring. En grov brødskive hadde vært et mye bedre valg.. og holdt henne mett lenger! Og det er umulig å se noen forskjell på de bildene hun nettopp postet bortsett fra blank hud i panna Jeg bruker salatblad som wrap, Det er genialt og man får i seg grønne grønnsaker, fiber og laaaavt med kalorier. 2
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #3157 Skrevet 3. mai 2020 (endret) 55 minutter siden, Infinity skrev: Jeg svarte slik da jeg syntes at du prøvde deg på hersketeknikk mot meg. Det var heller ikke jeg som linket til saken, men fikk en lekse fra deg uansett, så se litt på hvordan du skriver selv før du halshugger meg. Det er flere som har skrevet at de vet bedre enn HD. Hun skriver noe, og så er det noen her som dømmer det nord og ned, kommer med «rådet» at hun må jobbe med hodet sitt, få profesjonell hjelp for slik hun holder på kommer ikke til å virke og ikke minst hvor behjelpelig alle er til å fortelle henne at hun tar feil hvis hun mener at hun har gått litt ned i vekt. I hvilket univers vil dette hjelpe HD? Jeg skriver det jeg mener og føler, og jeg presiserer det rimelig godt i innlegget mitt. Jeg kommenterer artikkelen. Det handler ikke om deg i det hele tatt, og ikke et eneste ord av det jeg skrev, var myntet på deg. Jeg forstår virkelig ikke hvor du har det fra? Jeg tolket det slik at det var du som publiserte linken til artikkelen, men ser nå at du bare omtalte den(?). Du mente at min forklaring var for tynn(?), og da tolket jeg det slik at du ønsket at jeg skulle dele det jeg mente, siden du også tidligere i tråden spurte om ingen hadde giddet å lese artikkelen. Igjen tolker jeg det som et ønske om å få respons på artikkelen og kanskje ha en diskusjon rundt emnet. Jeg har ikke halshugga deg eller gitt deg en lekse. Jeg skrev mine tanker og følelser og du kommer med et svar som starter både usaklig og med antagelser om meg (ref at om jeg hadde hatt en spiseforstyrrelse hadde jeg kanskje hatt litt mer medfølelse). Med andre ord har vi misforstått hverandre. Jeg trodde du ville ha en diskusjon eller var interessert i andres meninger, og jeg tok feil så beklager det. Det andre kan ikke jeg svare på da det ikke har noe med meg å gjøre. Jeg deler mine meninger og tanker, mine oppfatninger, noen ganger blir jeg provosert og lei av dobbeltmoralen og trist over at troverdigheten til Helene daler. Jeg har fulgt henne lenge. Kan ikke si så mye mer egentlig. Edit: Og blir jeg hersa med så herser jeg tilbake. Ref siste innlegg. Endret 3. mai 2020 av Lirah
Gjest Heartgirl Skrevet 3. mai 2020 #3158 Skrevet 3. mai 2020 2 timer siden, Lirah skrev: Akkurat det her begynner å bli utdatert. Vil dama kle av seg og posere i undertøy, så la henne gjøre det. Helene er langt ifra "verstingen", jeg tror jeg ser Sophie Elise oftere i undertøy enn med klær på. Det gjelder andre influencere også. Jeg enig. La nå HD gjøre det hun vil. Hun skader ingen med å vise frem kroppen sin, og HD jeg synes HD er tøff som viser at kroppen skal man være stolt av ❤️ Det skulle vært flere slike bloggere i Norge
Gjest Lirah Skrevet 3. mai 2020 #3159 Skrevet 3. mai 2020 Akkurat nå, Heartgirl skrev: Jeg enig. La nå HD gjøre det hun vil. Hun skader ingen med å vise frem kroppen sin, og HD jeg synes HD er tøff som viser at kroppen skal man være stolt av ❤️ Det skulle vært flere slike bloggere i Norge Bloggere som viser kroppen sin er ikke akkurat mangelvare.
cerruti Skrevet 3. mai 2020 #3160 Skrevet 3. mai 2020 8 minutter siden, miss summers skrev: Hvordan er det bedre å motta som spons, enn at folk kjøper selv? Hun bruker dem jo ikke engang! Og å argumentere slik er så forbanna teit. Det er liksom ikke lov å mene noe om noe fordi «andre gjør sikkert det samme». Vel, nå er det snakk om en selverklært influenser som markedsfører seg selv som en hamstrer. Finnes ingen grunn til å hevde noe som helst om andre som IKKE utleverer det samme. Eller hva? Rull inn altså. En som er influenser/blogger whatever... og som reklamerer for produkter. Skal hun ha en tights osv? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå