Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Beatbox
1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

HD har gått ned 50 kg, så at hun ikke har oppnådd noe er ren dramatisering. 

Takket være operasjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lillesnøfnugg skrev:

Hun har óg gått opp en god del av dei kg..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
6 minutter siden, Beatbox skrev:

Takket være operasjon..

5 minutter siden, Rosasko skrev:

Hun har óg gått opp en god del av dei kg..

Det er fortsatt resultater. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

NOEN, ikke noe. Skal du sitere meg så gjør det korrekt i det minste. Hun har gjennom årene satt seg, og delt utallige mål som aldri er blitt fulgt opp - da tenker jeg det ikke er oppnådd jeg da. Men så klart kan det hende hun har oppnådd alt hun har listet opp uten å dele det med bloggen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 minutter siden, kahaki skrev:

NOEN, ikke noe. Skal du sitere meg så gjør det korrekt i det minste. Hun har gjennom årene satt seg, og delt utallige mål som aldri er blitt fulgt opp - da tenker jeg det ikke er oppnådd jeg da. Men så klart kan det hende hun har oppnådd alt hun har listet opp uten å dele det med bloggen.

Jeg leser ikke bloggen, er bare på IG. Hva nøyaktig er det hun ikke har oppnådd i følge bloggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, lillesnøfnugg skrev:

Jeg leser ikke bloggen, er bare på IG. Hva nøyaktig er det hun ikke har oppnådd i følge bloggen?

Nå vektmålet og holde seg der (den går på repeat) 

Få orden på kostholdet (går igjen den og gitt) 

Fullføre maraton (har vel blitt sagt noen ganger det og ja) 

Sukkerstopp...

osv... osv.... 🥱🥱

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillesnøfnugg
3 timer siden, Rosasko skrev:

Nå vektmålet og holde seg der (den går på repeat) 

Få orden på kostholdet (går igjen den og gitt) 

Fullføre maraton (har vel blitt sagt noen ganger det og ja) 

Sukkerstopp...

osv... osv.... 🥱🥱

Det er vel et mål mange andre setter seg også og ikke klarer? Det er jo det som gjør at  mange følger henne, fordi det jordnært og gjenkjennbart? De fleste som sliter med mat og følelser kan kjenne seg igjen i disse mønstrene, det er rart at hun skal få kritikk for noe som er normalt for enkelte. Hun er ikke et supermenneske og perfekt selv om hun blogger, slik de andre farlig fasade bloggerne gir utrykk for at de er. Selv om folk flest gjennomskuer det. 

Endret av lillesnøfnugg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senest denne pullupchallengen på ig? «Følg meg de neste 8 ukene», ikke postet noe om det de siste 5... 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
20 minutter siden, SansaS skrev:

Senest denne pullupchallengen på ig? «Følg meg de neste 8 ukene», ikke postet noe om det de siste 5... 

Som jeg sa tidligere; hun virker så demotivert og lei..og det virker som slike *challenges * er bare et forsøk på å teste lesernes interesse. Det er det at hun ikke gjør dette ene og alene for sin egen del som blir så krampeaktig. Klikkomani kalles det på godt norsk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at hun går høyt ut med slike challenges for å gjøre seg selv mer forpliktet til å kunne gjennomføre...når hun vet alle skal følge og se på.

Men så faller alt i grus uansett.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
7 minutter siden, MiniMjau skrev:

Kan det være at hun går høyt ut med slike challenges for å gjøre seg selv mer forpliktet til å kunne gjennomføre...når hun vet alle skal følge og se på.

Men så faller alt i grus uansett.

Du er nok inne på noe der. Det interessante er hvorfor det hele tiden faller i grus. Fordi slik har det vært i mange år, noe som viser at stayer-evnen ikke er der. Når man har så mye å jobbe med mentalt er et liv i offentlighet det siste man trenger..For det å bevise for seg selv at man klarer ting bør være mer enn godt nok, men er ikke selvtilliten tilstede tyr man til flokken for bekreftelser. Jeg pleier å si at har man ikke sukker hjemme må man enten låne hos naboen eller gå på butikken.

Endret av Beatbox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye treningsbilder på hennes kanaler nå. Er jo bra det, men må jo være i kombinasjon med hva en inntar av mat og drikke. Nytt år og ny begynnelse, som hun skriver om. Står veldig lite om kosthold og hva som har ikke har fungert etter denne operasjonen. Endringer må absolutt til og en får se om hun klarer å snu den negative trenden. Begynte bra de første månedene, men skal hun lykkes så er det viktig å ha fokus på hva hun inntar av kalorier. En kan få inn mye kalorier av drikke. Det nytter ikke med såkalte slanke- operasjoner hvis en ikke klarer å gjøre de endringer som kreves. Jeg synes bildene taler for seg selv. 

Endret av Levina
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Levina skrev:

Mye treningsbilder på hennes kanaler nå. Er jo bra det, men må jo være i kombinasjon med hva en inntar av mat og drikke. Nytt år og ny begynnelse, som hun skriver om. Står veldig lite om kosthold og hva som har ikke har fungert etter denne operasjonen. Endringer må absolutt til og en får se om hun klarer å snu den negative trenden. Begynte bra de første månedene, men skal hun lykkes så er det viktig å ha fokus på hva hun inntar av kalorier. En kan få inn mye kalorier av drikke. Det nytter ikke med såkalte slanke- operasjoner hvis en ikke klarer å gjøre de endringer som kreves. Jeg synes bildene taler for seg selv. 

Hadde det ikke vært hyggelig å bare heie på økt trening? :) Det er jo super flott hun har pågangsmot og lyst på å trene. Hun er ikke pålagt å skrive om kosthold.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Inocybe skrev:

Hadde det ikke vært hyggelig å bare heie på økt trening? :) Det er jo super flott hun har pågangsmot og lyst på å trene. Hun er ikke pålagt å skrive om kosthold.

Hun har jo hatt et ønske om å gå ned i vekt, og det hjelper ikke bare med økt fysisk aktivitet. Hun har snakket om vektnedgang for å få bedre helse og da er hva hun inntar den viktigste faktoren for å lykkes, så jo, kostholdet hennes hadde vært interessant at hun skrev om. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
6 timer siden, Levina skrev:

Hun har jo hatt et ønske om å gå ned i vekt, og det hjelper ikke bare med økt fysisk aktivitet. Hun har snakket om vektnedgang for å få bedre helse og da er hva hun inntar den viktigste faktoren for å lykkes, så jo, kostholdet hennes hadde vært interessant at hun skrev om. 

Og hvis ikke hun skriver om det så er du "behjelpelig" med spekulasjoner og hypoteser om hvorfor du mener hun feiler? Jeg skjønner godt hun ikke deler alt når det likevel pirkes og tolkes i værste mening uansett. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rosasko skrev:

Ikke rart at hun går konkurs når hun har blokket alle 😆

Feilpost 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox
1 time siden, Inocybe skrev:

Og hvis ikke hun skriver om det så er du "behjelpelig" med spekulasjoner og hypoteser om hvorfor du mener hun feiler? Jeg skjønner godt hun ikke deler alt når det likevel pirkes og tolkes i værste mening uansett. 

Nå er det jo HD som kaller seg * dønn ærlig *....og man trenger ikke å spekulere når det vises på bildene energidrikker, proteinbarer osv. Og HD er jo utdannet kostholdsveileder slik at hun burde vite hvordan et sunt kosthold bør se ut. Men hun har fortalt at nå har hun tatt tak i mye tunge ting i terapi og det er kjent at hun bearbeider følelsene med mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...