CabinCruiser Skrevet 27. november 2019 #821 Del Skrevet 27. november 2019 På 25.11.2019 den 18.35, miss summers skrev: Jeg forstår virkelig ikke en kyllingreklame i undertøy. Mat og undertøy hører IKKE sammen. Ta på en morgenkåpe i det minste. Ikke er den kyllingen av de sunneste heller. Skivebom for min del. Jeg har litt problemer med hentydningen til at det ikke er sunneste kylling. Ifølge Priori så kommer kyllingene deres fra gårder med høy dyrevelferd (de lever godt og blir ikke foret på industrivis, ergo er sammensetningen av næringsstoffer bedre enn i "fabrikkoppdrett" og de har bedre sammensetning av omega6 bl.a) Næringsinnholdet finner jeg heller ikke noe spesielt galt med i forhold til andre kyllinger. Næringsinnhold per 100g/ml Energi 122 kcal / 515 kj Fett 3 g - mettet fett 0,5 g - enumettet fett 0,9 g - flerumettet fett 1,4 g Karbohydrat 0,6 g - sukkerarter 0,5 g Protein 23 g Salt 1 g Vitaminer/mineraler 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 27. november 2019 #822 Del Skrevet 27. november 2019 1 time siden, CabinCruiser skrev: Jeg har litt problemer med hentydningen til at det ikke er sunneste kylling. Ifølge Priori så kommer kyllingene deres fra gårder med høy dyrevelferd (de lever godt og blir ikke foret på industrivis, ergo er sammensetningen av næringsstoffer bedre enn i "fabrikkoppdrett" og de har bedre sammensetning av omega6 bl.a) Næringsinnholdet finner jeg heller ikke noe spesielt galt med i forhold til andre kyllinger. Næringsinnhold per 100g/ml Energi 122 kcal / 515 kj Fett 3 g - mettet fett 0,5 g - enumettet fett 0,9 g - flerumettet fett 1,4 g Karbohydrat 0,6 g - sukkerarter 0,5 g Protein 23 g Salt 1 g Vitaminer/mineraler Olje og krydder, dette er mer kalorier og fett enn ren kyllingfilet og karbohydrater i tillegg. Slike ferdig preparerte ting er ikke bra nok for meg. Derav min kommentar og min mening. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 27. november 2019 #823 Del Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, miss summers skrev: Olje og krydder, dette er mer kalorier og fett enn ren kyllingfilet og karbohydrater i tillegg. Slike ferdig preparerte ting er ikke bra nok for meg. Derav min kommentar og min mening. Ja, de hele 3 kaloriene fra forskjellen på næringstabellen er sikkert utslagsgivende. Men hver sin smak. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 27. november 2019 #824 Del Skrevet 27. november 2019 1 minutt siden, CabinCruiser skrev: Ja, de hele 3 kaloriene fra forskjellen på næringstabellen er sikkert utslagsgivende. Men hver sin smak. Når de kommer fra krydderet (altså sukker), så ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 27. november 2019 #825 Del Skrevet 27. november 2019 Ja, 0,6 karbohydrater /100 gram er jo håpløst usunt. Not. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 28. november 2019 #826 Del Skrevet 28. november 2019 13 timer siden, pøbelsara skrev: Ja, 0,6 karbohydrater /100 gram er jo håpløst usunt. Not. Nå er det heldigvis ikke antall karbohydrater som avgjør om en matvare er sunn eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 28. november 2019 #827 Del Skrevet 28. november 2019 Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 29. november 2019 #828 Del Skrevet 29. november 2019 Var det ikke Helene som var så fornøyd med kroppen sin, og er i mot redigering av kropp? Ser dagens innlegg ang kjoler ikke tok seg så bra ut 😆 (bildene på veggen bak henne) fornøyd med kroppen du liksom 🥱 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 29. november 2019 #829 Del Skrevet 29. november 2019 3 minutter siden, Rosasko skrev: Var det ikke Helene som var så fornøyd med kroppen sin, og er i mot redigering av kropp? Ser dagens innlegg ang kjoler ikke tok seg så bra ut 😆 (bildene på veggen bak henne) fornøyd med kroppen du liksom 🥱 Oi🙈 seeeer de det ikke selv?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lileep Skrevet 29. november 2019 #830 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Bypass said: Oi🙈 seeeer de det ikke selv?! Hva er det dere ser? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 29. november 2019 #831 Del Skrevet 29. november 2019 6 minutter siden, Rosasko skrev: Var det ikke Helene som var så fornøyd med kroppen sin, og er i mot redigering av kropp? Ser dagens innlegg ang kjoler ikke tok seg så bra ut 😆 (bildene på veggen bak henne) fornøyd med kroppen du liksom 🥱 Ser ikke noe jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. november 2019 #832 Del Skrevet 29. november 2019 1 minutt siden, Lileep skrev: Hva er det dere ser? 😛 Det lurer jeg også på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bypass Skrevet 29. november 2019 #833 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, Pollen skrev: Ser ikke noe jeg. Det er på Instagram - ikke bloggen. Du ser at bildene bak henne buer innover. Typisk når man photo shopper... Bakgrunnen blir dratt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. november 2019 #834 Del Skrevet 29. november 2019 5 minutter siden, Bypass skrev: Det er på Instagram - ikke bloggen. Du ser at bildene bak henne buer innover. Typisk når man photo shopper... Bakgrunnen blir dratt. Har sett både på instastory og innlegget på instagram, ser ikke at noen rette linjer bak henne blir dratt. Uansett - bildene bak henne henger i hodehøyde. Tror dere hun har redigert hodet tynnere? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 29. november 2019 #835 Del Skrevet 29. november 2019 5 minutter siden, Bypass skrev: Det er på Instagram - ikke bloggen. Du ser at bildene bak henne buer innover. Typisk når man photo shopper... Bakgrunnen blir dratt. Jeg ser på IG. Er vel ikke lenge til hun forsvarer seg, enda hun ikke er her inne og leser om seg selv. Særlig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosasko Skrevet 29. november 2019 #836 Del Skrevet 29. november 2019 2 minutter siden, Luka_S skrev: Har sett både på instastory og innlegget på instagram, ser ikke at noen rette linjer bak henne blir dratt. Uansett - bildene bak henne henger i hodehøyde. Tror dere hun har redigert hodet tynnere? Er du blind? 😄🙈 ser du ikke bildene og gardina faktisk lever sitt eget liv? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 29. november 2019 #837 Del Skrevet 29. november 2019 Akkurat nå, Rosasko skrev: Er du blind? 😄🙈 ser du ikke bildene og gardina faktisk lever sitt eget liv? Nei? Vis meg gjerne screenshot. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 29. november 2019 #838 Del Skrevet 29. november 2019 Jeg ser det jeg også, men det har ikke noe med kroppen å gjøre. Ser ut som det er i forbindelse med håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. november 2019 #839 Del Skrevet 29. november 2019 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, personangrep og krenkende innlegg, med svar, Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 29. november 2019 #840 Del Skrevet 29. november 2019 Oida. Ikke vanskelig å se at det er mye som skjer i bakgrunnen der. Flaut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå