Gjest Plannergirl Skrevet 18. oktober 2019 #741 Del Skrevet 18. oktober 2019 7 minutter siden, Linjalen skrev: Jeg er nok bare gammel og sur og kynisk og tenker at den eneste forskjellen er at nå formidler hun samme dritten, bare under radaren. Jeg er enig med deg at denne oljescammen som har dukket opp hos bloggere er en uting, men akkurat nå fokuserte jeg på seieren at det ikke fikk stå fremme slik at flere får sett det. Offentlig er det mange unge med sykdommer som blir lett påvirket, under radaren når hun ikke ut til så mange utsatte i sykdomsgrupper tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 18. oktober 2019 #742 Del Skrevet 18. oktober 2019 Tråden er ryddet for hetsende innlegg og svar til dette. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linjalen Skrevet 18. oktober 2019 #743 Del Skrevet 18. oktober 2019 Sjekket merket hun frontet. CBD olje fra Q sciences som var den hun frontet er bekreftet som pyramidespill. Forhandlerne selger det like mye som «forretningsmulighet» som produkt så da vil jeg bare legge den her for protokollen. Det er en pyramide. Og hun gjorde veldig lurt i å ta avstand. I alle fall offisielt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 30. oktober 2019 #744 Del Skrevet 30. oktober 2019 Så ikke forskjellen på de to bildene jeg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 30. oktober 2019 #745 Del Skrevet 30. oktober 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til det. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 1. november 2019 #746 Del Skrevet 1. november 2019 Hyller bilring samtidig som det settes vektnedgangsmål... Det blir bare ikke troverdig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 1. november 2019 #747 Del Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, cerruti skrev: Hyller bilring samtidig som det settes vektnedgangsmål... Det blir bare ikke troverdig. Hvorfor ikke ? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. november 2019 #748 Del Skrevet 1. november 2019 1 time siden, Infinity skrev: Hvorfor ikke ? Visste du ikke at det bare er lov å ha en tanke/mening i livet?🙄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. november 2019 #749 Del Skrevet 2. november 2019 6 timer siden, Infinity skrev: Hvorfor ikke ? Fordi det er vanskelig å kjøpe det budskapet av noen som i årevis har forsøkt å gå ned i vekt og som deler mye før og etter bilder, hvor sistnevnte selvfølgelig foretrekkes. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinity Skrevet 2. november 2019 #750 Del Skrevet 2. november 2019 2 timer siden, cerruti skrev: Fordi det er vanskelig å kjøpe det budskapet av noen som i årevis har forsøkt å gå ned i vekt og som deler mye før og etter bilder, hvor sistnevnte selvfølgelig foretrekkes. Hun har alltid delt mange bilder. Jeg fatter ikke hvorfor du skal gjøre det til en vekt sak. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 2. november 2019 #751 Del Skrevet 2. november 2019 19 minutter siden, Infinity skrev: Hun har alltid delt mange bilder. Jeg fatter ikke hvorfor du skal gjøre det til en vekt sak. Elsk deg selv som du er, men jeg jobber nå med konkrete vektnedgangsmål og har det mye bedre som slankere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sahara_ Skrevet 2. november 2019 #752 Del Skrevet 2. november 2019 Det er lov å ikke hate seg selv, selv om man ikke er 100% i mål enda 😛 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 2. november 2019 #753 Del Skrevet 2. november 2019 3 timer siden, cerruti skrev: Elsk deg selv som du er, men jeg jobber nå med konkrete vektnedgangsmål og har det mye bedre som slankere? Haha er du seriøs? 😅 Kan jo bruke meg selv som eksempel; jeg er slank, over gjennomsnittet godt trent (er så heldig at jeg faktisk elsker å løpe) og er vel ganske fornøyd som jeg er nå, både i kroppen og treningsmessig. Men tenk; jeg ønsker å bli enda bedre! Ønsker å løpe 5 km, 10 km og halvmaraton på bedre tid, ønsker å spise mindre godteri fordi jeg vet jeg blir oppblåst og får vondt i magen når jeg hiver innpå (pluss at det ikke er sunt selv om jeg ikke legger på meg) og liker å se positiv forandring på kroppen min. Det er vel ikke helt utenkelig eller uforståelig? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 2. november 2019 #754 Del Skrevet 2. november 2019 10 minutter siden, korallrev skrev: Haha er du seriøs? 😅 Kan jo bruke meg selv som eksempel; jeg er slank, over gjennomsnittet godt trent (er så heldig at jeg faktisk elsker å løpe) og er vel ganske fornøyd som jeg er nå, både i kroppen og treningsmessig. Men tenk; jeg ønsker å bli enda bedre! Ønsker å løpe 5 km, 10 km og halvmaraton på bedre tid, ønsker å spise mindre godteri fordi jeg vet jeg blir oppblåst og får vondt i magen når jeg hiver innpå (pluss at det ikke er sunt selv om jeg ikke legger på meg) og liker å se positiv forandring på kroppen min. Det er vel ikke helt utenkelig eller uforståelig? Ja ikke sant. Jeg er normalvektig, fornøyd med kroppen min og trener mye. Men fortsatt kan jeg da ha mål som enda mer definerte armer og, som deg, enda bedre løpetider. Å ha ønsker og mål er ikke det samme som å hate kroppen sin intenst og lyve om at man er fornøyd. Det er bare en feilslutning som oppstår ofte i HD-tråden. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 2. november 2019 #755 Del Skrevet 2. november 2019 Men deres personlige mål delt med kanskje et par hundre er ikke med, i like stor grad, å påvirke (INFLUENCER) unge jenter med dobbeltmoralske holdninger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 2. november 2019 #756 Del Skrevet 2. november 2019 7 minutter siden, kahaki skrev: Men deres personlige mål delt med kanskje et par hundre er ikke med, i like stor grad, å påvirke (INFLUENCER) unge jenter med dobbeltmoralske holdninger. Er du seriøs? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 2. november 2019 #757 Del Skrevet 2. november 2019 6 minutter siden, kahaki skrev: Men deres personlige mål delt med kanskje et par hundre er ikke med, i like stor grad, å påvirke (INFLUENCER) unge jenter med dobbeltmoralske holdninger. Hvorfor er det dobbeltmoralsk å synes at en selv er helt ok eller faktisk BRA som en er, selv om man har mål og ønsker om forbedring? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. november 2019 #758 Del Skrevet 2. november 2019 (endret) Det er nå flatehakkemeg ikke noe dobbeltmoralsk med å påvirke unge jenter til å elske seg selv, selv om kroppen ikke er 100% fit og vekta viser lav bmi! Newsflash til alle fettfoboere; det er fullt mulig og helt innafor å være glad i seg selv, selv om man er på slanker´n og har som mål å bli tynnere. Man trenger ikke legge seg ned å grine over en stakkars valk. Den valken på magen er også en del av deg, og man kan fint gå ned i vekt uten å måtte grave seg ned i selvhat og depresjon. Alt man skal måtte lese før øra ramler av 🙄 Endret 2. november 2019 av skruf 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 2. november 2019 #759 Del Skrevet 2. november 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 8. november 2019 #760 Del Skrevet 8. november 2019 👎🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå