Gå til innhold

Helene Drage

Gjest Bolledeig

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Infinity skrev:

Helt alvorlig.  Det er jo akkurat det du har sagt.

Tull og tøys! Hvis du mener jeg har sagt det så dokumenter. Du vil aldri finne noe, så du har virkelig fått jobben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, CecilieX skrev:

Nei. Jeg tror ikke at en «halvnaken» overvektig blogger vil påvirke leserne negativt. Hvilke feil signaler tenker du at hun sender? Vi er jo allerede enige om at hun ikke glorifiserer fedme. 

Hele greia er det at influensere som legger ut slike bilder er dårlige rollemodeller, uansett om man er str 38 eller 48. Normalen er at så mange fremmede som mulig skal se slike bilder av en. Skremmende å se utviklingen av mennesker som synes det er helt innenfor å legge ut slike bilder på internett og sosiale medier

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Miranda16 skrev:

Tull og tøys! Hvis du mener jeg har sagt det så dokumenter. Du vil aldri finne noe, så du har virkelig fått jobben

Det meste var i den gamle tråden, og der vet du at jeg ikke finner det siden du har vært ivrig med slettingen. At du synes at HD er den verste influenseren ligger bare noen sider bakover. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Infinity skrev:

Det meste var i den gamle tråden, og der vet du at jeg ikke finner det siden du har vært ivrig med slettingen. At du synes at HD er den verste influenseren ligger bare noen sider bakover. 

Så dokumenter det da! Ikke sitt er å dikte om historier som ikke stemmer. Ikke slettet dette nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.8.2019 den 22.24, Miranda16 skrev:

Alle influensere som blir diskutert her på forumet får kritikk for å vise mye hud, redigere etc. At HD har korsfestet andre for det også gjør ikke saken bedre. Så mange har forutsett at når hun gikk ned i vekt så ville det bli masse bilder av naken hud etc og det fikk vi tyn fra, av blant annet deg. Hun er absolutt en av verstingene av influensere som diskuteres på forumet nå. Nytter ikke å dra spekulasjonskortet hele tiden. Folk er ikke dumme

Verste influenser....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Miranda16 skrev:

Når man har frontet at man skal være glad i kroppen sin, så ja da er det kritikkverdig at hun redigerer og poserer 

Hvorfor er det kritikkverdig når andre gjør andre gjør det samme som HD?

Her mener du at ved å posere så er hun uærlig angående å være glad i kroppen sin, og igjen gir du henne kritikk for dine udokumenterte påstander om redigering.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå slettes Snapchat-konto. Kanskje like greit, så kan hun spare de private snappene til mannen og de andre som følger henne av den grunnen... 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Finnwife skrev:

Nå slettes Snapchat-konto. Kanskje like greit, så kan hun spare de private snappene til mannen og de andre som følger henne av den grunnen...  

Hun legger jo ut det samme på instastory og snap, så kanskje hun vil konsentrere seg om én ting for følgere og én ting for venner og familie.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luka_S skrev:

Hun legger jo ut det samme på instastory og snap, så kanskje hun vil konsentrere seg om én ting for følgere og én ting for venner og familie.

På instastory slipper hun ihvertfall å uheldigvis legge ut nakensnaps som skulle til mannen 😃

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker så inderlig at hun får løst de problemene hun hinter om at hun har! Og like inderlig ønsker jeg at hun gjør det privat. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Jeg ønsker så inderlig at hun får løst de problemene hun hinter om at hun har! Og like inderlig ønsker jeg at hun gjør det privat. 

Nettopp!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beatbox

Men hva skal man tro når hun ene dagen tittulerer seg som BossBitch og QueenBee for så neste dag ikke vet hvem hun er eller hvor hun hører hjemme..tilhørighet....Aner vi et snev av * på tide å lukke PC`n og finne ut hvem HD er uten klikk og likes *...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Beatbox skrev:

Men hva skal man tro når hun ene dagen tittulerer seg som BossBitch og QueenBee for så neste dag ikke vet hvem hun er eller hvor hun hører hjemme..tilhørighet....Aner vi et snev av * på tide å lukke PC`n og finne ut hvem HD er uten klikk og likes *...

Det er jo dette mange av oss har prøvd å sagt lenge. Håper hun greier å se forbi behovet for bekreftelser fra fremmede, å heller begynne å fokusere på å like seg selv som hun er. Uten enhjørninger og falskt smil. For hun har mye bra poeng, som forsvinner helt i kaoset med rumpe og pupper, og det som for meg utstråler usikkerhet. Internett er ikke en bra plass å være når ting ikke er greit, og det er ikke der man finner seg selv. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Beatbox skrev:

For alt vi vet,er det en ny retning igjen i morgen.Hele opplegget virker som et redigert skuespill,og fremstår lite troverdig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Beatbox
36 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Det er jo dette mange av oss har prøvd å sagt lenge. Håper hun greier å se forbi behovet for bekreftelser fra fremmede, å heller begynne å fokusere på å like seg selv som hun er. Uten enhjørninger og falskt smil. For hun har mye bra poeng, som forsvinner helt i kaoset med rumpe og pupper, og det som for meg utstråler usikkerhet. Internett er ikke en bra plass å være når ting ikke er greit, og det er ikke der man finner seg selv. 

Hun fremstår som et lite barn...* se på meg nå..se på meg nå *...og alle midler tas i bruk..alt fra å stå frem naken i VG til enhjørninger, tiaraer..pupper og rompe....awesome me ene dagen og deprimert dagen etter...Det er skremmende å se en * influencer * så desperat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke tvil om at Helene har gått ned i vekt- all ære til henne.. Men hun har fortsatt en lang vei å gå, så med å påstå at hun er en 38 kan absolutt være med å bidra til at de som har tilsvarende str føler de må gjøre noe med vekten. Skal du ta med leserne dine på reisen- så vær da i det minste ærlig.. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, h.2327 skrev:

Det er ikke tvil om at Helene har gått ned i vekt- all ære til henne.. Men hun har fortsatt en lang vei å gå, så med å påstå at hun er en 38 kan absolutt være med å bidra til at de som har tilsvarende str føler de må gjøre noe med vekten. Skal du ta med leserne dine på reisen- så vær da i det minste ærlig.. 

Tror du virkelig det? Bare i denne tråden blir jo utsagnet plukket i fillebiter, alle sier at det umulig kan stemme - tror du da at en utenom KG med str 38 føler at «oi, er det sånn jeg ser ut; da må jeg slanke meg!» - eller tror du de tenker at det ikke kan stemme eller kanskje de til og med ser seg i speilet og finner at det faktisk er en forskjell.

Slik jeg har lest svarene til HD påstår hun ikke bastant at hun bruker str 38, men skriver at det er litt forskjellig og varierende fra merke til merke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo dessverre vanlig at folk som ikke har det greit med "noe" snakker veldig høyt om hvor bra det er. Eksempelvis folk i dårlige forhold er de som poster mye bilder på Facebook og skryter masse av partneren, i alle fall etter min erfaring og opplevelse. At de på et vis må si det høyt for seg selv og andre for da blir det mer sannhet i det. 
Jeg håper at HD finner noe i seg selv hun kan trives med over tid, som ikke er så knyttet til utseendet hennes. Hun skriver jo til tider interessante (i alle fall mer enn om vekt) innlegg på bloggen. 

Redigert: ikke at jeg vet om hun har det strålende eller ikke, men det virker ofte sånn, da. Det er jo kjipt. 

Endret av Spøkelse
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...