Måbarefåsiat... Skrevet 20. mars 2019 #21 Skrevet 20. mars 2019 On 3/13/2019 at 1:18 PM, AnonymBruker said: Tusen takk for alle svar. Her var det mange gode tips! Interessant det med gulfargen er blomster. Jeg oppbevarer den forøvrig i kjøleskapet, innpakket i plasten. Vil annen oppbevaring være bedre? Ser noen anbefaler å fryse den, tror jeg skal teste det også. Anonymkode: 344c2...df0 Ta av plasten. Den kveles jo inni der.
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #22 Skrevet 20. mars 2019 Jeg bruker brokkoli i salat, i gratenger, i supper, i wok.. Mange muligheter. Brokkolisalat: 1 brokkoli 1 beger creme fraice 1 grønt eple 1 halv rødløk Sitronsaft (av ca en båt) Salt Denne er skikkelig god. Sist hadde jeg den ved siden av kyllingfilet og potetbåter. Det er igrunnen bare å være kreativ så kan brokkoli brukes til absolutt alt. Jeg bruker det også i vanlige salater. Anonymkode: 1bb66...aea
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2019 #23 Skrevet 20. mars 2019 Brokkoli, pasta og hvitløk er kjempegodt sammen. Jeg har ingen problemer med å spise opp en brokkoli. Bare dampkoker den og spiser den som den er, går nesten med en hel på en middag Anonymkode: 3da62...7e0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå