Gå til innhold

Redd jeg kommer til å gå lenge uten sex dersom jeg dropper ff.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha kjæreste og ser at det blir en greie oss i mellom sånn at jeg gjerne ikke finner noen pga når jeg er på byn blir det hjem med han. Tror kanskje det ødelegger, men litt redd for å gå lenge uten sex og. Hva er deres erfaring ang dette temaet? 

Anonymkode: 3e5fb...c29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får finne deg en ff du ikke også går på byen med, da.

Anonymkode: a0c47...f37

• Liker 2
Skrevet

Knull rundt helt til du finner en kjæreste, og da skal du kun ha sex med den personen om ikke annet er avtalt 

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å finne noen dersom man er følelsesmessig engasjert i andre. 

Anonymkode: 82f16...956

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min løsning med ff og kjærestejakt parallelt var å treffe ff'en sjeldnere. Så jeg ble ikke med han hver gang jeg var på byen og vi hang ikke sammen hver søndag, slik frigjorde jeg både tid og energi til å sjekke på byen og sveipe på tinder på søndagen.

Oppdaget også at ff-forholdet ble mer spennende når vi møttes bare én gang annenhver uke eller noe, skjer noe med sexen når man går i konstant underskudd på sex og nærhet.

Anonymkode: c4d3f...3d4

Skrevet

Dere er degenererte.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke farlig å gå uten sex! 

Anonymkode: 2ff23...b8b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ikke farlig å gå uten sex! 

Anonymkode: 2ff23...b8b

Ikke farlig, men noen foretrekker faktisk å ha sex jevnlig selv om de er single. Man lever bare én gang og plutselig en dag er det for sent. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke farlig, men noen foretrekker faktisk å ha sex jevnlig selv om de er single. Man lever bare én gang og plutselig en dag er det for sent. 

Er ikke som man kommer til å tenke på folk man bare har hatt sex med, på dødsleiet. Det er folk man har hatt hverdager med: man husker.

Til ts: hvis du trasker hjem med FF fra byn til stadighet, tenker andre menn at du er opptatt eller bare en flaggermus. Det blir vanskelig å finne noen da.

Anonymkode: dafc6...465

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke som man kommer til å tenke på folk man bare har hatt sex med, på dødsleiet. Det er folk man har hatt hverdager med: man husker.

Til ts: hvis du trasker hjem med FF fra byn til stadighet, tenker andre menn at du er opptatt eller bare en flaggermus. Det blir vanskelig å finne noen da.

Anonymkode: dafc6...465

Selvfølgelig tenker man på de nærmeste på dødsleiet. Det betyr ikke at sexen som singel ikke var verdt noe. Folk er forskjellige og noen verdsetter sex såpass høyt at å gå uten i lengre perioder rett og slett er uaktuelt. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, ærlig foretrekker jeg sex kontra uten. Var mange år alene uten å ha sex og det var egentlig veldig kjipt så ff synes jeg er et greit alternativ. Selvom kjæreste er å foretrekke, men ikke lett å finne. Har bare hatt han som jeg har nå som ff så liker ikke ligge rundt. 

Gjest Noensommegher?
Skrevet

Uff så synd for deg da, jeg er 35 evig singel og ikke hatt sex på minst 10 år. 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Noensommegher? skrev:

Uff så synd for deg da, jeg er 35 evig singel og ikke hatt sex på minst 10 år. 

Jeg hadde 8 år uten og valgte annerledes for 1 år siden. Sier ikke det er synd i meg, men jeg valgte et annet alternativ selvom ikke kjæreste. Ønske kos og nærhet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, må folk ha ff? Klarer dere ikke dere uten sex mens dere prøver å få dere kjæreste? Snakk om å være desperat.. Trodde menn var ille, men damer er jo like desperate som menn.. 

Anonymkode: e2a1b...a63

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, må folk ha ff? Klarer dere ikke dere uten sex mens dere prøver å få dere kjæreste? Snakk om å være desperat.. Trodde menn var ille, men damer er jo like desperate som menn.. 

Anonymkode: e2a1b...a63

Nei, man må ikke ha ff, men mange velger det. Å ha regelmessig sex er bra for helsa, og ff er det fornuftige alternativet for sexpositve mennesker som ikke er i et kjærlighetsforhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...